Vet filmpje zeg van GZ
View on YouTube
@ 0:45 lol,die krrl heeft heel die plek kaal gestampt
Wat een pleuris dingen waren dat zegwrote:Jij bent inderdaad wel aan een stuk doorgeweest op dat feest ja. En er stonden trouwens wat opvallend jonge gasten op die podia die ook geen moment stil stonden. Mooi om te zien
Kale plekken kwamen trouwens doordat iedereen die smerige snippers weg stond te schoppen.
Hij stampt bijna hetzelfde als jou.
wrote:Ik heb 2 manieren van stampen.
The usual en Zagen.
Zagen: van oorsprong uit het jaar 2008, een avond bij vrienden met de FoS CD op leidde tot het woordgrapje.
Zagen op DJ Zagy.
Dan houdt je je riem vast, trek je je broek iets omhoog en ga je stampen als de ziekte om je heen tot er een cirkel van ruimte ontstaat.
Onthoud: het vasthouden van je riem is belangrijk, dit gaat zo hard dat je broek anders van je reet af zakt.
Een beetje zoals die gast op het filmpje, alleen ruigerwrote:wrote:Ik heb 2 manieren van stampen.
The usual en Zagen.
Zagen: van oorsprong uit het jaar 2008, een avond bij vrienden met de FoS CD op leidde tot het woordgrapje.
Zagen op DJ Zagy.
Dan houdt je je riem vast, trek je je broek iets omhoog en ga je stampen als de ziekte om je heen tot er een cirkel van ruimte ontstaat.
Onthoud: het vasthouden van je riem is belangrijk, dit gaat zo hard dat je broek anders van je reet af zakt.![]()
Wat is the usual bij jou dan?
Haha, vet!wrote:Een beetje zoals die gast op het filmpje, alleen ruigerwrote:wrote:Ik heb 2 manieren van stampen.
The usual en Zagen.
Zagen op DJ Zagy.
Onthoud: het vasthouden van je riem is belangrijk, dit gaat zo hard dat je broek anders van je reet af zakt.![]()
Wat is the usual bij jou dan?![]()
Ik ben ruiger in every way. Meestal sla ik met m'n rechterhand de hele tijd naar voren enzo, geen idee wtf er gebeurt met m'n voeten en ik spring vaak als ik echt geile tracks hoor
Haha, inderdaad, ken het!wrote:Ik doe zoveel, ook met je mond PA PA PA of wat dan ook mee gaan op de kick![]()
Heb dikke vette schijt eraan. kan overigens net zoveel genieten van muziek als ik stil sta als wanneer ik stamp als de ziekte.
wrote:Olijfboompje pakt vliegjes uit de lucht
Ik heb best wel vaak gehad dat er iemand naar me toen kwam en zei dat ik net vis leek met mijn mondwrote:Ik doe zoveel, ook met je mond PA PA PA of wat dan ook mee gaan op de kick![]()
Heb dikke vette schijt eraan. kan overigens net zoveel genieten van muziek als ik stil sta als wanneer ik stamp als de ziekte.
Trainen dan!wrote:Moet alleen gewoon een betere conditie hebben
Hardcore geniet muziek? Je hebt je zeker niet verbreedt in dat genrewrote:Haha, inderdaad, ken het!wrote:Ik doe zoveel, ook met je mond PA PA PA of wat dan ook mee gaan op de kick![]()
Probeer tegenwoordig mijn mond dicht te houden, maar dat lukt gewoon niet
Yes, same here, meestal op hardcore sta ik stil.
Dat vind ik altijd geniet muziek.
wrote:Olijfboompje pakt vliegjes uit de lucht
Nja, het zouden ook nog 'mugjes' kunnen zijn, maar 'vliegjes' kwam het eerste in me op.. Maar je maakt echt zo'n pak beweging in de lucht met je handen..wrote:wrote:Olijfboompje pakt vliegjes uit de lucht![]()
Oke, zo word ik dus gezien
Als een vliegenvanger
Jullie kunnen alle vliegjes niet zijn!wrote:Nja, het zouden ook nog 'mugjes' kunnen zijn, maar 'vliegjes' kwam het eerste in me op.. Maar je maakt echt zo'n pak beweging in de lucht met je handen..wrote:wrote:Olijfboompje pakt vliegjes uit de lucht![]()
Oke, zo word ik dus gezien
Als een vliegenvanger
Haha, herkenbaar!wrote:Ik doe zoveel, ook met je mond PA PA PA of wat dan ook mee gaan op de kick![]()