Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2009 00:16 

Hardtraxx Addict

Ik luisterde vroeger redelijk veel U2 en Simple minds dat soort spul. Toen kwam ik, 12 jaar oud, op et VMBO in aanraking met de Hardcore. Ik vond et meteen geweldig en heb toen tot me 14e ofzo alleen maar hardcore geluisterd.

Daarna zocht ik wel es wat anders, ging zelf zoeken, en kwam op hardstyle. Nou ben ik van beide genres groot ''fan'' alleen toch meer van hardstyle omdat dat toch wat mooier in elkaar zit allemaal.

En ik ben dus wel van de wat hardere beukplaten (WTF b.v.) en de goede melodieen (Freedom b.v.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2009 09:29 

Aan het typen...

Ik denk al een beetje door te hebben hoe het in elkaar zit:
Hardcore -> vooral beukplaten (fusion/seismic/avio)
Jump/Pop -> vooral melodieplaten (scantraxx)
Hardtrance(/trance) -> vooral de early

Natuurlijk kun je ook van meerdere soorten houden, maar dit lijkt me een beetje de basis van het hardstyle publiek. Het is dus vooral de grote groep jumpers die aansluiting heeft gevonden bij het hardstyle genre en ik denk dat mede daarom hardstyle meer melodieus is geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2009 10:55 

Hardtraxx Addict

tjah das alweer ff terug, maar voor mij begon het geloof ik euhm geen id :P 'k had een cd van Dana(helemaal grijs gedraaid) en luisterde destijds ook veel naar dingen als de bitte ein Beat cd's :D
Verder ook veel naar Armin van Buuren en Tiesto etc geluisterd! heb ook ooit een x een dvd van tiesto's concert gekregen voor mn verjaardig in 2002 ofzo. maar geen id eigenlijk sinds wanneer ik echt al1 nog maar hardstyle draaide :huh:
'k ben ook nooit zo goed in deze "onzin" verhaaljes :P

Edit: ff gezocht en kep hier een Tietso dvd uit 2003 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2009 10:56 

Hardtraxx Addict

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2009 11:49 

Hardtraxxer

Bij mij is het 5 jaar geleden begonnen, toen was ik nog helemaal weg van trance. Maar toen ik een keer Mindspace van Luna gehoord had, was ik helemaal verkocht. Paar jaar lager heb ik cd's gekocht zoals: Hardstyle Top 50 enz..
Nu is het gewoon elke dag lekker luisteren :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2009 13:49 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik ben geboren in Duitsland in 1991 en rond m'n 4e, 5e levensjaar kwam ik in aanraking met de elektronische muziek van destijds. Ik was destijds helemaal weg van I Wanna Be A Hippy van Technohead, naar dat nummer kon ik dagenlang luisteren en meebleren (hoewel ik toen dacht dat Mariuhana iets met mamma was maar ach...). En ik was echt groot fan de Eurodance destijds. Toen ik op mn 8e naar Nederland verhuisde kwam ik in aanraking met de Nederlandse dance-scene, was eigenlijk direct verkocht van de trance die destijds immens populair was en o.a. DJ Jean enzo. Wat populair was toendertijd dus. Heb toen al mijn zakgeld uitgegeven aan een DAMN-cd en was daar dolgelukkig mee..

Dam'n, die heb ik nu nog steeds, volgens mij is het dam'n 4 :D

mijn verhaal,

Heel vroeger vind ik kiddy house enz nog vet,, toen ging ik wel wat hardere muziek luisteren als mijn klasgenootjes. Toen was ik helemaal verkocht aan daniele mondello, en ik begon van een beetje trance meer naar hardcore te luisteren. Toen kwam er een tijd aan van tha playah, partyraiser en niet te vergeten angerfist. Maar ik vond dat allemaal te rauw en te agressief, toen kwam ik bij the beholder en isaac (die ook hardcore draaide) ;) . Daarna was het een half jaartje showtek, deepack en zany. En nu is het frontliner avio en davide sonar :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2009 13:51 

Hardtraxx Veteran

Topic bestond al !

algemeen/where-it-started-t712.html

Alleen waar ik vandaan kom nog eens eventjes vertellen, Ik woon in Belgie (L) Limburg, Laten we zeggen op 2 uurtjes van Antwerpen af! Vragen, Shoot!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2009 15:20 

Aan het typen...

De vraag was niet met welk nummer je bent begonnen in de hardstyle, de vraag was waar je naar luisterde voordat je hardstyle luisterde...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2009 17:12 

Hardtraxx Veteran

lange historie, steeds vlagen van verschillende muziekstijlen

het begon allemaal bij trance toen ik een jaar of 10 was, vervolgens meer hip-hop :$ en toen ik een jaar of 12/13 was begon dat jumpstyle shit, ffkes geluisterd, vond er niet veel meer aan en toen kwam hardstyle :D ingestroomd door de gebroeders showtek en door Sensation Black, want mijn zus ging daar altijd naartoe, en vervolgens steeds meer verschillende tracks gedownload (ja ik weet het...) en toen kwam ik deze site tegen en ben toen tracks gaan kopen enzo, en natuurlijk kennis gemaakt met allemaal verschillende DJ's en stijlen binnen hardstyle...

Ook luister ik veel hardcore, omdat iets harders voor de verandering ook wel ff leuk is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2009 20:38 

Hardtraxx Veteran

Beetje te snel gelezen! :)

1Woord en dat doet al bij vele mensen hetzelfde oplaaien,

Jumpforce
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2009 20:46 

Hardtraxx Veteran

Toen Dakpan nog een klein Dakpannetje was luisterde die alleen maar top 40, net als de rest van zijn basisschool :bomb: Naarmate Dakpan ouder werd, stapte die over op Trance, voornamelijk Tiesto, je kent het wel. Toen kwam opeens de Jump rage :woot: Dat een lange tijd geluisterd, maar werd me toen te saai en te soft. Dakpan ging op zoek naar iets harders en kwam op Hardstyle zonder door te hebbe dat het Hardstyle heette. Nu zit ik dus in de Hardstyle, voornamelijk de hardere (melodieuze) tracks, heb niet zoveel met die pingelstyle van Josh & Wesz, Scope, die nieuwe talentjes, noem het maar op. Op het moment is mijn artiesten top 3: 1. Wildstylez 2. Zatox 3. DBSTF maar dat veranderd altijd met de week bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2009 22:12 

Hardtraxxer

Ik ben eigenlijk altijd van de hiphop geweest, toen de 'gabbertijd' aanbrak koste ik op al die meelopers ( nu nog ).
Een jaar of 4 geleden heeft een maat mij meegevraagd naar Hard Bass @ Silver Dome, mijn vriendin wilde heel graag
dus ik dacht dan ga ik ook maar mee ik had namelijk het idee dat daar alleen maar Nazi volk rondliep hahaha.
Eerste paar uur was ff inkomen maarrrrrrrrrrrrrr toen kwam Dana :love: en plots was ik verliefd!

Sinds die tijd helemaal versaafd aan Hardstyle geraakt en heel veel feesten en feestjes bezocht, mijn smaak is vrij uitgebreid
in de Hardtyle en Hardcore. Favo artiesten zijn toch wel: Dana, Noisecontrollers, Danielle Mondello, Alpha 2, Endymion, Tommyklopper.
I know uitgebreide keus. Nu luister ik bijna alleen nog maar Hardstyle & Hardcore, maar gooi er toch nog steeds af en toe een dikke hip hop cd in,
maar dan wel de old-school van 96 -98 haha. Oh ja en ik schijt nog steeds op Trance en Jump :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2009 17:53 

Hardtraxx Addict

tat2dave schreef:
Eerste paar uur was ff inkomen maarrrrrrrrrrrrrr toen kwam Dana :love: en plots was ik verliefd!

Verliefd op Dana? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2009 17:57 

Hardtraxxer

Atraxisz schreef:
Verliefd op Dana?

Nog steeds ;) :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2009 19:37 

Hardtraxxer

Ehm, een maat van mij, die broer liet ons een nummertje horen en had toen een 5.1 setje en de bass ging snoeihard :p

http://www.discogs.com/DJ-Tom-X-Cocaine/release/84063 dit is me nog eens een plaat, nu nog steeds zullen niet veel mensen kennen
http://www.discogs.com/DJ-Zany-Sky-High-Funk-Bass/release/206381

Sky high was mijn eerste hardstyle nummer ooit gehoord denk ik, ik luisterde toen ook naar dana en sensation white & black

maar luisterde vanalles toendertijd veel dance/jump/hardcore ;P maar van hc ben ik nu af :p

toen kwam deze release: http://www.discogs.com/DJ-Zany-Pure-Sky ... ase/470133

pure was ik verslaafd aan toen ben ik me meer gaan verdiepen in hardstyle en luisterde toen vanalles, die hardstyle vind ik nog steeds vet.

heb btw ook nog op jumpforce gezeten, was een van de eerste members en ben ook nog ff moderater geweest :P maar ik kwam er nooit meer op. en uiteindelijk is het offline gegaan ofzo.

:P

en nu luister ik alle electronische muziek behalve hardcore en harder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2009 11:00 

Hardtraxx Addict

Dj Tom X is voor mij echt een van de klassiekers, en als je em nu draait dan gaat nog steeds iedereen los denk ik

echt een top plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2009 20:39 

Hardtraxx Veteran

cocaine :woot: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2009 21:58 

Hardtraxx Newbie

bij mij is het allemaal begonnen. zo rond deze CD
http://www.discogs.com/Various-Thunderd ... ase/234264

me neef nam die altijd mee naar me oma op een cassetebandje en vervolgens gingen er op los hakken sindsdien is er altijd van het hardere blijven en sinds 2004 ben ik weer in de hardstyle gestroomt door een maat van me die helemaal weg was van sensation black op dat moment. en toen ik Shizzle My dizzle + remixes hoorden was ik helemaal verkocht :corn: .

edit:
heb hier btw een poster van
http://www.discogs.com/Various-Thunderd ... 0296?ev=rr
:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2009 22:41 

Hardtraxx Elite

HS maar vooral HC heeft me altijd al geboeid al van kinds af aan. Toen ik klein was liep ik al in aussis rond ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2009 22:43 

Hardtraxx Veteran

Ik luisterde vroeger heel veel Eminem, het was echt mijn grote Idool en ik wist op 11 jarige leeftijd wel wat ik wilde worden: RAPPER:D! Ook toen luisterde ik ook al wat andere muziek zoals pop en wat jaren 80 van m'n ouders ging d'r ook wel goed doorheen. Maar de eerste cd die ik heb gekocht was Eminem: The Eminemshow, zo wat was ik daar blij mee zeg :x .

Toen Eminem d'r mee stopte (Hij is sinds kort weer bezig:P) ben ik naar iets anders opzoek gegaan, en de jump/tek lag mij wel wat, ook ondertussen de hardcore scene. Vooral door het liedje Coone - The Return begon ik jump/tek helemaal geweldig te vinden, die lekkere harde beukplaten. Dit was nog wel lang voordat jump echt een rage begon te worden. Ook hardcore begon ik toen heel veel te draaien, waarom weet ik eigenlijk niet. Ik ben in die tijd ook een aardige gabber geworden met bomberjack en al (ik denk dat dat gewoon een tijd is die je moet hebben, waarna je er daarna weer uit gaat, wat ook bij mij gebeurt is). Dus ik ben ook wel naar wat 16 + feesten geweest zoals MOH, geweldig!

Naarmate ik wel 's in een soos kwam of discotheek (zelfs toen ik 15 was) kwam ik steeds meer in aanraking met harde muziek, oftewel de hard dance scene en ik vond 't geweldig. Mijn hardstyle tijdperk is aangebroken bij D-Block & S-Te-Fan - Keep It Coming, die plaat heb ik echt grijs gedraaid. Heb de hardcore aan de kant geschoven, bleeft 't een beetje met mate luisteren, heb die lelijke kledij weggooit, ben verstandig geworden en ben hardstyle gaan luisteren waar ik tot op de dag van vandaag geen spijt van heb. Ik houd echt van melodieuze platen, maar onderbouwd met een stevige dreun. Feel U here van Brennan Heart is een leuk voorbeeld van een plaat met een super melodie, maar met een kut dreun. Daarom vind ik dat geen mooie plaat persoonlijk. Wildstylez daarintegen maakt eigenlijk alleen maar van die platen met lekkere melo's en goed dreunen! Perfect. Mijn held(en) op dit moment zijn toch echt Noisecontrollers. Tering, wat maken die lui lekkere platen zeg:D! Ook Psyko Punkz, DBSTF, Deepack en Headhunterz staan hoog op mijn lijstje, die verdienen echt mijn respect. Dus mensen, blijf naar hardstyle luisteren:D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2009 22:47 

Aan het typen...

Headhunterz is geen dreun maar tok :x :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2009 11:43 

Hardtraxx Newbie

Ik luisterde eerst voornamelijk 538 op de radio, dus ook top 40 en dance enzo op me pc,,
later ben ik naar hardcore gegaan en was ik groot fan van Angerfist en toen kreeg ik ooit
via me mobiel een nummer van headhunterz toegestuurd en sindsdien ben ik dat meer en meer
gaan luisteren, en nu amper iets anders meer!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2009 12:39 

Donateur

Zo rond mijn 16, 17 luisterde ik echt van alles. Top40meuk, dancehitjes, the offspring achtige vrolijke lied noem het maar op! Totdat ik plots eens werd gewezen door een vriend van mij op 't nummer Keep it Coming van D-Block & S-Te-Fan feat MC Villain. Vanaf toen begon ik steeds meer en meer te luisteren naar de hardere stijlen en sindsdien luister ik eigenlijk alleen maar nog hardstyle en hardcore. Al het andere kan me gewoon eigenlijk niet mee boeie, zachte meuk waar ik niet veel mee heb. Ja, Milán is bijzonder blij dat hij zijn ware liefde al heeft gevonden :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 18:08 

Hardtraxx Veteran

Leuk om te lezen hoe iedereen zijn smaakt zo veranderd :P

Dakpan schreef:
Nu zit ik dus in de Hardstyle, voornamelijk de hardere (melodieuze) tracks, heb niet zoveel met die pingelstyle van Josh & Wesz, Scope, die nieuwe talentjes, noem het maar op. Op het moment is mijn artiesten top 3: 1. Wildstylez 2. Zatox 3. DBSTF maar dat veranderd altijd met de week bij mij.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 18:13 

Hardtraxx Veteran

Hahaha :worship:

Gepingel vond ik niks maar kijk die top 3. :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen