Dakpan schreef:
Olijfboompje schreef:
Aha, dus elk nummer geweldig vinden is dagjesvolk.
Volgens mij ben jij er zo een die bij de climax losgaat en de rest uithijgt.
Dat noem ik dagjesvolk

Volgens mij heb ik weer wat mensen tegen de schenen getrapt haha..

De mensen die puur naar feesten gaan om zich vol te gooien met zooi valt bij mij weer onder dagjesvolk.

Probeer je mij hiermee onder de noemer dagjesvolk te scharen?

Nice try.
Piaaa schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
De term dagjesvolk moet echt gecensureerd worden hierow
Ben het wel met Daniël eens overigens, wat is er mis met live los gaan op welke track dan ook... alles gaat hard live dusja. Als je alleen naar een feestje gaat om ruige dingen te horen en gaat liggen huilen op de vloer bij een melodieuze track ben je in mijn ogen toch een stuk achterlijker bezig dan los gaan op alles wat BAM BAM gaat

Als jij vind dat alles BAMBAM gaat, dan zou ik zeker even naar Beter Horen of waar dan ook gaan.
Als het volume hard staat, wil niet meteen zeggen dat alles dan ook daadwerkelijk echt hard gaat

Haha oke, ik snap je nu.
Alleen Thera en dergelijke gaat hard en Headhunterz gaat niet hard..
Headhunterz kan net zo leuk zijn als Thera.
Thera en dergelijke gebruikt duistere sounds en rauwere kicks, maar dat heeft niks te maken met hard.
Beetje raar om mensen die anders dan jou hardstyle leuk vinden af te schilderen als dagjesvolk.
Piaaa schreef:
Olijfboompje schreef:
Dan heb je toch echt verkeerd gelezen heb geen stempel op jullie gedrukt.
Ik zei namelijk letterlijk : DAT doet dagjesvolk DE MENSEN die elk nummer geweldig vinden.
Doel dus niet op jullie, weet niet waar Hoofdcoach het vandaan haalt

En jij bestempeld duidelijk mij, dat is een verschil met wat ik aanhaalde

Ja, want ik zeg dat jij duidelijk een stempel drukt.
Snap je wat min of meer inhoudt?

Ik bestempel je duidelijk...wat overdreven....ik zeg alleen wat ik denk over jou van wat ik van anderen gehoord heb