Jij snapt hetwrote:Mee eens, iedereen moet zen eigen ding kunnen doen. 1 Opmerking; als je door heb hoe andere mensen op jou reageren dan stamp je neit hard genoegwrote:Ik heb inderdaad wel een hekel als mensen je aan staren alsof je bezeten bent. Laat iedereen toch de muziek beleven op zijn of haar manier
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Zoiets moet het wel gaan worden ja, mits het geluid goed is, maar ga er vanuit dan in de maassilo het geluid beter iswrote:Oh jee... Hysteria-taferelen?wrote:Ik raad Daan aan op Loudness zen camera constant te laten draaien!
Hardcore 4 life he ?wrote:Ga het zaterdag voor je testen maat
Laat maar ff weten hoe en wat
Ben benieuwd, volgens mij is het geluid daar wel goedwrote:Hardcore 4 life he ?wrote:Ga het zaterdag voor je testen maat
Laat maar ff weten hoe en wat
-
HHardtraxxer
- 108 posts member since 2011
- last seen Jan 2013
tering, ik weet zeker dat daar een lucht hing waar een gemiddelde dakrat u tegen zegt.
dit is trouwens wel een leuk filmpje waarop je mensen leuk ziet stampen en sommige ramdebielen(zie peppie peppie @ 7:20 links midden witte shirt).
Dat wijfie op 2.53 is ook wel leuk, sowieso al die stampende meiden...
Die gozer op 11:59 rechts in beeld... he makes my day
en die clip die er tussen zit van ratata blijft zo sneu :')
View on YouTube
mijn lekkerste stampplaat vind ik dan toch ran-d - feel my fire
SAY WHAT!?
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Het stampen was in Outland niet verdwenen nee ging daar echt goed los
Mijn benen zijn echt kapot ik loop als een bejaarde
Haha, ja we gingen goed lossswrote:
Het stampen was in Outland niet verdwenen nee ging daar echt goed los![]()
Mijn benen zijn echt kapot ik loop als een bejaarde
Op den duur gaf ik je volgens mij zelfs nog tips voor een mooie stampbeweging haha
Fucking vet, want je had hem gelijk door
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Haha ja dat weet ik nog
had hem idd meteen door

Heerlijk om te zien als die anti er in knalt en iedereen er op los ramt.
Krijg van dat soort momenten altijd kippevel.
Was tijdens Bioweapon zeker?
Was tijdens Bioweapon zeker?
Heb nog steeds spierpijn in m'n armen van zaterdag.. Heb het aardig lang volgehouden al zeg ik het zelf (ondanks m'n pfeiffer).. 
Zie iedereen wel bewegen, maar om dat nou echt hard gaan te noemen ?
Man je had er bij moeten zijn, ik heb ook nog een stuk of 10 filmpjes en als je dan nog steeds wil beweren dat het daar niet snoeihard los ging, weet ik niet wat je nog meer wil hebben. Dat mensen tegen het plafond springen en door de zaal vliegen ofzo?wrote:Zie iedereen wel bewegen, maar om dat nou echt hard gaan te noemen ?
Hard gaan is voor mij denk ik toch wat anders als voor een ander, maar kan uit dit filmpje niet opmaken dat mensen echt hard gingen nee ?wrote:Man je had er bij moeten zijn, ik heb ook nog een stuk of 10 filmpjes en als je dan nog steeds wil beweren dat het daar niet snoeihard los ging, weet ik niet wat je nog meer wil hebben. Dat mensen tegen het plafond springen en door de zaal vliegen ofzo?wrote:Zie iedereen wel bewegen, maar om dat nou echt hard gaan te noemen ?
Ja jouw hard gaan is ook echt iets van een buitencategorie. Lijkt me niet echt verstandig dat iedereen dat zou doen 
In Outland was er gewoon super sfeer en de stilstaande mensen waren daar echt op 1 hand te tellen.
In Outland was er gewoon super sfeer en de stilstaande mensen waren daar echt op 1 hand te tellen.
Waar wij stonden was er ruimte om van de buitencategorie gebruik te maken.. Denk dat het ons ook aardig is gelukt..wrote:Ja jouw hard gaan is ook echt iets van een buitencategorie. Lijkt me niet echt verstandig dat iedereen dat zou doen
Ik wil jou eigenlijk wel een keertje zien losgaan...wrote:Hard gaan is voor mij denk ik toch wat anders als voor een ander, maar kan uit dit filmpje niet opmaken dat mensen echt hard gingen nee ?wrote:Man je had er bij moeten zijn, ik heb ook nog een stuk of 10 filmpjes en als je dan nog steeds wil beweren dat het daar niet snoeihard los ging, weet ik niet wat je nog meer wil hebben. Dat mensen tegen het plafond springen en door de zaal vliegen ofzo?wrote:Zie iedereen wel bewegen, maar om dat nou echt hard gaan te noemen ?
Iedereen heeft het er maar over dat jij zo hard losgaat.
Ik ben benieuwd.
Niet elke avond krijgt dat meer los in me, op Heartbeat zal het zeker plaats gaan vinden 
De enige die me echt maximaal kan laten gaan is Thera uiteraard!
De enige die me echt maximaal kan laten gaan is Thera uiteraard!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Wat boeit het nou of iemand hard stampt of niet :') als je naar een feest gaat om naar anderen te kijken dan kan je beter niet gaan. Iedereen gaat los op zijn eigen manier lekker boeiend? Als je maar een leuke avond/dag hebt toch?
Ik heb me iig prima vermaakt in Outland en vond dat iedereen hard los ging ! Kon zelf zondag en maandag amper lopen!
Volgensmij ben je gewoon jaloers dat je er niet was!
Ik heb me iig prima vermaakt in Outland en vond dat iedereen hard los ging ! Kon zelf zondag en maandag amper lopen!
Heb hier maar 1 woord voor : Zuchtwrote:Wat boeit het nou of iemand hard stampt of niet :') als je naar een feest gaat om naar anderen te kijken dan kan je beter niet gaan. Iedereen gaat los op zijn eigen manier lekker boeiend? Als je maar een leuke avond/dag hebt toch?
Dat ziet er gewoon precies hetzelfde uit als op dat andere filmpje alleen dan 's middags...
't Zal wel aan mij liggen
Zo hard vind ik het nou ook weer niet...maarja...like care..kan moeilijk geloven dat jij heel de dag zo los gaat.
Jullie zeggen het ook zelf al
Alleen op Thera :')
Een op de tien feestjes los gaan en de rest van de feestjes stilstaan
Begrijpend lezen is lastig voor het nieuwe volk op hardtraxx blijkbaar, laat ook maar 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Idd :') gewoon heel de avond/dag los gaan, wat voor nummer er ook gedraaid wordtwrote:
Zo hard vind ik het nou ook weer niet...maarja...like care..kan moeilijk geloven dat jij heel de dag zo los gaat.
Jullie zeggen het ook zelf al
Alleen op Thera :')
Een op de tien feestjes los gaan en de rest van de feestjes stilstaan
Jij voelt je wel heel goedwrote:Begrijpend lezen is lastig voor het nieuwe volk op hardtraxx blijkbaar, laat ook maar
Last edited by Trampoline on , edited 1 time in total.