Conclusie: er word nog gestampt, in de toekomst ook alleen het lijkt wat minder te worden
Neeeeeeext
Neeeeeeext
Verdwijnt het goed en vet jumpenwrote:Neeeeeeext
Wanneer verdwijnt Patrick Jumpen?wrote:Verdwijnt het goed en vet jumpenwrote:Neeeeeeext
Dat valt mij nu eigenlijk eens echt nooit of te nimmer op, op Hard Bass stond ik ook nog een tijdje tijdens Crypsis helemaal in mn eentje keihard los te gaan rechts vanvoor waar die toiletten naar buiten waren omdat mn beste vriendin ff adempauze nodig had, merkte helemaal niks op van raar aangekeken worden ofzo, denk altijd juist meer dat mensen wat niet zo los gaan eerder denken van vet ofzo.. Moet wel toegeven dat ik er ook helemaal niet op let of mensen raar kijken. Wat zou mij het ook een flikker uitmaken als het zo iswrote:Ik heb inderdaad wel een hekel als mensen je aan staren alsof je bezeten bent. Laat iedereen toch de muziek beleven op zijn of haar manier
Dat is irritant.wrote: 5. te druk , te vol en teveel lopend publiek
Nou ikkuh wel, op Qlimax, gods samme en het bleef niet bij 1 keerwrote:Ik heb er ook nog nooit negatieve ervaringen mee gehad als ik keihard uit mn dak sta te gaan.
Dat zijn van die kansloze drugsgebruikers die allemaal rondjes lopenwrote:Inderdaad, het is juist de bedoeling bij Hardstyle dat je alles geeft![]()
Dat is inderdaad vervelendwrote:Dat zijn van die kansloze drugsgebruikers die allemaal rondjes lopenwrote:Inderdaad, het is juist de bedoeling bij Hardstyle dat je alles geeft![]()
Wel eens voor een grote spiegel net zo gedaan als hoe je op een feest doet?wrote:Nou ikkuh wel, op Qlimax, gods samme en het bleef niet bij 1 keerwrote:Ik heb er ook nog nooit negatieve ervaringen mee gehad als ik keihard uit mn dak sta te gaan.toen zijn we maar helemaal naar links gelopen.
Lol.wrote:Wel eens voor een grote spiegel net zo gedaan als hoe je op een feest doet?wrote:Nou ikkuh wel, op Qlimax, gods samme en het bleef niet bij 1 keerwrote:Ik heb er ook nog nooit negatieve ervaringen mee gehad als ik keihard uit mn dak sta te gaan.toen zijn we maar helemaal naar links gelopen.
Misschien (!) ziet het er echt wel heel raar/dom uit. Had ik namelijk ook m'n eerste feestenKeken mensen me echt apart aan, toen ging ik even voor de spiegel thuis 'oefenen' en sindsdien heb ik nergens meer last van
Soms komt het nog wel eens voor dat mensen me verbaasd aankijken als ik ineens heel hard WOOOOOOOOOOOOW of WOOOHOOOOO roep bij een snoeiharde kick / nieuwe trackMaar eigenlijk zijn het nooit blikken van 'wtf doet die vent nou weer'.
Ik had eerst ook zoiets van flikker op ik doe lekker wat ik zelf wil. Maar ik ben nu echt blij dat ik even m'n best heb gedaan om m'n techniek te verbeteren en daarmee ook m'n uithoudingsvermogen te vergroten![]()
Drie vrienden van me werden eerst altijd boos als ik ze 'verbeterde', maar laatst kwamen ze op een feest weer naar me toe en zeiden dat ze ****** blij waren dat ik zo'n zeurpiet geweest was
De spiegel is je vriend!
Daarbij zijn het geen ingestudeerde pasjes zoals met huppelstyle vroegerJe hebt 2 bewegingen, je linker en je rechter been, meer niet
Ja dat vind ik ook zonde.wrote:Sjonge jonge wat ben jij toch een JUNK!![]()
Naja de mensen die vaak glazig om zich heen staan te kijken hebben vaak iets té veel van het goede gehad als je begrijpt wat ik bedoel.. Verder ga ik wel altijd helemaal uit m'n dak
Ach soms kan gebeuren, dat je ff een half uurtje om je heen kijkt.. heb ik ook wel last van. Maar de rest van de nacht stuiter ik wel doorwrote:Ja dat vind ik ook zonde.wrote:Sjonge jonge wat ben jij toch een JUNK!![]()
Naja de mensen die vaak glazig om zich heen staan te kijken hebben vaak iets té veel van het goede gehad als je begrijpt wat ik bedoel.. Verder ga ik wel altijd helemaal uit m'n dak
Zulke mensen zie je tegenwoordig wel erg vaak, vind ik wel jammer
En zo hoort hetwrote:ik let echt op niemand en ga gewoon zelf los, scheelt mij wat mensen van me denken of wat ze doen. Ik heb de grootste plezier
Heb ik zelf ook wel is last van, helaas @ Hardbass ook.. bijna niet los kunnen gaan maar ja dat was natuurlijk mijn eigen fout en heb er ook van geleerdwrote:Ach soms kan gebeuren, dat je ff een half uurtje om je heen kijkt.. heb ik ook wel last van. Maar de rest van de nacht stuiter ik wel doorwrote:Ja dat vind ik ook zonde.wrote:Sjonge jonge wat ben jij toch een JUNK!![]()
Zulke mensen zie je tegenwoordig wel erg vaak, vind ik wel jammer
Mee eens, iedereen moet zen eigen ding kunnen doen. 1 Opmerking; als je door heb hoe andere mensen op jou reageren dan stamp je neit hard genoegwrote:Ik heb inderdaad wel een hekel als mensen je aan staren alsof je bezeten bent. Laat iedereen toch de muziek beleven op zijn of haar manier