Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-block & S-te-fan - MMA :sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 11:47 
 
Hardtraxxer

donkeyrollers schreef:
D-block & S-te-fan - MMA :sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers - Faster 'N Further vind ik maar niks. -.- Vreselijk is anders, maar het is zeker niet veel waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Noisecontrollers - Faster 'N Further vind ik maar niks. -.- Vreselijk is anders, maar het is zeker niet veel waard.


Vind ik ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 15:10 
 

Maximize schreef:
katamaran schreef:
Noisecontrollers - Faster 'N Further vind ik maar niks. -.- Vreselijk is anders, maar het is zeker niet veel waard.


Vind ik ook


alleen de intro is fijn de rest vind ik wel vreselijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 15:18 
 
Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:
Maximize schreef:
katamaran schreef:
Noisecontrollers - Faster 'N Further vind ik maar niks. -.- Vreselijk is anders, maar het is zeker niet veel waard.


Vind ik ook


alleen de intro is fijn de rest vind ik wel vreselijk


Vind juist de melodie in deze track nog wel te pruimen, leuk als opener van een set. Maar verder idd niks speciaals
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 16:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Wildstylez & Isaac - Lost in Music


Vind het geen vreselijke plaat maar wordt inderdaad wel iets overschat
En al die mensen die MMA zeggen, ik weet voor 90% zeker dat bijna iedereen die op het begin gewoon goed vond(zat zijn is wat anders dan vreselijk vinden).

Sound of thunder daarintegen heb ik altijd al een kutplaat gevonden, net als Let the bass kick & The B-Side :sick:
Beholder & Zany - Bleeding for the harder styles kan er ook wel tussen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JP Hardstyle schreef:
JolleNL schreef:
Wildstylez & Isaac - Lost in Music


Vind het geen vreselijke plaat maar wordt inderdaad wel iets overschat
En al die mensen die MMA zeggen, ik weet voor 90% zeker dat bijna iedereen die op het begin gewoon goed vond(zat zijn is wat anders dan vreselijk vinden).

Sound of thunder daarintegen heb ik altijd al een kutplaat gevonden, net als Let the bass kick & The B-Side :sick:
Beholder & Zany - Bleeding for the harder styles kan er ook wel tussen :x

Precies MMA blijft gewoon 'n dikke plaat, hij is flink commercieel geworden maar dat neemt niet weg dat 't gewoon 'n dikke plaat is en blijft.
SoT= nice & Bleeding for The Harder Styles is ook fucking geniaal!
Let The Bass Kick is leuk voor 'n paar keer; B-Side ben ik 't wel met je eens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 10:55 
 
Artiest

MMA een slechte track vinden... uitgemolken en platgedraaid misschien ja, plaat steekt technisch echt wel goed in elkaar.

Wat ik echt een kutplaat vind is Angel of the sun, die melodie gaat echt nergens heen.

Oh en het (blije) melodie gedeelte van Harde Rag is ook gewoon zonde van de plaat. (maar daar hebben ze doormixen op uitgevonden gelukkig :) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 11:13 
 

ja bleeding for the harder styles vind ik ook echt kut gewoon
geen andere woorden voor.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 11:15 
 

JP Hardstyle schreef:
JolleNL schreef:
Wildstylez & Isaac - Lost in Music


Vind het geen vreselijke plaat maar wordt inderdaad wel iets overschat
En al die mensen die MMA zeggen, ik weet voor 90% zeker dat bijna iedereen die op het begin gewoon goed vond(zat zijn is wat anders dan vreselijk vinden).

Sound of thunder daarintegen heb ik altijd al een kutplaat gevonden, net als Let the bass kick & The B-Side :sick:
Beholder & Zany - Bleeding for the harder styles kan er ook wel tussen :x[/quo

sinds ik MMA ken vind ik die al gewoon vreselijk.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 12:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Music Made Addict :yay:

Geniaal nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Put This On Youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dutch Master - Million Miles Away :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 20:01 
 
Hardtraxx Newbie

Sjaak1 schreef:
The KGB 's - Yerba Diabolka
P1 - The Zero Hour/Raiders of the Sun
Showtek - Apologize/2 Late
Zany - Evolution
Sidney Samson - Riverside :P


Yerba Diabolika vind ik wel een vette plaat!

mijn ergenis van de laatste tijd was toch wel The Pitcher - another day in my life :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 20:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Project 1 - Zero Hour is geniaal nummer. Evolution kan er ook mee door, verder heb je gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flip27 schreef:
Dutch Master - Million Miles Away :lol:

dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind MMA & Bleeding for the harder styles echt geen vreselijke tracks. Ben niet zo iemand die beetje meelult.
MMA is gewoon een goede plaat. Misschien te veel gedraaid maar dat is totaal iets anders. Ik weet zeker dat iedereen die zegt dat MMA een kuttrack is, er zelf vaak genoeg op los is gegaan.
Flip27 schreef:
Dutch Master - Million Miles Away :lol:

Hier kan ik me wel in vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 13:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik weet zeker dat iedereen die zegt dat MMA een kuttrack is, er zelf vaak genoeg op los is gegaan..


Nou daar gaat je stelling dan al -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 16:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker


Hier gaat het om de climax die ik vreselijk vind..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maak je zo'n lekkere intro, maak je zo'n klote climax :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 02:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coone- Million Miles
Proppy & Heady- The B-Side
The Pitcher & Noisecontrollers- Cherish/Shut Up :sick:
Unknown Analoq- Like Your Style
DJ Jan- Tomaten Plukkers :lol:
Headhunterz- Let the Bass Kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 09:07 
 

The Pitcher & Noisecontrollers- Cherish
Cherish is echt een samenwerking,, en cherish is fucking fijn :D
de kick van NC en de rest meer van The Pitcher
en als je cherish vreselijk vind moet je die niet zovaak luisteren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Southstylers - Nok You Down :sick:

echt die tekst komt me echt me strot uit vanaf het moment dat ik hem voor eerste keer hoorde
wat een klote nummer >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

donkeyrollers schreef:
Southstylers - Nok You Down :sick:

echt die tekst komt me echt me strot uit vanaf het moment dat ik hem voor eerste keer hoorde
wat een klote nummer >.<


Vocals zijn idd niet al te best. Maar het nummer zelf is echt :drool:
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen