Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 91  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 feb 2011 23:26 

Hardtraxxer

Conclusie: er word nog gestampt, in de toekomst ook alleen het lijkt wat minder te worden

Neeeeeeext :whistle:
Bericht Geplaatst op 19 feb 2011 23:33 

Hardtraxx Veteran

Flexibel schreef:

Verdwijnt het goed en vet jumpen xd
Bericht Geplaatst op 19 feb 2011 23:36 

Hardtraxx Addict

nielstil schreef:
Flexibel schreef:

Verdwijnt het goed en vet jumpen xd

Wanneer verdwijnt Patrick Jumpen? :woot:
Bericht Geplaatst op 20 feb 2011 00:25 

Hardtraxx Elite

Markos schreef:
Ik heb inderdaad wel een hekel als mensen je aan staren alsof je bezeten bent. Laat iedereen toch de muziek beleven op zijn of haar manier :x

Dat valt mij nu eigenlijk eens echt nooit of te nimmer op, op Hard Bass stond ik ook nog een tijdje tijdens Crypsis helemaal in mn eentje keihard los te gaan rechts vanvoor waar die toiletten naar buiten waren omdat mn beste vriendin ff adempauze nodig had, merkte helemaal niks op van raar aangekeken worden ofzo, denk altijd juist meer dat mensen wat niet zo los gaan eerder denken van vet ofzo.. Moet wel toegeven dat ik er ook helemaal niet op let of mensen raar kijken. Wat zou mij het ook een flikker uitmaken als het zo is :yay:
Bericht Geplaatst op 20 feb 2011 00:32 

Donateur

Ik heb er ook nog nooit negatieve ervaringen mee gehad als ik keihard uit mn dak sta te gaan.
Bericht Geplaatst op 20 feb 2011 14:32 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, het is juist de bedoeling bij Hardstyle dat je alles geeft :)

Jay schreef:
5. te druk , te vol en teveel lopend publiek

Dat is irritant.
Bericht Geplaatst op 20 feb 2011 14:48 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik heb er ook nog nooit negatieve ervaringen mee gehad als ik keihard uit mn dak sta te gaan.

Nou ikkuh wel, op Qlimax, gods samme en het bleef niet bij 1 keer :/ toen zijn we maar helemaal naar links gelopen.
Bericht Geplaatst op 20 feb 2011 14:51 

Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:

Jay schreef:

Dat is irritant.

Dat zijn van die kansloze drugsgebruikers die allemaal rondjes lopen :cry:
Bericht Geplaatst op 20 feb 2011 15:15 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Josh-T schreef:

Jay schreef:

Dat is irritant.

Dat zijn van die kansloze drugsgebruikers die allemaal rondjes lopen :cry:

Dat is inderdaad vervelend :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 20 feb 2011 17:22 

Hardtraxxer

Ik ben zelf eerlijk gezegd ook niet zo van het stampen, dat doe ik gel genoeg eigenlijk alleen op de nummers die ik iets minder vind. Vooral omdat ik tijdens het stampen niet genoeg los kan en er veel minder energie in kwijt kan door middel van krachtige bewegingen. Ik heb verder ook geen idee wat ik precies doe als er een plaat langs komt die ik echt helemaal fantastisch vind. Ik doe dan gewoon wat ik lekker vind en waar ik de meeste energie in kwijt kan :yay:

Misschien dat het stampen zoals Inno het bedoeld inderdaad langzaamaan verdwijnt, maar het losgaan naar mijn mening nog niet echt. Je ziet steeds meer mensen die volledig op hun eigen manier losgaan op de muziek. Als er veel stil wordt gestaan lijkt mij dat steeds te komen door de hoeveelheid dagjes mensen in het publiek en de set van de DJ op dat moment, de vele breaks tegenwoordig doen niet veel goed wat mij betreft. Wat betreft het dagjespubliek, een vriend van mij die eigenlijk vrij weinig met hardstyle heeft en de muziek dus ook vrij weinig luistert gaat eens in de 3 maanden mee naar een feestje omdat hij live wel een rush krijgt van die muziek. Hij staat dan ook de hele nacht los te gaan. Ik heb dus in principe ook niets tegen dagjespubliek, alleen tegen dagjespubliek wat op de avond zelf geen beleving toont met de muziek.

Verder heb ik zelf nooit echt last van het stilstaande publiek. Ik zoek altijd gewoon een grote groep mensen op die heerlijk los staan te gaan en doe dan zelf ook lekker mee. Op de een of andere manier beland ik dan ook vaak vrij vroeg op de avond een beetje links vooraan, bij welke stage ik ook sta. Als mede-stampers moet je elkaar gewoon een beetje op zoeken op een feest! ^^
Bericht Geplaatst op 20 feb 2011 19:20 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
dawasiknie schreef:

Nou ikkuh wel, op Qlimax, gods samme en het bleef niet bij 1 keer :/ toen zijn we maar helemaal naar links gelopen.

Wel eens voor een grote spiegel net zo gedaan als hoe je op een feest doet? :P

Misschien (!) ziet het er echt wel heel raar/dom uit. Had ik namelijk ook m'n eerste feesten :P Keken mensen me echt apart aan, toen ging ik even voor de spiegel thuis 'oefenen' en sindsdien heb ik nergens meer last van :)

Soms komt het nog wel eens voor dat mensen me verbaasd aankijken als ik ineens heel hard WOOOOOOOOOOOOW of WOOOHOOOOO roep bij een snoeiharde kick / nieuwe track :lol: Maar eigenlijk zijn het nooit blikken van 'wtf doet die vent nou weer'.

