Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 13:45 
 
Hardtraxx Addict

Ons mam die vind het (ik citeer) "herrie" Het klinkt als een "koffiemolen".
Heeft ze het ook wel meer over de Hardcore, Unexist en zo.
Hardstyle kunnen ze wel waarderen, zoals andere zeggen ook minder blij
mee met dat ik naar de feesten ga.
Zal wellicht te maken hebben met het drugsgebruik daar en de eindtijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn ouders vinden de muziek kut, maar vinden het echt leuk als ik naar een feest ga!
Toen we DefQon dvd keken vonden ze het beiden ook erg tof er uit zien.
Ik zal ze ook eens de aftermovie van Loudness laten zien over ongeveer 3 maandjes xd
Dat vinden ze waarschijnlijk iets minder leuk dan DefQon :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 02:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn moeder is fucking chill want die wil zelf Chris One - Psycho horen. Helaas niet op vol volume :(
Pa vind ut helemaal nix.
mn 2 zussen kunnen het wel waarderen
mn broer = reng deng deng in de auto overal heen scheuren
mn zusje kan het ook waarderen.
En dan nog iets speciaals
Elke vrijdag van 21:00 tot 22:00 kent dit huis geen geluids limit :drool: :love:
Dus zit wel goed hier. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 10:24 
 
Artiest

Nah .... alleen mn onderburen hebben er wel is last van, maar alleen als ik mn laag vol open zet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
Nah .... alleen mn onderburen hebben er wel is last van, maar alleen als ik mn laag vol open zet :)
Hahaha, bij mij mijn bovenburen xd

@ Hard Twins....jouw moeder vind Chris One vet? Heeft ze ten minste smaak :P
Mijn moeder luistert naar Nick & Simon en mijn vader naar Stef Bos (nu is dat dan wel weer een goede zanger, maar ok). Hardstyle en hardcore is nog steeds vooral "gruwelijke tiefesherrie".....

Dat haten is ZOOOOOOO jaren '90 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Me Pa die draait zelf vanalles, dus ook wel is hardstyle, en die is er ook wel gek van, gaat ook altijd mee als ik moet draaien :P
Me Ma waardeert het ook wel, altijd als ik 't hard zet zegt ze niks, ze vind 't maar prima :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 18:44 
 
Hardtraxxer

Pa vind 't net centraal station waar ze heipalen de grond in aan 't ramen zijn
Maar als ik dan een trance CD op heb staan moet 't opeens allemaal harder zodat hij 't ook hoort, en krijg ik opeens allemaal stoere verhalen dat hij vroeger ook op house party's is geweest en weet ik veel wat allemaal :lol:

M'n ma vind 't allemaal tyvus herrie, vooral als ze in bad zit, dan moet ie echt altijd zachter (terwijl ik naar mijn menig al vrij zacht luister (als er andere thuis zijn tenminste)), maar laatst stond ik te draaien, zat midden in de break van Revolution is Here, komt m'n ma binnen "ow dit vind ik wel mooi!" en zelfs nog mee raggen op de beat! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 18:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martinos schreef:
TheDizZorder schreef:
Hahaha, bij mij mijn bovenburen xd

@ Hard Twins....jouw moeder vind Chris One vet? Heeft ze ten minste smaak :P


Ons moeder is nu los aan het gaan op avio :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MRTN schreef:
Me Pa die draait zelf vanalles, dus ook wel is hardstyle, en die is er ook wel gek van, gaat ook altijd mee als ik moet draaien :P
Me Ma waardeert het ook wel, altijd als ik 't hard zet zegt ze niks, ze vind 't maar prima :thumbup:

:love:
Wat een ouders! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 19:50 
 

mijn vriendin's familie vinden hardstyle en hardcore op een kapotte wasmachine lijken :nono: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 19:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is toch ook? En drummen is met een stokje op een strakgespannen doek slaan, gitaarspelen is met je vingers aan een paar touwtjes trekken.

Maar dat betekent niet dat het niet mooi voor je oren kan zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 20:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

me moeder zegt altijd:
-doe die herrie is wat zachter
-ga je weer naar zo'n hakfeest
-ik hoor alleen maar kadoeng kadoeng
-dit is toch geen muziek
zoiets :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 21:19 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

me vader vindt het alleen maar hetzelfde, allemaal boemboemboem.
me moeder precies hetzelfde alleen vindt ze het wel altijd vet als ik weer naar een feest ga, ze vind de sfeer mooi en hoe iedereen staat te genieten helemaal geweldig(ze heeft al tientallen aftermovies en dvd's moeten bekijken :P ).
me oudste broer daarentegen vindt het helemaal niks, gabber en drugs komt bij hardstyle/hardcore alleen maar in hem op.
me andere broer luistert zelf heel af en toe hardstyle, hardcore komt er bij hem niet in.
en me vriendin vindt hardstyle ook wel leuk, ze is al 2x mee mee geweest naar een feest(In Qontrol '10 en Qlimax '10)

en qua volume en de rest heb ik het geluid thuis altijd volgas aan staan maar krijg er nooit commentaar op, ze vinden het wel best :P, zelfs toen ik zaterdag de dvd van decibel 2010 in de huiskamer ging kijken :P

en de rest van de familie vinden het ook k*&^muziek behalve dan weer de vriend van me nichtje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb ook een neefje, Stijn.. Z'n maten noemen hem ook wel eens Timmer geloof ik. Maar die moet er niks van hebben, die luistert tegenwoordig alleen maar electro! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M'n vader kan op een feest wel spontaan gaan hakken op happy hardcore:P (niet dat het er ook maar enigzins als hakken uitziet:P). M'n moeder vind Psychedelic en Live the Moment wel mooi, en m'n ouders kunnen het wel waarderen dat ik een eigen smaak heb:). Ik moet wel oppassen dat ik m'n geluid niet te hard zet, en eerst zeikten ze dat ik naar teveel feesten wilde. :$
M'n ene zusje luistert Anouk en Ilse de Lange enzo, die vindt dat ik geen muzieksmaak heb, maar wil wel in 2012 mee naar Qlimax :') . En m'n kleinste zusje is meer van Nick en Simon en kinderen voor kinderen, maar vind het 'stampen' wel grappig:P.
Oftewel weinig klagen hier thuis:).
Ik ga wel eens met m'n neef naar een feest:P ( IQ'10, Q-base '10). M'n schoonfamilie dacht dat op Qlimax Armin van Buuren enzo draaiden:P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 14:32 
 
Artiest

alles met melo of koor/orkest vinden ze hier vet, zodra de kick erbij komt zie je toch dat ze snel veranderen van smaak.
Hoewel mijn moeder Bruno Power tracks echt helemaal geweldig vindt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moet hem wel vaak zachter doen als ik in woonkamer luister,als ik boven aan het draaien ben komt mijn vader wel eens boven dat het raam dicht moet etc.
Maar heb verder geen last van hun maar ze vinden er ook niets aan,mijn zus vind nummers als Nobody Said it was easy nog wel leuk maar dan houd het ook snel op.

Laatst ging ik beetje los in de klas op Hardstyle zegt jongen tegen mij haha wat dans je debiel op die muziek,ik zo hoe wil je dan op die muziek dansen? nouja weet niet.
Zelfde middag filmpje van B-Front er voor zegt die ow daar heb je die mogolen dansjes weg...

Typisch gevalletje van een mening over iets hebben zonder dat je weet hoe het echt zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 20:28 
 
Hardtraxx Veteran

ComingHard!RealHard! schreef:
Ik heb ook een neefje, Stijn.. Z'n maten noemen hem ook wel eens Timmer geloof ik. Maar die moet er niks van hebben, die luistert tegenwoordig alleen maar electro! :P


Haha! LUL :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
ComingHard!RealHard! schreef:
Ik heb ook een neefje, Stijn.. Z'n maten noemen hem ook wel eens Timmer geloof ik. Maar die moet er niks van hebben, die luistert tegenwoordig alleen maar electro! :P


Haha! LUL :D

Tik 'm aan ouwe! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Twins schreef:
Martinos schreef:
TheDizZorder schreef:
Hahaha, bij mij mijn bovenburen xd

@ Hard Twins....jouw moeder vind Chris One vet? Heeft ze ten minste smaak :P


Ons moeder is nu los aan het gaan op avio :woot:


Haha. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 23:22 
 
Hardtraxx Newbie

Mn vader zegt dat het geen muziek is, hij houdt alleen van jazz en mn moeder vind het over het algemeen stom maar als ik 'the anarchist - battlescarz' draai gaat ze los, mijn broer en zus vinden het 'opgevoerde oerwoudgeluiden'...? Ik snap het niet helemaal goede topic trouwenz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Onix schreef:
trouwenz.

:/

Net nieuw, oud topic opgraven, z gebruiken, Troll?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of...

net nieuw, meteen alle topics doorspitten om te kijken of er ergens wat te melden valt, en een z die als stoer wordt gezien...? zou wel erger zijn dan jouw hypothese xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M'n neefje van 14 vindt het ook helemaal cool ! Over 2 jaar helemaal lossss op Intents !!!11!!!!

Haha dan ben ik 23, wtf moet ik daar dan xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Volgens me pa is het geen muziek.
Me ma boeit het allemaal niet zo.
En me zusje heeft geen eigen mening

Precies dit, allemaal tering herrie maar Lose my Mind is wel vet! :')
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen