Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 12:07 
 

De Masters of Ceremony, de jongens (of meisjes?) die er de sfeer in proberen te houden op een feest.

Ik wil jullie mening wel eens horen over mc's. Ik erger me er de laatste tijd meer en meer aan. Mc's als Villain zeggen gewoon hun vooraf ingesproken tekstjes die het volk al vanbuiten kent, of 'everybody put your hands up'. Nu dat beslis ik zelf wanneer ik m'n handen opsteek hoor. En dan bv. DV8, die man schreeuwt gewoon de vocals van elke track mee en klaar.

Voor mij is de mc echt totaal geen meerwaarde meer aan het feest, laat staan dat ik ze zou missen. En jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da Syndrome wel. :yay:
Gewoon los gaan haha. Verder voegt een MC wel degelijk iets toe bij een feest of festival vind ik. Ik weet niet wat precies, maar het is iets haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 12:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Eigenlijk heb ik 9 vd 10 keer amper door dat er één staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 12:16 
 

Mja dat zal dan wel eigen mening zijn :) en Da Syndrome gaat wel hard, maar wat staan de mc's tegenwoordig te doen? Stagediven, dingen in het publiek werpen, een beetje praten met de dj's en soms iets door de mic zeggen/schreeuwen (waar meestal geen man iets van verstaat, of gewoon niet naar luistert).
Een paar weken geleden op Hommel Dance Event stond DV8 zelfs vooraan door de mic 'Heeeeee' te roepen, en dan moest het publiek meegaan als 'Hooooo' sjonge, zijn het een stel kinderen geworden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De meeste MC's zijn prima, alleen soms als je een liveset terug wilt luisteren kunnen ze vervelend zijn, maar op een feest zijn ze bijna altijd goed, tenzij ze door de tekst van de track heen gaan praten, dat is de enige irritatie eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Mja dat zal dan wel eigen mening zijn :) en Da Syndrome gaat wel hard, maar wat staan de mc's tegenwoordig te doen? Stagediven, dingen in het publiek werpen, een beetje praten met de dj's en soms iets door de mic zeggen/schreeuwen (waar meestal geen man iets van verstaat, of gewoon niet naar luistert).
Een paar weken geleden op Hommel Dance Event stond DV8 zelfs vooraan door de mic 'Heeeeee' te roepen, en dan moest het publiek meegaan als 'Hooooo' sjonge, zijn het een stel kinderen geworden?


Zo was het vroeger ook, en dat hee hoo doen ze alleen in België
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 12:18 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vind MC's redelijk overbodig. Enige moment dat ze nuttig zijn is als de muziek uitvalt, maar dan vallen de meeste MC's volgens mij ook stil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op een evenement zonder MC's lijkt het denk ik toch wat leeg haha. Weet niet waarom haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 12:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gister op summerloverz festival konden die MC's echt geen moment hun smoel houden.
En blijkbaar als de MC iets om de 5 minuten moest aankondigen moest de muziek ook half stil
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 12:25 
 

Ik heb het altijd vervelend gevonden, heb een gruwelijke hekel aan da syndrome, villain, ruffian etc.

Afgelopen PRSPCT was er MC Dart.. Ik ben niet racistisch maar deze neger mocht echt een schoen tegen zen smoel hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 12:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik vind MC's redelijk overbodig. Enige moment dat ze nuttig zijn is als de muziek uitvalt, maar dan vallen de meeste MC's volgens mij ook stil.


Dat was op Qountdown het geval in het jaar 2010 naar 2011 :lol: Toen viel de muziek dood, voor minstens een half uur.. En de MC viel net zo hard dood :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is hier wel heel erg negatief over mc's haha. Ik vind ze alleen irritant als ze door de vocals heen tetteren enzo. En in setjes die online komen maar voor de rest heb ik er echt geen problemen mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 12:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Live heb ik er eigelijk nooit last van, heb niet eens in de gaten dat ze er zijn :P Mijn favoriet is dan toch wel Da Syndrome :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 12:40 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Eigenlijk heb ik 9 vd 10 keer amper door dat er één staat.


Dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Live heb ik er eigelijk nooit last van, heb niet eens in de gaten dat ze er zijn :P Mijn favoriet is dan toch wel Da Syndrome :P

De goeie mc's heb je niet in de gaten als ze er wel zijn en je mist ze als ze er niet zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 12:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat vindt jij van mc's
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 12:52 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat laatste is maar de vraag, je er niet aan storen is natuurlijk niet hetzelfde als ze een toevoeging vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Da syndrome de enige die echt wat toevoegt aan de sfeer. Constant hetzelfde door de mic roepen is ook niks aan (zie villain)

Vind het wel vet wanneer ze een "eigen" nummer volledig meezinge
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 13:49 
 

Heb niet eens door dat ze er zijn, tot ik de livesets terug ga luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Ik vind Da syndrome de enige die echt wat toevoegt aan de sfeer. Constant hetzelfde door de mic roepen is ook niks aan (zie villain)

Vind het wel vet wanneer ze een "eigen" nummer volledig meezinge


Hij is idd de enige van de MC's die ik goed vind.. Dikke energie straalt die man uit en je kunt heerlijk met hem ouwehoeren of je nou dicht of ver van het podium bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje netjes hier houden mensen, als je een mc niet goed vind is prima, maar zeg het dan netjes. Topic opgeschoond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MC's zijn vervelend. Geen enkele is leuk op een feest en naderhand heb je er ook nog eens last van als je een set terugluistert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruffian geeft me keer op keer kippenvel. Nolz is een tweede favoriet. Da mouth of madness wil ik ook nog eens mee maken. Villain en die ADHD driftkikker vind ik maar irritant en kinderachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 16:02 
 

Ruffian staat bij mij juist op 1 van irritantste MC's
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 16:13 
 
Hardtraxxer

Ik vind MC Da syndromen altijd wel chill en bij Beat teh Bridge was MC Renegade, ik vond hem toen ook chill.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen