Lyst schreef:
@Olijfboompje, kom op man. Er werd gezegd dat men op alles los gaat, je moet toch genieten van de avond waarvoor je betaald hebt? Daar ga ik op in, ik heb nooit iets beweerd van dat mensen niet los mogen gaan op muziek die ik niet mooi vind, enkel dat mensen niet los horen te gaan op muziek die zij niet mooi vinden. Echter vindt 90% van het publiek blijkbaar altijd alles mooi. Naast het feit dat ik daar met mijn hoofd niet bij kan, resulteert dat in een DJ die vrij spel heeft, heel vaak erg voorspelbare setjes gaat draaien met zoveel mogelijk promotiewerk etc. Terwijl een DJ juist hoort in te spelen op het publiek wat er staat. Maar het huidige? (weet niet hoe het vroeger was) publiek is zo meningloos als ik weet niet wat. En wat boeit het dat je naar 4 feesten gaat? Ik ga naar de feesten waar de artiesten staan die ik mooi vind en daar zijn niet zoveel feesten van, bovendien kan ik alleen naar de dagfestivals.
Dat was meer het feit dat ik mij verbaasde over het feit dat ik jullie nooit ben tegengekomen.
Het zal niemand iets boeien dat ik naar 4 feesten ga per maand.
Ik probeer alleen aan te geven dat ik jullie vast wel eens had mogen tegenkomen

Jij vindt het publiek meningloos.
Ik denk er anders over en ik zie ook andere beelden.
Ik zie heus wel dat als ratatatata voorbij komt dat sommige mensen denken...kuttttt niet alweer.
Maar dat denken ook genoeg mensen als ze bijvoorbeeld Tresspassing horen, dat ze denken, wat een gruwelijke herrie, terwijl ik denk ''yummieeee, knallen!''
Misschien omdat ik redelijk vaak ga, dat ik een completer beeld heb als jij.