Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2010 19:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik had vandaag Push That Feeling van Wildstylez ff knetterhard opstaan (Hij klinkt alleen lekker op volume max)
En normaal als ik dat doe begint mn ma te zeuren, maar dit x zij ze: ''Is dat nou Hardstyle?'' Ik zo ja, hoezo? '''Klinkt goed man'' :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2010 21:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Hardstyle_Ambassador schreef:
Mn Vader : Vind het Boem Boem Muziek Zegt iee.
Mn Zussen En Broers : Zware Hardcore Addicts.
Mn oma : Die vind t wel Relaxt :P
Mn Opa : zegt meestal : zet die teringherrie af.



oeh jou oma, kan ik die huren? :lol:
heb ik nodig voor een examenfeest met (3x eraden welke muziek? juist Hardstyle!) Hardstyle aan! :woot:

Jaa, 3 euro mag je der hebben ! :P
neeoke.
ze vind t wel leuke muziek. maar frans bauer gaat voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 09:56 
 
Hardtraxx Newbie

Me vader was vroeger zelf net als mij, hij was ook dik van de hardcore enzo dus die vind het geweldig dat ik t ook luister en naar die feesten ga.
me moeder maakt het niet zo veel uit, die kan er wel naar luisteren, en me zus die gaat zelf ook altijd mee naar feesten, dus ik zit hier prima thuis :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn ouders kunnen "de lawaai" niet echt waarderen, mn broertje intussen wel :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 18:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mijn zusje vind alleen de break nummers vet en me ouders zolang er iets van een duidelijke melodie inzit
en over feesten, ik citeer: "als je daar bent geweest wil je toch niks anders meer" :D

alleen soms willen ze dat ik het volume even terugdraai :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 18:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik citeer m'n moeder, 20 seconden geleden: Wat een ongelofelijke tering herrie
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ik citeer m'n moeder, 20 seconden geleden: Wat een ongelofelijke tering herrie

Haha, dat heeft m'n ma nog nooit gezegt :P Ik weet wel dat ze het niks aan vind, maar dat zegt ze niet. Het enige wat ik merk is dat m'n pa vaak m'n raam dicht komt doen als ik muziek aan heb staan haha. Zolang dat het enige is vind ik het prima :innocent: . Ik mag hier best hard beuken met m'n speakers, maar ik denk wel aan de buren. Wel zo netjes :innocent: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mn moeder danst er op
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Men vader vind Crhis One - Recruit een goede plaat :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 00:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Men vader vind Crhis One - Recruit een goede plaat :evil:

Mijn vader vond Activator - Set You Free heel goed. Ook vond hij Scantraxx Reloaded met die dikke screech super vet!
Maar bij het luisteren van het album Authentic Style, benoemde hij het nummer Authentic Style "hersenloos geklungel". Ik vroeg of zijn oren er nog wel goed aan zaten, want dit kan niet natuurlijk. xd

MaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrRRRRRRRRRR hij is wel een liefhebber van reversed bass, want bij het opzetten van dit knalnummer:

Zei die dat er een heerlijke drive in zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
Dus jah, ik ben eigenlijk in Huize Randleman de enige die het luistert.


In de richting van?:



Ja hier zijn ze het wel gewend, moeders draait het in de auto (en nee niet zacht :D ) en tja mijn vader, wat zal ik er van zeggen :P (Same Old Story)
Mijn broer woont op zich eigen en daar kan ik wel ff langs om muziek te luisteren (hoe harder, hoe beter), voordat de buren gaan klagen. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 20:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerst was ik de enige die het geen herrie vond, maar na mijn broertje en ma bekeerd te hebben tot de hardstyle moeten alleen mijn zusje en pa nog ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn ouders vinden het echt kutmuziek :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

men moeder kwan daarstrax weer binne, en riep, zet da is wa zachter das ongezond die harde bass!!

voor de rest doet ze niet veel :)


ik moest pas op een familie feestje voor de muziek zorgen (allemaal oude muziek :mad: ) men nonkel kwam naar mij en zei "alee zet is wa hardstyle op" :P dus ik dee da xd en al die oude mense kwamen al gelijk zagen da da af moest enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 21:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn ouders zeuren er echt nooit over :P, mijn vader vindt het wel leuk, omdat hij vroeger rock luisterde en dat was toen "harde" muziek, en nu wordt dit als hard aangeprezen en hij hoord wel vergelijkingen :P, en mijn moeder danst er soms op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 01:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

me moeder wil mee naar defqon zegt dat genoeg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 10:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
me moeder wil mee naar defqon zegt dat genoeg?


Doe mij ook zo'n moeder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lars55 schreef:
Doe mij ook zo'n moeder.

:lol:
Doe maar niet. Nog meer vraag naar kaarten, dus weer minder kans voor de 'ekten' om aan kaartje te komen :)


Mijn zusje vind het nu ook helemaal geweldig (Jaar geleden maakte ze me voor gek uit dat ik zo gek was op Hardstyle) :P

M'n moeder vindt de kick/bass vervelend, sommige extreem euforische/melodische nummers vindt ze wel mooi maar als de kick er dan in vliegt loopt ze weg xd

M'n pa vindt het rotherrie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
me moeder wil mee naar defqon zegt dat genoeg?

Haha, mijn moeder begon ook al dat ze een keer meewilde naar feestje. Maar dat mot ik niet hebben, want dan moet ik alleen aan het bier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 21:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

M'n vader noemt het muziekverkrachting en is van mening dat het allemaal hetzelfde is.. Een beetje dwaas, maar toch heeft hij ook een goede muzieksmaak. Mijn zusje vindt het meestal ook niks, maar ik betrap haar nog wel eens op het luisteren naar Headhunterz. Moeder de vrouw heeft er niks mee maar heeft wel toegegeven dat het af en toe wel leuke melodietjes heeft (m.u.v. de echte harde platen natuurlijk).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 22:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij ons thuis trekken ze hun eigen er weinig van aan. Ze komen wel dikwijls mijn DJ/Produce kamer binnen wanneer ik aan het draaien ben en sommige liedjes kunnen ze best nog wel pruimen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn ouders vinden het 3x niks!

me zus is addict :P en me oom is mee gegaan naar IQ '09
en de rest vind het maar herrie! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 02:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laat ik dan ook nog even inhoudelijk reageren :p
Mijn ouders hebben er echt niks tegen, mijn moeder is behoorlijk bij de tijd, en mijn pa is zeer muzikaal opgegroeit, dus dat hardstyle mij zo interesseert zijn ze alleen maar blij om! Mijn zusje houd er wel van, die is nu 16 en loopt over 2 jaar ook op de feestjes dus dat komt wel goed! Als ik mijn muziek te hard heb staan dan is het niet omdat het hardstyle is maar puur omdat het te hard staat, of het nou hardstyle of iets anders is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 15:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn vader vind het boemboemboem muziek
Mijn moeder vind die melodieuze liedjes wel mooi, ik liet haar een aftermovie zien van Qlimax 2009 en toen wilde ze er ook naartoe (niet dat ze dat doet)

Mijn zus 26jaar: :thumbsup: die heeft hardstyle er bij mij ingebracht!!! Ze gaan naar zowat alle feesten, in 2008 heeft ze in de buurt van Defqon een graancirkel gemaakt met 6 mensen, een Q (Qdance logo) en toen mocht ze een jaar lang gratis naar alle feesten van Q-dance. Ook heeft ze op koninginne dag Eindhoven volgeplakt met q-dance stickers. En haar vriend heeft goede connecties met mensen van q-dance.

Broer 24 jaar: luistert alle muziek, echt alles.

Broer 21: Luister techno/trance, vind niet zoveel aan hardstyle

Broer 18: Vind het helemaal geweldig!! Wel vind ie hardcore mooier dan hardstyle.

Ik 15 jaar: Vind het ook helemaal geweldig luister het alleen maar bijna, sommige hardcore nummers gaan er ook wel in.

zusje 13 jr: luister van die top40 muziek, maar net zoals mn moeder vind ze die melodieuze muziek mooi zoals Brennan Heart - Just as Easy



En nu denken jullie sooo die heeft een groot gezin, ja klopt , gelukkig wonen de ouste 2 niet meer thuis.

Kijk dit voor die graancirkel:
http://www.q-dance.nl/q/Qdance/10_jaar_Qdance_actie/list_messages/10982
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 15:48 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Mijn hele familie vind het niks.:P
Maar mijn moeder vind sommige tracks wel nice haha.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen