Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Of...

net nieuw, meteen alle topics doorspitten om te kijken of er ergens wat te melden valt, en een z die als stoer wordt gezien...? zou wel erger zijn dan jouw hypothese xd


Haha gebeurd vaker dat er mensen willen trollen met zulke geintjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 01:04 
 
Hardtraxx Veteran

Mn vader vind de mid-intro's altijd wel mooi. Hij heeft niets met vocals zolang het geen hazes of queen is. Als er een kick bij komt loopt hij weg met de gedachte die veel ouders hebben . "Dit is toch geen muziek meer!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 09:17 
 
Hardtraxxer

Bij mij thuis werd er eerst gedaan of het verboden was om hardstyle te luisteren, of om het te maken.
Toen hadden we een klein feestje thuis waar ik zelf toch aardig wat hardstyle heb gedraaid, en sindsdien is het allemaal zo'n drama niet meer. Mijn moeder zei bij nummers als What It's Like en Lose My Mind dat ze het wel mee vond vallen, maar niet per sé mooi vond. Stiefvader interesseert zich er niet echt voor, en mijn zusje vind het bij vlagen leuk, maar die is 7 dus zegt gewoon wat iedereen zegt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 09:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha, mijn ouders vinden het maar niks!
Gelukkig trek ik me er niets van aan en draai ik door en door hardstyle thuis.
Wel zeuren ze vaak dat het te hard staat maarja daar wennen ze vanzelf wel aan :P

Pap kan er soms nog wel een leuk ''deuntje'' uit halen, maar mam moet er niets van hebben!
soms hoor ik pap zeggen dat hij sommige vocals herkent van andere nummers, of dat positief is...
Maar zodra het wat harder gaat vind iedereen het helemaal niets meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 09:32 
 
Hardtraxx Veteran

Bij mij vinden ze het met name leuk dat ik naar die festivals ga en vinden ze het wel grappig om al die mensen bij elkaar te zien in aftermovies en dvd's.

Het wordt bij mij gelukkig niet op herrie gegooid. Wel vinden ze dat het vaak te hard staat, wat ik redelijk kan begrijpen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 10:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

M'n pa vindt het geen muziek. M'n ma kan een nummer als YoS en Timeless nog waarderen. De rest is haar ogen wat het in mijn ogen moet zijn: boemboemmuziek :P

En aangezien ze ook nog christelijk zijn is raw hardstyle, hardcore, industrial, terror etc. in principe niet toegestaan in ons huis :P Maar daar heb ik schijt aan. Gas met die zooi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 11:02 
 

Me opa zei altijd; och och met ze zatlappe muziek

Stiefpa vind het niks, me moeder vind sommige opzich wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 11:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn zusje en broertje luisteren het allebei ook, wel op een andere manier als ik zelf.
Zusje gaat al 3 jaar mee naar feesten, broertje komt net kijken. (Quote van gisteren "Ja ik heb Intents kaartjes OMG!")

Mijn papa vind het stiekem dikke muziek, mama vind het teringherrie en begint altijd gelijk te zeuren als ik thuis muziek van boven de 140 BPM aanzet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 12:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ma vindt het leuk voor hardlopen, en zolang ik het maar niet te hard aanzet.
Pa vindt het 10 x niks
Zusje vond hardcore leuk maar is daar ook overheen
Vriendin vindt sommige leuk

En ik heb 2 neefjes die het geweldig vinden als ik ga draaien, ze hebben daardoor zelf ook een dj controller gekocht en zijn hardcore/hardstyle gaan draaien. En een neef en nicht die eerder vaak naar die feesten gingen (Qlimax/Decibel/Q-Base/Qrimetime)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn pa vindt het ook wel mooi. Hij draait het ook altijd in de auto haha.
Mijn buren hebben er ook geen problemen mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 13:29 
 
Hardtraxx Veteran

Vader en moeders vinden de meeste melodieuze hardstyle wel om aan te horen, zodra het wat harder gaat moeten ze er alleen niks meer van hebben. :D M'n zusje kan ik niet, ze klaagt nooit dat m'n muziek te hard staat (terwijl ze in de aangrenzende kamer zit en onze isolatie niet bepaald best is), maar ze vind platen als Year of Summer wel geweldig. M'n jongere neefje luistert thuis bijna nooit hardstyle, maar doordat hij 3 dagen in de week bij mij rondhangt herkent hij ondertussen 10x zoveel hardstyle platen dan de gemiddelde festivalbezoeker. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
M'n neefje van 14 vindt het ook helemaal cool ! Over 2 jaar helemaal lossss op Intents !!!11!!!!
Haha dan ben ik 23, wtf moet ik daar dan xd.

Niks mis met 23-jarigen ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
urbandesigner schreef:
M'n neefje van 14 vindt het ook helemaal cool ! Over 2 jaar helemaal lossss op Intents !!!11!!!!
Haha dan ben ik 23, wtf moet ik daar dan xd.

Niks mis met 23-jarigen ja :P

:kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn moeder vindt het niet mooi, maar kan wel begrijpen dat ik het vet vind. :) Mijn vader vindt early hardstyle nog best vet maar de de tegenwoordige hardstyle totaal niet. En m'n broer heeft ongeveer dezelfde smaak als ik qua hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn ma vind het pokkeherie, zusje idem dito. Me broer luistert ineens YoS en Brighter Day :')
Mijn pa daarintegen is een baas, hij vind het gewoon vet. Niet alleen het softe maar ook gewoon Thera e.d.
Hij wilt mee naar een festival als ik er na toe mag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

me ma kan alles wel waarderen

als t maar niet te lang trip muziek is en dat er soms nog wel is een leuk deuntje voorbij komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 16:13 
 
Hardtraxx Elite

ons mam vind het niet erg als ik hardstyle op heb staan, maar mooi vind ze het denk ik niet, pap kan het niet zo waarderen en zegt vaak dat t herrie is haha.. ongeveer gelijk met mn broer hardstyle gaan luisteren, zusje vind het ook maar boem boem boem.
verder gaan mijn neven soms wel naar feestjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ma vindt het niks met uitzondering van een aantal platen.
Bijvoorbeeld The Machine - No Time To Waste/ The Machine - Times Like These vindt ze nog wel gaan. Ook Year of Summer vindt ze de zang wel goed.

Zusje had een tijdje dat ze veel Lose my Mind afspeelde, maar verder ook niet. Sinisters Souls remix van Nosebleed en Eye-D & Hidden vindt ze wel tof :cool: En voor de rest luistert ze alleen maar R&B/ Reggaeton en dat soort muziek.

Pa vindt het allemaal 3 x niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Sinisters Souls remix van Nosebleed en Eye-D & Hidden vindt ze wel tof :cool:




als ze dat vet vind kan ze alles wel waarderen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn zusje (14) vind het helemaal niks, ze luistert niks anders dan one direction dus dat zegt genoeg.
mn pa vind het vreselijk, hij luistert alleen maar klassieke muziek :lol: zegt ook al genoeg.
Mn moeder vind het wel gaan, ze vind volgens mij tracks van HHZ en YoS e.d wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dubbelpost (allereerste ooit :D )
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

Mn zus vind alleen YOS mooi, en kent wel een aantal namen zoals Headhunterz enzo... Maar als ff voor de grap wat beters op zet dan moet de herrie opeens zachter.. Ouders hebben er niet echt een mening over :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 11:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broertje produceert zelf met 2 vrienden, andere broer luistert mainstream

Ouders vinden het: kutmuziek/geboenk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 11:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Mn vader vind de mid-intro's altijd wel mooi. Hij heeft niets met vocals zolang het geen hazes of queen is. Als er een kick bij komt loopt hij weg met de gedachte die veel ouders hebben . "Dit is toch geen muziek meer!"

Jij luistert heel veel mid-intro's zonder kick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 22:27 
 
Hardtraxx Newbie

Mwa mijn ouders hebben er niets mee, alleen maar geboenk en alles lijkt hetzelfde etc. en als ik naar een feest ga zeg gewoon dat ik naar een "boenkfeest" ga dan weten ze het gelijk
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen