Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:10 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Olijfboompje schreef:

Zo hard vind ik het nou ook weer niet...maarja...like care..kan moeilijk geloven dat jij heel de dag zo los gaat.
Jullie zeggen het ook zelf al :P
Alleen op Thera :')
Een op de tien feestjes los gaan en de rest van de feestjes stilstaan :worship:

Idd :') gewoon heel de avond/dag los gaan, wat voor nummer er ook gedraaid wordt :yes:

Dat doet dagjesvolk, de mensen die elk nummer geweldig vinden.
Als ik een nummer niet mooi of slecht vind zie je mij niet bewegen, beetje tegendraads lijkt me :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:12 

Piaaa schreef:
Hoofdcoach schreef:
Olijfboompje schreef:

Zo hard vind ik het nou ook weer niet...maarja...like care..kan moeilijk geloven dat jij heel de dag zo los gaat.

Idd :') gewoon heel de avond/dag los gaan, wat voor nummer er ook gedraaid wordt :yes:

Als ik een nummer niet mooi of slecht vind zie je mij niet bewegen, beetje tegendraads lijkt me :)

Imho is dagjesvolk meer mensen die de hele dag stil staan en dan kijken hoeveel dames naar ze staan te gluren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:14 

Hardtraxx Veteran

Heb je een andere definitie van dagjesvolk als menig één hier lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:14 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:

Drokz schreef:
Hey, je hebt toch betaald om lekker los te gaan? je hebt toch dure eurootjes neer geteld voor je kaartje om los te gaan? Ga dan looooooooooooos!

Wijze woorden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:15 

Hardtraxx Veteran

Dagjesmens zijn gewoon de mensen die Hardstyle luisteren omdat het op dat moment populair is en elk moment weer fan kunnen zijn van een andere muziekstroming imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:15 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Piaaa schreef:

Drokz schreef:
Hey, je hebt toch betaald om lekker los te gaan? je hebt toch dure eurootjes neer geteld voor je kaartje om los te gaan? Ga dan looooooooooooos!

Ik betaal niet om los te gaan per direct, dat is ook een beetje krom ....
Ik betaal een kaartje omdat ik een nacht plezier wil hebben en met de mensen om me heen plezier wil maken en van de avond wil genieten.
Dat dat niet altijd lukt qua muziek, dat maakt me weinig uit, ieder zo zijn ding natuurlijk.
Ik blijf erbij dat als ik een plaat niets vind ik stilsta :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:16 

Artiest

Jolle schreef:
Dagjesmens zijn gewoon de mensen die Hardstyle luisteren omdat het op dat moment populair is en elk moment weer fan kunnen zijn van een andere muziekstroming imo

Heb nooit een tijd meegemaakt in hardstyle waarin het "populair" was zoals Jumpstyle bv die periode wel kende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:18 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Jolle schreef:

Heb nooit een tijd meegemaakt in hardstyle waarin het "populair" was zoals Jumpstyle bv die periode wel kende.

Precies. Zodra Nickelodeon CD's gaat uitbrengen met DBSTF en HHZ dan pas is hardstyle "populair"..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:20 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Hoofdcoach schreef:
Olijfboompje schreef:

Aha, dus elk nummer geweldig vinden is dagjesvolk.

Volgens mij ben jij er zo een die bij de climax losgaat en de rest uithijgt.
Dat noem ik dagjesvolk :P

Volgens mij heb ik weer wat mensen tegen de schenen getrapt haha.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:21 

Hardtraxx Veteran

Conclusies over mensen trekken over internet is behoorlijk laag ... Zie je mij een stempel op jou drukken? Laten we het even gezellig houden ;)
Dat is echt het laatste wat ik erover zeg :)
Vind en denk ervan wat je er van wilt denken en vinden :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:24 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Conclusies over mensen trekken over internet is behoorlijk laag ... Zie je mij een stempel op jou drukken? Laten we het even gezellig houden ;)

Je bestempeld ons anders wel als dagjesvolk omdat we op elk nummer los gaan.
Maarja wat jij wil king of stamping ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:25 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:

Nee, ik ben goed in het informeren bij mensen :P
Dan trek ik conclusies..., maar ik volg dit topic al een tijdje en zie iedereen maar zeggen dat je zo hard los gaat.

Dan ga ik ervan uit dat je iemand bent die non stop staat te beuken.

Tis een kwestie van interpretatie.
Ik hou het gewoon gezellig, maar geef gewoon mijn mening, zoals ieder ander dat mag.
Ik scheld je toch niet uit of iets dergelijks :)

Maarja zoals Hoofdcoach zegt...je doet min of meer hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:27 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

:')

De mensen die puur naar feesten gaan om zich vol te gooien met zooi valt bij mij weer onder dagjesvolk. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:28 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Piaaa schreef:

Nee, ik ben goed in het informeren bij mensen :P
Dan trek ik conclusies..., maar ik volg dit topic al een tijdje en zie iedereen maar zeggen dat je zo hard los gaat.

Dan ga ik ervan uit dat je iemand bent die non stop staat te beuken.

Tis een kwestie van interpretatie.
Ik hou het gewoon gezellig, maar geef gewoon mijn mening, zoals ieder ander dat mag.
Ik scheld je toch niet uit of iets dergelijks :)

Maarja zoals Hoofdcoach zegt...je doet min of meer hetzelfde.

Dan heb je toch echt verkeerd gelezen heb geen stempel op jullie gedrukt.
Ik zei namelijk letterlijk : DAT doet dagjesvolk DE MENSEN die elk nummer geweldig vinden.
Doel dus niet op jullie, weet niet waar Hoofdcoach het vandaan haalt :)
En jij bestempeld duidelijk mij, dat is een verschil met wat ik aanhaalde :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:29 

Dakpan schreef:
Olijfboompje schreef:

De mensen die puur naar feesten gaan om zich vol te gooien met zooi valt bij mij weer onder dagjesvolk. ;)

Lol, dus pak hem 60% van de mensen die op een feest komt is dagjesvolk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:30 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Dakpan schreef:
Olijfboompje schreef:

Lol, dus pak hem 60% van de mensen die op een feest komt is dagjesvolk?

