Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 21:25 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Heb hetzelfde gevoel hier hoor, HB was 1 grote flop met de meeting, ben daar dus ook bij weggegaan, omdat ik anders niet meer aan stampen toe kwam zo druk is het. De mensen die ik wil zien, die vind ik wel gedurende de avond en meestal zelfs aan het begin en de mensen die mij willen zien, die vinden mij wel. Zo niet, then you're not trying hard enough. ^^

Dat sowieso ;)
Iedereen was volgens mij ook te wappie om ook maar iets te vinden, maar dat is bijzaak :P

De HardBass meeting was gewoon een flop omdat het moment van meeten toevallig het drukste moment op de dansvloer was. Je kon geen kant op en elkaar vinden was daardoor ook onmogelijk :)

Ook hadden we misschien beter ergens achteraan kunnen meeten, maar goed :P Dat is beetje offtopic :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 21:27 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Heb hetzelfde gevoel hier hoor, HB was 1 grote flop met de meeting, ben daar dus ook bij weggegaan, omdat ik anders niet meer aan stampen toe kwam zo druk is het. De mensen die ik wil zien, die vind ik wel gedurende de avond en meestal zelfs aan het begin en de mensen die mij willen zien, die vinden mij wel. Zo niet, then you're not trying hard enough. ^^

Dat sowieso ;)
Iedereen was volgens mij ook te wappie om ook maar iets te vinden, maar dat is bijzaak :P

De HardBass meeting was gewoon een flop omdat het moment van meeten toevallig het drukste moment op de dansvloer was. Je kon geen kant op en elkaar vinden was daardoor ook onmogelijk :)

Ook hadden we misschien beter ergens achteraan kunnen meeten, maar goed :P Dat is beetje offtopic :D

Beetje wel...meeting was ook niet specifiek hardtraxx gericht...
Andere mensen waren daarmee bezig :)

Iig mensen gingen wel los daar :P
Goed ook rondom ons haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 21:30 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

We zijn besmettelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 21:33 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Olijfboompje schreef:

We zijn besmettelijk :D

Haha :P
Achja, moet ook wel zeggen dat wij eigenlijk een bij elkaar geraapt stel idioten zijn :P :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 21:35 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Achja, moet ook wel zeggen dat wij eigenlijk een bij elkaar geraapt stel idioten zijn :P :yay:

Daniël... Sta je nu al weer in die kamer vol spiegels? :huh:

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 21:40 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Olijfboompje schreef:

Daniël... Sta je nu al weer in die kamer vol spiegels? :huh:

:P

Crap...je hebt gelijk...
Wordt toch tijd dat ik al die foto's op spiegelformaat van mijn spiegels af ga halen.
:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 19:30 

Hardtraxx Veteran

Er is wel weer gebleken dat het niet verdwijnt lijkt me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 19:51 

Donateur

Piaaa schreef:

Inderdaad xd :surrender: helemaal kapot
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 20:17 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:

Ik heb ook een paar filmpjes gezien van Ground Zero toevallig, van mij part kan het topic gelocked worden nu. :D

Maar goed, volgens mij ben ik zelf alles behalve een technisch hoogstaande stamper ofzo. :P Al is er wel al een hele verbetering als ik aan me eerste feestjes terugdenk. :lol: Maar het enigste wat voor mij telt is dat ik het zelf lekker naar me zin heb door flink los te gaan op een feest. En dat gaat me altijd wel goed af want het kan me nooit wat interesseren wat mijn vrienden of de omgeving van mij denkt als ik zo tekeer ga. :P

Vooral als er lekker gedraaid wordt dan ben ik echt vaak geneigd om alles te geven, tijdens iets als Crypsis wordt er eigenlijk iedere keer wel gevraagd aan mij welke drugs ik gebruikt heb, terwijl ik dan gewoon nuchter ben. xd Of die vage blikken die je naar je krijgt toegeworpen, dat is gewoon genieten haha.

Gewoon je eigen ding doen, als het maar niet stilstaan is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 20:35 

Hardtraxx Elite

93Wesley93 schreef:
Piaaa schreef:

Vooral als er lekker gedraaid wordt dan ben ik echt vaak geneigd om alles te geven, tijdens iets als Crypsis wordt er eigenlijk iedere keer wel gevraagd aan mij welke drugs ik gebruikt heb, terwijl ik dan gewoon nuchter ben. xd Of die vage blikken die je naar je krijgt toegeworpen, dat is gewoon genieten haha.

Gewoon je eigen ding doen, als het maar niet stilstaan is :thumbup:

Dit had ik met Intents Festival. Mensen die vragen of je drugs op hebt en vaag aan staan te kijken. Terwijl ik puur aan het genieten bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 21:11 

Hardtraxx Veteran

Nu ik meer feesten bezoek valt het me wel echt op dat sowieso 75% stil staat of je raar aan staat te kijken. Erger me er soms echt kapot aan, maar ik ga dan altijd expres nog harder los. :P Krijg wel vaak complimentjes dat ik hard los ga, maar zo hoort het imo ook. Ach ja, gelukkig gaat iedereen van hier altijd wel los! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 21:51 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 22:28 

Bierkoning

Nando schreef:
Nu ik meer feesten bezoek valt het me wel echt op dat sowieso 75% stil staat of je raar aan staat te kijken. Erger me er soms echt kapot aan, maar ik ga dan altijd expres nog harder los. :P Krijg wel vaak complimentjes dat ik hard los ga, maar zo hoort het imo ook. Ach ja, gelukkig gaat iedereen van hier altijd wel los! :)

Ik moet zeggen dat ik het de laatste tijd weer wat beter vind worden (Euphoria / Loudness / BTB wat ik hoorde teminste). Maar er staan sowieso nog steeds veel te veel mensen stil idd, maar ik stoor me er al niet eens meer zo aan, ik zoek gewoon een plekje of een groepje op waar het los gaat en dan heb ik schijt aan al die mensen die je een beetje staan aan te kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 23:16 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Piaaa schreef:

:D

Waar zijn jouw filmpjes van ons ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 23:18 

Hardtraxx Veteran

Zoals ik het op GZ los heb zien gaan in Theracords stage is het stampen absoluut nog noet verdwenen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 23:28 

Hardtraxxer

Ging gister lomp los, meteen 4 man kijke.. niks van aantrekke! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 00:33 

Hardtraxx Veteran

Stilstaande mensen moet dit gewoon lekker doen aan de zijkant en ruimte maken voor de mensen die wel kunnen/willen beuken. Ik erger me altijd mateloos als er weer is een dikke trol me raar aan staat te kijken en me geen ruimte wil geven :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 19:03 

Hardtraxxer

Hardbass gaat naar het Oostblok volgend jaar gezellig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 20:31 

Hardtraxx Veteran

Ik werd tijdens freshtival constant aangekeken door van die low-life chappies wie geen idee hadden wat stampen was. Echt hatelijk, ik wou ze bijna aan de hand nemen en ze meesleuren in mijn beukwerk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 16:01 

Hardtraxxer

Ik kan het niet goed.. op een of andere manier trap ik altijd op me eigen tenen als ik het doe..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 16:48 

Hardtraxx Addict

Inemiene schreef:
Ik kan het niet goed.. op een of andere manier trap ik altijd op me eigen tenen als ik het doe..

Oefening baart kunst.
Ik heb zelf ook het gevoel dat het er niet uit ziet, maar daar heb je gewoon schijt aan natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 17:34 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
Inemiene schreef:

Oefening baart kunst.
Ik heb zelf ook het gevoel dat het er niet uit ziet, maar daar heb je gewoon schijt aan natuurlijk.

Ik sluit me bij jou aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 17:43 

robinD schreef:

Hardbass gaat naar het Oostblok volgend jaar gezellig :D

Portie foute muziek erbij haha heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 08:57 

Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
pepepe schreef:
Inemiene schreef:

Oefening baart kunst.

Ik sluit me bij jou aan :P

Dus.. blijven proberen is het advies?
Dan heb ik serieus teenpijn binnenkort
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 10:13 

Hardtraxx Veteran

Inemiene schreef:

Dus.. blijven proberen is het advies?
Dan heb ik serieus teenpijn binnenkort

Beetje heen en weer schudden met je lichaam is ook prima hoor.
Dat ziet er ook altijd wel vermakelijk uit :P
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen