Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:40 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Piaaa schreef:
De term dagjesvolk moet echt gecensureerd worden hierow >.<

Ben het wel met Daniël eens overigens, wat is er mis met live los gaan op welke track dan ook... alles gaat hard live dusja. Als je alleen naar een feestje gaat om ruige dingen te horen en gaat liggen huilen op de vloer bij een melodieuze track ben je in mijn ogen toch een stuk achterlijker bezig dan los gaan op alles wat BAM BAM gaat :)

Als jij vind dat alles BAMBAM gaat, dan zou ik zeker even naar Beter Horen of waar dan ook gaan.
Als het volume hard staat, wil niet meteen zeggen dat alles dan ook daadwerkelijk echt hard gaat :/

uhm jawel... dat is het hele punt van volume >>>>>>>>>>HARDER<<<<<<<< zetten voor t geval je t niet snapte >.<
Ik oordeel live niet over platen, omdat live feesten zijn ingesteld op voor iedereen hoorbare (dus harde) muziek. Dus live ga ik los op alles wat ik vet vind, HHZ tracks hebben ook gewoon een punch en een bass net als B-Front tracks en live hoor je met maar weinig kicks een duidelijk verschil. Veel andere klinken pretty much the same. Oordelen doe ik thuis wel, waar ik geluid heb dat daarvoor gemaakt is.
Dus ja, live gaat het harder en natuurlijk een Psycho is ruiger dan een Cherish, maar dat is een groot verschil, de termen harder en ruiger.

Je maakt me aan het lachen :)
Vraag me af of je uberhaupt men reactie wel gelezen hebt :lol:

Edit : Op het laatste stukje van Olijf.
Dan druk je dus een stempel op me, dat is mijn hele punt ;)
En min of meer bestaat amper op een forum, mensen gaan van hetgeen uit wat je er neer zet, dan zou ik alles met een korrel zout moeten nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:42 

Artiest

Citaat:
Als jij vind dat alles BAMBAM gaat, dan zou ik zeker even naar Beter Horen of waar dan ook gaan.
Als het volume hard staat, wil niet meteen zeggen dat alles dan ook daadwerkelijk echt hard gaat

Ja hoor, gelezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:42 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Als het volume hard staat, wil niet meteen zeggen dat alles dan ook daadwerkelijk echt hard gaat

Ja hoor, gelezen :P

:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:43 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Banaanslak schreef:
Dakpan schreef:

De mensen die puur naar feesten gaan om zich vol te gooien met zooi valt bij mij weer onder dagjesvolk. ;)

Lol, dus pak hem 60% van de mensen die op een feest komt is dagjesvolk?

Als ze puur voor de drugs gaan wel ja. Zijn er zelfs hier een handjevol van.

Onder puur voor de drugs gaan versta ik: naar het feest gaan, drugs nemen, zitten, weg
Dat zie ik hier niemand doen hoor? Ik zie iedereen met drugs op gewoon lekker los gaan (op een paar uitzonderingen na dan, maar die zie ik hier iig niet op hardtraxx) dus dat dat soort mensen puur voor de drugs komen is echt onzin :') Die komen gewoon voor de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:44 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Probeer je mij hiermee onder de noemer dagjesvolk te scharen? :P
Nice try.

Misschien
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:44 

Artiest

Hoofdcoach schreef:
Onder puur voor de drugs gaan versta ik: naar het feest gaan, drugs nemen, zitten, weg
Dat zie ik hier niemand doen hoor? Ik zie iedereen met drugs op gewoon lekker los gaan (op een paar uitzonderingen na dan, maar die zie ik hier iig niet op hardtraxx) dus dat dat soort mensen puur voor de drugs komen is echt onzin :') Die komen gewoon voor de muziek.

Ik ken mensen die naar feest zijn gegaan puur om te experimenteren met drugs en te kijken naar de impact daarvan in combinatie met de show :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:46 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:

Ik ken mensen die naar feest zijn gegaan puur om te experimenteren met drugs en te kijken naar de impact daarvan in combinatie met de show :P

Oke, maar wat is je punt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:46 

Artiest

Hoofdcoach schreef:
Hoofdcoach schreef:

Oke, maar wat is je punt?

Dat (hoe klein het aandeel ook is) er dus wel mensen zijn die dat doen, nooit denken dat mensen iets niet doen of niet denken, er is altijd wel een lamlul die zo denkt/doet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:48 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Edit : Op het laatste stukje van Olijf.
Dan druk je dus een stempel op me, dat is mijn hele punt ;)
En min of meer bestaat amper op een forum, mensen gaan van hetgeen uit wat je er neer zet, dan zou ik alles met een korrel zout moeten nemen.

Oke, dus ik geef mijn mening over wat ik denk over jou.
So what?
Sinds wanneer is het erg om een interpretatie te geven van een persoon?
Of heb je daar echt zoveel moeite mee?

Dan zal ik het voortaan achterwege laten..

Dakpan schreef:
Olijfboompje schreef:
Nice try.

Misschien

Slechte poging dan...
Maarja, mensen die zo makkelijk oordelen over drugsgebruik getuigen meestal van een bekrompen geest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:51 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Olijfboompje schreef:
Nice try.

Misschien

Over conclusies trekken over internet gesproken.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:52 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Slechte poging dan...
Maarja, mensen die zo makkelijk oordelen over drugsgebruik getuigen meestal van een bekrompen geest.

Laten we het daar maar op houden. :)

Hoofdcoach schreef:
Dakpan schreef:
Olijfboompje schreef:
Nice try.

Misschien

Over conclusies trekken over internet gesproken.. :/

Ik trek geen conclusie hoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:55 

Aan het typen...

Khadber schreef:
Als je alleen naar een feestje gaat om ruige dingen te horen en gaat liggen huilen op de vloer bij een melodieuze track ben je in mijn ogen toch een stuk achterlijker bezig dan los gaan op alles wat BAM BAM gaat :)

:thumbup: Dat zouden meer mensen moeten doen. Gewoon lekker genieten van de avond.

Genieten van muziek die je niet mooi vind? :huh: Laat de mensen maar lekker stil staan als ze iets niet mooi vinden en losgaan als ze iets wel mooi vinden. Dan moet de DJ weer eens een keer op het publiek inspelen in plaats van dat het publiek alles maar slikt wat de DJ draait. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:57 

Artiest

Lyst schreef:
Khadber schreef:
Als je alleen naar een feestje gaat om ruige dingen te horen en gaat liggen huilen op de vloer bij een melodieuze track ben je in mijn ogen toch een stuk achterlijker bezig dan los gaan op alles wat BAM BAM gaat :)

:thumbup: Dat zouden meer mensen moeten doen. Gewoon lekker genieten van de avond.

Genieten van muziek die je niet mooi vind? :huh: Laat de mensen maar lekker stil staan als ze iets niet mooi vinden en losgaan als ze iets wel mooi vinden. Dan moet de DJ weer eens een keer op het publiek inspelen in plaats van dat het publiek alles maar slikt wat de DJ draait. :thumbdown:

je hoeft niet los te gaan op platen die je niks vind, maar dan moet je ook niet zeuren dat mensen wel losgaan op platen die jij niks vindt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:59 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Olijfboompje schreef:

Slechte poging dan...

Laten we het daar maar op houden. :)

Doen we! :sleep:
Lyst schreef:

Ja, want mensen vinden liedjes zoals Rockin 'ur mind of dergelijke niet mooi.
Ik zie toch andere responses op feesten.

Op wat voor feestjes komen jullie?

''Ik heb een betere smaak dan andere mensen waarbij ik vind dat mijn smaak kneiterhard is en de rest niet''?
Ben eigenlijk wel benieuwd nu, want ik ben jullie geen van allen nog tegengekomen op feesten terwijl ik er toch wel 3 a 4 per maand afga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 22:02 

Hardtraxx Veteran

Zij komen alleen op feesten zonder dagjesmensen! Daarom zien we ze nooit! :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 22:03 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
[
''Ik heb een betere smaak dan andere mensen waarbij ik vind dat mijn smaak kneiterhard is en de rest niet''?
Ben eigenlijk wel benieuwd nu, want ik ben jullie geen van allen nog tegengekomen op feesten terwijl ik er toch wel 3 a 4 per maand afga.

Meet alleen nog maar mensen van HT die ik wil meeten. Die grootschalige meetings van Hardtraxx zijn niks meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 22:03 

Hardtraxx Elite

Hoofdcoach schreef:

Dan zullen jullie/Daniël ze tegen komen op Ground Zero.. (maybe)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 22:04 

Artiest

Dakpan schreef:
Olijfboompje schreef:
[

Meet alleen nog maar mensen van HT die ik wil meeten. Die grootschalige meetings van Hardtraxx zijn niks meer.

komen teveel dagjesmensen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 22:05 

Aan het typen...

@Skedoedele (paar posts terug) Dat doe ik ook niet? Zolang ze maar losgaan op platen die zij mooi vinden. En niet losgaan, omdat je anders niet kunt genieten van de avond. Sowieso als muziekliefhebber, is een avond vol met muziek die ik niet mooi vind, op een feest waar ik voor de muziek kom, al verpest. Dan maakt het niet uit of ik losga of niet. (Mocht ik dat al kunnen)

@Olijfboompje, kom op man. Er werd gezegd dat men op alles los gaat, je moet toch genieten van de avond waarvoor je betaald hebt? Daar ga ik op in, ik heb nooit iets beweerd van dat mensen niet los mogen gaan op muziek die ik niet mooi vind, enkel dat mensen niet los horen te gaan op muziek die zij niet mooi vinden. Echter vindt 90% van het publiek blijkbaar altijd alles mooi. Naast het feit dat ik daar met mijn hoofd niet bij kan, resulteert dat in een DJ die vrij spel heeft, heel vaak erg voorspelbare setjes gaat draaien met zoveel mogelijk promotiewerk etc. Terwijl een DJ juist hoort in te spelen op het publiek wat er staat. Maar het huidige? (weet niet hoe het vroeger was) publiek is zo meningloos als ik weet niet wat. En wat boeit het dat je naar 4 feesten gaat? Ik ga naar de feesten waar de artiesten staan die ik mooi vind en daar zijn niet zoveel feesten van, bovendien kan ik alleen naar de dagfestivals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 22:06 

Lyst schreef:
Dat doe ik ook niet? Zolang ze maar losgaan op platen die zij mooi vinden. En niet losgaan, omdat je anders niet kunt genieten van de avond. Sowieso als muziekliefhebber, is een avond vol met muziek die ik niet mooi vind, op een feest waar ik voor de muziek kom, al verpest. Dan maakt het niet uit of ik losga of niet. (Mocht ik dat al kunnen)

@Olijfboompje, kom op man. Er werd gezegd dat men op alles los gaat, je moet toch genieten van de avond waarvoor je betaald hebt? Daar ga ik op in, ik heb nooit iets beweerd van dat mensen niet los mogen gaan op muziek die ik niet mooi vind, enkel dat mensen niet los horen te gaan op muziek die zij niet mooi vinden. Echter vindt 90% van het publiek blijkbaar altijd alles mooi. Naast het feit dat ik daar met mijn hoofd niet bij kan, resulteert dat in een DJ die vrij spel heeft, heel vaak erg voorspelbare setjes gaat draaien met zoveel mogelijk promotiewerk etc. Terwijl een DJ juist hoort in te spelen op het publiek wat er staat. Maar het huidige? (weet niet hoe het vroeger was) publiek is zo meningloos als ik weet niet wat. En wat boeit het dat je naar 4 feesten gaat? Ik ga naar de feesten waar de artiesten staan die ik mooi vind en daar zijn niet zoveel feesten van, bovendien kan ik alleen naar de dagfestivals.

Ik vind niet elk nummer even geweldig, maar ga wel op elk nummer gewoon los.

Lyst schreef:
Dat doe ik ook niet? Zolang ze maar losgaan op platen die zij mooi vinden. En niet losgaan, omdat je anders niet kunt genieten van de avond. Sowieso als muziekliefhebber, is een avond vol met muziek die ik niet mooi vind, op een feest waar ik voor de muziek kom, al verpest. Dan maakt het niet uit of ik losga of niet. (Mocht ik dat al kunnen)

Ik vind niet elk nummer even geweldig, maar ga wel op elk nummer gewoon los.

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:

Aha, dat zullen dan veel feesten zijn
Mike-O schreef:
Hoofdcoach schreef:

Dan zullen jullie/Daniël ze tegen komen op Ground Zero.. (maybe)

Alst aan mij ligt wel..die lineup van theracords is boemgeil.
!
Dakpan schreef:
Olijfboompje schreef:

Oke... :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 22:09 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Dat was meer het feit dat ik mij verbaasde over het feit dat ik jullie nooit ben tegengekomen.
Het zal niemand iets boeien dat ik naar 4 feesten ga per maand.
Ik probeer alleen aan te geven dat ik jullie vast wel eens had mogen tegenkomen :P

Jij vindt het publiek meningloos.
Ik denk er anders over en ik zie ook andere beelden.
Ik zie heus wel dat als ratatatata voorbij komt dat sommige mensen denken...kuttttt niet alweer.
Maar dat denken ook genoeg mensen als ze bijvoorbeeld Tresspassing horen, dat ze denken, wat een gruwelijke herrie, terwijl ik denk ''yummieeee, knallen!''
Misschien omdat ik redelijk vaak ga, dat ik een completer beeld heb als jij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 22:10 

Donateur

Citaat:
Echter vindt 90% van het publiek blijkbaar altijd alles mooi.

Wat een onzin zeg... Hoe wil jij dat uberhaupt weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 22:14 

Aan het typen...

Ik hoor regelmatig verhalen van mensen dat ze het zat zijn om bijvoorbeeld Nobody said van Evil Activities aan te horen, maar toch losgaan. Vind je het gek dat de DJ het blijft draaien >.< Die ziet de hele zaal los gaan, als de hele zaal plotseling stil gaat staan, dan bedenkt hij zich de volgende keer wel. Nogmaals, het "ik ga toch wel los, maakt niet uit wat hij draait" gedrag heeft een negatief effect op de kwaliteit van de setjes. En dat geld voor zowel de mensen die van mainstream houden, als de mensen die van theracords houden, als de mensen die beide wel kunnen waarderen.
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen