Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 39  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 16:03 

Donateur

mrlaks schreef:
Southstylerz - in de strieel
Southstylerz - Nok Jou Down

vind ik echt 0,0 hebben

Als ik eerlijk moet zijn vind ik dat ook!
Vind ze echt vreselijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 17:37 

Hardtraxx Addict

San Marco schreef:
En bijna alles van Da Tweekaz :/

Da Tweekaz - DNA is gruwelijk lekker! Ik vind Da Tweekaz echt wel lekker produceren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 18:44 

Hardtraxx Veteran

mrlaks schreef:

vind ik echt 0,0 hebben
In De Strieel is gruwelijk :D

Verder vind ik dingen van Da Tweekaz ook niet echt veel hebben.. hun nieuwere werk op DW nu valt wel mee maar hun oudere releases... :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 20:51 

Hardtraxx Newbie

ik vind Psyko Punkz ontzettend vet, vooral live zijn ze de bomb. Maar rock ya attitude is zo`n lelijke plaat, vooral die screech vernaait het.

Ik ben daarentegen wel een fan van Brennan Heart!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 21:00 

Hardtraxx Veteran

tomb schreef:
mrlaks schreef:

vind ik echt 0,0 hebben
In De Strieel is gruwelijk :D

Verder vind ik dingen van Da Tweekaz ook niet echt veel hebben.. hun nieuwere werk op DW nu valt wel mee maar hun oudere releases... :sick:

In de strieel beukt erop, zitten heerlijke kicks in als je het mij vraagt :)

Echte verschrikkelijke platen, let the bass kick, in the end, dat soort rommel
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 21:26 

Donateur

In De Strieel is gaaf hoor! Nok joe down vind ik een verschrikkelijke plaat helaas.

Citaat:

LTBK kan ik nu niet meer aanhoren maar vind ik op zich een toffe en originele plaat, climax is alleen een beetje jammer. In The End das is inderdaad rommel. Oh ja en Decade of dedication staat ook hoog boven op m'n blacklist, wat een KUTnummer!

En wat in godsnaam doet Do You Want Heavy in dit topic?? Dat is na Euphoria en Midnight voor mij het beste nummer wat Zany en Beholder ooit hebben gemaakt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 21:36 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
In De Strieel is gaaf hoor! Nok joe down vind ik een verschrikkelijke plaat helaas.

Citaat:

LTBK kan ik nu niet meer aanhoren maar vind ik op zich een toffe en originele plaat, climax is alleen een beetje jammer. In The End das is inderdaad rommel. Oh ja en Decade of dedication staat ook hoog boven op m'n blacklist, wat een KUTnummer!

En wat in godsnaam doet Do You Want Heavy in dit topic?? Dat is na Euphoria en Midnight voor mij het beste nummer wat Zany en Beholder ooit hebben gemaakt :worship:

200% eens. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 21:51 

Wat heeft iedereen toch tegen A Decade of Dedication? Op de dansvloer doet ie het goed hoor, en op Free Festival klonk ie niet verkeerd, publiek ging aardig los
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 21:53 

Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
Wat heeft iedereen toch tegen A Decade of Dedication? Op de dansvloer doet ie het goed hoor, en op Free Festival klonk ie niet verkeerd, publiek ging aardig los

Ja maar bij Free Festival ging 't bij MMA ook helemaal los :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 21:55 

Donateur

Hehe ik wou net zeggen, het grote publiek gaat juist het hardste los op de grootste kutplaten :')
Zelfs het raw-hardstyle publiek op Dominator ging helemaal uit z'n dak met Psychedelic en Attack Again
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 22:06 

Spanjer schreef:
Almighty schreef:

MMA is gewoon grijsgedraait. Op het begin was dat ook een superplaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 22:06 

Hardtraxx Elite

mrlaks schreef:
SouthstylerS - in de strieel
SouthstylerS - Nok Jou Down

vind ik echt 0,0 hebben

Care to elaborate?
Vind ik juist hele dikke platen! Lekker industrieel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 22:37 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Spanjer schreef:
Almighty schreef:

MMA is gewoon grijsgedraait. Op het begin was dat ook een superplaat

MMA vond JIJ misschien een superplaat. Ik heb hem niet gekocht, vond hem vanaf minuut 1 verschrikkelijk. Hetzelfde met Sound Of Thunder, Decade Of Dedication etcetera. Nee dankje.

Er is een verschil tussen wat jij vind en wat de massa vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 23:29 

Hardtraxxer

Noisecontrollers - Confucius
Zany meets the Beholder - Do you want heavy
Max Enforcer feat The Rush - Fade To Black
Psyko Punkz - After MF
Wildstylez - No time to waste (pavelow remix)
The Beholder & Zany - To Protect And Serve
Intractable One - Dikke Bleek :sick:

En nu stop ik met editen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2010 23:40 

Hardtraxx Addict

xljarno schreef:
Max Enforcer feat The Rush - Fade To Black
Psyko Punkz - After MF :sick:

:huh:
Ik vind dat nou stuk voor stuk toppers :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2010 02:09 

Hardtraxxer

xljarno schreef:
Psyko Punkz - After MF

Ja !
Die vind ik ook echt vreselijk !
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2010 12:35 

Headhunterz - Scrap Attack :sick:
Psyko Punkz - 2 Follow :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2010 14:42 

Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:
Headhunterz - Scrap Attack :sick:
Psyko Punkz - 2 Follow :thumbdown:

Ik vind 2 follow dan weer erg lekker, vooral om in the mixen met die heerlijke vocals :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2010 15:20 

Artiest

het volgende snap ik niet.

je vindt een nummer helemaal de :bomb: .. en schijnbaar ben je niet de enige omdat de track aardig vaak wordt gedraaid door diverse DJs maar ook komt deze track vaak voor bij op je mp3 speler.

Hoe kan et dan dat je ineens een hekel aan een track heb omdat je deze vaak hoort? Wat ik me wel kan
bedenken dat je wat minder enthousiast bent over zo'n track... maar om nou gelijk een track, omdat deze "vaak" gedraaid wordt gelijk af te schieten en om te dopen naar een "afschuwelijke" track lijkt mij een beetje raar.

bijvoorbeeld:
Prophet vs Deepack - Stampuh (alle versies) is een plaat die iedereen uitkotst terwijl iedereen
toentertijd iedereen gigantisch uit z'n dak ging op deze plaat.. ik snap dat een plaat een beetje uit je strot kan komen maar dat betekend tog niet dat het ineens van een top plaat.. naar een kut plaat gaat? Et nummer is niet veranderd tog ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2010 15:37 

Hardtraxx Veteran

TheDizZorder schreef:

je vindt een nummer helemaal de :bomb: .. en schijnbaar ben je niet de enige omdat de track aardig vaak wordt gedraaid door diverse DJs maar ook komt deze track vaak voor bij op je mp3 speler.

Hoe kan et dan dat je ineens een hekel aan een track heb omdat je deze vaak hoort? Wat ik me wel kan
bedenken dat je wat minder enthousiast bent over zo'n track... maar om nou gelijk een track, omdat deze "vaak" gedraaid wordt gelijk af te schieten en om te dopen naar een "afschuwelijke" track lijkt mij een beetje raar.

bijvoorbeeld:
Prophet vs Deepack - Stampuh (alle versies) is een plaat die iedereen uitkotst terwijl iedereen
toentertijd iedereen gigantisch uit z'n dak ging op deze plaat.. ik snap dat een plaat een beetje uit je strot kan komen maar dat betekend tog niet dat het ineens van een top plaat.. naar een kut plaat gaat? Et nummer is niet veranderd tog ?

Je hebt idd een punt, maar als ik een track vreselijk noem, vond ik hem van het begin af aan al niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2010 15:53 

Hardtraxx Veteran

xljarno schreef:

:sick: Vreselijk primitief nummer bah :D

De rest van je lijst vind ik best lekker en Fade to Black is een meesterplaat :o

Showtek - World is Mine :sick:
Wildstylez - In & Out :sick:

Verder vrij veel headhunterz platen anno 2009/10 :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2010 15:57 

Artiest

Piaaa schreef:
TheDizZorder schreef:

bijvoorbeeld:

Je hebt idd een punt, maar als ik een track vreselijk noem, vond ik hem van het begin af aan al niks.

helaas zie je hier tog veel van die verhalen... "Ohh dat vond ik toen een goed nummer, is alleen tevaak gedraaid dus vind het nu een kut plaat"

en dat vind ik zo jammer ... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2010 16:17 

TheDizZorder schreef:
Piaaa schreef:
TheDizZorder schreef:

bijvoorbeeld:

helaas zie je hier tog veel van die verhalen... "Ohh dat vond ik toen een goed nummer, is alleen tevaak gedraaid dus vind het nu een kut plaat"

Aka Music Made Addict
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2010 16:19 

Hardtraxx Veteran

TheDizZorder schreef:
Piaaa schreef:
TheDizZorder schreef:

bijvoorbeeld:

Ja ik snap je en die mening deel ik met je, maargoed daar doe je niets aan ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2010 16:48 

Donateur

@ Dizzorder, er zijn veel nummers die je erg tof kan vinden in het begin maar blijkbaar een lage herhalingswaarde hebben waardoor het je helemaal de strot uit kan komen omdat hij veel te vaak wordt gedraaid. Dat heb ik met een hoop nummers die je iedere dag op de radio hoort en zo heb je dat met veel bekende hardstyle-platen ook. Ik hoef echt niet meer MMA, Let The Bass Kick, Spacer of Live The Moment ofzo te horen. Vind ik in principe geen slechte nummers alleen heb ik ze intussen zo vaak langs horen komen dat ze helemaal spuugzat ben.

Er zijn ook zat nummers die na 100 keer nog steeds vet blijven zoals Her Voice, The Sacrifice... de echte top platen die geen hype nodig hebben om goed gevonden te moeten worden :)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 39  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen