Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap niet dat er mensen zijn met een heel lijstje met nummers die ze 'vreselijk' vinden. Ik zou er zo niet 1 op kunnen noemen die ik echt 'vreselijk' vind. Ik ga er is over na denken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik snap niet dat er mensen zijn met een heel lijstje met nummers die ze 'vreselijk' vinden. Ik zou er zo niet 1 op kunnen noemen die ik echt 'vreselijk' vind. Ik ga er is over na denken. :P

Hiero kun je 'vreselijk' vergelijken met 'wordt 1000 keer gedraaid per avond' ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 20:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
G1LL schreef:
Coone - Million Miles hoort hier ook te staan :sick:


Neeeh, die vind ik juist heel vet, heel energieke climax!


Vind het geen top track hoef m ook niet op feesten ofzo te horen. Vind het gwn een fijn plaatje om te luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
freddyadu8 schreef:
G1LL schreef:
Coone - Million Miles hoort hier ook te staan :sick:


Neeeh, die vind ik juist heel vet, heel energieke climax!


Vind het geen top track hoef m ook niet op feesten ofzo te horen. Vind het gwn een fijn plaatje om te luisteren :)


Idd goed plaatje niet meer dan dat. Vind vooral de break goed, kippevel momentje :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 20:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
freddyadu8 schreef:
G1LL schreef:
Coone - Million Miles hoort hier ook te staan :sick:


Neeeh, die vind ik juist heel vet, heel energieke climax!


Vind het geen top track hoef m ook niet op feesten ofzo te horen. Vind het gwn een fijn plaatje om te luisteren :)

Ik hoorde hem voor de eerste keer live, jonge ik ging los :worship:
Vind hem altijd wel vet live!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 08:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Let The Bass Kick & Throw Ya Hands zijn toch wel de ergste
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 23:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Headhunterz - SYSFV
Wildstylez - No Time To Waste
D-Block & S-te-fan - Decade Of Dedication
D-Block & S-te-fan - Revelation
Brennan Heart - Acid & Dubstyle

En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar deze kwamen het eerste in me op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2010 23:55 
 
Artiest

KickinAzz schreef:
Headhunterz - SYSFV
Wildstylez - No Time To Waste
D-Block & S-te-fan - Decade Of Dedication
D-Block & S-te-fan - Revelation
Brennan Heart - Acid & Dubstyle

En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar deze kwamen het eerste in me op :P

en nu iets dat niet uit de scantraxx hoek komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 00:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
KickinAzz schreef:
Headhunterz - SYSFV
Wildstylez - No Time To Waste
D-Block & S-te-fan - Decade Of Dedication
D-Block & S-te-fan - Revelation
Brennan Heart - Acid & Dubstyle

En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar deze kwamen het eerste in me op :P

en nu iets dat niet uit de scantraxx hoek komt?


Wat is dat nou weer voor een vraag, iedereen weet dat Scantraxx niet in is :')
Scantraxx haten is helemaal in tegenwoordig

Maargoed, nog wat tracks die ik verschrikkelijk vind:
Dozer - In Full Effect
Dozer - Elixer
Low-E & Alter Egosz - Kartong
Brennan Heart - Acid & Dubstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 00:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Pithune schreef:
KickinAzz schreef:
Headhunterz - SYSFV
Wildstylez - No Time To Waste
D-Block & S-te-fan - Decade Of Dedication
D-Block & S-te-fan - Revelation
Brennan Heart - Acid & Dubstyle

En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar deze kwamen het eerste in me op :P

en nu iets dat niet uit de scantraxx hoek komt?


Wat is dat nou weer voor een vraag, iedereen weet dat Scantraxx niet in is :')
Scantraxx haten is helemaal in tegenwoordig

Maargoed, nog wat tracks die ik verschrikkelijk vind:
Dozer - In Full Effect
Dozer - Elixer
Low-E & Alter Egosz - Kartong
Brennan Heart - Acid & Dubstyle

Haha volgens mij voel jij je wel heel wat met je 2000+ posts he mannetje?
Ik ben echt geen Scantraxx hater hoor, eerder een fan van Scantraxx zelfs :P
Maar wees eerlijk.. de afgelopen maanden zijn er wel echt een aantal uitermate teleurstellende nummers op Scantraxx uitgekomen.
En als je wil kan ik ook zo een lijst geven met nummers van Scantraxx die ik goed vind :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 00:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
Arthurhoihoi schreef:

Wat is dat nou weer voor een vraag, iedereen weet dat Scantraxx niet in is :')
Scantraxx haten is helemaal in tegenwoordig

Maargoed, nog wat tracks die ik verschrikkelijk vind:
Dozer - In Full Effect
Dozer - Elixer
Low-E & Alter Egosz - Kartong
Brennan Heart - Acid & Dubstyle

Haha volgens mij voel jij je wel heel wat met je 2000+ posts he mannetje?
Ik ben echt geen Scantraxx hater hoor, eerder een fan van Scantraxx zelfs :P
Maar wees eerlijk.. de afgelopen maanden zijn er wel echt een aantal uitermate teleurstellende nummers op Scantraxx uitgekomen.
En als je wil kan ik ook zo een lijst geven met nummers van Scantraxx die ik goed vind :thumbup:


Aait zieke shit ik heb al meer dan 2000 posts :worship: Wat een baas ben ik toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 00:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
KickinAzz schreef:
Arthurhoihoi schreef:

Wat is dat nou weer voor een vraag, iedereen weet dat Scantraxx niet in is :')
Scantraxx haten is helemaal in tegenwoordig

Maargoed, nog wat tracks die ik verschrikkelijk vind:
Dozer - In Full Effect
Dozer - Elixer
Low-E & Alter Egosz - Kartong
Brennan Heart - Acid & Dubstyle

Haha volgens mij voel jij je wel heel wat met je 2000+ posts he mannetje?
Ik ben echt geen Scantraxx hater hoor, eerder een fan van Scantraxx zelfs :P
Maar wees eerlijk.. de afgelopen maanden zijn er wel echt een aantal uitermate teleurstellende nummers op Scantraxx uitgekomen.
En als je wil kan ik ook zo een lijst geven met nummers van Scantraxx die ik goed vind :thumbup:


Aait zieke shit ik heb al meer dan 2000 posts :worship: Wat een baas ben ik toch.

Daar moet op gedronken worden, hihaho!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 00:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
Arthurhoihoi schreef:
KickinAzz schreef:
Haha volgens mij voel jij je wel heel wat met je 2000+ posts he mannetje?
Ik ben echt geen Scantraxx hater hoor, eerder een fan van Scantraxx zelfs :P
Maar wees eerlijk.. de afgelopen maanden zijn er wel echt een aantal uitermate teleurstellende nummers op Scantraxx uitgekomen.
En als je wil kan ik ook zo een lijst geven met nummers van Scantraxx die ik goed vind :thumbup:


Aait zieke shit ik heb al meer dan 2000 posts :worship: Wat een baas ben ik toch.

Daar moet op gedronken worden, hihaho!


Ja, in me eentje, jij hebt nog geen eens 100 posts.

Alleen eckte bazen vanaf deze lijn.
__________
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 00:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alleen ontopic posts vanaf deze lijn (A)
__________________________________
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 01:00 
 

Boefje
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 08:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
Haha volgens mij voel jij je wel heel wat met je 2000+ posts he mannetje?


En jij doet mee voor de domste reactie van het jaar :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 10:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

YES

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

Kom op jongens :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Kom op jongens :aww:


Vrede op aarde -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 19:51 
 

KickinAzz schreef:
Haha volgens mij voel jij je wel heel wat met je 2000+ posts he mannetje?

pff, hij is niks!
kijk maar es naar mijn postcount!
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 02:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
KickinAzz schreef:
Haha volgens mij voel jij je wel heel wat met je 2000+ posts he mannetje?

pff, hij is niks!
kijk maar es naar mijn postcount!
:lol:

Ja jij bent du mann jwz
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 00:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat gezeur over postcounts hier.... zo kom je wel aan al die suffe 2000+ posts. Post eens wat zinnigs, zoals iets ON-TOPIC! Kwaliteit boven kwantiteit.

Maar, kutplaten vind ik nog steeds:
DBSTF - Sound of the Thunder :')
DJ Chuckie - Let the Bass Kick (HHZ remix) :thumbdown:
Brennan Heart - Can’t Kill Us :x
Brennan Heart - I Love Haters
Brennan Heart - We Come and We Go
Showtek - APIADW
Showtek – Electronic Stereo-Phonic (feat Mc DV8) :sick:
Showtek - Laa-dee-fuckin-daa
Abyss & Judge - The New Generation
Abyss & Judge - To connect :yawn:
Abyss & Judge - Hardstyle Preacher

En nog wat minder bekende namen hebben ook verschrikkelijke trash uitgebracht (stelletje amateurs zijn er ook af en toe), maar ik vond dit wel genoeg gezeik voor 1 post :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 08:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez & Isaac - Lost in Music
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 10:37 
 

JolleNL schreef:
Wildstylez & Isaac - Lost in Music

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 11:20 
 

Let The Bass Kick (HHZ remix)
hier val je gewoon van in slaap :sleep:
D-block & S-te-Fan - MMA :sick:
dat nummer is kapot gedraaid :thumbdown:
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen