Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxxer
142 posts member since 2011
last seen Dec 2012
Conclusie: er word nog gestampt, in de toekomst ook alleen het lijkt wat minder te worden

Neeeeeeext :whistle:
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Flexibel wrote:Neeeeeeext :whistle:
Verdwijnt het goed en vet jumpen xd
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
nielstil wrote:
Flexibel wrote:Neeeeeeext :whistle:
Verdwijnt het goed en vet jumpen xd
Wanneer verdwijnt Patrick Jumpen? :woot:
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Markos wrote:Ik heb inderdaad wel een hekel als mensen je aan staren alsof je bezeten bent. Laat iedereen toch de muziek beleven op zijn of haar manier :x
Dat valt mij nu eigenlijk eens echt nooit of te nimmer op, op Hard Bass stond ik ook nog een tijdje tijdens Crypsis helemaal in mn eentje keihard los te gaan rechts vanvoor waar die toiletten naar buiten waren omdat mn beste vriendin ff adempauze nodig had, merkte helemaal niks op van raar aangekeken worden ofzo, denk altijd juist meer dat mensen wat niet zo los gaan eerder denken van vet ofzo.. Moet wel toegeven dat ik er ook helemaal niet op let of mensen raar kijken. Wat zou mij het ook een flikker uitmaken als het zo is :yay:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik heb er ook nog nooit negatieve ervaringen mee gehad als ik keihard uit mn dak sta te gaan.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 12 hours ago
Inderdaad, het is juist de bedoeling bij Hardstyle dat je alles geeft :)

Jay wrote: 5. te druk , te vol en teveel lopend publiek
Dat is irritant.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
dawasiknie wrote:Ik heb er ook nog nooit negatieve ervaringen mee gehad als ik keihard uit mn dak sta te gaan.
Nou ikkuh wel, op Qlimax, gods samme en het bleef niet bij 1 keer :/ toen zijn we maar helemaal naar links gelopen.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Josh-T wrote:Inderdaad, het is juist de bedoeling bij Hardstyle dat je alles geeft :)

Dat is irritant.
Dat zijn van die kansloze drugsgebruikers die allemaal rondjes lopen :cry:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Olijfboompje wrote:
Josh-T wrote:Inderdaad, het is juist de bedoeling bij Hardstyle dat je alles geeft :)

Dat is irritant.
Dat zijn van die kansloze drugsgebruikers die allemaal rondjes lopen :cry:
Dat is inderdaad vervelend :thumbdown:
M
Hardtraxxer
263 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Ik ben zelf eerlijk gezegd ook niet zo van het stampen, dat doe ik gel genoeg eigenlijk alleen op de nummers die ik iets minder vind. Vooral omdat ik tijdens het stampen niet genoeg los kan en er veel minder energie in kwijt kan door middel van krachtige bewegingen. Ik heb verder ook geen idee wat ik precies doe als er een plaat langs komt die ik echt helemaal fantastisch vind. Ik doe dan gewoon wat ik lekker vind en waar ik de meeste energie in kwijt kan :yay:

Misschien dat het stampen zoals Inno het bedoeld inderdaad langzaamaan verdwijnt, maar het losgaan naar mijn mening nog niet echt. Je ziet steeds meer mensen die volledig op hun eigen manier losgaan op de muziek. Als er veel stil wordt gestaan lijkt mij dat steeds te komen door de hoeveelheid dagjes mensen in het publiek en de set van de DJ op dat moment, de vele breaks tegenwoordig doen niet veel goed wat mij betreft. Wat betreft het dagjespubliek, een vriend van mij die eigenlijk vrij weinig met hardstyle heeft en de muziek dus ook vrij weinig luistert gaat eens in de 3 maanden mee naar een feestje omdat hij live wel een rush krijgt van die muziek. Hij staat dan ook de hele nacht los te gaan. Ik heb dus in principe ook niets tegen dagjespubliek, alleen tegen dagjespubliek wat op de avond zelf geen beleving toont met de muziek.

Verder heb ik zelf nooit echt last van het stilstaande publiek. Ik zoek altijd gewoon een grote groep mensen op die heerlijk los staan te gaan en doe dan zelf ook lekker mee. Op de een of andere manier beland ik dan ook vaak vrij vroeg op de avond een beetje links vooraan, bij welke stage ik ook sta. Als mede-stampers moet je elkaar gewoon een beetje op zoeken op een feest! ^^
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Kepro wrote:
dawasiknie wrote:Ik heb er ook nog nooit negatieve ervaringen mee gehad als ik keihard uit mn dak sta te gaan.
Nou ikkuh wel, op Qlimax, gods samme en het bleef niet bij 1 keer :/ toen zijn we maar helemaal naar links gelopen.
Wel eens voor een grote spiegel net zo gedaan als hoe je op een feest doet? :P

Misschien (!) ziet het er echt wel heel raar/dom uit. Had ik namelijk ook m'n eerste feesten :P Keken mensen me echt apart aan, toen ging ik even voor de spiegel thuis 'oefenen' en sindsdien heb ik nergens meer last van :)

Soms komt het nog wel eens voor dat mensen me verbaasd aankijken als ik ineens heel hard WOOOOOOOOOOOOW of WOOOHOOOOO roep bij een snoeiharde kick / nieuwe track :lol: Maar eigenlijk zijn het nooit blikken van 'wtf doet die vent nou weer'.

Ik had eerst ook zoiets van flikker op ik doe lekker wat ik zelf wil. Maar ik ben nu echt blij dat ik even m'n best heb gedaan om m'n techniek te verbeteren en daarmee ook m'n uithoudingsvermogen te vergroten :D
Drie vrienden van me werden eerst altijd boos als ik ze 'verbeterde', maar laatst kwamen ze op een feest weer naar me toe en zeiden dat ze ****** blij waren dat ik zo'n zeurpiet geweest was :D

De spiegel is je vriend! ;)

Daarbij zijn het geen ingestudeerde pasjes zoals met huppelstyle vroeger :) Je hebt 2 bewegingen, je linker en je rechter been, meer niet :P
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Inno wrote:
Kepro wrote:
Wel eens voor een grote spiegel net zo gedaan als hoe je op een feest doet? :P

Misschien (!) ziet het er echt wel heel raar/dom uit. Had ik namelijk ook m'n eerste feesten :P Keken mensen me echt apart aan, toen ging ik even voor de spiegel thuis 'oefenen' en sindsdien heb ik nergens meer last van :)

Soms komt het nog wel eens voor dat mensen me verbaasd aankijken als ik ineens heel hard WOOOOOOOOOOOOW of WOOOHOOOOO roep bij een snoeiharde kick / nieuwe track :lol: Maar eigenlijk zijn het nooit blikken van 'wtf doet die vent nou weer'.

Ik had eerst ook zoiets van flikker op ik doe lekker wat ik zelf wil. Maar ik ben nu echt blij dat ik even m'n best heb gedaan om m'n techniek te verbeteren en daarmee ook m'n uithoudingsvermogen te vergroten :D
Drie vrienden van me werden eerst altijd boos als ik ze 'verbeterde', maar laatst kwamen ze op een feest weer naar me toe en zeiden dat ze ****** blij waren dat ik zo'n zeurpiet geweest was :D

De spiegel is je vriend! ;)

Daarbij zijn het geen ingestudeerde pasjes zoals met huppelstyle vroeger :) Je hebt 2 bewegingen, je linker en je rechter been, meer niet :P
Lol.
Die spiegel is je vriend :P xd
Heldige opmerking.
M
Sjonge jonge wat ben jij toch een JUNK! :$
Naja de mensen die vaak glazig om zich heen staan te kijken hebben vaak iets té veel van het goede gehad als je begrijpt wat ik bedoel.. Verder ga ik wel altijd helemaal uit m'n dak :D
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
MovingMadness wrote:Sjonge jonge wat ben jij toch een JUNK! :$
Naja de mensen die vaak glazig om zich heen staan te kijken hebben vaak iets té veel van het goede gehad als je begrijpt wat ik bedoel.. Verder ga ik wel altijd helemaal uit m'n dak :D
Ja dat vind ik ook zonde.

Zulke mensen zie je tegenwoordig wel erg vaak, vind ik wel jammer :(
Donateur
last seen Sep 2014
Inno wrote:

Ach soms kan gebeuren, dat je ff een half uurtje om je heen kijkt.. heb ik ook wel last van. Maar de rest van de nacht stuiter ik wel door xd
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Dat gebeurt alleen als je teveel neemt...

Er zijn sinds de pillen zo hoog gedoseerd zijn erg veel mensen die er niet mee om kunnen gaan.

Maar dat is meer voor drugstopic :P
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
ik let echt op niemand en ga gewoon zelf los, scheelt mij wat mensen van me denken of wat ze doen. Ik heb de grootste plezier :D
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
WZY wrote:ik let echt op niemand en ga gewoon zelf los, scheelt mij wat mensen van me denken of wat ze doen. Ik heb de grootste plezier :D
En zo hoort het :worship:
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Ik raad Daan aan op Loudness zen camera constant te laten draaien!
Donateur
last seen Sep 2014
Loudness ga ik ook goed los :D laatste keer dat ik me benen kan gebruiken, daarna lig ik een maand met de poot omhoog ^^
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
natuurlijk verdwijnt het stampen niet.
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Fransmannen die snuifgebaren naar je maken, blijft leuk :P
M
roberttt wrote:
Inno wrote:

Ach soms kan gebeuren, dat je ff een half uurtje om je heen kijkt.. heb ik ook wel last van. Maar de rest van de nacht stuiter ik wel door xd
Heb ik zelf ook wel is last van, helaas @ Hardbass ook.. bijna niet los kunnen gaan maar ja dat was natuurlijk mijn eigen fout en heb er ook van geleerd :D Hopelijk kan ik ook bij Loudness zijn heb namelijk aardig zin in een volgend feestje!
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Markos wrote:Ik heb inderdaad wel een hekel als mensen je aan staren alsof je bezeten bent. Laat iedereen toch de muziek beleven op zijn of haar manier :x
Mee eens, iedereen moet zen eigen ding kunnen doen. 1 Opmerking; als je door heb hoe andere mensen op jou reageren dan stamp je neit hard genoeg xd
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Piaaa wrote:Ik raad Daan aan op Loudness zen camera constant te laten draaien!
Oh jee... Hysteria-taferelen?