Je maakt me aan het lachenwrote:uhm jawel... dat is het hele punt van volume >>>>>>>>>>HARDER<<<<<<<< zetten voor t geval je t niet snaptewrote:Als jij vind dat alles BAMBAM gaat, dan zou ik zeker even naar Beter Horen of waar dan ook gaan.wrote:De term dagjesvolk moet echt gecensureerd worden hierow![]()
Ben het wel met Daniël eens overigens, wat is er mis met live los gaan op welke track dan ook... alles gaat hard live dusja. Als je alleen naar een feestje gaat om ruige dingen te horen en gaat liggen huilen op de vloer bij een melodieuze track ben je in mijn ogen toch een stuk achterlijker bezig dan los gaan op alles wat BAM BAM gaat
Als het volume hard staat, wil niet meteen zeggen dat alles dan ook daadwerkelijk echt hard gaat![]()
Ik oordeel live niet over platen, omdat live feesten zijn ingesteld op voor iedereen hoorbare (dus harde) muziek. Dus live ga ik los op alles wat ik vet vind, HHZ tracks hebben ook gewoon een punch en een bass net als B-Front tracks en live hoor je met maar weinig kicks een duidelijk verschil. Veel andere klinken pretty much the same. Oordelen doe ik thuis wel, waar ik geluid heb dat daarvoor gemaakt is.
Dus ja, live gaat het harder en natuurlijk een Psycho is ruiger dan een Cherish, maar dat is een groot verschil, de termen harder en ruiger.
Vraag me af of je uberhaupt men reactie wel gelezen hebt
Edit : Op het laatste stukje van Olijf.
Dan druk je dus een stempel op me, dat is mijn hele punt
En min of meer bestaat amper op een forum, mensen gaan van hetgeen uit wat je er neer zet, dan zou ik alles met een korrel zout moeten nemen.
Last edited by Piaaa on , edited 1 time in total.