Foto's van je zus?

Je werd toen ook nog ff naar voren gehaald toch?wrote:Mijn ma vindt het thuis vreselijk als ik het op zet, maar ze is wel eens een paar uurtjes meegegaan naar een feest en toen vond ze het wel leuk.
Mijn zusje wil ook ooit nog eens mee naar een feest, maar die vindt het thuis ook 3 keer niks.
Doe mij jouw moeder aub.wrote:me ma is er sinds een paar maanden in doorgeslagen
ik word er tegenwoordig mee wakker omdat me ma voordat ze naar der werk gaat hs opzet
in der pauze als ze thuis komt zet ze eerst muziek op voordat ze aan eten begint.
is ze smiddags eerder thuis dan mij staat ook alles te trillen binnen![]()
Haha zou zomaar kunnenwrote:Je werd toen ook nog ff naar voren gehaald toch?wrote:Mijn ma vindt het thuis vreselijk als ik het op zet, maar ze is wel eens een paar uurtjes meegegaan naar een feest en toen vond ze het wel leuk.
Mijn zusje wil ook ooit nog eens mee naar een feest, maar die vindt het thuis ook 3 keer niks.
Dat gebeurt hier thuis ook nog wel eenswrote:Broertje vindt het nog wel leuk, rest van het gezin past er voor. Mijn vader komt hooguit een keer naar boven als ik aan het draaien ben om mijn volume vol open te zetten, waarna hij weer naar beneden gaat. Best apart wel