Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aristo schreef:


Leuk gedaan :thumbup: Ik zie dat die actie het hele jaar loopt dus ik ga ook maar eens wat verzinnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 16:03 
 
Hardtraxxer

mn ouders omschrijven het vaak als:"Boem boem boem boem"

maar mn moeder houd van kazige hardstyle, en dan ook echt alleen de breaks waarin ze kan meezingen ( The Pitcher-Twist & Shout, The KGB's-Infinity, etc).
Mn vader vind het helemaaaaaal niks, maar vind het wel leuk dat ik zelf produceer en alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 16:17 
 
Hardtraxxer

Haha men familie omschrijft het als 'oenke oenke' muziek.
Maar kunnen er mee leven dat ik er naar luister.

De rest van men omgeving is net zo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 17:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Addo schreef:
Haha men familie omschrijft het als 'oenke oenke' muziek.
Maar kunnen er mee leven dat ik er naar luister.

De rest van men omgeving is net zo :D

Oenke Oenke, dat zal wel early hardstyle zijn dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 20:41 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

t is opzich best wel een groot probleem
me ouders vinden het geen kut muziek ze hebben er echt haat aan.
en vooral omdat het ook gewoon heel de dag aanstaat, ookal ben ik niet thuis, ze weten toch niet eens hoe ze een beeldscherm aanzetten. ze zeiken over het gedreun terwijl ik het nog maar te min vind en steeds nieuwe boxen blijf kopen, de buurvrouw probeerd er altijd tegen in te gaan met haar opera -_- echt kk hatelijke muziek, en die stem van haar hoor je overal tussendoor, echt zon dikke vrouw met een piep stemmetje, t is wel relaxed dat mijn overbuurman gabber is, en daar battle ik altijd mee wie gekste track op zet en wie hardste gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg meestal de reactie "zet da geboenk af!" als ik het iets te hard zet :/ Kan iik er aan doen dat ik die bass wil voelen :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 21:56 
 
Hardtraxxer

Me moeder vind veel headhunterz wel leuk en ze kan de lichtjes van mijn qlimax dvds wel waarderen :P
Me pa boeit het niet echt, die vind daarnaast alles wat na 1975 is gemaakt bagger is.
Me zusje luistert heel veel naar hiphop en rnb enzo(ze is nog te jong voor een degelijke smaak denk ik dan maar), maar als ik een decibel dvd op ze oid gaat ze al harder los dan ik :P ook betrap ik haar wel eens op een hardcore nummer op dr hyves, hoewel ik zelf helemaal niet van de hardcore ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 12:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

M'n vader vind het alleen leuk dat ik de muziek maak, hij vind de muziek zelf niets, al hoe wel ik toch een glimlach op z'n gezicht kon toveren met het nummer Tatact - Seiv Mai Nait, omdat ie de vocalen herkende xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 18:19 
 
Hardtraxxer

Tja, mijn vader vind het zoals hij het zegt k*nk*r Muziek..

Altijd maar schelden erover, LANG LEVE DE HEADSETS :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 21:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ik citeer m'n moeder, 20 seconden geleden: Wat een ongelofelijke tering herrie


Ik denk dat jij mijn moeder citeert :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn ouders wouden wel mee naar decibel, maar ik had iets te veel raw-hardstyle gedraaid, dat vonden ze net iets te veel :P verkochten ze hun kaartjes maar weer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

remkovzki schreef:
Mijn ouders wouden wel mee naar decibel, maar ik had iets te veel raw-hardstyle gedraaid, dat vonden ze net iets te veel :P verkochten ze hun kaartjes maar weer xd

meen je dit nou?
ons pap zegt altijd dat het precies klinkt als dat ze hei-palen de grond in beuken :P voor de mensen die niet weten wat heipalen zijn: @1:18
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 19:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Haha hier hetzelfde, ons pap noemt het ook heipalenmuziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M'n broertje van 14 vind het prachtig, hij is ook op Queendance en Liberator geweest in Zwolle :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mn pa: alles klinkt hetzelfde
mn zus: het lijkt wel net versloomde hardcore joh (ze is zelf early hardcore fan)

maar ze vinden het weer wel vet dat ik draai en produceer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 23:44 
 
Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:


Dik man! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 00:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zet die herrie is uit, ik word er niet goed van: boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem.... Dat je daar dag in dag uit naar kan luisteren >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

me pa vraagd altijd of de hijpaal nou nog steeds nie in de grond zit:P

me moeder zegt er eigelijk nooit wat over maar vind het volges mij kut muziek:P

en me broer & zus vinde het wel chill zolang het niet zo hard staat dat hun et ook in hun kamer horen als ze muziek aan et luistere zijn:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn vader zingt wel eens mee met Some Easy Living van Activator of Seiv Mai Nait van Tatact. Voor de rest bij een goed melodie fluit ie mee. Mijn moeder snapt niet dat ik het constant kan luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 23:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paps houdt zich op de hoogte en brand af en toe een cdtje die hij gevonden heeft (Defqon, Decibel). Mams luistert vaak mijn cd's in the auto. :thumbsup:
De ene keer vinden ze het herrie, de andere keer luisteren ze dr zelf naar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 10:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moeders vind het soms wel lekker, sommige nummers vind ze net iets te hard, ze is eigenlijk meer eentje van scantraxx hardstyle. Ze is dit jaar naar dancevalley geweest met dr vriendinnen en dat vond ze geweldig ook , de hardstyle stage. Vaders vind het afschuwelijk, schreeuwt de hele tijd dat me Bass in me kamer zachter moet. Hij is zelf meer van de ouwelullen muziek. Nou dan hebben we nog me kleine broertje van 16 jaartjes oud, die is er helemaal weg van.. luistert het heel de dag door, en gaat snel ook naar ze eerste hard-style/core feesie! :thumbsup: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Moeders vind het soms wel lekker, sommige nummers vind ze net iets te hard, ze is eigenlijk meer eentje van scantraxx hardstyle. Ze is dit jaar naar dancevalley geweest met dr vriendinnen en dat vond ze geweldig ook , de hardstyle stage. Vaders vind het afschuwelijk, schreeuwt de hele tijd dat me Bass in me kamer zachter moet. Hij is zelf meer van de ouwelullen muziek. Nou dan hebben we nog me kleine broertje van 16 jaartjes oud, die is er helemaal weg van.. luistert het heel de dag door, en gaat snel ook naar ze eerste hard-style/core feesie! :thumbsup: :bomb:

Mijn kleine broertje, 16 jaar, doet in januari ook zijn eerste feestje :D
Wat jullie allemaal over je mama's zeggen, ik zou het uitermate vreemd vinden moest ik de mijne nog maar naar house horen luisteren :oh: Volgens mij wordt die gek als ze één van Zany's kicks hoort xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2010 21:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ons pa is wisselend het een beetje, de ene keer moet ik die herrie uit zetten en de andere keer wil hij het wel eens meemaken hoe het op een feest is.
Ons ma vind het niet erg als ik hardstyle opzet als het maar niet te hard is.
Mijn zusjes (16&15) vinden het kutmuziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 10:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Had dit topic niet eens gezien, wel lachen onderwerp.

Mijn vader is wel eens zonder het te laten weten naar een van onze optredens gekomen in mijn thuisstad, maar na ongeveer 20 minuten was ie weer weg. Wat hij er wel over kon zeggen: Zo, nu hoorde ik eindelijk eens hoe bassen worden opgebouwd :lol: Zegt een bassist die Beatles fan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 10:44 
 
Artiest

Tom_InPhase schreef:
Had dit topic niet eens gezien, wel lachen onderwerp.

Mijn vader is wel eens zonder het te laten weten naar een van onze optredens gekomen in mijn thuisstad, maar na ongeveer 20 minuten was ie weer weg. Wat hij er wel over kon zeggen: Zo, nu hoorde ik eindelijk eens hoe bassen worden opgebouwd :lol: Zegt een bassist die Beatles fan is.


Ach jouw Pa is echt een baas haha :yay:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen