Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2024 15:08 

Hardtraxxer

Helaas na het testen van mijn nike air max die al jaren worden gedragen naar festivals, ben ik tot de conclusie gekomen dat ze mijn tere beentjes en voetjes niet goed meer kunnen ondersteunen.

Daarom is mijn vraag; met welke sneakers hebben jullie goede festival ervaring, zodat ik slechts zonder ruggengraat, maar met fijne zachte pootjes het festivalterrein kan verlaten.

Las op reddit goede ervaringen van o.a. Skechers Uno (beetje vergelijkbaar met Air max one's.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2024 15:11 

Hardtraxx Veteran

off-topic/sneaker-topic-t46924.html :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2024 16:48 

Hardtraxxer

Professor Oak schreef:
Skechers Uno

die zijn goed lillek joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2024 19:07 

Hardtraxx Veteran

Professor Oak schreef:
Skechers Uno

Ja die heb ik, zitten erg lekker en vind ze ook mooi.

Skechers Uno Stand on Air om precies te zijn. Eerste paar was zo goed bevallen dat ik er een jaar later 2 paar bij heb besteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2024 12:27 

Hardtraxx Veteran

Professor Oak schreef:
Helaas na het testen van mijn nike air max die al jaren worden gedragen naar festivals, ben ik tot de conclusie gekomen dat ze mijn tere beentjes en voetjes niet goed meer kunnen ondersteunen.

Daarom is mijn vraag; met welke sneakers hebben jullie goede festival ervaring, zodat ik slechts zonder ruggengraat, maar met fijne zachte pootjes het festivalterrein kan verlaten.

Las op reddit goede ervaringen van o.a. Skechers Uno (beetje vergelijkbaar met Air max one's.)

Draag al jaren de "Air Max 90 LTR". Zijn ze versleten, dan haal ik gewoon een nieuw paar. Ben zelf niet zo van de sneakers zoals je in het sneakers toppa ziet voorbijkomen. Dingen moeten functioneel zijn. De Air Max 90 LTR is dat. Gewoon simpel zwart en met leer aan de bovenkant waar je tenen zitten zodat gemorst bier (van anderen uiteraard) niet sappig tussen je tenen terechtkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2024 20:31 

Hardtraxx Newbie

Meindls
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2024 16:24 

Hardtraxx Elite

kom nie hate

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2024 19:58 

Hardtraxx Newbie

Zaagkick schreef:
kom nie hate

Afbeelding