Ja oke, maar daarom komt die Zany remix als geroepen. Brengt weer nieuw leven in Face the Enemy. Maar toch vind ik de originele ook heel goed te doen.wrote:Nope. Zelfs zo een potentionele plaat weet ie te verkrachten, op een of andere manier heeft hij ALTIJD breaks, ook al probeert ie een breakloze track te maken.wrote:Veel van Brennan Heart is rotzooi ja, behalve Face the Enemy. Die blijf ik heerlijk vinden
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Brennan Heart heeft genoeg leuke nummers gemaakt joh
Alleen de laatste tijd wordt het wat te vrolijk en vooral eentonig. Hoewel Till U Believe It nog best vet is!
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
Ik vind Brennan Heart niet echt slecht, zn tracks zitten dik in orde, sommige dingen zijn zelfs om van te kwijlen (kicks
)
hij mag altijd aankomen met dingen als Musical Impressions, Face The Enemy en Audiometric, maar zodra die komt aankakken met dingen als fruityloopin losers ga ik geheid kokhalzen
hij mag altijd aankomen met dingen als Musical Impressions, Face The Enemy en Audiometric, maar zodra die komt aankakken met dingen als fruityloopin losers ga ik geheid kokhalzen
Brennan Heart - Evolution of Style vind ik ook nog een lekkere
En Audiometric ja
Verder kan die me niet echt boejen.
En LSD dan? Misschien niet een track om op los te gaan, maar mooi istie wel.
Ja !wrote:Alles van Brennan Heart.
Zo is dat !
&
Ook ja..wrote:Proppy & Heady - B-side
Proppy & Heady - Summer of Hardstyle
-
D
alles van Showtek vind ik
alles van brennan heart
en de meeste tracks van D-block & S-te-fan
alles van brennan heart
Zany meets the Beholder - Do you want heavy.
Vind ik gewoon 0,0% leuk.
-
A
Live wel eens meegemaakt? Wist niet wat me overkwam
Vind die juist wel erg vet! T is wel een beetje Hardcore op 150 BPMwrote:Zany meets the Beholder - Do you want heavy.![]()
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Alles van Showtek??? Ga alsjeblieft eens wat meer tracks van ze luisteren dan....veel nieuwere zijn idd om te huilen maar met hun ouwere platen stonden ze aan de bakermat van de hardstyle.wrote:alles van Showtek vind ik![]()
![]()
alles van brennan heart![]()
wrote:Zany meets the Beholder - Do you want heavy.![]()
hier ben ik het dus met de dj's/platen eens met timothy, aangezien showtek aardig wat goeds teweeg heeft gebracht hoorwrote:Alles van Showtek??? Ga alsjeblieft eens wat meer tracks van ze luisteren dan....veel nieuwere zijn idd om te huilen maar met hun ouwere platen stonden ze aan de bakermat van de hardstyle.wrote:alles van Showtek vind ik![]()
![]()
alles van brennan heart![]()
wrote:Zany meets the Beholder - Do you want heavy.![]()
Vind ik gewoon 0,0% leuk.??? Er zijn weinig beter beukplaten...
en do you want heavy...
3 keer op 1 avond live gehoord maar wat blijft ie vet
Southstylerz - in de strieel
Southstylerz - Nok Jou Down
vind ik echt 0,0 hebben
vind ik echt 0,0 hebben
Ghehe die beuken wel lekker door vind ik. Niet super maar wel ff doorraggen.wrote:Southstylerz - in de strieel
vind ik echt 0,0 hebben
Itunes was net op shuffle en toen kwam ik Prophet - Don't Touch Me (Ft. Shayla) tegen, gatver wat een plaat.
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
die vind ik juist wel leuk!wrote:Itunes was net op shuffle en toen kwam ik Prophet - Don't Touch Me (Ft. Shayla) tegen, gatver wat een plaat.
had em gehoord in defqon set van prophet. vond er eerst ook nix aan, maar ben m toch gaan waarderen.
-
DHardtraxxer
- 447 posts member since 2010
- last seen Sep 2014
Alle nieuwe nummers van Showtek, die gasten kunnen beter verhuizen naar australie
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 7 days ago
Omdat? Beetje onderbouwen zou niet verkeerd zijn.wrote:Alle nieuwe nummers van Showtek, die gasten kunnen beter verhuizen naar australie
En hoezo verhuizen naar Australie, denk dat er genoeg mensen vinden die Showtek nog helemaal te gek vinden
-
DHardtraxxer
- 447 posts member since 2010
- last seen Sep 2014
Zo soft, vond die laatste releases niet eens op hardstyle lijken. Vond showtek vroeger ook altijd erg goed maar vind ze er erg op achteruit gegaan, Maar goed iedereen zijn smaakwrote:Omdat? Beetje onderbouwen zou niet verkeerd zijn.wrote:Alle nieuwe nummers van Showtek, die gasten kunnen beter verhuizen naar australie
En hoezo verhuizen naar Australie, denk dat er genoeg mensen vinden die Showtek nog helemaal te gek vinden
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Behalve Generation Kick & Bass..............die is wel vet....
en Electronic Stereophonic :p voor de rest is de stijl van die gasten wel softer geworden maar het blijven goede producers imowrote:Behalve Generation Kick & Bass..............die is wel vet....
& natuurlijk is er Headhunterz VS. Wildstylez - Down With The Hardstyle
Ach ja, ik vind 'm gewoon niks.wrote:Live wel eens meegemaakt? Wist niet wat me overkwam
Smaak verschil moet er ook zijn.
A Decade Of Dedication
En bijna alles van Showtek en Da Tweekaz
En bijna alles van Showtek en Da Tweekaz
Laten we beginnen met 'n track die niet eens thuis hoort in dit hele forum,
Brennan Heart - About time
Brennan Heart - About time
Sommige dingen van Showtek vandaag de dag zijn nog best te pruimen hoor, stonden best een paar goede nummers op het album. Maar als ze weer aankomen met meuk als Human dan dalen ze helaas weer snel een stuk in m'n achting.
Beter kopen ze een tijdmachine en gaan ze weer zo goed produceren als tussen 2003 en 2006.
Beter kopen ze een tijdmachine en gaan ze weer zo goed produceren als tussen 2003 en 2006.