Dat gezeur over postcounts hier.... zo kom je wel aan al die suffe 2000+ posts. Post eens wat zinnigs, zoals iets ON-TOPIC! Kwaliteit boven kwantiteit.
Maar,
kutplaten vind ik nog steeds:
DBSTF - Sound of the Thunder
DJ Chuckie - Let the Bass Kick (HHZ remix)
Brennan Heart - Can’t Kill Us
Brennan Heart - I Love Haters
Brennan Heart - We Come and We Go
Showtek - APIADW
Showtek – Electronic Stereo-Phonic (feat Mc DV8)
Showtek - Laa-dee-fuckin-daa
Abyss & Judge - The New Generation
Abyss & Judge - To connect
Abyss & Judge - Hardstyle Preacher
En nog wat minder bekende namen hebben ook verschrikkelijke trash uitgebracht (stelletje amateurs zijn er ook af en toe), maar ik vond dit wel genoeg gezeik voor 1 post
