Dat begrijp ik nie helemaal, komop zeg Atrocity?wrote:zany- wilde gullie bass
donkeyrollers- atrocity
beholder- hardbass 2009 anthem
maar goed ieder zn eigen smaak.
Dat begrijp ik nie helemaal, komop zeg Atrocity?wrote:zany- wilde gullie bass
donkeyrollers- atrocity
beholder- hardbass 2009 anthem
vind echt dat de donkeyrollers vanaf dat nummer steeds minder zijn geworden. daarvoor was ik echt zwaar fan van hun.wrote:Dat begrijp ik nie helemaal, komop zeg Atrocity?wrote:zany- wilde gullie bass
donkeyrollers- atrocity
beholder- hardbass 2009 anthem![]()
Minder??wrote:vind echt dat de donkeyrollers vanaf dat nummer steeds minder zijn geworden. daarvoor was ik echt zwaar fan van hun.wrote:Dat begrijp ik nie helemaal, komop zeg Atrocity?wrote:zany- wilde gullie bass
donkeyrollers- atrocity
beholder- hardbass 2009 anthem![]()
niemand knalde zo hard als de donkeyrollers,ma toen die plaat kwam werd het steeds minder helaas
+1:Pwrote:Tuneboy - Re-Generate It![]()
3.000.000x 'Oeh ah eh ieh' en die climax vind ik gewoon niet lekker wegluisteren.
True. Die vocals zijn best wel gay en de doingdoing kicks zijn best annoying. De melodie vind ik dan wel weer vet maar daar houdt het opwrote:+1:Pwrote:Tuneboy - Re-Generate It![]()
3.000.000x 'Oeh ah eh ieh' en die climax vind ik gewoon niet lekker wegluisteren.
Ik vind Frontliner - Who I Am echt een schijtplaat
wrote:Wat dacht je van Fusion Of Sound..........
daar bedoelde ik niet mee dat ie slecht is hoor.....wrote:wrote:Wat dacht je van Fusion Of Sound..........
The Last City On Earth is ook wel gruwelijkwrote:Wat dacht je van Fusion Of Sound..........
scheelt dat ik jou ook nie serieus neem, maar jullie willen zeggen dat fusion of sound, 2012 en d.o.n.k.e.y. in de categoriewrote:Ik neem die gozer met zijn Atrocity sowieso niet serieus als hij Technoboy - Her Voice (Hea
dhunterz Remix) typt.
Wat dan welwrote:daar bedoelde ik niet mee dat ie slecht is hoor.....wrote:wrote:Wat dacht je van Fusion Of Sound..........
Fusion of Sound is de beste track van DR (Samen met Innocent) en 1 van de beste hardstyle platen ooit...wrote:scheelt dat ik jou ook nie serieus neem, maar jullie willen zeggen dat fusion of sound, 2012 en d.o.n.k.e.y. in de categoriewrote:Ik neem die gozer met zijn Atrocity sowieso niet serieus als hij Technoboy - Her Voice (Hea
dhunterz Remix) typt.
van Ruff,revolutions en inmeasurably vallen?? dan zal het inderdaad wel aan mij liggen....
Kom echt niet net kijken bij de hardstyle dus weet wel wat mijn smaak is en dat is vaak met nieuwe hardstylers dat ze alles vet vinden
net als ik vroegah
nieuwe hardstylers ?wrote:scheelt dat ik jou ook nie serieus neem, maar jullie willen zeggen dat fusion of sound, 2012 en d.o.n.k.e.y. in de categoriewrote:Ik neem die gozer met zijn Atrocity sowieso niet serieus als hij Technoboy - Her Voice (Hea
dhunterz Remix) typt.
van Ruff,revolutions en inmeasurably vallen?? dan zal het inderdaad wel aan mij liggen....
Kom echt niet net kijken bij de hardstyle dus weet wel wat mijn smaak is en dat is vaak met nieuwe hardstylers dat ze alles vet vinden
net als ik vroegah
wrote:daar bedoelde ik niet mee dat ie slecht is hoor.....
Ok daar kan ik wel bij inkomen! Maar om dan te zeggen dat de DR achteruit gaan met FoS, Atrocity, 2012, en D.O.N.K.E.Y .. vind ik er weer over!wrote: scheelt dat ik jou ook nie serieus neem, maar jullie willen zeggen dat fusion of sound, 2012 en d.o.n.k.e.y. in de categorie
Leuk voor je!Kom echt niet net kijken bij de hardstyle dus weet wel wat mijn smaak
Ook dat is niet waar .. Er zijn zat veel nieuwe hardstylers die ook kritisch kunnen zijn over tracks. Wat je net zegt daar ga je gewoon van uit maar dat is niet echt een feit!dat is vaak met nieuwe hardstylers dat ze alles vet vinden net als ik vroegah
Followers, Hardstyle Rockerswrote:The Last City On Earth is ook wel gruwelijkwrote:Wat dacht je van Fusion Of Sound..........
wrote:Tuneboy - Re-Generate It![]()
Dat zou best het geval kunnen zijn bij nog 10.000 hardstyle platenwrote:Frontliner - Toxxxic, vind het niet echt een kutplaat, maar als je de kick weghaalt had het ook maar zo een liedje kunnen zijn in 1 of ander pokemon spelletje ofzo
Haha jah maar ik moest er gelijk aan denken toen ik em voor het eerst hoordewrote:Dat zou best het geval kunnen zijn bij nog 10.000 hardstyle platenwrote:Frontliner - Toxxxic, vind het niet echt een kutplaat, maar als je de kick weghaalt had het ook maar zo een liedje kunnen zijn in 1 of ander pokemon spelletje ofzo