Headhunterz, en Day-mar allebei mee op foto geweest
op het vipdeck Inqontrol 2010
Edit : En Villian op XQ HHZ
op het vipdeck Inqontrol 2010
Edit : En Villian op XQ HHZ
Volgensmij heeft iedereen b-front gesproken, wat word die gast ziekelijk belaagd van alle kanten.wrote:Op Fusion B-Front Titan & Slim Shore gesproken, geweldige kerels
Misschien wilt een dj ook wel even tussen het publiek staan, kijken wat het voor hun eigenlijk is zonder de hele tijd lastiggevallen te worden?wrote:Titan werd net zo goed belaagd gisteren, en wat is dr nou ziekelijk aan? Volgens mij vonden ze al die aandacht verre van erg. Anders hadden ze zich niet heel de tijd tussen het publiek begeven.
Als ze het lastig hadden gevonden zeggen ze altijd wel dat ze het duk hebben en weer verder moetenwrote:Misschien wilt een dj ook wel even tussen het publiek staan, kijken wat het voor hun eigenlijk is zonder de hele tijd lastiggevallen te worden?wrote:Titan werd net zo goed belaagd gisteren, en wat is dr nou ziekelijk aan? Volgens mij vonden ze al die aandacht verre van erg. Anders hadden ze zich niet heel de tijd tussen het publiek begeven.
Natuurlijk, als ze blijven praten is het hun eigen probleemwrote:Als ze het lastig hadden gevonden zeggen ze altijd wel dat ze het duk hebben en weer verder moetenB-front die bleef gewoon praten met iedereen, maar goed ik heb hem ook maar met rust gelaten.
Is ook wel logisch toch, ik denk dat niemand dat echt relaxed zou vinden. But it comes with the job.wrote:Nou, ik merkte wel dat B-Front er op een gegeven moment ook wel genoeg van had.
Wel echt belachelijk veel ja... Een praatje maken vind ik nog wel kunnen maar kom op man, iedereen met em op de foto?wrote:Nu ik zie hoe ontiegelijk veel foto's d'r van hem zijn gemaakt snap ik ook wel waarom ja haha. T blijft geen feest.
Gister trouwens nog ff praatje kunnen houden met Zany, prima vent! Beetje wezen ouwehoeren over het feest en z'n laatste sets.
Over foto's gesproken, jij hebt volgens mij een foto van Rik, B-front en mij gemaakt, waar kan ik die vindenwrote:Dan heb je helaas de verkeerde baan uitgezocht. Is toch logisch dat het publiek een praatje wil houden met een bekende DJ? Als je daar niet tegen kan moet je maar backstage blijven staan helaas.
Daarnaast, en ik heb gisteren met heel veel mensen gesproken, vond niemand het echt vervelend. Kan me misschien wel voorstellen dat B-Front na foto nummer zoveel er ff genoeg van heeft maar als ie het echt erg zou vinden zou ie het publiek wel mijden. Ik denk dat mensen als hij en Titan tegelijkertijd ook genieten van het respect wat andere mensen voor ze opdragen.
Ik heb zoveel foto's gezien met B-Front erop, vraag me af of ie dat niet superirritant vondwrote:Over foto's gesproken, jij hebt volgens mij een foto van Rik, B-front en mij gemaakt, waar kan ik die vindenwrote:Dan heb je helaas de verkeerde baan uitgezocht. Is toch logisch dat het publiek een praatje wil houden met een bekende DJ? Als je daar niet tegen kan moet je maar backstage blijven staan helaas.
Daarnaast, en ik heb gisteren met heel veel mensen gesproken, vond niemand het echt vervelend. Kan me misschien wel voorstellen dat B-Front na foto nummer zoveel er ff genoeg van heeft maar als ie het echt erg zou vinden zou ie het publiek wel mijden. Ik denk dat mensen als hij en Titan tegelijkertijd ook genieten van het respect wat andere mensen voor ze opdragen.?
Als hij jou vraagt, zal hij 't van anderen toch ook niet zo erg vinden of wel?wrote:Ik heb zoveel foto's gezien met B-Front erop, vraag me af of ie dat niet superirritant vondwrote:Over foto's gesproken, jij hebt volgens mij een foto van Rik, B-front en mij gemaakt, waar kan ik die vindenwrote:Dan heb je helaas de verkeerde baan uitgezocht. Is toch logisch dat het publiek een praatje wil houden met een bekende DJ? Als je daar niet tegen kan moet je maar backstage blijven staan helaas.
Daarnaast, en ik heb gisteren met heel veel mensen gesproken, vond niemand het echt vervelend. Kan me misschien wel voorstellen dat B-Front na foto nummer zoveel er ff genoeg van heeft maar als ie het echt erg zou vinden zou ie het publiek wel mijden. Ik denk dat mensen als hij en Titan tegelijkertijd ook genieten van het respect wat andere mensen voor ze opdragen.?
![]()
Aan mij vroeg hij echter zelf of ik op de foto wou
Wel Noize Suppressor, wat een gastwrote:volgens mij zie ik bijna alleen maar Hs artiesten![]()
ooit iemand amnesys of mad dog of wie dan ook gesproken?