Luisterde vroeger vooral dancehall, rap, en een beetje die populaire nep-jump enzo (jeckyll & hyde dan, patrick jumpen mocht van mij toen ook gewoon sterven

), maar ben er dankzij scooter en wikipedia opgekomen eerlijk gezegd.
Tijdens de introweek in Eindhoven een paar jaar terug weer voor t eerst in heel lang wat scooter platen gehoord, dus alle 'klassiekers' gedownload. Bleek dattie met n nieuw album bezig was, dus die ook gedownload. 'Jumping All Over The World' sprong er toch een beetje uit, en ik wist al wel dat scooter alles jatte, dus wikipedia opgegaan om te kijken wat alle originele tracks waren.
Zo heb ik dus Rock Civilization ontdekt. Klonk in het begin wat 'te hard' voor me, aangezien ik daarvoor hardcore en hardstyle (wist eigenlijk niet eens dat het zo heette toen) allemaal pokkeherrie vond (muv happy hardcore en van die scooter dingetjes die best zacht zijn vgl met tracks van nu).
Na een paar keer luisteren toch helemaal verliefd geworden op die track, meer headhunterz gedownload, wat random compilatie cds waar headhunterz op stond (laat 2008). Die tracks full gaan downloaden. Vroege non-Headhunterz favorieren waren Spacer, My Life is Just a Demo, Miami Belch, Hold Us Back, Like a Fireball, Hallucinating (Geck-O remix), Kingdom van DBSTF, Punishment van Hyperdrive

Daarna een beetje labels gaan checken, begonnen met het downloaden van het hele Scantraxx catalogus. Paar maten overtuigd om naar Euphoria te gaan afgelopen Januari, was echt top

.
Mja, zoiets dus

Ik luister nog steeds vooral de meer melodieuze hardstyle. Favoriete 'oude' tracks blijven Rock Civilization, Music Made Addict, Rate Reducer RMX, Get Hit, en verder de hele 2007-2008 collectie van Hhz

Kijk vooral uit naar de nieuwe Pitcher vinyl, de eerste Gostosa vinyl, Frontliner & Wildstylez releases, het DBSTF album, en wat Lento Violento van Tby, zolang het maar bij een paar tracks/edits/remixes blijft dan - moet niet uit de hand lopen

.