Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 18:59 

Headhunterz, en Day-mar allebei mee op foto geweest
op het vipdeck Inqontrol 2010

Edit : En Villian op XQ HHZ
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 19:53 

Hardtraxxer

Mental Theo aantal jaren terug was hij in de buurt hier was wel lachen met hem...
B-front op Harbass 2010 hij was in het publiek, aardige kerel btw!
The Pitcher (Luc) op Decibel 2008 ook wel aardige gast ook in t publiek alleen hij moest snel weg...
Zany ook op DB 2008 heel ff gesproken.

Dat was het, meestal heb ik niet eens door wie er om mee heen is/zijn omdat ik als een gek los ga
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 14:15 

Hardtraxx Veteran

Op Fusion B-Front Titan & Slim Shore gesproken :D, geweldige kerels :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 18:31 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Op Fusion B-Front Titan & Slim Shore gesproken :D, geweldige kerels :thumbsup:

Volgensmij heeft iedereen b-front gesproken, wat word die gast ziekelijk belaagd van alle kanten.
Ronduit triest ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 18:37 

Donateur

Titan werd net zo goed belaagd gisteren, en wat is dr nou ziekelijk aan? Volgens mij vonden ze al die aandacht verre van erg. Anders hadden ze zich niet heel de tijd tussen het publiek begeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 18:40 

Hardtraxx Elite

Ik kom binnen bij Fusion in m'n Mario pak, zie ik Zany ineens naar me wijzen tegelijkertijd dat hij tegen iemand praat. Dat nodigt mij natuurlijk even uit tot een gesprek haha. Daarna raakte ik op een andere plek nog even aan de praat met Jowan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 18:53 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Titan werd net zo goed belaagd gisteren, en wat is dr nou ziekelijk aan? Volgens mij vonden ze al die aandacht verre van erg. Anders hadden ze zich niet heel de tijd tussen het publiek begeven.

Misschien wilt een dj ook wel even tussen het publiek staan, kijken wat het voor hun eigenlijk is zonder de hele tijd lastiggevallen te worden? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 19:07 

Hardtraxxer

Nixxus schreef:
dawasiknie schreef:

Misschien wilt een dj ook wel even tussen het publiek staan, kijken wat het voor hun eigenlijk is zonder de hele tijd lastiggevallen te worden? :)

Als ze het lastig hadden gevonden zeggen ze altijd wel dat ze het duk hebben en weer verder moeten :P B-front die bleef gewoon praten met iedereen, maar goed ik heb hem ook maar met rust gelaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 19:08 

Hardtraxxer

modernization schreef:
Als ze het lastig hadden gevonden zeggen ze altijd wel dat ze het duk hebben en weer verder moeten :P B-front die bleef gewoon praten met iedereen, maar goed ik heb hem ook maar met rust gelaten.

Natuurlijk, als ze blijven praten is het hun eigen probleem :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 19:14 

Donateur

Dan heb je helaas de verkeerde baan uitgezocht. Is toch logisch dat het publiek een praatje wil houden met een bekende DJ? Als je daar niet tegen kan moet je maar backstage blijven staan helaas.

Daarnaast, en ik heb gisteren met heel veel mensen gesproken, vond niemand het echt vervelend. Kan me misschien wel voorstellen dat B-Front na foto nummer zoveel er ff genoeg van heeft maar als ie het echt erg zou vinden zou ie het publiek wel mijden. Ik denk dat mensen als hij en Titan tegelijkertijd ook genieten van het respect wat andere mensen voor ze opdragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 19:44 

Hardtraxx Veteran

Nou, ik merkte wel dat B-Front er op een gegeven moment ook wel genoeg van had ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 20:21 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Nou, ik merkte wel dat B-Front er op een gegeven moment ook wel genoeg van had ;).

Is ook wel logisch toch, ik denk dat niemand dat echt relaxed zou vinden. But it comes with the job.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 21:04 

Donateur

Nu ik zie hoe ontiegelijk veel foto's d'r van hem zijn gemaakt snap ik ook wel waarom ja haha. T blijft geen feest.

Gister trouwens nog ff praatje kunnen houden met Zany, prima vent! Beetje wezen ouwehoeren over het feest en z'n laatste sets :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2010 23:23 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Nu ik zie hoe ontiegelijk veel foto's d'r van hem zijn gemaakt snap ik ook wel waarom ja haha. T blijft geen feest.

Gister trouwens nog ff praatje kunnen houden met Zany, prima vent! Beetje wezen ouwehoeren over het feest en z'n laatste sets :) .

Wel echt belachelijk veel ja... Een praatje maken vind ik nog wel kunnen maar kom op man, iedereen met em op de foto?

Ik liep wel aan het begin van de avond al meteen tegen em aan xd letterlijk. Heb alleen gevraagd of hij zijn best ging doen bij het draaien maar dat ik me daar geen zorgen over maakte verder. "Nee man, maak je niet druk en als ik slecht draai maakt het niet uit, vind dit toch een onwijs kutfeest" Incl. grote glimlach :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 18:48 

Hardtraxxer

Paul Elstak afgelopen zaterdag gesproken op een lokaal feestje bij ons :)
wat een held is dat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 18:54 

volgens mij zie ik bijna alleen maar Hs artiesten :P
ooit iemand amnesys of mad dog of wie dan ook gesproken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 18:56 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Dan heb je helaas de verkeerde baan uitgezocht. Is toch logisch dat het publiek een praatje wil houden met een bekende DJ? Als je daar niet tegen kan moet je maar backstage blijven staan helaas.

Daarnaast, en ik heb gisteren met heel veel mensen gesproken, vond niemand het echt vervelend. Kan me misschien wel voorstellen dat B-Front na foto nummer zoveel er ff genoeg van heeft maar als ie het echt erg zou vinden zou ie het publiek wel mijden. Ik denk dat mensen als hij en Titan tegelijkertijd ook genieten van het respect wat andere mensen voor ze opdragen.

Over foto's gesproken, jij hebt volgens mij een foto van Rik, B-front en mij gemaakt, waar kan ik die vinden :) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 18:59 

Hardtraxxer

Pff genoeg DJ's gewoon zien lopen op feestjes, die ga ik niet allemaal opnoemen :D
Paar maanden geleden nog wel aan tafel gezeten met Zany, B-Front en Ryfle na een feestje hier in de kroeg.
Gekke mensen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 19:38 

Hardtraxxer

Sainen schreef:
dawasiknie schreef:

Over foto's gesproken, jij hebt volgens mij een foto van Rik, B-front en mij gemaakt, waar kan ik die vinden :) ?

Ik heb zoveel foto's gezien met B-Front erop, vraag me af of ie dat niet superirritant vond :/

Aan mij vroeg hij echter zelf of ik op de foto wou xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 23:35 

Hardtraxxer

Ik heb wel eens met A-lusion gepraat terwijl ie naast me stond te pissen :P
Verder praat ik zowat elk feest dat ik tegenkom met Da Syndrome, heb ook een foto van mij en hem en nog een maat...

Verder nog een foto-tje en even gepraat met Tatanka, wat een held! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 12:55 

Hardtraxxer

Gepraat met Luna super relaxde gozer! :P en heb inderdaad veel dj's zien lopen en ben met de noisecontrollers op de foto geweest ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 13:40 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Sainen schreef:
dawasiknie schreef:

Ik heb zoveel foto's gezien met B-Front erop, vraag me af of ie dat niet superirritant vond :/

Aan mij vroeg hij echter zelf of ik op de foto wou xd

Als hij jou vraagt, zal hij 't van anderen toch ook niet zo erg vinden of wel? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 15:48 

Hardtraxxer

Heb alleen The Pitcher ooit gesproken. Verder gezien (als ze niet aan het draaien zijn): Slim Shore, Wietse van Psyko Punkz, Dozer en B-Front. Telt het trouwens ook als er iemand boven op je heeft gecrowdsurft? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 15:57 

Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:
volgens mij zie ik bijna alleen maar Hs artiesten :P
ooit iemand amnesys of mad dog of wie dan ook gesproken?
Wel Noize Suppressor, wat een gast :D

En ja ik kan best begrijpen dat je de schijt krijgt van al die mensen die met je op de foto willen enzo, en die allemaal hetzelfde vragen, maarja dan moet je maar zoals gezegd backstage blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 16:22 

Hardtraxxer

Rik schreef:
Als hij jou vraagt, zal hij 't van anderen toch ook niet zo erg vinden of wel? >.<

Dat was nog op het begin ;)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen