Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2010 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De titel zegt het al: Wat vinden jouw broes en/of zussen en ouders nou van Hardstyle? Vinden ze het dom gebeuk, of kunnen ze het nog een beetje waarderen.

Brand los, wat vindt jouw familie van Hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2010 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk topic!

Mijn moeder vind het helemaal niks. Ik zit altijd achter mijn laptopje mezelf lekker uit te leven, ze begrijpt dat niet, ze vind het gek dat je uit je dak kunt gaan op goede muziek.
Ze vind het luid en dat het dreunt door je hoofd, en natuurlijk zoals alle niet-kenners het zeggen.. het klinkt allemaal hetzelfde.

En voor de rest eigenlijk niemand in de familie die er wat mee heeft :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2010 23:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn familie vindt er niks aan.. :P Mijn vader vindt het soms wel eens grappig, maar dat is ook maar 10 seconden.

Wat wel grappig is.. laatst draaide ik de Early Hardstyle set van DJ Isaac @ Qlimax 2009, en toen m'n moeder net langs kwam, was hij bij een mash-up met Otherside van The Red Hot Chilli Peppers. Heel even dacht ze dat ik goeie muziek luisterde, maar toen ze nog even bleef staan om ernaar te lusiteren, merkte ze al snel dat het een bootleg was (ookal noemde ze het niet zo xD). Erg grappig! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2010 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mijn vader vind het wel leuk, maar weet niet dat ie hardstyle leuk vind, of hij durft het niet toe te geven :P
Hij vond het album van scooter die ik een paar maand geleden heb gehaald heel vet. hij pakt hem soms nog van mn kamer om tijdens zn werk te draaien (mn vader heeft een werkruimte op zolder)

zn vriendin vind het niks, en haar zoon ook niet.

Mn zus ging een paar jaar geleden heel vaak naar black, qlimax enzo, en door haar ben ik ook hardstyle gaan luisteren, en met haar ben ik naar black 08 geweest :P

mn broer zegt dat ie het niks vind, maar had laatst een fearfm top 40 gedownload, en een paar nummers vond ie wel leuk.

Dusja, verschillend en mysterieus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2010 23:10 
 
Hardtraxx Veteran

broers en zussen vinden het maar dom en ze zeggen dat je er een zombie van wordt.

mijn vader heeft wel eens interesse getoond, maar toen begon ik alles vurig/enthousiast te vertellen en voor te doen (draaien) en toen begon hij met afkraken en hij zegt dat het er alleen maar om gaat dat er constand boem boem is. ook vind hij de lyrics vaak nergens op slaan, toen vertelde ik dat noisecontrollers 80% op gedichten geinspirreerd zijn en dat the otherside geschreven is naar aanleiding van een overleden vriend maar toen deed hij net of hij een bord voor zijn kop had.

Mijn ma kan op zich wel naar het album van dbstf luisteren maar ze vind het allemaal het zelfde klinken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2010 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
broers en zussen vinden het maar dom en ze zeggen dat je er een zombie van wordt.



whaha zo kan je het ook verwoorden xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2010 23:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mijn ouders trippen hem al als ik de muziek zacht zet.
Hardstyle, hardcore, trance, electro... voor hun één pot nat en teringherrie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2010 23:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mijn ma en tante kunnen alles genres appreciëren een ook hardstyle maar ze zeggen wel dat het altijd hetzelfde is een geen variatie in zit
mijn pa kan het zeker apprecieren en vind het wel goed
mijn broer haat hardstyle als de pest hij vind nl dat hardstyle voor mongolen is

en mijn neef vind het echt een te gek genre maar luistert het nooit en ook hardcore vind ie wreed

en mijn opa zegt dat de muziek evolueert bij de jeugd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2010 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn Pa vind het tering herrie, maar mijn moeder draaide vroeger altijd die cd´s van Sensation en daar stond ook de muziek van Black op, dus mijn ma vind sommige Early Hardstyle tracks leuk en ja dan heb je nog mijn broer en die luistery ook Hardstyle en die gaat ook naar feesten dus ja. :D
en ik heb nog een nicht die is in de dertig maar die was vroeger echt zo´n Gabber. Die heeft ook nog een stuk of 15 cd´s van Thunderdome liggen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2010 02:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha die reacties hier van dat ouders/broers/zussen het allemaal het zelfde vinden klinken dat krijg ik ook te horen xd .
En dat je er koppijn van krijgt. En het wordt ook teringherring genoemd, door me zusje.
Die zelf house/electro luistert, nou daar zitten ook tracks tussen waar je helemaal tureluurs van wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2010 03:55 
 
Donateur

ze vinden het gewoon kut muziek!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2010 03:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

helemaal te gek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2010 11:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Volgens me pa is het geen muziek.
Me ma boeit het allemaal niet zo.
En me zusje heeft geen eigen mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2010 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ze vinden het op zich wel te gek, vooral de nummers met bekende oude nummers erin zoals Ti Sento, Live Forever, 1980 etc.

Maar ook WTF en Vendetta van mij ma geweldig, dus ze hebben er totaal geen problemen mee :thumbup:

Topouders :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2010 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier kan iedereen er wel naar luisteren. Tot kort wisten ze niet wat hardstyle was, en kenden ze alleen hardcore. Hardcore vonden ze ook pokkeherrkie (ik vaak ook) maar hardstyle kunnen ze wel naar luisteren. En mijn zusje heeft vaak zat album van DBSTF op. Dan draai ik hele dag hardstyle, dan mag zij even muziek luisteren, zet ze hardstyle op :')

edit: oja het bassknopje moet altijd wel wat lager xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2010 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

m'n vriendin is helemaal into techno maar vanavond gaat ze voor het eerst mee naar een hardstyle feest (euphoria). ze vind hardstyle tot nu toe wel vreselijk dus waarschijnlijk wordt het gezellig en zit ze heel de avond in het rookhok :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2010 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Me vader vind het ok.
Me moeder vind het geen muziek.
En mn zus vind het kutherrie.
Maar mijn broer luisterd er ook naar :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2010 13:27 
 
Hardtraxx Newbie

mijn ouders vinden het maar niets, het geluid moet ook altijd wat zachter, maar als ze wegzijn, volume op max.

Mijn broer luisterde het vroeger, maar is ervan weggestapt, hij luistert liever die echte early hardstyle van 5 jaar geleden.

Mijn grootmoedr luistert klassiek, dus nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2010 13:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn ouders vinden het niks, komen ook vaak binnen of het volume wat lager mag. En mijn broertje luistert regelmatig hardstyle :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2010 13:37 
 
Donateur

neefje is er helemaal fan van
mn ma kan wel naar de melodieuze luisteren, mn pa ook of als er klassiek in zit zoals bij euphoria etc
mn zus vind het helemaal niks, me andere zus ook niet
mn hond loopt meestal weg maar hij vind het wel leuk want soms gaat ie meeloeien haha :P
verder luistert er niemand uit me familie Hardstyle op me neef & neefje na
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2010 14:01 
 
Hardtraxxer

Me ouders vinden het soms wel leuk, ik liet die dvd van Decibel zien hebben ze ook helemaal afgekeken daaruit bleek dat ze hardcore echt schijt muziek vonden, en ze vinden hardstyle wel leuk als het melodieus is.. Maar voor de rest vinden ze het teringherrie, je krijgt er koppijn van, het lijkt allemaal hetzelfde xd
Me papegaai vind het geniaal die gaat altijd bouncen als ik een nummer op zet op me telefoon, en me zus die kan het ook wel waarderen :) En me vriendin vind sommige nummers ook wel vet, maar veel vind ze ook hetzelfde lijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2010 15:26 
 

mijn ouders vind het niet geweldig, maar zijn er ondertussen aan gewend dat ik het altijd luister[de] {zit nu op kamers :P}
hardcore vinden ze wat minder, dan moet ik me oordoppen in of me deur dicht doen :P

me broer en zus zijn ook niet zo enthousiast over HS en HC xd zij vinden het erg eentonig en alleen maar BAM BAM BAM...
ik niet :) en daar gaat het om :P

mijn neefje vond HS en HC erg vet, maar toen is ie op gegeven moment hiphop gaan luisteren, en nu luisterd ie heel af en toe nog HS, geen HC meer :thumbdown:
zijn ouders en zus vinden het maar herrie, die HS

@all:
wel grappig, hoe "buitenstaanders" het herrie en eentonig vinden, terwijl wij het geweldig en juist niet eentonig vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2010 15:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha, bij mij valt het ook wel mee!
Ik ben best vaak alleen thuis, dus dan zet ik em ook maximaal en gewoon gigantisch knallen!
Als er dan iemand thuis komt, dan ligt het er maar net aan
Bij mn broer ligt het aan zn stemming :P Hij checkt heel vaak zn OSM met een livesetje op, klikt er gewoon 1 aan met beetje melodietjes enzo dan vindtie het wel tof.
Als ie dronken is komtie bij NOTD in Takens ook altijd eem langs, ff stampen haha :p
Maar als hij chagrijnig is dan vindtie t niks en moet die herrie zachter xd
Me broertje vindt zon beetje alles mooi, luistert lomp vaak SOAD maar als ik lomp aan het knallen ben vindtie het ook vet, hij weet niet wat ie wil :P
Hij gaat bijv wel naar HardBass 2009 en 2010, en weet er wel wat vanaf

Me pa vind het maar niks, hij heeft wel is de stroom er beneden af gedaan omdat ik het em zo hard aan had dat ik hem niet hoorde onderaan de trap :lol:
Me ooms/ tantes vinden het niks, en me neven/ nichten bunt meer van de piraterij en de Nederlandse hits..
:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2010 15:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niemand trekt het bij mij thuis :P Maar dat interesseert me vrij weinig.. m'n ouders luisteren klassiek en m'n zusje top40.. dus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2010 16:01 
 
Donateur

Boeit hier niet zoveel , ik zit toch in mijn kamer altijd hardstyle et luisteren en m'n ouders zeggen er niets over dus geen problemen :D
1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen