Dat zeg ik het heeft geen melodie, je probeert er nu alleen omheen te pratenwrote:khoorde het voor het eerst op tomorrowland en dacht even: wtf is da?wrote:Er zit geen melodie in jwz :')wrote:Welcome to the Record Shop - Acti & Darook MC
vind er echt niks goed aan![]()
tijdens da lieke wou ik echt naar de mainstage![]()
vind er niets leuks aan ook nie
niks melodie
nope dit is niet echt mijn genre van HS
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Kan toch dat hij het dan niet leuk vindwrote: Dat zeg ik het heeft geen melodie, je probeert er nu alleen omheen te praten
Zeg ik dat het niet kan dan?
Ik zeg alleen als een track geen melodie heeft dan is een track voor een bepaalde, steeds grotere, groep mensen niks aan, omdat er dan volgens hen niks leuks in de track zit.
Ik zeg alleen als een track geen melodie heeft dan is een track voor een bepaalde, steeds grotere, groep mensen niks aan, omdat er dan volgens hen niks leuks in de track zit.
wrote:Showtek - The F-Track
Showtek - Freak
Showtek - Loco
Psyko Punkz - After MF
Tat and Zat - Scary Track
maar het is ook vet stoer als je nummers zonder melodie vet vindt want dan ben je van de oude stempel en luister je langer!wrote:Zeg ik dat het niet kan dan?
Inderdaad, maar zo stoer als een gangster word ik natuurlijk nooit 
-
NHardtraxxer
- 238 posts member since 2009
- last seen Dec 2018
Rate reducer, gewoon belachelijk saai en wordt er helemaal depri van.wrote:wrote: Tat and Zat - Scary Track
En tonight, maar dat kan komen omdat ik em veel te vaak (onvrijwillig) heb gehoord.
dj isaac-bitches -_- hoevaak hij dat zegt, daar erger ik me echt aan.
TATANKA-tokyo goede dj, maar flikker op met al dat gebrabbel -_-
wrote:dj isaac-bitches -_- hoevaak hij dat zegt, daar erger ik me echt aan.
Hij moet d'r echt bij:
Brennan Heart - Van Halen is a rockstar! Ondanks de reverse bass echt een schijttrack
Brennan Heart - Van Halen is a rockstar! Ondanks de reverse bass echt een schijttrack
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Psyko Punkz - Rock Ya Attitude
Gostosa - Sutra
Scope Dj - Househeads
Die lyrics van rock ya attitude
en die andere twee.........dat is toch geen hardstyle meer...
Gostosa - Sutra
Scope Dj - Househeads
Die lyrics van rock ya attitude
Wildstylez - In & Out 
Die melodie is zwaaaaar inspiratieloos... En die vocals zijn VRESELIJK irritant.
Hij heeft de track verder wel mooi afgerond enzo, zit qua produceren heel goed in elkaar (produce zelf niet)...
Zonde van z'n tijd imo
Die melodie is zwaaaaar inspiratieloos... En die vocals zijn VRESELIJK irritant.
Hij heeft de track verder wel mooi afgerond enzo, zit qua produceren heel goed in elkaar (produce zelf niet)...
Zonde van z'n tijd imo
Wildstylez - No Time To Waste (Defqon 1 2010 Anthem)
Het hele nr. BAGGER!!!!
Het klonk niet als een anthem. Echt alles was niks aan!!!
Het hele nr. BAGGER!!!!
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
ik vind die track helemaal niet slecht, maar 't enige jammere vind ik de kick in de climax.. track zou echt vele malen beter zijn als daar gewoon een harde reverse onder zou zittenwrote:Wildstylez - In & Out
Zonde van z'n tijd imo
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Inderdaad. Wat een kutnummer. Geen vaart of niks erin. Zit je te luisteren, denk je 'ah nu komt er wat moois' hoor je wat snelle clapjes, tuuuduuuummm huuuuum weer een break :') .wrote:Wildstylez - No Time To Waste (Defqon 1 2010 Anthem)
Het hele nr. BAGGER!!!!
In & Out vind ik trouwens een chille plaat
No Time To Waste is zo belachelijk slecht, echt niet normaal. Na de intro volgt direct al een break, vervolgens komt de mid-intro pas. Na zo'n 2 minuten komt er pas een beuk stuk. En dat stuk is ook zo simpel, en de kicks zo zacht. Dan volgt een melodie die hij beter in de climax had kunnen gebruiken. Dan een break, maar dat zijn we gewend dusja. De melodie is echt zo diep triest, gaat helemaal nergens meer over. De synth is ook belachelijk slecht en de kicks zijn ook slap :')
Save Your Scrap For Victory is 10 keer beter.
Save Your Scrap For Victory is 10 keer beter.
Geniale plaat. de lyrics zijn masterlijk bedachtwrote:dj isaac-bitches -_- hoevaak hij dat zegt, daar erger ik me echt aan.
Coone - Million Miles hoort hier ook te staan 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Neeeh, die vind ik juist heel vet, heel energieke climax!wrote:Coone - Million Miles hoort hier ook te staan
Vind je? Ik vind dat echt een lekker nummer. Melodie is simpel maar doeltreffend en de intro bouwt heerlijk op.wrote:Wildstylez - In & Out
Zonde van z'n tijd imo
de sail away edit van Alphaverb is dikwrote:Vind je? Ik vind dat echt een lekker nummer. Melodie is simpel maar doeltreffend en de intro bouwt heerlijk op.wrote:Wildstylez - In & Out
Zonde van z'n tijd imo
wrote:dj isaac-bitches -_- hoevaak hij dat zegt, daar erger ik me echt aan.
wrote:Wildstylez - No Time To Waste (Defqon 1 2010 Anthem)
Het hele nr. BAGGER!!!!
allemaal eenswrote:Coone - Million Miles hoort hier ook te staan
Coone - Throw ya hands
Wildstylez - No Time To Waste
Isaac - Bitches
Hhz & Brenna Heart - Mf Point of Perfection
Brennan Heart - Just as Easy(WS & SMD Remix + Origineel)
Dailcuia - Fuckin fresh beats
Brooklyn Bounce - Bass, Beats & Melody(Intro is goed, climax verschrikkelijk)
Bioweapon - FInal transmission
en zo kan ik nog wel even doorgaan
Wildstylez - No Time To Waste
Isaac - Bitches
Hhz & Brenna Heart - Mf Point of Perfection
Brennan Heart - Just as Easy(WS & SMD Remix + Origineel)
Dailcuia - Fuckin fresh beats
Brooklyn Bounce - Bass, Beats & Melody(Intro is goed, climax verschrikkelijk)
Bioweapon - FInal transmission
en zo kan ik nog wel even doorgaan
-
FHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2009
- last seen Jul 2011
Headhunterz - Let the Bass Kick