Wat een eer.wrote:Jij die van mij!wrote:Jij bent mijn idiool!wrote:luna.pavo.deepack.tatanka.showtek.headhunterz,wildstylez,dutch master,abyss & judge,alpha twins(+ handtekeing op mn arm waarvan iedereen dacht dat het een tatoo was:P), frontliner,the prophet, mc da syndrome, mc villian, dbstf, a-lusion, scope dj, zatox, zany, gostosa, korsakoff & outblast, dana, en nog meer...omdat ik de foto's maak die op de dieka site komen:P( foto's van de artiesten dan;)...dus dan spreek ik ze allemaal backstage en onstage
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
O
Maar je hebt toch wel eens met artiesten gesproken?wrote:Wat een eer.wrote:Jij die van mij!wrote:
Jij bent mijn idiool!
-Thera
-Dailucia
Dat smste je toen nog
wrote: Dat smste je toen nog/
Auw, deed het pijn toen je door de mand viel Opperhoofd?
-
O
Parvuz, je had nog niet door dat ik volledig fake reageerde in eerste instantie? :')wrote:wrote: Dat smste je toen nog/
![]()
Wat is je probleem dan? Waarom huil je toch, ja kan alles tegen me zeggen.wrote:Parvuz, je had nog niet door dat ik volledig fake reageerde in eerste instantie? :')wrote:wrote: Dat smste je toen nog/
![]()
Ow wacht, jij bent fake!wrote:Parvuz, je had nog niet door dat ik volledig fake reageerde in eerste instantie? :')wrote:wrote: Dat smste je toen nog/
![]()
-
O
Huil. Bazen. Één zielige pot nat. :')wrote:Wat is je probleem dan? Waarom huil je toch, ja kan alles tegen me zeggen.
Moet je niet ook nog even een extra g achter je woorden plaatsen? :')
Gaan jullie verder met jullie kinderachtige Topic.
Ik zal jullie verder met rust laten.
ahum. Huil is gewoon een Nederlands woord, en ik gebruik hier niet als vorm van ''huilie''. En succes met het bedenken waar je nu weer kan klagen.
Ontopic maar weer.
Ontopic maar weer.
Gisteren niels van the frequenzers en Dozer gesproken.
ah beter, wat zei hijwrote:Met Justin Bieber gepraat gister
Gisteren met Zany, Dozer, Jack Of Sound, Titan, Frequencerz, Ryfle en Dv8 gepraat.
wrote:Gisteren met Zany, Dozer, Jack Of Sound, Titan, Frequencerz, Ryfle en Dv8 gepraat.
gisteren biertje gedronken met Crypsis en Chain Reaction, en even gepraat met Deepack
wrote:wrote:Gisteren met Zany, Dozer, Jack Of Sound, Titan, Frequencerz gepraat.
Ik hoor niemand over crypsis :O
die gozer is egt fet, lekkerchill enzo

2 posts boven je.wrote:Ik hoor niemand over crypsis :O
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
gisteren staan ouwehoeren met Buzz Fuzz op een lokaal early hardcore feestje. relaxe gozer 
Gister ff met The Machine staan praten, aardige gozer! 
Voor de rest:
- Zany, 2 maal
- Jowan, 2 maal
- B-front
- Crypsis
- De helft van Alpha², ik weet alleen stiekem niet meer welke...
- Anagenetic
Voor de rest:
- Zany, 2 maal
- Jowan, 2 maal
- B-front
- Crypsis
- De helft van Alpha², ik weet alleen stiekem niet meer welke...
- Anagenetic
Last edited by Rampestamper on 12 Dec 2010 20:21, edited 3 times in total.
Nooit echt lange gesprekken gehad met DJ's, heb Headhunterz, Outblast, Tha Playah, Wildstylez wel allemaal gezien en gegroet enzo.
Gister met m'n vage kop even Chris One aangesproken, viel wel op dat bijna niemand hem kende itt B-Front die er een half uur over doet om van de ene kant naar de andere kant van de zaal te lopen 
heb nooit echt lange gesprekken gehad met dj's, alleen met Evil Activities wel een paar minuutjes
verder:
wildstylez
noisecontrollers
brennan heart
korsakoff
dailucia
darkraver
en miss nog meer maar dat weetik ff nie meer
verder:
wildstylez
noisecontrollers
brennan heart
korsakoff
dailucia
darkraver
en miss nog meer maar dat weetik ff nie meer
Gister nog even met Chris One gepraat, hij deed nog een buiging voor me 
Ook nog even met Digital Punk gepraat, en een t-shirt van hem gekregen
Edit: Had al eens eerder met Frequencerz gepraat, echt relaxte gozers!
Was na de Radstake toen 2 vrienden en ik helemaal stuk gingen voor bij het podium. Ook nog even een fotootje gemaakt.
Later Pepijn nog een keer gesproken @Qbase, en hij wist nog wie wij waren
Ook nog even met Digital Punk gepraat, en een t-shirt van hem gekregen
Edit: Had al eens eerder met Frequencerz gepraat, echt relaxte gozers!
Was na de Radstake toen 2 vrienden en ik helemaal stuk gingen voor bij het podium. Ook nog even een fotootje gemaakt.
Later Pepijn nog een keer gesproken @Qbase, en hij wist nog wie wij waren
haha precies hetzelfde hier. Hij stond te pissen in een leeg pleehok in Outland en ik ging precies naast m staan pissen. Ik zei dat die goed bezig was, toen moest die lachen en kneep die m snel afwrote:kwam zany tegen op het toilet in outland. ik zei in een vage bui: hee held! toen gaf die me een hand en liep ik weer verder
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Keertje met Dozer gepraat, die uitgebreid vertelde wat die van Q-Dance vond en waarom die nooit op Q-Dance feesten draaide.. Lachen gast