Als ik eerlijk moet zijn vind ik dat ook!wrote:Southstylerz - in de strieel
Southstylerz - Nok Jou Down
vind ik echt 0,0 hebben
Vind ze echt vreselijk.
Als ik eerlijk moet zijn vind ik dat ook!wrote:Southstylerz - in de strieel
vind ik echt 0,0 hebben
Da Tweekaz - DNA is gruwelijk lekker! Ik vind Da Tweekaz echt wel lekker produceren!wrote:En bijna alles van Da Tweekaz
In De Strieel is gruwelijkwrote:Southstylerz - in de strieel
vind ik echt 0,0 hebben
In de strieel beukt erop, zitten heerlijke kicks in als je het mij vraagtwrote:In De Strieel is gruwelijkwrote:Southstylerz - in de strieel
vind ik echt 0,0 hebben![]()
Verder vind ik dingen van Da Tweekaz ook niet echt veel hebben.. hun nieuwere werk op DW nu valt wel mee maar hun oudere releases...
LTBK kan ik nu niet meer aanhoren maar vind ik op zich een toffe en originele plaat, climax is alleen een beetje jammer. In The End das is inderdaad rommel. Oh ja en Decade of dedication staat ook hoog boven op m'n blacklist, wat een KUTnummer!Echte verschrikkelijke platen, let the bass kick, in the end, dat soort rommel
200% eens.wrote:In De Strieel is gaaf hoor! Nok joe down vind ik een verschrikkelijke plaat helaas.
LTBK kan ik nu niet meer aanhoren maar vind ik op zich een toffe en originele plaat, climax is alleen een beetje jammer. In The End das is inderdaad rommel. Oh ja en Decade of dedication staat ook hoog boven op m'n blacklist, wat een KUTnummer!Echte verschrikkelijke platen, let the bass kick, in the end, dat soort rommel
En wat in godsnaam doet Do You Want Heavy in dit topic?? Dat is na Euphoria en Midnight voor mij het beste nummer wat Zany en Beholder ooit hebben gemaakt
Ja maar bij Free Festival ging 't bij MMA ook helemaal loswrote:Wat heeft iedereen toch tegen A Decade of Dedication? Op de dansvloer doet ie het goed hoor, en op Free Festival klonk ie niet verkeerd, publiek ging aardig los
MMA is gewoon grijsgedraait. Op het begin was dat ook een superplaatwrote:Ja maar bij Free Festival ging 't bij MMA ook helemaal loswrote:Wat heeft iedereen toch tegen A Decade of Dedication? Op de dansvloer doet ie het goed hoor, en op Free Festival klonk ie niet verkeerd, publiek ging aardig los
Care to elaborate?wrote:SouthstylerS - in de strieel
SouthstylerS - Nok Jou Down
vind ik echt 0,0 hebben
MMA vond JIJ misschien een superplaat. Ik heb hem niet gekocht, vond hem vanaf minuut 1 verschrikkelijk. Hetzelfde met Sound Of Thunder, Decade Of Dedication etcetera. Nee dankje.wrote:MMA is gewoon grijsgedraait. Op het begin was dat ook een superplaatwrote:Ja maar bij Free Festival ging 't bij MMA ook helemaal loswrote:Wat heeft iedereen toch tegen A Decade of Dedication? Op de dansvloer doet ie het goed hoor, en op Free Festival klonk ie niet verkeerd, publiek ging aardig los
wrote:Noisecontrollers - Confucius
Zany meets the Beholder - Do you want heavy
Max Enforcer feat The Rush - Fade To Black
Psyko Punkz - After MF
Ja !wrote:Noisecontrollers - Confucius
Psyko Punkz - After MF
Ik vind 2 follow dan weer erg lekker, vooral om in the mixen met die heerlijke vocalswrote:Headhunterz - Scrap Attack![]()
Psyko Punkz - 2 Follow
Je hebt idd een punt, maar als ik een track vreselijk noem, vond ik hem van het begin af aan al niks.wrote:het volgende snap ik niet.
je vindt een nummer helemaal de.. en schijnbaar ben je niet de enige omdat de track aardig vaak wordt gedraaid door diverse DJs maar ook komt deze track vaak voor bij op je mp3 speler.
Hoe kan et dan dat je ineens een hekel aan een track heb omdat je deze vaak hoort? Wat ik me wel kan
bedenken dat je wat minder enthousiast bent over zo'n track... maar om nou gelijk een track, omdat deze "vaak" gedraaid wordt gelijk af te schieten en om te dopen naar een "afschuwelijke" track lijkt mij een beetje raar.
bijvoorbeeld:
Prophet vs Deepack - Stampuh (alle versies) is een plaat die iedereen uitkotst terwijl iedereen
toentertijd iedereen gigantisch uit z'n dak ging op deze plaat.. ik snap dat een plaat een beetje uit je strot kan komen maar dat betekend tog niet dat het ineens van een top plaat.. naar een kut plaat gaat? Et nummer is niet veranderd tog ?
wrote:Zany meets the Beholder - Do you want heavy
wrote:Je hebt idd een punt, maar als ik een track vreselijk noem, vond ik hem van het begin af aan al niks.wrote:het volgende snap ik niet.
je vindt een nummer helemaal de.. en schijnbaar ben je niet de enige omdat de track aardig vaak wordt gedraaid door diverse DJs maar ook komt deze track vaak voor bij op je mp3 speler.
Hoe kan et dan dat je ineens een hekel aan een track heb omdat je deze vaak hoort? Wat ik me wel kan
bedenken dat je wat minder enthousiast bent over zo'n track... maar om nou gelijk een track, omdat deze "vaak" gedraaid wordt gelijk af te schieten en om te dopen naar een "afschuwelijke" track lijkt mij een beetje raar.
bijvoorbeeld:
Prophet vs Deepack - Stampuh (alle versies) is een plaat die iedereen uitkotst terwijl iedereen
toentertijd iedereen gigantisch uit z'n dak ging op deze plaat.. ik snap dat een plaat een beetje uit je strot kan komen maar dat betekend tog niet dat het ineens van een top plaat.. naar een kut plaat gaat? Et nummer is niet veranderd tog ?
Aka Music Made Addictwrote:wrote:Je hebt idd een punt, maar als ik een track vreselijk noem, vond ik hem van het begin af aan al niks.wrote:het volgende snap ik niet.
bijvoorbeeld:
helaas zie je hier tog veel van die verhalen... "Ohh dat vond ik toen een goed nummer, is alleen tevaak gedraaid dus vind het nu een kut plaat"
en dat vind ik zo jammer ...
Ja ik snap je en die mening deel ik met je, maargoed daar doe je niets aan ....wrote:wrote:Je hebt idd een punt, maar als ik een track vreselijk noem, vond ik hem van het begin af aan al niks.wrote:het volgende snap ik niet.
bijvoorbeeld:
helaas zie je hier tog veel van die verhalen... "Ohh dat vond ik toen een goed nummer, is alleen tevaak gedraaid dus vind het nu een kut plaat"
en dat vind ik zo jammer ...