Als ze puur voor de drugs gaan wel ja. Zijn er zelfs hier een handjevol van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:31 

Artiest

De term dagjesvolk moet echt gecensureerd worden hierow >.<

Ben het wel met Daniël eens overigens, wat is er mis met live los gaan op welke track dan ook... alles gaat hard live dusja. Als je alleen naar een feestje gaat om ruige dingen te horen en gaat liggen huilen op de vloer bij een melodieuze track ben je in mijn ogen toch een stuk achterlijker bezig dan los gaan op alles wat BAM BAM gaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:32 

Ik denk dat er niemand is die echt puur en alleen voor de drugs gaat, het lijkt me wel logisch dat je wat met de muziek hebt als je er heen gaat. En dat drugs een bijzaak is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:33 

Hardtraxx Veteran

Ben het wel met Daniël eens overigens, wat is er mis met live los gaan op welke track dan ook... alles gaat hard live dusja. Als je alleen naar een feestje gaat om ruige dingen te horen en gaat liggen huilen op de vloer bij een melodieuze track ben je in mijn ogen toch een stuk achterlijker bezig dan los gaan op alles wat BAM BAM gaat :)

Als jij vind dat alles BAMBAM gaat, dan zou ik zeker even naar Beter Horen of waar dan ook gaan.
Als het volume hard staat, wil niet meteen zeggen dat alles dan ook daadwerkelijk echt hard gaat :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:33 

Hardtraxx Veteran

Als je alleen naar een feestje gaat om ruige dingen te horen en gaat liggen huilen op de vloer bij een melodieuze track ben je in mijn ogen toch een stuk achterlijker bezig dan los gaan op alles wat BAM BAM gaat :)

:thumbup: Dat zouden meer mensen moeten doen. Gewoon lekker genieten van de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:35 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Ik denk dat er niemand is die echt puur en alleen voor de drugs gaat, het lijkt me wel logisch dat je wat met de muziek hebt als je er heen gaat. En dat drugs een bijzaak is.

Wanneer er in bepaalde feest topics al weken, zoniet maanden van te voren over 'welke soort pillen gaan we nemen' wordt gepraat kan je er gerust van uitgaan dat het een hoofdzaak is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:37 

Hardtraxx Veteran

Ik ga ook niet op ieder nummer los op een feest, maar sowieso 95% van de nummers die gedraait worden. Komt denk ik ook omdat ik een vrij brede smaak heb binnen de hardstyle. Overigens vind ik mensen dagjesvolk als ze alleen naar feesten als Defqon en Qlimax gaan zonder ook maar te weten welke DJ's er staan. Vaak gaan die dan ook om hun lichaam te laten zien of de hele avond irritant te doen en te veel drugs te gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:38 

Artiest

Piaaa schreef:

Als jij vind dat alles BAMBAM gaat, dan zou ik zeker even naar Beter Horen of waar dan ook gaan.
Als het volume hard staat, wil niet meteen zeggen dat alles dan ook daadwerkelijk echt hard gaat :/

uhm jawel... dat is het hele punt van volume >>>>>>>>>>HARDER<<<<<<<< zetten voor t geval je t niet snapte >.<
Ik oordeel live niet over platen, omdat live feesten zijn ingesteld op voor iedereen hoorbare (dus harde) muziek. Dus live ga ik los op alles wat ik vet vind, HHZ tracks hebben ook gewoon een punch en een bass net als B-Front tracks en live hoor je met maar weinig kicks een duidelijk verschil. Veel andere klinken pretty much the same. Oordelen doe ik thuis wel, waar ik geluid heb dat daarvoor gemaakt is.
Dus ja, live gaat het harder en natuurlijk een Psycho is ruiger dan een Cherish, maar dat is een groot verschil, de termen harder en ruiger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:38 

Dakpan schreef:
Banaanslak schreef:

Wanneer er in bepaalde feest topics al weken, zoniet maanden van te voren over 'welke soort pillen gaan we nemen' wordt gepraat kan je er gerust van uitgaan dat het een hoofdzaak is.

Mwa, oke dat is dan wel weer waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 21:40 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Olijfboompje schreef:

Probeer je mij hiermee onder de noemer dagjesvolk te scharen? :P
Nice try.
Piaaa schreef:

Haha oke, ik snap je nu.
Alleen Thera en dergelijke gaat hard en Headhunterz gaat niet hard..
Headhunterz kan net zo leuk zijn als Thera.
Thera en dergelijke gebruikt duistere sounds en rauwere kicks, maar dat heeft niks te maken met hard.

Beetje raar om mensen die anders dan jou hardstyle leuk vinden af te schilderen als dagjesvolk.
Piaaa schreef:
Olijfboompje schreef:
Dan heb je toch echt verkeerd gelezen heb geen stempel op jullie gedrukt.
Ik zei namelijk letterlijk : DAT doet dagjesvolk DE MENSEN die elk nummer geweldig vinden.
Doel dus niet op jullie, weet niet waar Hoofdcoach het vandaan haalt :)
En jij bestempeld duidelijk mij, dat is een verschil met wat ik aanhaalde :kiss:

Ja, want ik zeg dat jij duidelijk een stempel drukt.
Snap je wat min of meer inhoudt? :P

Ik bestempel je duidelijk...wat overdreven....ik zeg alleen wat ik denk over jou van wat ik van anderen gehoord heb :P
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen