Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 14:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn moeder heb ik er nooit over gehoord. M'n pa zou er zelf niet naar luisteren maar hij kan het wel begrijpen dat ik 't goede muziek vindt. Mijn ene broertje vind t nog wel lekker, luistert af en toe ook wel naar Realhardstyleradio en wil (als ie oud genoeg is) wel is mee naar een feestje! Mijn andere broertje vind het maar nix, vind het gebeuk, maarja hij luistert naar 50cent enzo...
Mijn pa heeft overigens afgelopen zomer wel m'n MP3 speler gepakt, en ging aan t zwembad liggen chillen in de zon met hardstyle op, heeft ie wel 3 kwartier gelegen ofzo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 17:51 
 
Hardtraxx Newbie

mijn moeder moet niets van die pokkeherrie hebben zoals zei het noemt, mijn vader vind de muziek zelf niets houd meer van die radio veronica muziek, maar vind het geen probleem dat ik het hardop aanzet zo af en toe (kreeg laatst de Qlimax cd van hem, had het eigenlijk niet verwacht :P).
mijn ene zusje luisterde het eerst ook, maar haar muziek stijl is een beetje omgeslagen (ze begon een eigen mening te krijgen) maar ze heeft er verder niets tegen, zo af en toe luistert ze nog wel eens een nummer mee ofzo. mijn andere zusje zegt wel dat ze er niets aan vindt, maar kopieert ondertussen alle mogelijke anthems enz. van mijn hyves en zet ze op haar hyves.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

Boeit ze niet echt eigenlijk...

Heb wel genoeg vrienden die het kutmuziek vinden en het allemaal hetzelfde vinden en denken dat op hardstyle feesten iedereen keihard strak staat. Want ja het is hetzelfde als hardcore en daar staat ook iedereen strak. :')

Maarja dat zijn allemaal van die figuren zonder muzieksmaak die maar wat meelopen. Eerst luisterden ze allemaal Kempi en zo toen dat opeens hip was... nu allemaal dirty house fans. Quintino, Chuckie... :cry: :cry:
Maar oke ik ben er trots op dat ik wél verstand van muziek heb en wél een eigen mening er over heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 23:54 
 
Hardtraxxer

tomb schreef:
Boeit ze niet echt eigenlijk...

Heb wel genoeg vrienden die het kutmuziek vinden en het allemaal hetzelfde vinden en denken dat op hardstyle feesten iedereen keihard strak staat. Want ja het is hetzelfde als hardcore en daar staat ook iedereen strak. :')

Maarja dat zijn allemaal van die figuren zonder muzieksmaak die maar wat meelopen. Eerst luisterden ze allemaal Kempi en zo toen dat opeens hip was... nu allemaal dirty house fans. Quintino, Chuckie... :cry: :cry:
Maar oke ik ben er trots op dat ik wél verstand van muziek heb en wél een eigen mening er over heb.

Dat is echt gruwelijk irritant idd :list: Iedereen denkt dat elk willekeurig persoon drugs gebruikt op een hardstylefeest :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn ouders vinden het maar kut :( kan me muziek ook echt niet een beetje hard zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 17:33 
 
Donateur

tomb schreef:
Boeit ze niet echt eigenlijk...

Heb wel genoeg vrienden die het kutmuziek vinden en het allemaal hetzelfde vinden en denken dat op hardstyle feesten iedereen keihard strak staat. Want ja het is hetzelfde als hardcore en daar staat ook iedereen strak. :')

Zo is het exact bij mij ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 19:18 
 
Hardtraxxer

heb altijd mn muziek aan, dus als telefoon gaat, bel gaat, ik word geroepe om te eten; dan is dat een probleempje :P
voor de rest hebben ze dr geen moeite mee, ze vinden het alleen maar vet als ik ze mn gemaakte filmpjes laat zien van feesten.
alleen als ze de hardcore horen en zich dan gaan bedenken dat dat op zo'n feest 'n laatste 2/3 uur is, vragen ze zich wel eens af hoe ik dat volhoudt.

"veel gaan zitten tussendoor" hehe :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg dagelijks te horen dat ik die ' tering/takke herrie' uit moet zetten.
Alhoewel 1 van mijn zussen het goed kan luisteren, met haar bezoek ik ook altijd feestjes dus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 21:17 
 
Hardtraxx Newbie

ons mam kan er soms wel goed naar luisteren zolang het maar bij de wat rustigere blijft
ons pap heeft er geen moeite mee zolang ik koptelefoon op heb
en mijn broertje denkt hardstyle pro te zijn en zit ongeveer nu in de coone - words from the gang fase :P
mja hij is ook nog jong :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2010 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Krijg dagelijks te horen dat ik die ' tering/takke herrie' uit moet zetten.
Alhoewel 1 van mijn zussen het goed kan luisteren, met haar bezoek ik ook altijd feestjes dus :thumbsup:


:lol: Same here, en ze zeggen ook echt precies hetzelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 16:50 
 
Hardtraxxer

Partyl0ver schreef:
de coone - words from the gang fase :P
mja hij is ook nog jong :P

vrij subjectief standpunt, maar goed ;)
hij komt dr ook nog wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2010 16:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mn Vader : Vind het Boem Boem Muziek Zegt iee.
Mn Zussen En Broers : Zware Hardcore Addicts.
Mn oma : Die vind t wel Relaxt :P
Mn Opa : zegt meestal : zet die teringherrie af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2010 14:52 
 
Hardtraxxer

Pillenmuziek zegge ze hier altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2010 14:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

DOE DIE HERRIE IS WAT ZACHTER!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2010 15:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mike, doe je deur dicht!
Mike, zet je bass wat zachter!
Mike, ken je dat niet doen als je alleen thuis bent?
Nee Mike, ik ga niet mee naar zo'n debiel feest!

:thumbdown:

EDIT: Luister je naar die muziek? Ga je naar dat soort feesten? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2010 15:54 
 
Hardtraxxer

Vroeger kwam de buurvrouw altijd zeiken dat dr dochtertje moest slapen... OM 9 UUR :')

*denkt gelijk aan the F-track*
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2010 16:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mijn stiefvader denkt dat hij een muziek expert is, en vind dan ook dat tegenwoordig je alleen maar hits moet maken met vrouwenstemmen, anders is het een slecht nummer :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2010 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Mijn stiefvader denkt dat hij een muziek expert is, en vind dan ook dat tegenwoordig je alleen maar hits moet maken met vrouwenstemmen, anders is het een slecht nummer :')

:') :') :') :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2010 20:08 
 

Hardstyle_Ambassador schreef:
Mn Vader : Vind het Boem Boem Muziek Zegt iee.
Mn Zussen En Broers : Zware Hardcore Addicts.
Mn oma : Die vind t wel Relaxt :P
Mn Opa : zegt meestal : zet die teringherrie af.



oeh jou oma, kan ik die huren? :lol:
heb ik nodig voor een examenfeest met (3x eraden welke muziek? juist Hardstyle!) Hardstyle aan! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2010 23:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mn ma die vind t wel vet, alleen dan wel de nummers met lange breaks en dergelijke.. Het rauwere werk vind ze niks :P Mn vader vind t allemaal teringherrie en vind t hardcore, terwijl ie zelf de hele dag naar Armin Van Buuren luistert.
Mn zus luisterde t vroeger heel veel, door haar ben ik zelf aan de Hardstyle gegaan.. Ze ging ook naar Q-Dance feesten enz. maar de laatste jaren doet ze dat niet meer.. tegenwoordig heeft ze ook een kind en is ze eigenlijk van de hardstyle af
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 16:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn moeder vindt de meeste hardstyle platen gewoon mooi. Waarschijnlijk omdat, ze er aan gewend is geraakt er naar te luisteren. Soms gaat ze ook gewoon los dr op haha!
M'n pa vindt het niet geweldig, maar op een feestje is die hetzelfde als mn ma.
-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn ma kan het waarderen en zou zelfs wel eens meewillen naar een feest, me pa hoor ik er nooit over maar zal het wel herrie vinden. Mijn zusje luistert zelf alle muzieksoorten die er maar zijn, dus zal hardstyle ook wel gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb ooit eens al onze boxen (die we normaalgezien verhuren) bij elkaar gezet en een deuntje opgezet. Konden ze niet mee lachen :$

Maar zoals de meeste vaders vindt die van mij het ook een hoop 'boem boem' achter elkaar.
Ik heb een broer van 16 die ook Hardstyle luistert, kga hem binnenkort eens meenemen naar zijn eerste grote feestje ;D
Broertje en zusje van resp. 8 en 5 vinden het ook wel lekkere muziek xd

Owja, en mijn baas gaat naar Q-Base, en ik rij met hem mee >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 17:35 
 

Nixxus schreef:
Ik heb ooit eens al onze boxen (die we normaalgezien verhuren) bij elkaar gezet en een deuntje opgezet. Konden ze niet mee lachen :$

Maar zoals de meeste vaders vindt die van mij het ook een hoop 'boem boem' achter elkaar.
Ik heb een broer van 16 die ook Hardstyle luistert, kga hem binnenkort eens meenemen naar zijn eerste grote feestje ;D
Broertje en zusje van resp. 8 en 5 vinden het ook wel lekkere muziek xd

Owja, en mijn baas gaat naar Q-Base, en ik rij met hem mee >.<

Vet!
vraag je baas om opslag van je salaris(Advies: doe dit op eigen risico en pas dan alsie goed zat is ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2010 17:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Vet!
vraag je baas om opslag van je salaris(Advies: doe dit op eigen risico en pas dan alsie goed zat is ;) )

Hij is (jammer genoeg) niet degene die over de salarissen gaat ;)
Haha, en blijkbaar staat die dan ook op zen max'jes te stampen :D al m"n collega's hebben al gevraagd om dat te filmen xd
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen