Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik werd vanochtend wakker bij m'n vriendin thuis, liep naar de badkamer en toen hoorde ik een bass, maar wel op het tempo van hardstyle, dus ik dacht: het buurjongentje hoort toch op school te zijn nou? Toen ik eenmaal beneden kwam bleek dat de ma van mn vriendin een set van mij gedownload had en hard had aangezet tijdens het schoonmaken :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Showey schreef:
Ik werd vanochtend wakker bij m'n vriendin thuis, liep naar de badkamer en toen hoorde ik een bass, maar wel op het tempo van hardstyle, dus ik dacht: het buurjongentje hoort toch op school te zijn nou? Toen ik eenmaal beneden kwam bleek dat de ma van mn vriendin een set van mij gedownload had en hard had aangezet tijdens het schoonmaken :D :D

Das wel stoer haha, lekker op tempo schoonmaken :innocent: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Showey schreef:
Ik werd vanochtend wakker bij m'n vriendin thuis, liep naar de badkamer en toen hoorde ik een bass, maar wel op het tempo van hardstyle, dus ik dacht: het buurjongentje hoort toch op school te zijn nou? Toen ik eenmaal beneden kwam bleek dat de ma van mn vriendin een set van mij gedownload had en hard had aangezet tijdens het schoonmaken :D :D

Das wel stoer haha, lekker op tempo schoonmaken :innocent: :worship:

Nou houdt mn schoonmoeder sowieso wel van een beetje up-tempo muziek, dance enzo. Ze zou graag ook naar zo'n feest willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn moeder: 'Wil je effe die qbase zachter doen?'
Haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Mijn moeder: 'Wil je effe die qbase zachter doen?'
Haha :D

Het citaat van de dag :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 14:20 
 
Hardtraxxer

Me moeder vind sommige euphorische nummers wel leuk
Me zus vind hardstyle ook bruut net zoals ik
Me andere zus vind het kut
Me broer vind het ook kut
En me pa, tja die vind Twist & shout alleen helemaal geweldig.

Ik kom me zus bijna altijd op feesten tegen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 15:14 
 

me moeder: vind alleen nummers zoals 'gold' en 'live the moment' enzo mooi maar richting de hardere kant vind ze vreselijk :P
mijn vader: alleen en ook echt alleen 'Live The Moment' omdat dat gezang erin zit :P
me broer: die houd net zoals ik hardstyle/hardcore
en me broertje: tja hij luisterd rap en die shit dus die heeft er een hekel aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 19:00 
 
Hardtraxx Newbie

Mijn moeder vind de meer vrolijke hardstyle wel leuk. De Raw Hardstyle vind ze vreselijk.
Ze komt dan ook regelmatig vragen of ik die hardcore wil uitzetten. Ik dus proberen uitteleggen wat
dan wel hardcore is! Uiterraad ook even laten horen. Dan is zo ook gelijk weg van m'n kamer!! :P
Maar mijn pa die vind het tering herrie. En snapt ook niet wat er nou leuk aan is om naar zo'n feest te gaan.
Komt ook doordat mijn pa en mijn broer grote fan zijn van jazz muziek... M'n broer zegt ook als ik naar een
hardstyle feestje geweest ben of het een leuk gabberfeest was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 11:25 
 
Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Moeders vind het soms wel lekker, sommige nummers vind ze net iets te hard, ze is eigenlijk meer eentje van scantraxx hardstyle. Ze is dit jaar naar dancevalley geweest met dr vriendinnen en dat vond ze geweldig ook , de hardstyle stage. Vaders vind het afschuwelijk, schreeuwt de hele tijd dat me Bass in me kamer zachter moet. Hij is zelf meer van de ouwelullen muziek. Nou dan hebben we nog me kleine broertje van 16 jaartjes oud, die is er helemaal weg van.. luistert het heel de dag door, en gaat snel ook naar ze eerste hard-style/core feesie! :thumbsup: :bomb:


hoe oud ben jij, als je broertje 16 is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn vriendin is tijdje terug meegegaan naar Euphoria om het een keer te proberen. Maar om 2u stond ze al weer buiten en ging ze de kroeg in! Ze vind die blije melodietjes hardstyle echt kut maar tracks van Crypsis of B-Front kan ze wel waarderen.. wtf
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 11:38 
 

Gangsterdwerg schreef:
Mijn vriendin is tijdje terug meegegaan naar Euphoria om het een keer te proberen. Maar om 2u stond ze al weer buiten en ging ze de kroeg in! Ze vind die blije melodietjes hardstyle echt kut maar tracks van Crypsis of B-Front kan ze wel waarderen.. wtf

hahahahaha xd
doet ze behoorlijk goed xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 11:42 
 
Hardtraxxer

wat me opvalt is dat de moeders het meestal wel kunnen waarderen (meestal de ''softere'' HS) en de vaders het meestal helemaal niets anders vinden dan herrie, haha.
net als hier dus haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Mijn vriendin is tijdje terug meegegaan naar Euphoria om het een keer te proberen. Maar om 2u stond ze al weer buiten en ging ze de kroeg in! Ze vind die blije melodietjes hardstyle echt kut maar tracks van Crypsis of B-Front kan ze wel waarderen.. wtf

die ben je kwijt: naam+nummer aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 19:31 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

een van mij broertjes is ook hardstyle gaan luisteren. mijn andere vindt het maar boemboemboem
( naar mijn mening een vette overloper/meelopen van de "coole mensen'' die naar hippe hop enzo luisteren)
want eerst luisterde hij ook hc.
Mijn ma vindt sommige delen wel leuk, en mijn pa vindt het niet wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 14:39 
 
Hardtraxxer

Mijn broertje begint het ook te luisteren.
En de rest van mijn famillie hoor ik er nooit over, ze zeggen altijd zet dat geluid is zachter maar niet, zet die kutmuziek uit ofzoiets. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 22:25 
 
Artiest

M'n broer luisterd het wel eens, m'n ouders, tja... 50+ he die zullen het niet mooi vinden, maar ze snappen wel waarom ik het mooi vind en ze vinden sommige dingen zelf ook wel mooi (euforische dingen dan)
tja de rest van mn familie spreek ik niet dus die weten nerges van :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn ouders vinden het vreselijk, hoewel mijn moeder wel Live the Moment kan waarderen en mijn zusje heeft een tijdje Music Made Addict geluisterd :)
Pa zegt wel altijd: 'Wat een herrie'. Terwijl hij zelf drumt bij een hardrock band :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 02:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Okee nu ben ik wel een beetje trots:
Me moeder gaat naar houseqlassics :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 14:22 
 
Artiest

Guide4U schreef:
Okee nu ben ik wel een beetje trots:
Me moeder gaat naar houseqlassics :lol:


House is nog geen hardstyle natuurlijk he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2010 17:43 
 

mijn huisgenoot laatst ook:
ik vind het egt heel bijzonder dat jij naar die muziek kan luisteren :P
ik zou helemaal gek worden van dat gebonk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 16:54 
 

KSwoosh schreef:
mijn huisgenoot laatst ook:
ik vind het egt heel bijzonder dat jij naar die muziek kan luisteren :P
ik zou helemaal gek worden van dat gebonk :P

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 17:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Me broer houdt ook nog wel van Hardstyle,

Men ouders kunnen dr mee leven, maar als ik de hele dag aardig hard beuk komt er een moment dat er wordt gezegt ZACHTER!

Ohja mijn oma vind het wel nice >.< Heb dr is laten bloodstellen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 17:10 
 
Hardtraxxer

M'n ouders vinden het teringherrie en mijn moeder vooral ook eentonig. De breaks, zoals in Live The Moment, vind ze wel goed, maar zodra de climax erin komt is het gelijk klaar :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 17:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mijn ouders vinden het wel okee, maar na 30 minuten vinden ze het wel genoeg.. Maar 'mag' regelmatig een cd'tje draaien in de auto, dat is dan wel weer leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2010 17:30 
 
Hardtraxx Addict

Mijn vader vroeg onderlaatst of ik Yellow Minute (A2 Remix) ff op wou zetten :huh:
Ze kunnen het steeds meer warderen :thumbsup:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen