En het is juist die kick die het zo'n ongelovelijke vette beukplaat maaktwrote:Frontliner - Toxxxic, vind het niet echt een kutplaat, maar als je de kick weghaalt had het ook maar zo een liedje kunnen zijn in 1 of ander pokemon spelletje ofzo
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Metro - Donkey Rollers
Pride - Dutch Master
Analogue Players in a Digital World - Showtek
Generation Kick Bass - Showtek
Zo kan ik nog wel een paar nummers van Showtek opnoemen, die oude nummers van showtek waren zo verschrikkelijk goed, en nu dat nieuwe album
Pride - Dutch Master
Analogue Players in a Digital World - Showtek
Generation Kick Bass - Showtek
Zo kan ik nog wel een paar nummers van Showtek opnoemen, die oude nummers van showtek waren zo verschrikkelijk goed, en nu dat nieuwe album
Helemaal mee eens
wrote:wrote:Tuneboy - Re-Generate It![]()
3.000.000x 'Oeh ah eh ieh' en die climax vind ik gewoon niet lekker wegluisteren.
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Showtek - Generation Kick & Bass vind ik juist wel een dikke plaat. Ook juist omdat die plaat juist niet lijkt op alle andere platen die ze de laatste tijd hebben gemaakt.wrote:Metro - Donkey Rollers![]()
Pride - Dutch Master![]()
Analogue Players in a Digital World - Showtek![]()
Generation Kick Bass - Showtek![]()
Brennan Heart - Just As Easy (Wildstylez vs. SMD Remix)
Psyko Punks - Rock Ya Attitude
:')
Psyko Punks - Rock Ya Attitude
:')
Eigenlijk alles van Theracords
Die muziek 'pakt' mij op een of andere manier gewoon niet.
-
A
x2, maar vreselijk vind ik het dan ook weer niet. Mijn ding/stijl niet is beter op z'n plaats denk ikwrote:Eigenlijk alles van Theracords![]()
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
die vind ik juist weer super!wrote:Deepack - The Prophecy 2009
welke ik wel irritant vind is Tat & Zat - Gangsta
Dat is inderdaad het vreselijkste nummer op dit moment, maar hij was op et begin wel goed vond ikwrote:die vind ik juist weer super!wrote:Deepack - The Prophecy 2009
welke ik wel irritant vind is Tat & Zat - Gangsta
Deze vind ik idd ook zeer slecht vergeleken met de original mix van 2002wrote:Deepack - The Prophecy 2009
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
2003wrote:Deze vind ik idd ook zeer slecht vergeleken met de original mix van 2002wrote:Deepack - The Prophecy 2009
Let the bass kick in miami(Hhz remix), word daar helemaal gek van als ik die hoor. wat een schijttrack.
iddwrote:Let the bass kick in miami(Hhz remix), word daar helemaal gek van als ik die hoor. wat een schijttrack.
Ik heb een paar pagina's gelezen en dan vraag ik me af of de mensen zijn verschrikkelijk doof, of hebben totaal geen smaak qua muziek :')
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
alleen van "Let the bass kick in miami bitch" heeft heady geen rmx gemaakt, alleen vant origineel..wrote:Let the bass kick in miami(Hhz remix), word daar helemaal gek van als ik die hoor. wat een schijttrack.
maar blijf het een leuk plaatje vinden om in een house set mee te fucken
Headhunterz & Wildstylez - Down With The Hardstyle 
Showtek - The F-Track
Showtek - Freak
Showtek - Loco
Psyko Punkz - After MF
Tat and Zat - Scary Track
Showtek - Freak
Showtek - Loco
Psyko Punkz - After MF
Tat and Zat - Scary Track
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
?wrote: Tat and Zat - Scary Track
Welcome to the Record Shop - Acti & Darook MC
vind er echt niks goed aan
-
VHardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2010
- last seen Nov 2011
Haha ja zeker een van de slechtste platen ooit. Die hebben ze ook snel van Youtube afgegooid, die track kreeg 2,5 aan rating (oude Youtube), een record voor Scantraxx.wrote:Headhunterz & Wildstylez - Down With The Hardstyle
wrote:Welcome to the Record Shop - Acti & Darook MC
Er zit geen melodie in jwz :')wrote:wrote:Welcome to the Record Shop - Acti & Darook MC
vind er echt niks goed aan, geen reversed bass liefhebber dus?
khoorde het voor het eerst op tomorrowland en dacht even: wtf is da?wrote:Er zit geen melodie in jwz :')wrote:wrote:Welcome to the Record Shop - Acti & Darook MC
vind er echt niks goed aan, geen reversed bass liefhebber dus?
tijdens da lieke wou ik echt naar de mainstage
vind er niets leuks aan ook nie
niks melodie
nope dit is niet echt mijn genre van HS