Ik had eerst ook zoiets van flikker op ik doe lekker wat ik zelf wil. Maar ik ben nu echt blij dat ik even m'n best heb gedaan om m'n techniek te verbeteren en daarmee ook m'n uithoudingsvermogen te vergroten :D
Drie vrienden van me werden eerst altijd boos als ik ze 'verbeterde', maar laatst kwamen ze op een feest weer naar me toe en zeiden dat ze ****** blij waren dat ik zo'n zeurpiet geweest was :D

De spiegel is je vriend! ;)

Daarbij zijn het geen ingestudeerde pasjes zoals met huppelstyle vroeger :) Je hebt 2 bewegingen, je linker en je rechter been, meer niet :P
Bericht Geplaatst op 20 feb 2011 19:32 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Kepro schreef:
dawasiknie schreef:

Wel eens voor een grote spiegel net zo gedaan als hoe je op een feest doet? :P

Misschien (!) ziet het er echt wel heel raar/dom uit. Had ik namelijk ook m'n eerste feesten :P Keken mensen me echt apart aan, toen ging ik even voor de spiegel thuis 'oefenen' en sindsdien heb ik nergens meer last van :)

Soms komt het nog wel eens voor dat mensen me verbaasd aankijken als ik ineens heel hard WOOOOOOOOOOOOW of WOOOHOOOOO roep bij een snoeiharde kick / nieuwe track :lol: Maar eigenlijk zijn het nooit blikken van 'wtf doet die vent nou weer'.

Ik had eerst ook zoiets van flikker op ik doe lekker wat ik zelf wil. Maar ik ben nu echt blij dat ik even m'n best heb gedaan om m'n techniek te verbeteren en daarmee ook m'n uithoudingsvermogen te vergroten :D
Drie vrienden van me werden eerst altijd boos als ik ze 'verbeterde', maar laatst kwamen ze op een feest weer naar me toe en zeiden dat ze ****** blij waren dat ik zo'n zeurpiet geweest was :D

De spiegel is je vriend! ;)

Daarbij zijn het geen ingestudeerde pasjes zoals met huppelstyle vroeger :) Je hebt 2 bewegingen, je linker en je rechter been, meer niet :P

Lol.
Die spiegel is je vriend :P xd
Heldige opmerking.
Bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:15 

Sjonge jonge wat ben jij toch een JUNK! :$
Naja de mensen die vaak glazig om zich heen staan te kijken hebben vaak iets té veel van het goede gehad als je begrijpt wat ik bedoel.. Verder ga ik wel altijd helemaal uit m'n dak :D
Bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:19 

Hardtraxx Veteran

MovingMadness schreef:
Naja de mensen die vaak glazig om zich heen staan te kijken hebben vaak iets té veel van het goede gehad als je begrijpt wat ik bedoel.. Verder ga ik wel altijd helemaal uit m'n dak :D

Ja dat vind ik ook zonde.

Zulke mensen zie je tegenwoordig wel erg vaak, vind ik wel jammer :(
Bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:23 

Donateur

Inno schreef:
MovingMadness schreef:

Ach soms kan gebeuren, dat je ff een half uurtje om je heen kijkt.. heb ik ook wel last van. Maar de rest van de nacht stuiter ik wel door xd
Bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:26 

Hardtraxx Veteran

Dat gebeurt alleen als je teveel neemt...

Er zijn sinds de pillen zo hoog gedoseerd zijn erg veel mensen die er niet mee om kunnen gaan.

Maar dat is meer voor drugstopic :P
Bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:29 

Hardtraxx Addict

ik let echt op niemand en ga gewoon zelf los, scheelt mij wat mensen van me denken of wat ze doen. Ik heb de grootste plezier :D
Bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:30 

Hardtraxx Crew

WZY schreef:
ik let echt op niemand en ga gewoon zelf los, scheelt mij wat mensen van me denken of wat ze doen. Ik heb de grootste plezier :D

En zo hoort het :worship:
Bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:32 

Hardtraxx Veteran

Ik raad Daan aan op Loudness zen camera constant te laten draaien!
Bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:33 

Donateur

Loudness ga ik ook goed los :D laatste keer dat ik me benen kan gebruiken, daarna lig ik een maand met de poot omhoog ^^
Bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:48 

Hardtraxx Veteran

natuurlijk verdwijnt het stampen niet.
Bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:55 

Hardtraxxer

Fransmannen die snuifgebaren naar je maken, blijft leuk :P
Bericht Geplaatst op 21 feb 2011 00:17 

roberttt schreef:
Inno schreef:
MovingMadness schreef:

Ach soms kan gebeuren, dat je ff een half uurtje om je heen kijkt.. heb ik ook wel last van. Maar de rest van de nacht stuiter ik wel door xd

Heb ik zelf ook wel is last van, helaas @ Hardbass ook.. bijna niet los kunnen gaan maar ja dat was natuurlijk mijn eigen fout en heb er ook van geleerd :D Hopelijk kan ik ook bij Loudness zijn heb namelijk aardig zin in een volgend feestje!
Bericht Geplaatst op 21 feb 2011 00:51 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
Ik heb inderdaad wel een hekel als mensen je aan staren alsof je bezeten bent. Laat iedereen toch de muziek beleven op zijn of haar manier :x

Mee eens, iedereen moet zen eigen ding kunnen doen. 1 Opmerking; als je door heb hoe andere mensen op jou reageren dan stamp je neit hard genoeg xd
Bericht Geplaatst op 21 feb 2011 01:07 

Donateur

Piaaa schreef:
Ik raad Daan aan op Loudness zen camera constant te laten draaien!

Oh jee... Hysteria-taferelen?
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen