Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 14:54 

Hardtraxx Veteran

Oh ja! M'n liefde is ook begonnen door Explosive Car Tuning! :worship:
Live on Tour was de 1e die ik zelf had gekocht, ook nog 13 en 14 (Uit me hoofd) gekocht :D
Zany - Back Again! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 15:32 

Donateur

Heb vooral heel veel house geluisterd, toen een lange periode echt alles door elkaar geluisterd. Toen weer terug naar de house, en mijn eerste (indoor)feestje was dan ook een housefeest (Dirty Dutch). Echt een geweldig feest, en vanaf die periode was ik echt om. Moest alles luisteren, tot ik op een gegeven moment geen kroeg meer in kon lopen omdat ik helemaal gek werd van alle bekende nummers.

2/3 jaar geleden kwam de switch pas; door wat vrienden en wat verdwaalde hardstyle downloads kwam ik op (hoe kan het ook anders) MMA. Toen de Feestfabriek gehad, en daarna eigenlijk niets anders meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 16:08 

Hardtraxxer

Kom van de trance,dubstep (ouwe zonder die drops), techno, hip hop.

Pas iets meer dan een jaar geleden geswitch naar HS voornamelijk door Angel - Nastyboyz. Begin veel DBSTF, HHZ enzo geluisterd maar sinds half jaar geleden vind ik de wat hardere variant beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 16:12 

Hardtraxx Veteran

Clock Kid schreef:
maar sinds half jaar geleden vind ik de wat hardere variant beter

Niet al voor Defqon? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 17:53 

Hardtraxxer

Ow joh das idd al langer dan een half jaar haha. Ehh 8 maanden pf zo? Mja was pas op Defqon zelf dat ik die switch maakte had in het begin een heel andere set in mijn hoofd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 21:26 

Hardtraxx Veteran

Ik en een vriend waren samen blijven zitten. Toen de eerste les van het nieuwe jaar liet hij aan iemand uit die klas die hij kende zien wat ie allemaal gedownload had. Ik vind in elk geval hardstyle op, en toen thuis direct even op youtube hardstyle ingetypt. Volgens mij was me eerste nummer La Nina - Silence (Abyss and Judge remix) ik vond het best vette muziek. Dus direct die vriend gemailt van wat zijn coole hardstyle makers. En hij kwam toen met een lijsje en hij had een stuk of 30 nummers op me mobiel toen gezet.
Ik ing dat luisteren en kwam toen tot de conclusie dat ik het echt heel vet vind en het echt voelde als mij stijl. In 2008/2009 luisterde ik wel eens hardcore maar dat vond ik altijd gewoon net te hard en niet 'muziekaal' genoeg. Bij hardstyle had ik dat wel. Niet soft leuke melodien enzo.
Tegenwoordig houd ik van Raw en Mainstream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 21:55 

Clock Kid schreef:
Ow joh das idd al langer dan een half jaar haha. Ehh 8 maanden pf zo? Mja was pas op Defqon zelf dat ik die switch maakte had in het begin een heel andere set in mijn hoofd

Wat wilde je dan draaien? Volgens mij was dat niet goed afgelopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 22:12 

Hardtraxx Elite

Meh, luister hardcore sinds ik 10 ben denk ik.. Tot m'n 16e niks anders geliusterd, en toen werd ik hardcore zat en werd hardstyle mijn favoriet. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:39 

Hardtraxxer

Ik kwam in aanraking met de Bitte Ein Beat reeks, toen die uitkwamen. Dus voor mij is het begonnen met Hardtrance richting de Hardstyle. Op die cd's kwamen steeds meer hardere platen te staan, omdat Hardstyle toen in ontwikkeling was. Sinds die tijd luister ik ernaar, wat mij nog steeds bevalt. Alhoewel ik toch wel vaak terug verlang naar die heerlijke reversed bass die werken gemaakt en naar de tijd van Bitte Ein Beat. Scott Project, Cosmic Gate, Mirko Milano, Warp Brothers, Green Court etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:51 

Hardtraxx Veteran

''Waar komen jullie toch vandaan?''

De kut van Tante Sjaan!

Heujjjj
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 00:56 

Hardtraxx Veteran

In mijn jongste jaren vooral naar Rocknummers geluisterd omdat mijn pa daar redelijk wat oude LPs van had. Maar dan...

Een stuk of 4 jaar terug had een vriend van me lethal mg - 13 in a dozen (jump) een keer opgezet. Ik was der helemaal van weg en van toen af aan enkele maanden redelijk wat jumpnummers opgezet. Door onder ander naar nummers van Coone te luisteren (die toen nog zowel jump als hardstyle maakte) leerde ik de bekendste namen zoals DBSTF en HHZ ook kennen. Ik dacht dat ik er toen al enorm veel van kende xd Hooguit een nummer of 80 in totaal. Maar toen ging ik als echte kenner naar summerfestival 2009. Was ook mijn eerste festival (inmiddels kende ik de bekendere hardcoretracks van EA, korsakoff, angerfist etc. ook al wel). De muziek daar vond ik in zowel de Jump, hardstyle als hardcore area zo geweldig dat ik gelijk van alle artiesten die daar stonden nummers ben gaan zoeken. Uiteraard kwam ik enkel bij de bekendere nummers uit dus is het een tijdje daarbij gebleven.

Vanaf het moment dat ik hardtraxx ontdekte, en hier ook actief begon te worden, kwam de echte boost pas. en inmiddels ben ik met de meeste hardstyle van tegenwoordig wel bekend ^^ Hardcore (vooral mainstream) begin ik ook steeds beter onder de knie te krijgen, kon het altijd al wel waarderen. Ook ben ik één van de weinige op dit forum die ook nog steeds jump is blijven waarderen. Je kan wel stellen dat ik alle hardere stijlen goed vind. Early hardstyle vind ik op een enkeling na wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 01:06 

Hardtraxxer

Anonymous schreef:
Clock Kid schreef:

Ehh vooral veel fusion etc maar ik wist zeker dat die tracks nog wel een x voorbij zouden komen dus ging ik andere richting in. Valt mee heb heel veel positieve reacties gehad en daardoor meer aandacht op mezelf gericht dus das wel chill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 08:07 

Clock Kid schreef:
Anonymous schreef:
Clock Kid schreef:

Ehh vooral veel fusion etc maar ik wist zeker dat die tracks nog wel een x voorbij zouden komen dus ging ik andere richting in. Valt mee heb heel veel positieve reacties gehad en daardoor meer aandacht op mezelf gericht dus das wel chill.

Ohh haha dacht dubstep of house ofzo... Dan was het publiek geak geworden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 08:07 

Clock Kid schreef:
Anonymous schreef:
Clock Kid schreef:

Ohh haha dacht dubstep of house ofzo... Dan was het publiek geak geworden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 18:37 

Hardtraxx Veteran

Natuurlijk van de Jump hype, voor die tijd luisterde ik vrijwel geen muziek en zat ook pas in groep 8. En toen begon iedereen te jumpen en ik natuurlijk ook. :P Allemaal leuk en aardig maar toen was de hype ineens over en was jumpen 'uit'. Maar ondertussen ben ik de muziek blijven luisteren. Uiteindelijk werd jumpstyle me te langzaam en veel te energieloos. En als snel kwam ik terecht bij de bekende hardstyle hitjes. Mijn eerste Hardstyle nummers waren dan ook: Puta Madre, Aiming 4 Ur Brain en Oldskool Phenomenon ( :worship: ).
Ik luisterde dus veel vanaf http://www.clipjes.nl ( :P ), en ik ben ook mede bij de hardstyle gaan zoeken omdat 'style' ook in het woord 'jumpstyle' zat. Hardstyle vond ik dus al vet en omdat het woord 'Hard' ook in Hardcore zat ben ik dus bij Angerfist - Fuck Off gekomen. Meteen bij beide stijlen verliefd geworden.
Maar ik ben het eigenlijk pas echt gaan volgen eind 2010 (toen was ik dus 14). En sinds dat ik me op Hardtraxx heb aangemeld begon ik pas het hardere spul van oa Theracords en Tillt te waarderen. En in Hardcore de Industrial maar dan in mindere maten omdat dat veel meer verschilt van de mainstream.
Ondertussen ben ik weer bezig alle mainstream Hardstyle platen van 2010 terug te luisteren. :loving: En ook dankzij Hardtraxx ben ik hardstyle uit 2007 en 2008 echt gaan luisteren. Daarvoor deed ik dat vrijwel nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 18:57 

Hardtraxx Veteran

Leuk topic! :D

Het begon voor mij allemaal met de hitzone cd's, beginnende bij 1. Allemaal luisterde ik ze aangezien mijn familie een cafe had en alle versies op cd hadden. Daarna kwam ik door invloed van mijn neef al gauw terecht bij de Punk en de hardere soorten van Rock. Na de Punk toch was meer naar de Rock gegaan en zelf een beetje aan het pingelen geweest met een gitaar. Toen kwam natuurlijk de Jump-scene waar ik ook vrolijk aan mee deed. Tot ik op school iemand het nummer: Donkey Rollers - Silver Bullet rond hoorde laten gaan. Toen raakte ik geïnteresseerd en heb ik maar beetje verder gezocht op Donkey Rollers en kwam ik al gauw bij allerlei nummers terecht. Totdat ik bij de set terecht kwam die mij helemaal heeft om gekregen: The Prophet & Headhunterz @ Qlimax 2006. Die tijd deed ik 's morgens nog kranten en elke ochtend stond hij op en lekker dat ik hem vond. Het leek allemaal veel sneller te gaan met die klote kranten. Sindsdien steeds meer in verdiept en tot nu toe in gebleven en vooral de hardere stijlen meer gaan waarderen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 19:01 

Hardtraxxer

Leuk, verhaaltjes!

Ben nu zelf 22 jaar oud en vanaf het moment dat ik naar de middelbare school ging en heb leren downloaden enz al aan het luisteren naar allerlei soorten elektronische muziek. Denk dat ik rond 2004 in aanraking kwam met de DJ Networx cd's, maar toen was het nog niet echt bewust luisteren naar hardstyle oid.

Daarna bewuster gaan luisteren naar alle commerciele dance/house/trance e.d. en eind 2005 ofzo door een vriend van me naar DnB gaan luisteren. Ooit iemands harde schijf geleend en daar stond naast die DnB dus ook hardstyle op. Ik had toen geen flauw idee van alle namen, dus ik ging er gewoon vanuit dat ik een DnB track op zette, maar het was veel vetter dan dat. Vervolgens die oude DJ Networx cd's weer gaan luisteren en langzaam maar zeker uitgebreid.

Tegenwoordig luister ik eigenlijk wel alle hardstyle (neig naar het hardere en duistere, maar early en ook euforische tracks gaan er prima in) alsook zo'n beetje alle hardcore en industrial, crossbreed, hardere DnB, hardere dubstep enz.

Zie mezelf niet heel erg als een kenner (ik kan prima aan de sounds herkennen welke producer iets heeft gemaakt, maar je moet me niet vragen hoe elk nummer specifiek heet), maar vooral als een groot liefhebber met een erg brede interesse. Jumpstyle is eigenlijk het enige wat erbuiten valt en ook cheesy melodietjes doen me niet veel meer tegenwoordig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 12:38 

Hardtraxx Addict

Bij mij was het puur toeval, het échte volledige begin dat ik het hoorde en direct leuk vond was in een of andere bowlingbaan waar ze dvd ofzo van qlimax 2004 (denk ik?) op hadden staan.
Ik dacht van WTF, dit is wel nice !!! En zo werd ik later snel meegetrokken in Jump, Hardstyle enzo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 12:50 

Hardtraxx Veteran

Ik luister pak en beet 5 jaar naar hardstyle. Het is begonnen bij een vriend van me die me op msn een paar nummers van brennan heart en wildstylez stuurde. Uiteindelijk kreeg ik ook The Kgbs - Superdisco en was ik helemaal verkocht :P
Hiervoor eigenlijk altijd dance, trance en hardcore geluisterd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 12:51 

Hardtraxx Veteran

Uit mijn moeder. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 17:40 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Hé! Toevallig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 21:26 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:

Joepie, nu is er plaats voor mij!!

(Grapje :$ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 21:36 

Hardtraxx Addict

Rampestamper schreef:
Chukkels schreef:

Baas! :thumbsup: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 01:40 

Hardtraxx Addict

hsgroningen schreef:
Rampestamper schreef:
Chukkels schreef:

Baas! :thumbsup: xd

Vind het eerder maar kinderachtig -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 10:01 

Hardtraxx Newbie

Grappig om dit allemaal zo te lezen, maar mijn gedachte bij het lezen van de posts: 'Broekies!'

Prodigy, 2 Brohers on the 4th Floor, 2 Unlimited etc... en wat daarvoor allemaal kwam! ftw! ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen