Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 49 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Ik denk dat dat gewoon aangeeft dat hij "op foto's gaan" wel leuk vind.

Als hij 't in de loop van de avond niet meer leuk zou vinden ging hij dan wel backstage.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Villian, Da Syndrome, Da Tweekaz, Beat Providers, B-Front, D'stylerz, A-Lusion, Low-E

Allemaal ff mee gepraat/foto :D
Hardtraxxer
360 posts member since 2009
last seen Apr 2024
Back2daparty @ Fusion tegen B-front : Hey je gaat em straks wel ff helemaal kapot maken toch ? B-front - Zekers jonge, Wat denk je zelluf ! :thumbup: :thumbsup: :thumbup:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
uhh Zaterdag, met Titan/Papa van the pitcher/1 van de alpha²..

en eerder met b-front/the pitcher/ frontliner/ da syndrome/ dv8 / villian / djthera / geck-o / chris one
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Weet je, ik zal het 'm volgende week wel vragen wat hij allemaal vindt van foto's maken :P
N
Artiest
144 posts member since 2009
last seen 26 days ago
hdhessel wrote:bij al keer bij in-phase thuis geweest haha
ik ook 1 keer, dat was een memorabel moment_O_ Super smash brothers op de wii doen en dan die motor van wario te voorschijnhalen om vervolgnens een half uur plat te liggen. don't ask.
B
Hardtraxxer
790 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ik heb slimshore een hand gegeven omdat hij geniaal is,
en ik ben op de foto met coone geweest, ow w8 das niet waar. mensen waren met mij op de foto geweest omdat ze dachten dat ik coone was :D. die zwitse gasten zijn helemaal gek joh xd
W
Hardtraxxer
568 posts member since 2009
last seen Nov 2015
Blazed wrote:Ik heb slimshore een hand gegeven omdat hij geniaal is,
en ik ben op de foto met coone geweest, ow w8 das niet waar. mensen waren met mij op de foto geweest omdat ze dachten dat ik coone was :D. die zwitse gasten zijn helemaal gek joh xd
ja dat verschijnsel heb ik ook wel ooit meegemaakt. maatje van mij lijkt erg veel op Wildstylez als hij zn kop gemillimeterd heeft, verschillende mensen al mee voor de gek gehouden :p
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik werd op Defqon.1 herkend als DJ Nosferatu. Alleen stom dat ik er niet verder op in ging en die mensen eraan herinnerde dat Nosferatu op dit moment op de hardcore-stage aan het draaien was :P
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
dawasiknie wrote:Ik werd op Defqon.1 herkend als DJ Nosferatu. Alleen stom dat ik er niet verder op in ging en die mensen eraan herinnerde dat Nosferatu op dit moment op de hardcore-stage aan het draaien was :P
haha epic fail @ diegene die dachten dat je hem was, just fuckin with their minds :beer:
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Gisteren In-Phase gesproken, super gasten :thumbup:
Hardtraxxer
379 posts member since 2010
last seen Sep 2015
Ik ben normaal niet zon dj opzoeker maar deze liepen mij eigenlijk voor de voeten :P

Headhunters en Gostosa op Q-Base 2009
Dailucia op Defqon 2009 en 2010
Tatanka en Noise suppressor op Dominator 2010
Deepack op Feestfabriek
Hardtraxxer
581 posts member since 2009
last seen Aug 2012
deepack op intents
the pitcher op last world
villain op rebirth
Hardtraxxer
84 posts member since 2009
last seen Feb 2012
Ik heb met Zany op de Vip Deck van Decibel 2010 lopen ouwehoeren over ze Donkeyrollers set :woot:
O
Cool Topic man! :')

Ik heb nog nooit een artiest gesproken, en zal dat ook nooit doen.

Volgens mij ben ik nu specialer dan jullie!
Hardtraxxer
681 posts member since 2008
last seen Jul 2015
Opperhoofd wrote:Cool Topic man! :')

Je hebt met Thera gesproken?
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 1 hour ago

Zit jij wel lekker in je vel?
Hardtraxxer
766 posts member since 2010
last seen Jun 2019
Opperhoofd wrote:
Ik heb ook nog nooit iemand gesproken xd Heb er ook weinig behoefde aan eigenlijk.. Die gasten worden al genoeg lastig gevallen :x
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Parvuz wrote:

Zit jij wel lekker in je vel?
Typisch gevalletje van: Alles kut enter, Alles kut enter. :thumbup:
O
Struikrover wrote:
Opperhoofd wrote:
Ik heb ook nog nooit iemand gesproken xd Heb er ook weinig behoefde aan eigenlijk.. Die gasten worden al genoeg lastig gevallen :x
Precies; stop toch gewoon eens met die reet-kruiperij.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Opperhoofd wrote: Precies; stop toch gewoon eens met die reet-kruiperij.
Maar ik dacht dat je het lekker vond... :cry:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
luna.pavo.deepack.tatanka.showtek.headhunterz,wildstylez,dutch master,abyss & judge,alpha twins(+ handtekeing op mn arm waarvan iedereen dacht dat het een tatoo was:P), frontliner,the prophet, mc da syndrome, mc villian, dbstf, a-lusion, scope dj, zatox, zany, gostosa, korsakoff & outblast, dana, en nog meer...omdat ik de foto's maak die op de dieka site komen:P( foto's van de artiesten dan;)...dus dan spreek ik ze allemaal backstage en onstage
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
donkeyrollers wrote:luna.pavo.deepack.tatanka.showtek.headhunterz,wildstylez,dutch master,abyss & judge,alpha twins(+ handtekeing op mn arm waarvan iedereen dacht dat het een tatoo was:P), frontliner,the prophet, mc da syndrome, mc villian, dbstf, a-lusion, scope dj, zatox, zany, gostosa, korsakoff & outblast, dana, en nog meer...omdat ik de foto's maak die op de dieka site komen:P( foto's van de artiesten dan;)...dus dan spreek ik ze allemaal backstage en onstage
Dus vanavond ook aanwezig? :D
O
donkeyrollers wrote:luna.pavo.deepack.tatanka.showtek.headhunterz,wildstylez,dutch master,abyss & judge,alpha twins(+ handtekeing op mn arm waarvan iedereen dacht dat het een tatoo was:P), frontliner,the prophet, mc da syndrome, mc villian, dbstf, a-lusion, scope dj, zatox, zany, gostosa, korsakoff & outblast, dana, en nog meer...omdat ik de foto's maak die op de dieka site komen:P( foto's van de artiesten dan;)...dus dan spreek ik ze allemaal backstage en onstage
Jij bent mijn idiool! :worship:
Hardtraxxer
681 posts member since 2008
last seen Jul 2015
Opperhoofd wrote:
Jij bent mijn idiool! :worship:
Jij die van mij!