Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 14:56 
 

Ons pa zegt altijd als ik over hardstyle begin: 'het is geen echte muziek, en alles wordt gejat (samples, vocals, melodieën etc.) M'n zusje luistert alleen maar hip-hop/reggea/bubbling, dus heeft ook helemaal niks met hardstyle en ons moeder vind het denk ik niks, maar houdt verstandig haar mond erover :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Me vader vindt het ook geen muziek. "Het lijkt net alsof iemand iets aan het slopen is". Zelf luistert hij veel naar jaren '70 muziek, jazz en klassiek. Mijn zusje vindt het herrie, maar wil soms wel eens meeluisteren en is er dan al snel weer zat van. Ze vond de Wildstylez bootleg van Wild Ones wel tof. Ze luistert veel naar dingen als One Direction. Mijn moeder vind het computer muziek, maar toen ik eens Neilio - Captivating opzette vond ze het 'niet heel verschrikkelijk'. Mijn moeder luistert voornamelijk klassiek. Maar goed het boeit mij niet wat anderen van mijn muzieksmaak vinden. Ik vind zelf klassiek en jaren '70 muziek ook vet. En ik speel zelf vaak jazz & blues op de piano.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 16:11 
 
Hardtraxx Newbie

Computergestuurde herrie.

''Vroeger, toen maakte ze nog echte muziek, zonder computer en live gezongen, dat kunnen ze tegenwoordig niet meer"

Aldus mijn -vroegerwasallesbeter-vader
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 17:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HE-Fan schreef:
Me vader vindt het ook geen muziek. "Het lijkt net alsof iemand iets aan het slopen is"

Wat een baas! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut muziek, net als ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bij ons krijg ik nooit zoveel geklaag, m'n moeder zegt alleen wel als ik een keer wat vrolijkers op zet "waarom gaan jullie niet eens zulke hardstyle maken?" m'n broertje luistert af en toe mixjes die op m'n laptop staan en m'n zusje luisterd voornamelijk dubstep & dnb, maar af en toe mainstream hardstyle(de bekende namen...) dus valt allemaal nog mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had mysterias even goed opgezet beneden waar mijn oudjes ook zaten om te laten horen wat ik nou vet vond... zo vonden het wel 'vrolijke kerst muziek'
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn vader gaat mee naar Kings of Hardstyle in maart, dusja :P ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vader: trampolinemuziek en honkebonkemuziek.
Moeder:vindt sommige melodische plaatjes wel leuk maar: "waarom moet nou altijd die bonk er in komen?"
Zus: Luistert year of summer in de auto maar vindt het verder verschrikkelijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 15:59 
 
Hardtraxx Veteran

M'n stiefvader vind dat je hetzelfde kan maken met pannen en ketels. XD
Moeder vindt platen zoals Brighter Day, Your Moment, YoS, Keep It Coming (!), Lose My Mind, Madness wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

Kutgebonk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 20:31 
 
Hardtraxxer

Ik laat ze altijd het rustige stuk luisteren van een nummer, dat vinden ze wel vet (m'n ouders praat ik dan over) en dan komt de kick er in of een anti-climax en dan is het herrie :D
Een Oma van een maat van me zei zelfs een x dat het klonk alsof iemand de hele tijd met een stok op een emmer slaat :D geniaal hahah

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 15:09 
 
Hardtraxx Elite

Gisteren had ik toevallig feel the rhythm opstaan, zegt mijn vader: soms is blues best leuk hoor. haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 16:06 
 
Hardtraxx Addict

ze houden niet van de bass. :P

spul als 'YoS' kunnen ze btw wel waarderen. xd

* ik praat hier over mijn ouders uiteraard
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 16:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

M'n ma zegt dat ze het herrie vindt, maar ik zie d'r soms wel stiekem meedoen op het ritme met d'r voeten ofzo :P

M'n pa vindt het wel aardig volgens mij, die zit ook in de muziekwereld en als iets mooi in elkaar zit kan ie het wel waarderen, dan maakt het niet zoveel uit wat het is. Zolang er maar geen gangster rap vocals in voor komen.

M'n zus vindt het kutmuziek maar ze is wel medeverantwoordelijk voor één van de grootste (en meest uitgekotste) hits aller tijden, Wake Up xd Hoor d'r nog wekelijks in de kroeg helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
M'n ma zegt dat ze het herrie vindt, maar ik zie d'r soms wel stiekem meedoen op het ritme met d'r voeten ofzo :P

M'n pa vindt het wel aardig volgens mij, die zit ook in de muziekwereld en als iets mooi in elkaar zit kan ie het wel waarderen, dan maakt het niet zoveel uit wat het is. Zolang er maar geen gangster rap vocals in voor komen.

M'n zus vindt het kutmuziek maar ze is wel medeverantwoordelijk voor één van de grootste (en meest uitgekotste) hits aller tijden, Wake Up xd Hoor d'r nog wekelijks in de kroeg helaas.

doet mijn ma ook altijd, zelfs al is het industrial hardcore :P maar m'n moeder is dan wel muzikaal, bespeelt ook een instrument.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn vader is al meerdere keren komen kijken toen ik ergens mocht draaien en heeft mij ook wel eens gevraagd of ik voor hem een CDtje wou mixen. Echte Terror of Speedcore gaat hem te ver maar Industrial Hardcore, en dan zeker TOA & Ophidian kan hij wel waarderen.
Mijn moeder vind er vrijwel niks aan, al vind ze het wel leuk dat ik er zo mee bezig ben. En mijn broertje zegt altijd als vrienden van mij vragen of hij het vet vind ja maar luistert het verder nooit, dus betwijfel het xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 13:01 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Mijn vader vindt de laser en vuurwerkshows, als bijvoorbeeld op Decibel en Defqon helemaal geweldig.
Hij heeft ook mijn Defqon dvd helemaal uitgekeken. Wel op minimaal volume.
Mijn ouders kunnen het waarderen dat ik er zoveel plezier van heb, maar zijn het gedreun van boven meestal na een tijdje wel zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 14:59 
 
Hardtraxxer

Mijn moeder zat laatst gewoon uit dr eigen beetje ease my mind en YOS te luisteren xd wtf
Ze kan hardstyle van 2007-2009 wel waarderen...
En had toevallig de digital age showcase van wildstylez op defqon 2010 in de auto, en die vind me pa ook best prima te luisteren.
Ze beginnen het al te leren :lol:

EDIT: Lol moet niet gekker worden, ik kom thuis zit me ma wildstylez @ defqon australia te luisteren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 15:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn ouders vinden het leuk voor mij, zelf luisteren ze het niet. M´n broertje heb ik intussen wel zo opgevoed dat ie het leuk vind, hij luistert dan voornamelijk de tracks die ik hem laat horen, of nummers die uit Hard With Style komen. Hij gaat zelf niet op zoek naar de muziek, maar als ie eenmaal wat nummers kent luistert ie ze ook regelmatig :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Mijn moeder zat laatst gewoon uit dr eigen beetje ease my mind en YOS te luisteren xd wtf
Ze kan hardstyle van 2007-2009 wel waarderen...
En had toevallig de digital age showcase van wildstylez op defqon 2010 in de auto, en die vind me pa ook best prima te luisteren.
Ze beginnen het al te leren :lol:

EDIT: Lol moet niet gekker worden, ik kom thuis zit me ma wildstylez @ defqon australia te luisteren xd


hihi wat een gekkies, nu moet jij nog is normale muziek gaan luisteren ipv je terror etc. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 18:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ze vinden het leuk dat ik het draai, maar hoeven het nou niet zelf te luisteren :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 15:50 
 

Mijn moeder noemt het 'jouw muziek'. Niet echt positief dus. Verder luistert niemand het hier :( . Zelfs geen hardstyle. Mijn vrienden noemen het 'geen muziek' en als ik over passie voor muziek begin, word ik uitgelachen, omdat passie voor dat soort muziek niet zou bestaan. Ze geloven ook nooit dat Thera zonder te slikken op feesten draait terwijl ik vol blijf houden dat het wel zo is. Ik laat wel eens wat filmpjes zien en daar lachen ze dan om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 20:01 
 
Hardtraxxer

Mijn moeder vindt dat die boink die in tracks zit overal hetzelfde is. Zelfs als je 2 nummers na elkaar aanzet à la lomperkennie en Gotta Have Ya Love, enige dat per nummer anders is, is hetgene wat daarom heen zit.
Ons pap zegt er niet zoveel van, af en toe een opmerking dat het teringherrie is.
Mijn zus vindt YOS en music made addict leuk, verder niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

Zeiden altijd heb je niks vrolijker. Tot eigenlijk YOS op de radio kwam wisten ze wat ik luisterde. Ze hebben er niks mee. Maarja, ik ga lekker me gang en als ik alleen thuis ben dan draai ik 'm open en dan kan me straat ook meegenieten.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen