Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Aristo wrote: Kijk dit voor die graancirkel:
http://www.q-dance.nl/q/Qdance/10_jaar_ ... ages/10982
Leuk gedaan :thumbup: Ik zie dat die actie het hele jaar loopt dus ik ga ook maar eens wat verzinnen :P
D
Hardtraxxer
268 posts member since 2009
last seen Jul 2025
mn ouders omschrijven het vaak als:"Boem boem boem boem"

maar mn moeder houd van kazige hardstyle, en dan ook echt alleen de breaks waarin ze kan meezingen ( The Pitcher-Twist & Shout, The KGB's-Infinity, etc).
Mn vader vind het helemaaaaaal niks, maar vind het wel leuk dat ik zelf produceer en alles.
A
Hardtraxxer
310 posts member since 2008
last seen Aug 2011
Haha men familie omschrijft het als 'oenke oenke' muziek.
Maar kunnen er mee leven dat ik er naar luister.

De rest van men omgeving is net zo :D
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Addo wrote:Haha men familie omschrijft het als 'oenke oenke' muziek.
Maar kunnen er mee leven dat ik er naar luister.

De rest van men omgeving is net zo :D
Oenke Oenke, dat zal wel early hardstyle zijn dan :P
Hardtraxx Newbie
21 posts member since 2010
last seen Jun 2011
t is opzich best wel een groot probleem
me ouders vinden het geen kut muziek ze hebben er echt haat aan.
en vooral omdat het ook gewoon heel de dag aanstaat, ookal ben ik niet thuis, ze weten toch niet eens hoe ze een beeldscherm aanzetten. ze zeiken over het gedreun terwijl ik het nog maar te min vind en steeds nieuwe boxen blijf kopen, de buurvrouw probeerd er altijd tegen in te gaan met haar opera -_- echt kk hatelijke muziek, en die stem van haar hoor je overal tussendoor, echt zon dikke vrouw met een piep stemmetje, t is wel relaxed dat mijn overbuurman gabber is, en daar battle ik altijd mee wie gekste track op zet en wie hardste gaat
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Ik krijg meestal de reactie "zet da geboenk af!" als ik het iets te hard zet :/ Kan iik er aan doen dat ik die bass wil voelen :bomb:
N
Hardtraxxer
238 posts member since 2009
last seen Dec 2018
Me moeder vind veel headhunterz wel leuk en ze kan de lichtjes van mijn qlimax dvds wel waarderen :P
Me pa boeit het niet echt, die vind daarnaast alles wat na 1975 is gemaakt bagger is.
Me zusje luistert heel veel naar hiphop en rnb enzo(ze is nog te jong voor een degelijke smaak denk ik dan maar), maar als ik een decibel dvd op ze oid gaat ze al harder los dan ik :P ook betrap ik haar wel eens op een hardcore nummer op dr hyves, hoewel ik zelf helemaal niet van de hardcore ben.
Hardtraxxer
219 posts member since 2010
last seen Jan 2013
M'n vader vind het alleen leuk dat ik de muziek maak, hij vind de muziek zelf niets, al hoe wel ik toch een glimlach op z'n gezicht kon toveren met het nummer Tatact - Seiv Mai Nait, omdat ie de vocalen herkende xD
R
Hardtraxxer
240 posts member since 2010
last seen Jun 2012
Tja, mijn vader vind het zoals hij het zegt k*nk*r Muziek..

Altijd maar schelden erover, LANG LEVE DE HEADSETS :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
Mol wrote:Ik citeer m'n moeder, 20 seconden geleden: Wat een ongelofelijke tering herrie
Ik denk dat jij mijn moeder citeert :P
Hardtraxxer
344 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Mijn ouders wouden wel mee naar decibel, maar ik had iets te veel raw-hardstyle gedraaid, dat vonden ze net iets te veel :P verkochten ze hun kaartjes maar weer xd
Hardtraxxer
581 posts member since 2009
last seen Aug 2012
remkovzki wrote:Mijn ouders wouden wel mee naar decibel, maar ik had iets te veel raw-hardstyle gedraaid, dat vonden ze net iets te veel :P verkochten ze hun kaartjes maar weer xd
meen je dit nou?
ons pap zegt altijd dat het precies klinkt als dat ze hei-palen de grond in beuken :P voor de mensen die niet weten wat heipalen zijn: @1:18
View on YouTube
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Haha hier hetzelfde, ons pap noemt het ook heipalenmuziek.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
M'n broertje van 14 vind het prachtig, hij is ook op Queendance en Liberator geweest in Zwolle :)
Hardtraxxer
653 posts member since 2010
last seen Dec 2012
mn pa: alles klinkt hetzelfde
mn zus: het lijkt wel net versloomde hardcore joh (ze is zelf early hardcore fan)

maar ze vinden het weer wel vet dat ik draai en produceer :P
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Aristo wrote: Kijk dit voor die graancirkel:
http://www.q-dance.nl/q/Qdance/10_jaar_ ... ages/10982
Dik man! :worship:
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Zet die herrie is uit, ik word er niet goed van: boem boem boem boem boem boem boem boem boem boem.... Dat je daar dag in dag uit naar kan luisteren >.<
Hardtraxxer
327 posts member since 2010
last seen Jan 2017
me pa vraagd altijd of de hijpaal nou nog steeds nie in de grond zit:P

me moeder zegt er eigelijk nooit wat over maar vind het volges mij kut muziek:P

en me broer & zus vinde het wel chill zolang het niet zo hard staat dat hun et ook in hun kamer horen als ze muziek aan et luistere zijn:P
Hardtraxxer
169 posts member since 2009
last seen Mar 2016
Mijn vader zingt wel eens mee met Some Easy Living van Activator of Seiv Mai Nait van Tatact. Voor de rest bij een goed melodie fluit ie mee. Mijn moeder snapt niet dat ik het constant kan luisteren.
Hardtraxxer
562 posts member since 2008
last seen May 2013
Paps houdt zich op de hoogte en brand af en toe een cdtje die hij gevonden heeft (Defqon, Decibel). Mams luistert vaak mijn cd's in the auto. :thumbsup:
De ene keer vinden ze het herrie, de andere keer luisteren ze dr zelf naar...
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Moeders vind het soms wel lekker, sommige nummers vind ze net iets te hard, ze is eigenlijk meer eentje van scantraxx hardstyle. Ze is dit jaar naar dancevalley geweest met dr vriendinnen en dat vond ze geweldig ook , de hardstyle stage. Vaders vind het afschuwelijk, schreeuwt de hele tijd dat me Bass in me kamer zachter moet. Hij is zelf meer van de ouwelullen muziek. Nou dan hebben we nog me kleine broertje van 16 jaartjes oud, die is er helemaal weg van.. luistert het heel de dag door, en gaat snel ook naar ze eerste hard-style/core feesie! :thumbsup: :bomb:
Hardtraxxer
677 posts member since 2010
last seen Jul 2017
Kevin-Raw wrote:Moeders vind het soms wel lekker, sommige nummers vind ze net iets te hard, ze is eigenlijk meer eentje van scantraxx hardstyle. Ze is dit jaar naar dancevalley geweest met dr vriendinnen en dat vond ze geweldig ook , de hardstyle stage. Vaders vind het afschuwelijk, schreeuwt de hele tijd dat me Bass in me kamer zachter moet. Hij is zelf meer van de ouwelullen muziek. Nou dan hebben we nog me kleine broertje van 16 jaartjes oud, die is er helemaal weg van.. luistert het heel de dag door, en gaat snel ook naar ze eerste hard-style/core feesie! :thumbsup: :bomb:
Mijn kleine broertje, 16 jaar, doet in januari ook zijn eerste feestje :D
Wat jullie allemaal over je mama's zeggen, ik zou het uitermate vreemd vinden moest ik de mijne nog maar naar house horen luisteren :oh: Volgens mij wordt die gek als ze één van Zany's kicks hoort xd
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Ons pa is wisselend het een beetje, de ene keer moet ik die herrie uit zetten en de andere keer wil hij het wel eens meemaken hoe het op een feest is.
Ons ma vind het niet erg als ik hardstyle opzet als het maar niet te hard is.
Mijn zusjes (16&15) vinden het kutmuziek.
Artiest
152 posts member since 2010
last seen Feb 2024
Had dit topic niet eens gezien, wel lachen onderwerp.

Mijn vader is wel eens zonder het te laten weten naar een van onze optredens gekomen in mijn thuisstad, maar na ongeveer 20 minuten was ie weer weg. Wat hij er wel over kon zeggen: Zo, nu hoorde ik eindelijk eens hoe bassen worden opgebouwd :lol: Zegt een bassist die Beatles fan is.
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen 7 days ago
Tom_InPhase wrote:Had dit topic niet eens gezien, wel lachen onderwerp.

Mijn vader is wel eens zonder het te laten weten naar een van onze optredens gekomen in mijn thuisstad, maar na ongeveer 20 minuten was ie weer weg. Wat hij er wel over kon zeggen: Zo, nu hoorde ik eindelijk eens hoe bassen worden opgebouwd :lol: Zegt een bassist die Beatles fan is.
Ach jouw Pa is echt een baas haha :yay: