Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mijn ouders vinden het beiden kut.

wel logisch overigens, men opa vind de beatles, rollings stones en deep purple ook schijtbagger.
En laat dat nu juist weer datgene zijn waar mijn ouders (en ongetwijfeld een paar van jullie ouders) hem weer helemaal op trippen!

generatiekloof zeg ik maar :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ons mam vraagt gewoon elke dag :huh: of die herrie uit mag of in ieder geval zachter kan... Gelukkig krijg ik zaterdag nieuwe boxen die nog veel harder kunnen :drool: En het is nog niet eens hardcore wat ik draai meestal is het gwoon hardstyle.
Ons pap vindt het opzich wel oke maar mooi vind ie het niet. Hij vind het ook jammer van alle remixen van oude nummers zoals bv: 1980 van Citizen. Hij vindt het origineel natuurlijk weer veel mooier maarja.
En mn zusje vind het echt helemaal niks... maar gelukkig zegt die er nooit wat over :D
Zelfs niet als ze moet leren en mn muziek staat op zn hardst :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 20:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Mijn vader vind het niks, boem-boem-boem muziek :P
Mn ma kan het wel waarderen, vind sommige nummers wel leuk, bv. KYHU. Bij haar zou ik het ook wel hard op kunnen zetten in de woonkamer, zolang mn pa dr niet is.
Mn Broertje gaat zelf ook altijd mee naar feesten (alleen iets meer van de HC) en is redelijk enthousiast dat ik zelf draai.
Ene zusje houdt van hiphop reggeaton en club en de andere maakt het allemaal niet zoveel uit.

Ze weten thuis dat ik voornamelijk op vrijdagavond en zaterdagmiddag / -avond bezig ben met draaien maar voor de rest laten ze me redelijk vrij om te doen wat ik wil, ook al kan je beneden nog wel eens meeluisteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 22:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Me pa vind sommige nummers wel leuk, maar als die dan de wat hardere nummers hoort vind ie het takkeherrie:P
en me moeder moet er helemaal niks van weten die vind het kut muziek xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 22:58 
 
Hardtraxx Newbie

Volgens m'n vriendin is het gedreun, m'n vader maakt het niet zoveel uit... maar m'n moeder vindt sommige nummertjes wel lekker. Ze weet dat ik fan ben van de Noisecontrollers, dus ze vraagt altijd of ik even een nummertje ervan wil opzetten... vind ze zelf ook leuk! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2010 01:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mn moeder vind zo sommige numertjes ook wl goed zoals live the moment en nobody said it was easy :) met nobody said it was easy danste ze zelfs met men vader :/
en men vader komt zo soms wel een binnen in men kamer en doet ie zo me zen voeten op de bas xd
maar hij zegt da hij et ni goed vind :yes:
men zus slaapt op de kamer naast mij en stuurt altijd een berichtje dat de muziek zachter moet :thumbdown: maar ze nam me soms wel eens me naar een feestje zoals toen korsakoff in de buurt kwam :clap:
de vriend van men zus vind het ook geweldig hij neemt vaak plaatjes mee en geeft di dan aan mij en zegt dan "zet di is op" :)
veel van men neefjes vinden hardstyle en hardcore geweldig en gaan ook naar zo een feestjes :beer:
men oma vind het niet heel slegt maar ook ni heel goe xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn vader vindt de muziek niks, maar hij houd/hield vroeger ook wel van herrie (Rock dan), en hij vond het altijd verschrikkelijk als zijn vader de muziek uitzette, dus laat hij mij gewoon m'n gang gaan.

M'n moeder vind de muziek wel aardig, ze heeft het zelfs op haar mp3-speler staan om er op hard te lopen :thumbsup:

Mijn kleine broertje zeikt over bijna elk nummer, m'n oudere broer luisterd zelf net als ik vooral Hardstyle, maar andere Hard-Dance stijlen niet. Als ik Tek/ Hardtechno of (Harde) Hardcore opzet begint wel het hele gezin te zeiken, als het erg eentonig of erg hard is dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 19:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb laatst met de verjaardag van mn pa hardstyle aan mn opa en mn tante laten horen haha xd Dus ik zeg zo je vind het cker herrie, zegt mn opa nja niet herrie eerder niet echt mijn smaak :P Herrie dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2010 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M'n pa vind het echt verschrikkelijk en zegt altijd al na 1 seconde dat het af moet/koptelefoon/zachter.
M'n moeder kan het soms nog wel luisteren, zoals in de auto als ik er bij in zit, maar vind het volges mij niet echt mooi?
2 broertjes zijn van die nederlandse hiphop/lil wayne gastjes die alleen komen vragen hoe een nummer heet als er een mooie melodie in zit
Ander broertje luister naar rock (op het moment trouwens micheal jackson :sleep: ) en die luistert af en toe nog wel eens Gangsta van TAT&ZAT
Maarja, in de auto op weg naar vakantie wil ik nog wel eens een qlimax dvd opzetten (op zo'n scherm uit het dak) en willen ze allemaal wel meekijken, ook me moeder :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2010 23:53 
 

M'n kleinste zusje (9) vind 't herrie.
M'n zusje (14) vind't wel lache om naar nummers te luisteren van Brennan Heart, Headhunterz, JDX enz...
M'n zus (17) gaat ook allemaal naar die HS feesten (vaak samen met Timmer).

M'n ouders? vinden het niks, maar dat is standaar denk :lol:.

Kheb d'r veel in m'n family zitten die hardstyle leuk vinden en enkele die het geweldig vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2010 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M'n zusje van 12 heeft niet echt een mening.. soms vind ze het geweldig andere x herrie.

Me pa had eerst een hekel aan het doordreunende gebonk.. tot hij de qlimax dvd zag.. nu wil hij graag naar qlimax.. en vind hij het fantastisch. hij is 45 en snel moe dus vond ik wel grappig :P

Me ma beetje zelfde verhaal.. eerst altijd: stop nou is met die herrie!
maar toen zette ik beneden de hardbass cd "noisecontrollers" op en toen zat ze helemaal in de muziek, met dr hoofd bonkend en al.
"Dit is als je het zo hoort eigenlijk hele opzwepende muziek :)"

Tjah dan ikzelf: ik luister het nu vanaf eind 2006 nooit meer iets anders gedaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2010 18:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hebben jullie ook al eens meegemaakt dat je iemand het verschil tussen hardstyle en hardcore aan een niet-kenner probeert uit te leggen?
Zat overlaatst qlimax dvd te bekijken en me ma kwam erbij zitten en ik vroeg: ma hoor je nu het verschil tussen dit(David Sonar) en dit (Noize suppressor)?
Men ma, hmm niet echt:p
En afgelopen weekend op een feestje van een paar maten, was ook een dj aanwezig en draaide jump/hs en hc dooreen
Vroeg aan me vriendin, allez, wat is dit nu? hc of hs... hoort ze echt niet:p (die moet dan zaterdag mee naar black)
Maar is haar 1ste feestje en ze vind de muziek wel lekker dus:) komt wel in orde
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2010 18:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

lorennzkee schreef:
Hebben jullie ook al eens meegemaakt dat je iemand het verschil tussen hardstyle en hardcore aan een niet-kenner probeert uit te leggen?
Zat overlaatst qlimax dvd te bekijken en me ma kwam erbij zitten en ik vroeg: ma hoor je nu het verschil tussen dit(David Sonar) en dit (Noize suppressor)?
Men ma, hmm niet echt:p
En afgelopen weekend op een feestje van een paar maten, was ook een dj aanwezig en draaide jump/hs en hc dooreen
Vroeg aan me vriendin, allez, wat is dit nu? hc of hs... hoort ze echt niet:p (die moet dan zaterdag mee naar black)
Maar is haar 1ste feestje en ze vind de muziek wel lekker dus:) komt wel in orde


Ja, denken dat hardstyle net zoals hardcore alleen maar passief bonken en takkeherrie is... :') >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2010 18:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
alleen maar passief bonken en takkeherrie is

Jepz :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2010 19:05 
 

Die stelling loop ik ook vaak tegen het lijf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2010 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat de mensen dat maar mooi denken! Hopelijk wordt de muziek er voor hun minder aantrekkelijk door. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2010 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Laat de mensen dat maar mooi denken! Hopelijk wordt de muziek er voor hun minder aantrekkelijk door. :D


Ja maar hoe leg je mensen die dichtbij je staan uit dat hardstyle niet als hardcore is hahahaha :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2010 20:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Laat de mensen dat maar mooi denken! Hopelijk wordt de muziek er voor hun minder aantrekkelijk door. :D


Ja maar hoe leg je mensen die dichtbij je staan uit dat hardstyle niet als hardcore is hahahaha :)?

Er zijn inderdaad genoeg mensen die het verschil niet horen, en ook niet willen horen. Op een of andere manier blijven diegenen je dan ook altijd associeren met Hardcore en niet met Hardstyle. Misschien dat dit komt omdat Hardcore toch tijden heeft gekend dat het ook op TMF werd uitgezonden. Het is toch wat bekender bij het grote publiek. Het zal toch altijd wel de BOEM-BOEM-BOEM-muziek blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2010 22:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mja, maar hardstyle mensen zien er ook anders uit als hardcore mensen en dat schijnen de meesten niet-kenners ook niet te begrijpen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 15:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
maar hardstyle mensen zien er ook anders uit als hardcore mensen

Inderdaad, Van de meeste hardstyle mensen zou je het niet zeggen toch? meeste zien er toch niet echt gabberig ofzo uit.
Bij me op school zitten paar gabbers, zie je meteen... witte maxe, training broekjes, vesten met hardcore dit hardcore dat.
Ik loop gwn rond met zwarte maxe en jeans. geen gek kapsel.
niet dat gabbers allemaal zo zijn, maar aan de meeste zie je het toch wel:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2010 17:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn pa vindt het niet echt iets. Mijn ma vindt sommige track die wat vrolijker zijn of wat meer melodie hebben en tracks die zeg maar in een nieuw jasje zijn gestopt wel leuk.
Mijn broertje luistert zelf ook weleens hardstyle (beetje aangestoken door mij) en mijn zusje luistert van die meidenmuziek dus die vindt er niks aan. Ik heb ook nog wel heel wat neven en nichten van rond de 16-20 die weleens hardstyle feestjes bezoeken en het ook best veel luisteren.
Maarja ik heb eigenlijk niks te klagen. Ben allang blij dat ik hier thuis de speakers vol open mag draaien want ik ken ook genoeg ouders van vrienden die al beginnen te zeiken als je het gewoon op normaal volume draait.
EDIT: idd hardstyle mensen hebben over het algemeen gewoon normale kleding aan. ik zelf heb dan air max maar dat is meer omdat ik ze mooi vind en lekker vind zitten. Mensen uitleggen dat hardstyle anders is dan hardcore is meestal best moeilijk ja.. Laatst ook had ik hardstyle opstaan zegt ineenkeer iemand: Hey ja dat is hardcore. ik: nee dat is hardstyle .hij: ach dat is allemaal hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2010 17:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op feesten zie je ook niet wie voor de Hardstyle komen of voor de Hardcore. In enkele gevallen zie je misschien wel een duidelijjk onderscheid.

Het lijkt me ook wel logisch dat mensen het verschil niet zin. Ze verdiepen zich er gewoon niet in. Ik noem ook alles wat Chucky en Tiesto draaien House om het simpel te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 21:54 
 
Hardtraxx Newbie

Mijn ouders vinden het helemaal niks. Maar gelukkig zeggen ze er niet zoveel van als ik het aan luisteren ben.
Mijn broers vinden het zelf ook wel goede muziek en gaan soms ook wel naar feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 22:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zo lang ze het niet hoeven te horen vinden ze t oke :D

maar mn pa kan tracid traxx wel enorm waarderen, toch wel grappig dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 12:44 
 
Hardtraxxer

ouders vinden het supervet(pa luisterde had vroeger die hardcore cds met die goude slang erop ;D) en mn zusje gaat al naar vele feesten mee ;D
nooit problemen :thumbsup:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen