Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

M'n moeder snapt er niks van, als Avicii - Levels ofzo op de radio komt vraagt ze hier luister jij toch altijd naar? >.<

Mijn vader zegt er nooit wat over, want die zit vastgeroest in de jaren 70 & 80 wat betreft muziek. Als ik een hardstyle CD in de autoradio heb laten zitten dan ligt die ook standaard de volgende dag weer op mijn kamer. Dus eigenlijk interesseert het hem geen ene moer, als ik hem er maar niet mee lastig val.

Mijn zus ergert zich er niet echt aan en ze vindt plaatjes als Lose My Mind, Year of Summer en Lessons in Love wel geinig. Verder doet ze wel geïnteresseerd als ik naar een feest ben geweest. Mijn ouders vragen dan: Liepen er weer allemaal junks op dat feest?

Verder heb ik een neefje die het wel aardig mooi vindt allemaal. De rest van de familie vindt het niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wize schreef:
M'n moeder snapt er niks van, als Avicii - Levels ofzo op de radio komt vraagt ze hier luister jij toch altijd naar? >.<

Mijn vader zegt er nooit wat over, want die zit vastgeroest in de jaren 70 & 80 wat betreft muziek. Als ik een hardstyle CD in de autoradio heb laten zitten dan ligt die ook standaard de volgende dag weer op mijn kamer. Dus eigenlijk interesseert het hem geen ene moer, als ik hem er maar niet mee lastig val.

Mijn zus ergert zich er niet echt aan en ze vindt plaatjes als Lose My Mind, Year of Summer en Lessons in Love wel geinig. Verder doet ze wel geïnteresseerd als ik naar een feest ben geweest. Mijn ouders vragen dan: Liepen er weer allemaal junks op dat feest?

Verder heb ik een neefje die het wel aardig mooi vindt allemaal. De rest van de familie vindt het niks.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 14:16 
 
Hardtraxxer

Zus is net zoals ik verslaafd, mijn vader en moeder vinden het leuk tot dat het "te hard" word. Ze hebben wel gezegd een keer mee te willen dus ben benieuwd en mij stief-pa vind het maar klote muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 15:04 
 

Murcie schreef:
Zus is net zoals ik verslaafd, mijn vader en moeder vinden het leuk tot dat het "te hard" word. Ze hebben wel gezegd een keer mee te willen dus ben benieuwd en mij stief-pa vind het maar klote muziek


Gezellig, familieweekend op de DefQon camping :)

OT: vader vindt er geen hol aan, moeder kan het af en toe wel waarderen 'zolang er nog een melodietje inzit' (Lees: YoS).
Zus is vooral bevooroordeeld, denk niet dat ze ooit een nummer heef geluisterd, maar ze gaat er van uit dat ik ieder weekend als een straatjunkie gebruik en dat mijn feestvrienden allemaal schooluitvallers zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 14:56 
 
Hardtraxxer

Nja, iedereen zet hier halve families neer, dus doe ik nog maar een aanvulling :P
Mijn ene oom vindt het wel leuk, gaat deze maand naar Reverze enzo, maar die is ook pas 23.
Andere oom is 33, kan er prima naar luisteren en is ook wel naar wat feestjes geweest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 17:58 
 
Hardtraxxer

Vaders van het weekend komen kijken bij een gig, vond het super gaaf is ook een aantal keer naar dancevalley en mysteryland geweest haha. Broertje vind het ook leuk, moeders en stiefpa vinden het wel ok, zolang ik het maar niet te hard aanzet thuis. En voor de rest voor het eerst met me neef naar een feestje geweest die heeft mij geeinfecteerd met de muziek :p d
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 16:04 
 
Hardtraxx Elite

Mijn moeder snapt wel dat ik t mooi vind, voor de rest vind niemand het hier wat aan.
Ze zijn er inmiddels al wel aan gewend dat ik soms als een debiel achter mn laptop zit muziek te luisteren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BeHa schreef:
vader vindt er geen hol aan, moeder kan het af en toe wel waarderen 'zolang er nog een melodietje inzit' (Lees: YoS).
Zus is vooral bevooroordeeld, denk niet dat ze ooit een nummer heef geluisterd, maar ze gaat er van uit dat ik ieder weekend als een straatjunkie gebruik en dat mijn feestvrienden allemaal schooluitvallers zijn.


Precies dit, alleen dan moeder en vader omgedraaid en zus = broer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 00:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vader en moeder vinden het best leuk om te horen. Vooral mijn vader, hij heeft zelfs (met de carnaval) de hele avond mee staan springen toen ik een (ongepland) dj setje kon draaien bij ons onder de carport met wat vrienden erbij. Echt een topervaring. Pap zegt zelf ook wel een mee naar een Decibel te willen, gewoon om eens wat rond te kijken en de 'jeugd' te zien losgaan. Vindt ie echt super om te zien.

Ooms en tantes... ik heb geen idee! Maakt me ook niet echt uit.. Mijn zus vindt het niet echt iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 00:13 
 
Hardtraxxer

M'n broer luistsert ook Hardstyle. maar voornamlijk Hardcore.
m'n moeder denkt dat we tiesto en gigi augistino luisteren..
en m'n vader denkt nog altijd dat we naar hardrock festivals gaan.. :clap:

ouders hebben er helemaal niks mee dus...

En de meesten van m'n vrienden vinden t teringherrie en vragen altijd hoe ik hier elke dag weer naar kan luisteren.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn moeder zit op dwarsfluiten en me pa is fan van frans bouwer :x xd hardstyle vinden ze helemaal niks :D

Me moeder denk dat op elk feest iedereen strak staat van de drugs en er vaak vechten is :thumbdown: krijg het maar niet uit haar hoofd dat op zulke feesten meestal de beste sfeer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 11:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BeHa schreef:
Murcie schreef:
(Zus is vooral bevooroordeeld, denk niet dat ze ooit een nummer heef geluisterd, maar ze gaat er van uit dat ik ieder weekend als een straatjunkie gebruik en dat mijn feestvrienden allemaal schooluitvallers zijn.


Zo herkenbaar dit. Altijd zo'n krom beeld.
Totdat ik ze een aftermovie laat zien van een willekeurig feest

"hey dat zijn eigenlijk best wel normale mensen"
"wow dit is eigenlijk best mooi allemaal"
"bijna net zo groot sensation white"

en de mooiste;
"wow er zit gewoon melodie in de muziek"

of na het laten zien van de eindshow van defqon dit jaar en een uur eerder te hebben verklaard dat ik kut muziek luister;
"HMMM MISSCHIEN GA IK VOLGEND JAAR OOK WEL"

Zo ontstaan dus dagjesmensen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 15:18 
 
Hardtraxx Veteran

Koelkast schreef:
Zo ontstaan dus dagjesmensen :lol:


Je vergeet de radio methode ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 16:38 
 
Hardtraxx Elite

Me 2 stief broers en 2 echte broers vinden hardstyle ook wel dik, ze gaan op zen tijd ook naar de feestjes enzo.
Heel veel nichten en neven gaan ook wel naar die feestjes, dus ik kan lekker over hardstyle praten op een familie dag haha:p

Me ouders vinden het niet zoveel, maar toen ik me pa hardbass 2012 dvd liet zien vond ie het wel supermooi eruit zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mijn moeder zegt af en toe dat ze het wel mooi vind, zeg maar de eerste minuut. Ook ligt het eraan hoe het klinkt. Me vader denkt dat ik als ik bijv. een liveset luister een uur lang het zelfde liedje luister. ( komt door de kicks ) ook vind hij alle andere muziek van de laatste jaren kut. ( hier ben ik het toch wel een beetje mee eens, rap/emo/nederlandstalig etc.)
Me broer luistert het af en toe zelf, maar is er altijd vrij kort over, hij wilt zelf niet naar festivals, en ook weer wel.

Meestal zet ik andere muziek op als me vader boven komt voor een wat langere tijd. Anders blijft ie er over doorzeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 11:46 
 
Hardtraxxer

Op Year Of Summer na heeft mam helemaal niks met hardstyle. Pap vind het verschrikkelijk. Hij word altijd boos wanneer ik hardstyle of hardcore luister. Ondanks dat vond hij Vazard - Heavolution 999 wel een leuk plaatje. Heb hem ook met Wasted Festival nog 25 minuten in de auto laten meegenieten van de muziek van Re-Style. Dit kwam omdat hij veel te vroeg was en we om 12 uur hadden afgesproken. Het eerste wat hij zij toen we terug kwamen was 'wat een herrie'. Broertje vind het wel leuk zolang het maar mainstream muziek is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 13:37 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn vader begint het steeds meer te waarderen, zet vaak zat zelf YoS op. En zo nu en dan pakt hij ook wat andere plaatjes van de "Big 3"
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kut. Hedde geen industrial vragen ze als ik het opzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 20:49 
 
Hardtraxx Elite

M'n moeder vind het maar niks en zegt altijd, zet die muziek nu uit! Ze noemt het iig muziek haha. M'n vriendinnetjes vinden het ook niks, maar als ik dan is een hardstyle nummer opzet gaan ze wel erop dansen, lig ik in een scheur. :lol:

Broertje vind Hardstyle net zo geweldig als mij en ook de rawere kant van Hardstyle dus die gaat wel eens mee! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 01:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Only terror allowed in my family.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 05:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha als ik hardstyle aan mijn ouders laat luisteren, vragen ze zich vooral af hoe ik dat de hele avond vol kan houden met die 'herrie'. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 10:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hebben er niks mee, maar mijn pa vindt op de een of andere manier (ik denk omdat hij A Few Good Men een goede film vindt) de Adaro remix van Answers 'wel lekker klinken'. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tyfusherrie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Tyfusherrie.

Hier is het teringherrie.
Alleen m'n zus vindt het leuk. Zij gaat zelfs vaker naar feesten dan ik :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Alleen m'n zus vindt het leuk. Zij gaat zelfs vaker naar feesten dan ik :$


Wanneer joined ze Hardtraxx?
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen