Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 12:17 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
We zijn er uit ja haha, maar de hap-slik cultuur is simpelweg overal daar waar grote massa's op iets afkomen.

En ik loop ook wel eens dwars door het hele publiek en het is gewoon zo: wij op dit forum kotsen Music Made Addict helemaal uit, maar er is ook nog een hele grote groep die het wél een kicken nummer vind en er geen genoeg van kan krijgen. (en dr is idd ook een groep die hard roept dat het een kutnummer is maar gewoon vrolijk mee doet haha).

Ik vind die remix geweldig, vooral de intro :loving: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 12:27 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Als die graf house break er niet in zat vond ik het inderdaad ook een geslaagde edit/remix :)

Ik betrapte mezelf er laatst weer op dat ik MMA weer leuk vond. Als je 'm een tijdje niet gehoord hebt issie wel weer te doen :P Nooit een groot fan van die plaat geweest maar toch kon ik 'm weer gewoon luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 12:32 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Olijfboompje schreef:

Als die graf house break er niet in zat vond ik het inderdaad ook een geslaagde edit/remix :)

Ik betrapte mezelf er laatst weer op dat ik MMA weer leuk vond. Als je 'm een tijdje niet gehoord hebt issie wel weer te doen :P Nooit een groot fan van die plaat geweest maar toch kon ik 'm weer gewoon luisteren.

Precies :P

Maarja, als ik 20x Inner creativity luister word ik hem ook moe :p
Ik denk dat dat bij elke track op den duur wel is haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 13:59 

Hardtraxxer

Bij nader inzien, dans gewoon waar je je het prettigst bij voelt, ja toch? Al vind ik dat jumpgeslinger wel extreem irritent omdat het enorm veel ruimte in beslag neemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 14:08 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Olijfboompje schreef:
[
''Ik heb een betere smaak dan andere mensen waarbij ik vind dat mijn smaak kneiterhard is en de rest niet''?
Ben eigenlijk wel benieuwd nu, want ik ben jullie geen van allen nog tegengekomen op feesten terwijl ik er toch wel 3 a 4 per maand afga.

Meet alleen nog maar mensen van HT die ik wil meeten. Die grootschalige meetings van Hardtraxx zijn niks meer.

Amen to this :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 14:11 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Bij mij komt muziek altijd op 1. Schijnbaar zie jij dat anders en is de sfeer belangrijker dan de muziek. In een kroeg of lokale discotheek, zeg ik ja dat klopt. Maar op echte hardstyle feesten, dan kom ik voor de muziek, als er dan ook nog een goede sfeer heerst is dat mooi meegenomen. Maar het moet niet zo zijn dat ik de muziek maar moet accepteren, zodat de sfeer goed blijft. Ik vind dat de DJ verantwoordelijk is voor de sfeer en niet het publiek. Tenzij je publiek hebt natuurlijk die speciaal komt om de sfeer te verzieken.

Amen to this to, denk er precies hetzelfde over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 14:25 

Hardtraxx Addict

Ik erg me altijd aan de mensen die hakken op hardstyle.
Het ziet er gewoon echt niet uit vind ik. Verder is het 'dans gehalte' ver gedaalt.
Weet nog goed 4 jaar geleden in Discotheek Zino, elke zaterdag stamp vol.
Iedereen ging los van 10 tot 4. En nu op de feestjes maximaal de helft van de opkomst.
De rest staat stil, beetje buurten en beetje knikken.
Vind ook dat er steeds meer volk op die feesten afkomen die eigenlijk helemaal niks om de muziek geven,
maar gewoon mee gaan voor de fun en omdat vrienden er toevallig heen gaan!
Maarja buiten dat vermaak me zelf bij elk feestje wel. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 14:37 

Hardtraxx Veteran

Roells schreef:
Ik erg me altijd aan de mensen die hakken op hardstyle.
Het ziet er gewoon echt niet uit vind ik. Verder is het 'dans gehalte' ver gedaalt.
Weet nog goed 4 jaar geleden in Discotheek Zino, elke zaterdag stamp vol.
Iedereen ging los van 10 tot 4. En nu op de feestjes maximaal de helft van de opkomst.
De rest staat stil, beetje buurten en beetje knikken.
Vind ook dat er steeds meer volk op die feesten afkomen die eigenlijk helemaal niks om de muziek geven,
maar gewoon mee gaan voor de fun en omdat vrienden er toevallig heen gaan!
Maarja buiten dat vermaak me zelf bij elk feestje wel. :yay:

100% mee eens :) Precies de reden om dit topic te maken :P

Dat wapperen met de voeten op hardstyle is gewoon echt lelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 14:49 

Hardtraxx Veteran

Ik hak meestal maar dat komt omdat ik het leuker vind en beter kan dat 'stampen'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 14:59 

Hardtraxx Veteran

Ik erger me er ook kapot aan als de helft van de mensen een beetje stilstaan voor zich uit te staren :thumbdown:
Ik ga altijd helemaal los, ik kan dan niet eens stil blijven staan :P
Het ziet er waarschijnlijk echt niet uit want het is altijd een beetje een mix van stampen, hakken en shufflen :lol:
Maar dat boeit me niet zoveel, ik vermaak me wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 17:27 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Maar tegenwoordig, zo komt het op mij over, trekt het publiek alle verantwoordelijkheid naar zich toe, waardoor de Dj veel meer mag falen. Mixwerk? Maakt toch niet uit, zolang de sfeer maar goed is. Trackkeuze? Maakt toch niet uit, zolang de sfeer maar goed is. Opbouw? Maakt toch niet uit, zolang de sfeer maar goed is. Sfeer op een muziekfeest hoort in mijn ogen een gevolg te zijn van de muziek en niet iets wat er totaal los van staat. Natuurlijk zet ik het hier wat lichtelijk overdreven neer, maar er lopen genoeg mensen rond die echt zo denken.

Mixwerk vind ik juist heel belangrijk. Zoals op Loudness, waar Chris One de meest dramatische mixende set neerzette als afsluiter. Bij mij was de puf er toen echt uit. Maar de sfeer was wel heldig, maar je merkte gewoon door het mixwerk dat die het laatste uurtje enorm afvlakte. Dat was eeuwig zonde aan een feest wat de geschiedenisboeken in had kunnen gaan.
Wat meer recenter: Hard Bass. Dramatische afsluiter en ook de anderhalf uur daarvoor was eigenlijk grotendeels een aanfluiting. Om 5 uur 's nachts aankomen zetten met Gold, terwijl 4 minuten daarvoor Psycho werd gedraaid. Ook enorm jammer. Ook daardoor zakte de moed me goed in de schoenen en maakte Hard Bass niet tot de topper die gehoopt was. De sfeer maakte echter veel goed, maar lang niet alles.

Wat ik bij XQ DBSTF vond is dat je er op ingesteld bent dat er zo gedraaid werd. En er werd beter gedraaid dan m'n verwachtingen. Als ik straks naar Loudness ga, verwacht ik niet dat Let The Bass Kick of The Undersound ga horen. Net zoals ik bij XQ DBSTF niet verwacht dat Breadstick gedraaid wordt. Je stelt je daar op in en stelt je verwachtingen daarop aan.

Maar als je weet dat je naar een wat melodieuzer feest gaat, dan ga je daar toch niet stil staan? Nee, je komt er om los te gaan. Dat je dat dan moet doen op tracks zoals Music Made Addict of Smack, so be it. Ik ga dan even goed los hoor. En minder hard? Nee, even goed de hele avond. Hardstyle is hardstyle, het enige moment waarop ik stil zou staan op zo'n avond is als ze house zouden gaan draaien, bij wijze van spreken.

Mol schreef:
Chukkels schreef:
Same hier. Neem bijvoorbeeld XQ - DBSTF. Dat was qua sfeer gewoon het beste feest sinds XQ Holland op deze schaal (Loudness daarbuiten gelaten).

Sorry hoor Chukkels maar; :') De muziek viel mee maar het volk.. ik weet niet hoe wazig je was?
Maar ik met m'n nuchtere kop heb de hele tijd staan partyen rechtsvooraan, als 1 van de weinige.

Ik was op XQ nuchter genoeg om alles mee te krijgen wat er gebeurd is die avond. De plek waar wij stonden werd gewoon hard genoeg los gegaan is een straal van 40 meter. De sfeer is niet alleen het los gaan hé, trouwens. Ook de saamhartigheid van iedereen om je heen speelt een rol. Het publiek was gewoon stukken positiever dan van te voren gedacht. De zogenaamde 'dagjesmensen' hebben zich hier niet echt laten kennen en zijn gewoon positief mee gaan feesten. Misschien zaten er zatte chappies in de gangen, maar daar is het feest niet, of wel?
Inno schreef:
Olijfboompje schreef:

Hier precies hetzelfde, al kon ik MMA vroeger ook altijd al waarderen. Hij werd gewoon te veel gehyped en te veel gedraaid. En het nummer wordt tegenwoordig als symbool gezien voor de nieuwkomers in de hardstyle. Maar die remix is gewoon té commercieel. Dat house-stukje is typerend voor het hele nummer. Afgezien daarvan is het wel een lekker nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 17:39 

Artiest

Zowel remix als origineel vind ik beide briljante platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 17:57 

Chukkels schreef:
Om 5 uur 's nachts aankomen zetten met Gold, terwijl 4 minuten daarvoor Psycho werd gedraaid.

Was maar zo'n feest dat Psycho op hardbass gedraaid werd :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:20 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Chukkels schreef:
Om 5 uur 's nachts aankomen zetten met Gold, terwijl 4 minuten daarvoor Psycho werd gedraaid.

Was maar zo'n feest dat Psycho op hardbass gedraaid werd :(

My bad, Under Attack was het :P Maar das precies hetzelfde idee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:23 

Hardtraxx Elite

Piaaa schreef:
Dakpan schreef:
Meet alleen nog maar mensen van HT die ik wil meeten. Die grootschalige meetings van Hardtraxx zijn niks meer.

Inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:25 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
Piaaa schreef:
Dakpan schreef:

Inderdaad

Heb hetzelfde gevoel hier hoor, HB was 1 grote flop met de meeting, ben daar dus ook bij weggegaan, omdat ik anders niet meer aan stampen toe kwam zo druk is het. De mensen die ik wil zien, die vind ik wel gedurende de avond en meestal zelfs aan het begin en de mensen die mij willen zien, die vinden mij wel. Zo niet, then you're not trying hard enough. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:34 

Donateur

Sainen schreef:
Piaaa schreef:
Dakpan schreef:

Inderdaad

Nou inderdaad die hele grote zijn niks, ken ook 50% van de namen niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:41 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Heb hetzelfde gevoel hier hoor, HB was 1 grote flop met de meeting, ben daar dus ook bij weggegaan, omdat ik anders niet meer aan stampen toe kwam zo druk is het. De mensen die ik wil zien, die vind ik wel gedurende de avond en meestal zelfs aan het begin en de mensen die mij willen zien, die vinden mij wel. Zo niet, then you're not trying hard enough. ^^

Ja bij hard bass was het gewoon te druk, je kon niet weten wie er nou wel of niet van hardtraxx was, behalve dan de mensen die je van gezicht kende :P
Die in de HMH achterin de bovenzaal bijvoorbeeld zijn altijd wel gezellig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:47 

Hardtraxx Veteran

Vond de meeting bij fusion anders wel aardig gezellig :) en dat was ook aardig druk!
Hardbass was ik er niet eens, omdat jullie niet echt onder de box stonden volgens mij :x

Op Scantraxx ging wel zowat iedereen los. Super gezellige en relaxde sfeer! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:49 

Hardtraxx Veteran

Ben nooit eerder bij een meeting geweest... Mag ik aub ook komen volgende keer? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:53 

Bierkoning

Hardbass meeting was idd niet zo geslaagd, maar rond die plek was het wel heldig om gewoon te gaan stampen later op de avond :worship:
Qua sfeer vond ik Qountdown toch wel het beste, vooral vanwege die saamhorigheid die hierboven ergens benoemd wordt, en daarom vond ik het ook zo'n heerlijk feest. Dus de sfeer is voor mij zeker wel een grote factor op een feest (zo niet de grootste)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:54 

Hardtraxx Crew

Enige meeting waar ik bij was was op Q-Dance pres. Fusion. Dat was ook een goeie locatie, goed gezellig! Bij Hardbass had ik echt geen zin om hem te zoeken, veelste druk.
Straks op Loudness zal ik wel een hoop van jullie zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:56 

Hardtraxx Veteran

Mijn enige meeting was @ Loudness.
We liepen ergens anders heen om los te gaan, zegt genoeg lijkt me :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 20:07 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Mijn enige meeting was @ Loudness.
We liepen ergens anders heen om los te gaan, zegt genoeg lijkt me :lol:

Idd daar was ik ook heel snel weg :P Werd mij te warm en druk, kon geen stamp verzetten :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 21:04 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Dat sowieso ;)
Iedereen was volgens mij ook te wappie om ook maar iets te vinden, maar dat is bijzaak :P
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen