Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 10:14 

Donateur

Niet kunnen bestaat niet.
Ik ben ook een houten klaas eerste klas, en ik heb gewoon schijt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 10:59 

Hardtraxx Elite

Zo lang er loss gegaan wordt door mensen vindt ik het goed, beter laat je blijken dat je het naar je zin hebt en ga je loss dan sta je beetje stil niks te doen.
Verder let ik eigenlijk nooit op hoe mensen naar me kijken, kijk ook over de stilstaande mensen heen zolang ze niet in mijn weg staan erger ik me er niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 11:02 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
Zo lang er loss gegaan wordt door mensen vindt ik het goed, beter laat je blijken dat je het naar je zin hebt en ga je loss dan sta je beetje stil niks te doen.
Verder let ik eigenlijk nooit op hoe mensen naar me kijken, kijk ook over de stilstaande mensen heen zolang ze niet in mijn weg staan erger ik me er niet aan.

Ik wiebel altijd een beetje met mijn kont.
De billenshake blijft legendarisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 11:04 

Donateur

jij hebt ook zo'n dikke reet :corn: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 11:07 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
jij hebt ook zo'n dikke reet :corn: :lol:

Dat is correct.
Daarom vind ik het ook zo fijn als iedereen er altijd naar kijkt :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 11:19 

het belangrijkste is toch.. dat je het zelf mooi vind om te stampen en het moet je niet boeien wat andere doen zolang jezelf maar naar je zin hebt! ^^
daarom boeit het me niet als mensen naar me staan te kijken als ik aan het stampen aan.. kunnen ze nog wat van leren inplaats vn stil te staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 11:20 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:

Is ook heel inspanend had ik door op X-Qlusive
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 11:23 

Hardtraxx Veteran

Inemiene schreef:

Dus.. blijven proberen is het advies?
Dan heb ik serieus teenpijn binnenkort

Gewoon voor een spiegel gaan staan en kijken hoe 't er uit ziet :P Zo hebben ik en m'n vriendengroep 't ook geleerd :P Wij konden dr erest ook niets van. Nu kan ik een heel feest los (bijna alle in en outros ook) en heb de dagen er na amper spierpijn :)

't duurt ook wel een aantal feesten voor je 't onder de knie hebt :P

En de truc ligt 'm vooral in je bovenlichaam (vanuit 't midden van je rug) zodanig bewegen dat de meeste krachten van je benen afgaan :) Ziet er ergonomischer uit en op die manier kan je uren door.

DarkestSymphony schreef:
het belangrijkste is toch.. dat je het zelf mooi vind om te stampen en het moet je niet boeien wat andere doen zolang jezelf maar naar je zin hebt! ^^
daarom boeit het me niet als mensen naar me staan te kijken als ik aan het stampen aan.. kunnen ze nog wat van leren inplaats vn stil te staan :P

True dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 11:26 

Bierkoning

dawasiknie schreef:

Haha bij jou ziet het er echt grappig uit :P
Maarja volgens mij ziet het er bij mij ook nie uit dus laat ik maar niet te veel zeggen :P Wat ik wel van mezelf weet/merk is dat ik altijd met m'n armen naar voren sla, dus niet te dicht voor me gaan staan mensen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 11:27 

Inno schreef:
DarkestSymphony schreef:

True dat

tjhaa zo denk ik erover.. je betaald genoeg geld voor een kaartje, de reis erheen en het eten en drinken en dan ga je stilstaan.. komop, kan je netgoed thuis in je achtertuin met muziekje aan ook doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 11:28 

Pommer schreef:
dawasiknie schreef:

Maarja volgens mij ziet het er bij mij ook nie uit dus laat ik maar niet te veel zeggen :P Wat ik wel van mezelf weet/merk is dat ik altijd met m'n armen naar voren sla, dus niet te dicht voor me gaan staan mensen xd

haha zou ik onthouden Pommer heb geen zin om telkens klap op me achterhoofd te krijgen haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 11:39 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
dawasiknie schreef:

+1 haha :p

Maar onze Pommer kan wel stampen hoor :D Zei 'k nog tegen je op Euphoria, ziet er gewoon vet uit :D Voeten/lichaamswerk is gewoon goed :D En dat met je handen naar voren meppen doe ik soms ook :P Anders wordt 't saai, af en toe even gek doen met m'n handen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 11:48 

Hardtraxx Elite

'De meeste spierpijn heb ik altijd in m'n armen.. Die gaan ook echt alle kanten op haha. Wat ik bij mezelf wel merk is dat ik op IEDER feest een andere manier van stampen heb, dat is echt vreemd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 12:05 

Hardtraxx Veteran

wist niet dat je losgaan kon leren -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 12:08 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
Olijfboompje schreef:

Is ook heel inspanend had ik door op X-Qlusive

Hihi :P
Inno schreef:
Inemiene schreef:

Dus.. blijven proberen is het advies?
Dan heb ik serieus teenpijn binnenkort

Gewoon voor een spiegel gaan staan en kijken hoe 't er uit ziet :P Zo hebben ik en m'n vriendengroep 't ook geleerd :P Wij konden dr erest ook niets van. Nu kan ik een heel feest los (bijna alle in en outros ook) en heb de dagen er na amper spierpijn :)

't duurt ook wel een aantal feesten voor je 't onder de knie hebt :P

En de truc ligt 'm vooral in je bovenlichaam (vanuit 't midden van je rug) zodanig bewegen dat de meeste krachten van je benen afgaan :) Ziet er ergonomischer uit en op die manier kan je uren door.

DarkestSymphony schreef:

True dat

Jij bent echt mijn favoriete mafkees als je dit allemaal uitkraamt :loving:

I was born to stamp :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 12:09 

@ Olijfboompje: ik of Inno? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 12:27 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
'De meeste spierpijn heb ik altijd in m'n armen.. Die gaan ook echt alle kanten op haha. Wat ik bij mezelf wel merk is dat ik op IEDER feest een andere manier van stampen heb, dat is echt vreemd..

Klopt, heb ik ook XD

Maar de basis is 't zelfde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 12:36 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
@ Olijfboompje: ik of Inno? :P

Inno, de knul die tijdens onze eerste ontmoeting zei dat ik vet los ging :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 13:08 

Donateur

Haha, Inderdaad stampen is niet verdwenen hoor. Maar het volk is tegenwoordig te lam denk ik... Of niet geintresseerd ofzo :P. Maar de Theracords stage was vet kwa volk. Het grootste deel ging los, en hoe?! :thumbsup:. Mij maakt t nie uit hoe het eruit ziet ik doe volgens mij gewoon constant dezelfde gekke beweging xd. Als ik me maar kan uitleven en genieten. Volgens mij denken die mense die stilstaan zo vaneuh, hoe kunnen hun nu genieten als ze alles staan te geven. Nouja, heerlijk toch :loving:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 13:09 

Hardtraxx Veteran

Het verdwijnt zo te zien echt nog niet nee :worship:

Togh wel een bruut feestje gemist :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 13:29 

Donateur

Op 0:30 zie je ook Chukkkels , olijfboompje, en pia voorbij komen. Was volgens mij echt een dikke hardtraxx meeting daar :woot: Heel hardtraxx stond daar
Rik op 0:16 :lol: fck wat is die vent lang :lol:
PNXRMX op 1:10 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 13:56 

Bierkoning

Inno schreef:
Pommer schreef:
dawasiknie schreef:

+1 haha :p

Maar onze Pommer kan wel stampen hoor :D Zei 'k nog tegen je op Euphoria, ziet er gewoon vet uit :D Voeten/lichaamswerk is gewoon goed :D En dat met je handen naar voren meppen doe ik soms ook :P Anders wordt 't saai, af en toe even gek doen met m'n handen :D

Haha :$ Jah toen ging het goed los daar vooraan :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 14:00 

Hardtraxx Veteran

Krijg meteen weer zin in Defqon als ik dat filmpje zie van Ground Zero! :D Alle energie er weer ff uit gooien. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 14:10 

Bierkoning

Nando schreef:
Krijg meteen weer zin in Defqon als ik dat filmpje zie van Ground Zero! :D Alle energie er weer ff uit gooien. :evil:

Meer in WiSH :D Defqon ga ik meer een beetje spacen en genieten en natuurlijk ook wel losgaan, maar niet mezelf helemaal verrot stampen zoals ik op WiSH wel van plan ben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 14:25 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Nando schreef:

Meer in WiSH :D Defqon ga ik meer een beetje spacen en genieten en natuurlijk ook wel losgaan, maar niet mezelf helemaal verrot stampen zoals ik op WiSH wel van plan ben :P

Allebei, like a boss. :cool: Maar je hebt wel gelijk, WiSH word wel harder los gaan. Staan wel een paar artiesten op Defqon waar ik wel echt alles ga geven. Titan, Luna & Crypsis, B-Front en The Machine als ik daar heen ga.
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen