hardstyle mania

Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
K
- 1 posts member since 2010
- last seen Jul 2010
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Ontmoet/gesproken kan ik het niet echt noemen.. Maar k heb Activator en Technoboy wel een handje en een thumbs up gegeven toen ik keihard uit mn plaat was bij de VIP area's @ Feestfabriek.. Ze keken me alleen een beetje raar aan maar konden er wel om lachen, dacht dat ze wel wat gewend waren 
Knappe dame! Alleen dat accentwrote: Anagenetic (kreeg nog kusjes van haar)
-
A
Jupwrote:Knappe dame! Alleen dat accentwrote: Anagenetic (kreeg nog kusjes van haar)
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
als jullie dat al knap vinden :')
Jij bent niet van de vrouwtjes begrijp ik? Of val jij op dikke trollen?wrote:als jullie dat al knap vinden :')
en niet zo grootwrote:Knappe dame! Alleen dat accentwrote: Anagenetic (kreeg nog kusjes van haar)
Tegen mij deed hij helemaal niet hyper..wrote:En fucking hyperwrote:Kwam Zondag in Emmen Da Syndrome tegen, even kort mee gepraat, wel een aardige gozer.
Maar dat was al bekend
B-front en Paul Elstak even mee gesproken @ Dance-Boulevard, waren ook zowat de enige 2 die goed hard gingen 
B-Front kort ontmoet en DJ the Prophet kort mee gesproken.
Ik sta nooit op VIP Decks en kom altijd te laat binnen om vooraan te staan, dus spreek niet zo veel artiesten. :')
Ik sta nooit op VIP Decks en kom altijd te laat binnen om vooraan te staan, dus spreek niet zo veel artiesten. :')
heb ff met d'Stylerz gepraat en op de foto geweest bij Liberator Outdoor,
verder eigelijk nooit,
1 keer wou ik nog even praten met Headhunterz toen hij een handtekening op me arm zette,
maar hij had het iets te druk
voor de rest alleen op hyves (Skorm) en msn (Pithune)
verder eigelijk nooit,
1 keer wou ik nog even praten met Headhunterz toen hij een handtekening op me arm zette,
maar hij had het iets te druk
voor de rest alleen op hyves (Skorm) en msn (Pithune)
Jowan 3x een hand gegeven. Te wazig om met 'm te praten maar hij verdient een goede handdruk! 
heb MC Da Syndrome gesproken op een lokaal feestje hier in de buurt. Verder heb ik A-Lusion gesproken en bij een tankstation op de weg terug van Decibel 2008 heb ik The Prophet & Wildstylez gezien, The Prophet reed toen een dikke audi A8 gek!:o
Vind het net een vissekop...
Zeker wel een bazen auto m'n pa rijdt er ook inwrote:nu nogwrote:The Prophet reed toen een dikke audi A8 gek!:o
Avio
Mc Villain
Mc Da Syndrome
Endymion
Brennan Heart
All @ The Qontinent
Echt super hoeveel je er daar ziet lopen, ook weer eens leuk om met ze te praten.
Mc Villain
Mc Da Syndrome
Endymion
Brennan Heart
All @ The Qontinent
Echt super hoeveel je er daar ziet lopen, ook weer eens leuk om met ze te praten.
Echt kut dat ik niet veel gezichten onthoudwrote:Avio
Mc Villain
Mc Da Syndrome
Endymion
Brennan Heart
All @ The Qontinent![]()
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
ik vergat deze nog:wrote:gesproken / ontmoet:
Alphaverb, Atmozfears (Michael), Bass Modulators, B-Front, Calypso, Cue-X, Digital Punk, Deepack, d'Stylerz, D-Block & S-te-Fan, Frequencerz, Genius, Heatzone (Pim), In-Phase, Jones, Josh & Wesz, Lobotomy.Inc, Low-E, Neilio, Noisecontrollers, Ruthless, Scope DJ, ScuL, Skorm, Solutio, Syro, The Hardstylist, The Sixth Sense, The Vision, Xavi
zal nog wel een ton aan namen vergeten zijn.. veel dus iig.
Hardstyle Mafia!
Hoe herken jij al die gasten.. Ik zou de helft ervan niet eens weten.
Ik zag B-front op Free Festival in t publiek.
Loop naar m toe, vastbesloten om m voor te stellen een keer een samenwerking te doen met Solutio (& The I's) voor de meest duistere en rauwe plaat ooit...
Sta ik bij m, ben ik helemaal vergeten wat ik wilde vragen
Hij had ook wel door dat ik wat had gesnoept dus na een paar minuten praten kreeg ie wel genoeg van me XD
Edit: (Dacht ik dus, later bleek dat ie het gewoon druk had
)
Op Decibel weer met m gepraat en hij zou kijken wat ie kon doen
Mooi figuur is t!
Loop naar m toe, vastbesloten om m voor te stellen een keer een samenwerking te doen met Solutio (& The I's) voor de meest duistere en rauwe plaat ooit...
Sta ik bij m, ben ik helemaal vergeten wat ik wilde vragen
Hij had ook wel door dat ik wat had gesnoept dus na een paar minuten praten kreeg ie wel genoeg van me XD
Edit: (Dacht ik dus, later bleek dat ie het gewoon druk had
Op Decibel weer met m gepraat en hij zou kijken wat ie kon doen
Mooi figuur is t!
Last edited by Inno on 22 Aug 2010 23:56, edited 3 times in total.
In Temptation in Lloret kon je makkelijk ff praten met de DJ's, daar heb ik even ff met Noisecontrollers, Evil Activities, Brennan Heart gepraat( met nadruk op even
)
Al eerder Korsakoff, Dailucia & Scope DJ
Dat was het wel zo'n beetje denk ik
Al eerder Korsakoff, Dailucia & Scope DJ
Dat was het wel zo'n beetje denk ik
hahawrote:Ik zag B-front op Free Festival in t publiek.
Sta ik bij m, ben ik helemaal vergeten wat ik wilde vragen![]()
En nu heb ik t m nog steeds niet kunnen vragen![]()
Gezichten herkennen heb ik geen problemen mee, namen word al minder, maar daar kan ik meestal nog wel opkomen bij artiesten.wrote:Hoe herken jij al die gasten.. Ik zou de helft ervan niet eens weten.
heb al best wat dj's gesproken: Psyko punkz meerdere keren, noisecontrollers meerdere keren, brennan heart, headhunterz, frontliner, scopedj, the pitcher, zany, isaac, deepack meerdere keren, titan, the prophet, tatanka (in het engels:P) avio , Bioweapon(in het engels) en ook renegade en villain en nog wel meer