Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 23 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Almighty wrote:Aka Music Made Addict
Altijd al een matig plaatje gevonden :p
D
Hardtraxxer
268 posts member since 2009
last seen Jul 2025
JDX ft Sarah Mariah-Live the Moment
Noisecontrollers-Attack Again
D-Block & S-Te-Fan-MMA, Kingdom, Guilty, Revelations, Alone,
Headhunterz-Alles van 2010 en 2009, op "A New Day" na.
Headhunterz en Wildstylez-Down with the Hardstyle.
99% van Brennan Heart, behalve een paar echte klassiekers. sowieso niks uit 2009-2010. Allemaal meuk.
The Pitcher-Here for the Future/Enjoy the Music.
Frontliner ft MC Villain-This is who I am.
Showtek anno 2009-2010.
Tat & Zat-Gangsta :sick:
The Prophet- Recession, Psycho Ex, Don't touch
Wildstylez & Brennan Heart-Reputation Game
Frontliner-Outside Spacer

en waarschijnlijk nog een hoop meer, waar ik zo niet op kan komen.

Bijna vergeten: Bleeding for the harder styles. allejezus, wat is die slecht hey. loop gewoon weg op feesten als ze deze draaien ( helaas is het volume meestal hoog genoeg dat ik em nog overal hoor, maargoed)
Last edited by Diamanic on , edited 1 time in total.
A
Diamanic wrote:JDX ft Sarah Mariah-Live the Moment
99% van Brennan Heart, behalve een paar echte klassiekers. sowieso niks uit 2009-2010. Allemaal meuk.
Showtek anno 2009-2010.
Headhunterz & Brennan Heart-Reputation Game

Bijna vergeten: Bleeding for the harder styles. allejezus, wat is die slecht hey. loop gewoon weg op feesten als ze deze draaien ( helaas is het volume meestal hoog genoeg dat ik em nog overal hoor, maargoed)
Hehe dan. Is hardstyle nog wel je muziekstijl?
Gewoon even een vraagje
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
Geeft imo genoeg aan ...

dit is de beste track van 2010 bijna man.... van scantraxx dan...
en jij vindt hem slecht...
dus idd nog een x de vraag, zijn de harderstylez wel jou style ?
Hardtraxxer
766 posts member since 2010
last seen Jun 2019
iSenSe` wrote:
Geeft imo genoeg aan ...
Haha wat je zegt... :huh: je hebt er weinig verstand van zeker? Welke hardstyle vind je wel vet?
D
Hardtraxxer
447 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Struikrover wrote:
iSenSe` wrote:
Geeft imo genoeg aan ...
Haha wat je zegt... :huh: je hebt er weinig verstand van zeker? Welke hardstyle vind je wel vet?
Eindelijk keer lekker hard plaatje van hun, is het ook weer niet goed. Hij is trouwens van brennan heart en wildstylez. Wat mij vooral opvalt is dat er veel nummers genoemt worden die (te) veel zijn gedraaid. Als je een nummer zat bent wil nog niet zeggen dat het een vreselijk nummer is
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
En Guilty is de beste plaat van DBSTF ooit :cry:
D
Hardtraxxer
last seen Jul 2025
Struikrover wrote:
iSenSe` wrote:
Geeft imo genoeg aan ...
Reputation Game vind ik gewoon vreselijk. Lelijke screech, en die vreselijke tok tok tok kick...En de melody doet me gewoon helemaal niks. verder luister ik sinds 2006 hardstyle(en ken de early ook), (zie nu pas dat het wildstylez moest zijn, woops).

En je vraagt je af of hardstyle misschien niet mijn stijl is? Dr is een wereld buiten scantraxx mensen... Zatox, Ran-D, Noisecontrollers, Psyko Punkz, B-Front, The R3bels, Deepack, The Pitcher, Donkey Rollers, Dozer en uiteraard early. Stuk voor stuk hardstyle hoor..en dan wel de betere soort (naar mijn mening).

@dawasiknie: smaken verschillen he ;).
Last edited by Diamanic on , edited 2 times in total.
A
Eyz, ik vroeg alleen of Hardstyle wel je ding was, ik concludeerde niet dat het niks voor je is
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Almighty wrote:Eyz, ik vroeg alleen of Hardstyle wel je ding was, ik concludeerde niet dat het niks voor je is
Ik concludeer wel: Dat de softere kant van de hardstyle niet helemaal z'n ding is :D

De softere kant van de hardstyle (van de laatste tijd) is ook niet meer mijn ding, vooral wat scantraxx (uitzonderingen daargelaten... A² records, frontliner en wasted pengiunz bijvoorbeeld) uitbrengt tegenwoordig. Vrij inspiratieloos allemaal, beetje dat idee van 'weer gewoon een plaatje'.

Doe mij maar raw hardstyle :drool:
B-front, Zany, Ran-D, Alpha², Sasha F, Deepack, Solutio & The I's, Zatox etc etc :D
S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
Co-Zone wrote: Hij is trouwens van brennan heart en wildstylez.
Idd, wou net zeggen
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen 7 days ago
Diamanic wrote:
Struikrover wrote:
iSenSe` wrote: Geeft imo genoeg aan ...
Reputation Game vind ik gewoon vreselijk. Lelijke screech, en die vreselijke tok tok tok kick...En de melody doet me gewoon helemaal niks. verder luister ik sinds 2006 hardstyle(en ken de early ook), (zie nu pas dat het wildstylez moest zijn, woops).

En je vraagt je af of hardstyle misschien niet mijn stijl is? Dr is een wereld buiten scantraxx mensen... Zatox, Ran-D, Noisecontrollers, Psyko Punkz, B-Front, The R3bels, Deepack, The Pitcher, Donkey Rollers, Dozer en uiteraard early. Stuk voor stuk hardstyle hoor..en dan wel de betere soort (naar mijn mening).

Waarom noem je dan ook Scantraxx mensen op ? :p
S
last seen Oct 2025
Inno wrote:Vrij inspiratieloos allemaal, beetje dat idee van 'weer gewoon een plaatje'.

die mentaliteit keert ook steeds vaker terug in je geliefde 'raw' hardstyle hoor

alleen klaag je niet omdat je het leuk vind ;)
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Inno wrote:
Almighty wrote:Eyz, ik vroeg alleen of Hardstyle wel je ding was, ik concludeerde niet dat het niks voor je is
Ik concludeer wel: Dat de softere kant van de hardstyle niet helemaal z'n ding is :D

De softere kant van de hardstyle (van de laatste tijd) is ook niet meer mijn ding, vooral wat scantraxx (uitzonderingen daargelaten... A² records, frontliner en wasted pengiunz bijvoorbeeld) uitbrengt tegenwoordig. Vrij inspiratieloos allemaal, beetje dat idee van 'weer gewoon een plaatje'.

B-front, Zany, Ran-D, Alpha², Sasha F, Deepack, Solutio & The I's, Zatox etc etc :D
Zany en Zatox zijn 50% van de tijd ook net zo rauw als een met glijmiddel ingesmeerde dildo.
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Co-Zone wrote: Wat mij vooral opvalt is dat er veel nummers genoemt worden die (te) veel zijn gedraaid. Als je een nummer zat bent wil nog niet zeggen dat het een vreselijk nummer is
Dat viel mij ook meteen op!
Hardtraxxer
79 posts member since 2009
last seen Feb 2012
psychedelic met dat schapen gezang voor turken in die break :list:
D
Hardtraxxer
last seen Jul 2025
Nego wrote:
Diamanic wrote:

Waarom noem je dan ook Scantraxx mensen op ? :p
zover ik weet zitten al deze artiesten niet bij scantraxx? ( al is er sprake van een fusering met Scantraxx en het label van zatox).
S
last seen Oct 2025
Ran-D zit ook bij scantraxx hoor ;)

en Noisecontrollers ook
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Noisecontrollers?
Hardtraxx Newbie
23 posts member since 2009
last seen Nov 2020
Diamanic wrote:JDX ft Sarah Mariah-Live the Moment
Showtek anno 2009-2010.
Wildstylez & Brennan Heart-Reputation Game

zo'n mensen vind ik dus degoutant
welke tracks vind je dan wel goed?
er schiet niet veel meer over
duidelijk geen Hardstyle luisteraar en zeker nooit naar zo'n festivals geweest want daar worden deze nummers aardig gedraaid en iedereen gaat er mee uit zijn dak
S
last seen Oct 2025
Just4Music wrote:Noisecontrollers?
:yes:

Noisecontrollers zitten onder Scantraxx Reloaded

en Bas z'n solo project is SMD :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Pithune wrote:

Wat is dat nou voor onzin? Noisecontrollers staat niet getekend onder een Scantraxx label, net als dat Frontliner geen Fusion artiest is en The Prophet niet bij Titanic zit.

Dat SMD bij Scantraxx zit, klopt natuurlijk wel.
Sportingsboy wrote:zo'n mensen vind ik dus degoutant
duidelijk geen Hardstyle luisteraar en zeker nooit naar zo'n festivals geweest want daar worden deze nummers aardig gedraaid en iedereen gaat er mee uit zijn dak
Er blijft heel erg veel over. Hardstyle is enorm divers. Niet iedereen houdt van de meest populaire stijl, vooral niet op dit forum. Ik kan zelf eigenlijk alle stromingen van hardstyle waarderen en oordeel op de tracks zelf.
S
last seen Oct 2025
PNXRMX wrote:
Pithune wrote:

Wat is dat nou voor onzin? Noisecontrollers staat niet getekend onder een Scantraxx label, net als dat Frontliner geen Fusion artiest is en The Prophet niet bij Titanic zit.
http://www.discogs.com/SMD-Just-Like-Yo ... se/1308387
http://www.discogs.com/Brennan-Heart-Mu ... se/2269809
http://www.discogs.com/Wildstylez-Push- ... se/1821901
http://www.discogs.com/Headhunterz-Wild ... se/1789235
http://www.discogs.com/Headhunterz-Stud ... se/2176712 (10 + 15)

toch al aardig wat hoor :yes:

maar ik begrijp de verwarring, want de solo releases worden uitgebracht op Fusion. NC zitten gewoon bij beide labels :thumbup:
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Dit zijn allemaal remixen, of collabs met/van Scantraxx artiesten. Dan vind ik niet dat NC bij Scantraxx zit. Frontliner zit toch ook niet bij Fusion na Magic en Become The Sky!?
D
Hardtraxxer
last seen Jul 2025
PNXRMX wrote:
Pithune wrote:

Dat SMD bij Scantraxx zit, klopt natuurlijk wel.
Sportingsboy wrote:zo'n mensen vind ik dus degoutant
Er blijft heel erg veel over. Hardstyle is enorm divers. Niet iedereen houdt van de meest populaire stijl, vooral niet op dit forum. Ik kan zelf eigenlijk alle stromingen van hardstyle waarderen en oordeel op de tracks zelf.
Wat hij zei. En ik ga gewoon alle festivals ook hoor, ook gewoon naar Decibel. Je zult me gewoon niet bij de Euphoria Stage vinden, maar wel main en Loudness.