Ik kan me niet voorstellen dat ik dit gesprek heb met iemand die ook daadwerkelijk releases op labels heeft. Noisecontrollers is getekend bij Fusion, en heeft toestemming gekregen voor samenwerkingen en remixes op andere labels, wat heel gewoon is. Dat maakt Noisecontrollers geen Scantraxx artiest. Scantraxx heeft ze alleen af en toe mogen lenen. De Tonight release is daarom ook mede "Published by Freaky Music BV".wrote:maar ik begrijp de verwarring, want de solo releases worden uitgebracht op Fusion. NC zitten gewoon bij beide labels
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
wrote: Ik kan me niet voorstellen dat ik dit gesprek heb met iemand die ook daadwerkelijk releases op labels heeft.
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
Wil je hiermee zeggen dat SMD (bas) niet getekend staat bij scantraxx?wrote:Ik kan me niet voorstellen dat ik dit gesprek heb met iemand die ook daadwerkelijk releases op labels heeft. Noisecontrollers is getekend bij Fusion, en heeft toestemming gekregen voor samenwerkingen en remixes op andere labels, wat heel gewoon is. Dat maakt Noisecontrollers geen Scantraxx artiest. Scantraxx heeft ze alleen af en toe mogen lenen. De Tonight release is daarom ook mede "Published by Freaky Music BV".wrote:maar ik begrijp de verwarring, want de solo releases worden uitgebracht op Fusion. NC zitten gewoon bij beide labels
en je hoeft mij niets uit te leggen over uitleen services van labels, dat weet ik als getekende idd zelf goed
-
A
Dan is Noisecontrollers nog geen SMD,
SMD staat onder Scantraxx, Noisecontrollers niet. En klaar met de verwarring
Waarom geef je dan een paar posts hierboven aan, dat Noisecontrollers bij beide labels zit. SMD zit bij Scantraxx, NC bij Fusion. Remixen en Collabs tussen artiesten van beide labels kunnen natuurlijk maar op 1 label uit komen. Dat betekent niet meteen dat NC dan bij Fusion zit hèwrote: Wil je hiermee zeggen dat SMD (bas) niet getekend staat bij scantraxx?![]()
en je hoeft mij niets uit te leggen over uitleen services van labels, dat weet ik als getekende idd zelf goed
-
SArtiest
- last seen Oct 2025
true, zonder enig twijfelwrote:Dan is Noisecontrollers nog geen SMD,
Fusion zou Fusion tegenwoordig niet zijn zonder NCwrote:Waarom geef je dan een paar posts hierboven aan, dat Noisecontrollers bij beide labels zit. SMD zit bij Scantraxx, NC bij Fusion. Remixen en Collabs tussen artiesten van beide labels kunnen natuurlijk maar op 1 label uit komen. Dat betekent niet meteen dat NC dan bij F/u/s/i/o/n SCANTRAXX zit hèwrote: Wil je hiermee zeggen dat SMD (bas) niet getekend staat bij scantraxx?![]()
net als Scantraxx met Headhunterz
maar >> discussie gesloten.
Dit is niet wat je eerst zei namelijkwrote:true, zonder enig twijfelwrote:Dan is Noisecontrollers nog geen SMD,
-
SArtiest
- last seen Oct 2025
wss in een vage bui, dan maar hervatting van uitspraakwrote:Dit is niet wat je eerst zei namelijkwrote:true, zonder enig twijfelwrote:Dan is Noisecontrollers nog geen SMD,
Wat een onzin, ik vind 90% van die platen ook niet om aan te horen. Je doet net alsof hardstyle alleen bestaat uit hitjes die hij opnoemt. Beetje kansloze troll dit, van jullie beidewrote: dit is de beste track van 2010 bijna man.... van scantraxx dan...
en jij vindt hem slecht...
dus idd nog een x de vraag, zijn de harderstylez wel jou style ?
+1wrote:Wat hij zei. En ik ga gewoon alle festivals ook hoor, ook gewoon naar Decibel. Je zult me gewoon niet bij de Euphoria Stage vinden, maar wel main en Loudness.
wrote:Dat betekent niet meteen dat NC dan bij Fusion zit hè
wrote:Zany en Zatox zijn 50% van de tijd ook net zo rauw als een met glijmiddel ingesmeerde dildo.
Maar je hebt wel gelijk
DBSTF & Wildstylez - Human Soul
Wat is dat een verschrikkelijke kut plaat.
Wat is dat een verschrikkelijke kut plaat.
Marco Borsato ft. Guus Meeuwis - Schouder aan Schouder.. Hoor ik altijd tijdens het werk en ik wordt er zo depressief van..
Haha had t totaal niet door, stomwrote:wrote:Dat betekent niet meteen dat NC dan bij Fusion zit hèLeuke verspreking
![]()
Donkey Rollers - No One Can Stop Us (Showtek Remix) kan dat hele nummer niet uitstaan.
-
BHardtraxxer
- 83 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
tracks van isaac met die verschrikkelijke vocals en de rare blije melodietjes van deepack 
oh gadver ja idd wordt er ook helemaal ziek van. Wat een kut nummer is dat zeg. Ik zie ook iedere keer die reclame van de Ah voor me die ze tijdens de rust lieten zien tijdens het wk...wrote:Marco Borsato ft. Guus Meeuwis - Schouder aan Schouder.. Hoor ik altijd tijdens het werk en ik wordt er zo depressief van..
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
wrote:toch al aardig wat hoor
maar ik begrijp de verwarring, want de solo releases worden uitgebracht op Fusion. NC zitten gewoon bij beide labels
SMD zit bij Scantraxx.
Noisecontrollers zitten bij Fusion.
klaar uit.
en dat SMD de helft van Noisecontrollers is maakt geen flikker uit, het is SMD, dat iedereen er heletijd 50% van Noisecontrollers van maakt zorgt voor verwarring.
trouwens Pithune, voor iemand die een label heeft, vind ik dit toch wel een rare uitspraak
-
SArtiest
- last seen Oct 2025
was al eerder duidelijkwrote:SMD zit bij Scantraxx.
Noisecontrollers zitten bij Fusion.
Slim Shore - Syren
Verschrikkelijke plaat, irritante sound, 1 grote rommelzolder!
wrote:Slim Shore - Syren
dat is 1 van de betere van dit jaar naar mijn mening
beukplaat
-
SArtiest
- last seen Oct 2025
Zo dacht ik de eerste keer ook... tot ik 'm vaker hoorde, toen merkte ik dat 't gewoon 1 grote ragplaat iswrote:Slim Shore - Syren
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
(het zal in dit topic vast wel al 30x gezegd zijn maar toch) Save Your Scrap For Victory

Ik vind No Time To Waste en Scrap Attack veel slechter dan diewrote:(het zal in dit topic vast wel al 30x gezegd zijn maar toch) Save Your Scrap For Victory![]()
![]()