Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 01:33 

Donateur

Hakken is sneller en statischer. Het beuken op hardstyle heeft er wat van weg maar doordat hardstyle wat trager is gaat het wat vloeiender. En ik maak bij hardstyle ook wat meer gebruik van mn armen om dingen na te doen enzo. Bij hardcore krijg ik daar de kans niet voor want de kicks volgen elkaar te snel op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 01:36 

Artiest

Verdwijnt het stampen? > Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 11:15 

Hardtraxx Veteran

Ik moet wel zeggen dat ik meer hakpasje heb dan stamppasje. Hakken vind ik zoiezo fijner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 11:24 

Donateur

Skedoedelefloeps schreef:

Nou, het lijkt er anders wel op @ feesten hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 11:25 

Donateur

Mol schreef:

Nou ja op grote feesten wel ja, maar kleine feestjes gaat iedereen nog los :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 12:40 

Donateur

Op Hardbass voor mij de bevestiging dat het nog wel ff blijft ja :) Was echt een hele leipe sfeer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 12:43 

Donateur

dawasiknie schreef:
Op Hardbass voor mij de bevestiging dat het nog wel ff blijft ja :) Was echt een hele leipe sfeer!

Klopt maar niet overal, ben overal wel vaak geweest. En e merkte het verschil wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 12:49 

Donateur

roberttt schreef:
dawasiknie schreef:

Klopt maar niet overal, ben overal wel vaak geweest. En e merkte het verschil wel

Klopt, op hardbass ben ik echt tekeer gegaan!! :woot:
maar om een uurtje of 6 , stond ik ff stil en keek ik om me heen :x en zag toch tot me verbazing dat er aardig wat mensen gewoon still stonden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 10:40 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:

Klopt, op hardbass ben ik echt tekeer gegaan!! :woot:
maar om een uurtje of 6 , stond ik ff stil en keek ik om me heen :x en zag toch tot me verbazing dat er aardig wat mensen gewoon still stonden :/

Ik ben niet naar Hard Bass gegaan, maar op Qlimax merkte ik wel dat er veel stil stonden.
En elke keer als de MC iets riep in de richting van "Put your hands in the air!", deed echt maar 1/10e mee, zo ook bij de meeschreeuw momenten. Ik kreeg echt een beetje het gevoel dat die mensen niet meededen omdat ze dan niet "stoer" zijn ofzo, dat ze denken dat je bij Hardstyle gewoon stoer moet kijken/staan en lasers filmen.
Ook het stampgehalte lag er laag, en de helft van het publiek zat op de tribune.

Maar dit heb ik alleen nog met Qlimax meegemaakt, of aan het begin van feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 14:30 

Hardtraxxer

Ik sta in het begin van een feest echt kei hard te hakken. Zo soepel dat je bijna niet gelooft dat een mens zo kan bewegen :p En dan op een gegeven moment ben ik zo van de kaart dat ik niet meer kan dansen... Dan voel ik me wel echt super gaaf! Maar mn evenwicht wordt dan te slecht, en sowieso het bewegen wordt te moeilijk, en de lichtjes worden dan veel te mooi enzo en dan snap ik er allemaal niks meer van, weet vaak niet eens meer wat ik aant doen ben ofzo. En dan bedenk ik in de dagen erna dat ik weer echt veel te veel drugs naar binnen heb gewerkt...
Ik ben dat nog aant leren.... Thuis kan ik heel goed op tijd stoppen met drugs voor een hele vette nacht, op feesten gaat er veel te veel mn lijf in... En dan kan ik niet meer dansen...
Op Qlimax kon ik vanaf een uur of 4 alleen nog maar stil staan, dingen zien die er niet waren en op de maat van de muziek met mn vingers knippen. Ik was helemaal van de wereld...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 14:36 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
dawasiknie schreef:

Die roberttt heeft de hele avond rondjes gelopen, en elk rondje was anders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 14:39 

Artiest

Mol schreef:

Vind het wel meevallen als ik zie hoe het op de 3 grote feesten aan toe ging waar ik was (2x Hardbass 1x Decibel) zeg ik nee, dat verdwijnt niet.
Bedenk wel dat stil staan niet betekend dat je niet geniet, daar zegt het niks over naar mijn mening. Dus ik zie het niet verdwijnen, al is het alleen omdat ik het doe >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 18:09 

Hardtraxx Elite

Ik stond bij Hard Bass de hele avond onderaan de tribune en kon dus mooi op het hele publiek uitkijken. Van begin tot eind ging iedereen compleet los. Wat is het ook een mooi gezicht als iedereen z'n armen tegelijk in de lucht gooit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 18:40 

Hardtraxx Veteran

Nooit aan stampen gedaan :D Zie je niet of nauwelijks in Belgiƫ trouwens. Ik kan op feesten steeds zo zeggen wie de Nederlanders zijn en wie de Belgen :P

Conclusie: in Belgiƫ verdwijnt het niet, het is er gewoon nooit geweest. Hakken daarintegen :woot: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 18:41 

Hardtraxxer

feestjes zijn idd achteruit gegaan....

komt door aantal zaken :

1. dj-sets met 12 in een dozijn tracks
2. mooiboy & mooigirls
3. oudere generatie gaat nie meer naar massale feestjes vanwege punt 1 & 2
4. TEveel drugs use waardoor merendeel zombie is en nie meer weet wat voor of achteruit is.
5. te druk , te vol en teveel lopend publiek

Ik merk t aan me zelf dat ik nie meer zo los ga als voorheen. meeral omdat er te weinig mensen om
me heen in de feeststemming zijn, t soms lijkt dat men meer bezig is met t bekijken van t publiek dan de show
en dat de dj's minder hun ziel en zaligheid erin douwen.

mijn mening in ieder geval, gelukkig vermaak ik me meestal toch nog steeds

ground zero is bv een feest waar ik altijddddd de juiste peepz tegen kom

qlimax is het meest aan t aftakelen. Defqon vind ik vaak de black en de blue nog toppie
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 19:59 

Hardtraxx Veteran

Jay schreef:

komt door aantal zaken :

2. mooiboy & mooigirls
4. TEveel drugs use waardoor merendeel zombie is en nie meer weet wat voor of achteruit is.

Heb je helaas helemaal gelijk in :(

Mensen zijn ook bang om raar aangekeken te worden als ze los gaan...

EN... Er lopen op feesten heel veel mensen rond die eigenlijk helemaal niet gek zijn op de muziek :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 20:01 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Jay schreef:

komt door aantal zaken :

2. mooiboy & mooigirls

Heb je helaas helemaal gelijk in :(

Mensen zijn ook bang om raar aangekeken te worden als ze los gaan...

EN... Er lopen op feesten heel veel mensen rond die eigenlijk helemaal niet gek zijn op de muziek :(

Ik word om andere dingen raar aangekeken.
Ook wel omdat ik constant los ga uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 20:04 

Hardtraxx Elite

Ik heb inderdaad wel een hekel als mensen je aan staren alsof je bezeten bent. Laat iedereen toch de muziek beleven op zijn of haar manier :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 20:09 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
Ik heb inderdaad wel een hekel als mensen je aan staren alsof je bezeten bent. Laat iedereen toch de muziek beleven op zijn of haar manier :x

idd -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 20:42 

Hardtraxx Addict

Ach laat iedereen doen wat die wilt, ik weet wel dat ik en mijn maten altijd lekker los gaan. Als de rest lekker wil staan, lekker zelf weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 22:22 

Donateur

Markos schreef:

Pff inderdaad , dat had ik op qlimax erg. Ga ik los, kijken ze me raar aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 22:33 

Hardtraxx Veteran

Sommige mensen stampen ook wel erg vreemd hoor :P
Die huppelen min of meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 22:47 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Sommige mensen stampen ook wel erg vreemd hoor :P
Die huppelen min of meer :P

Pogo 4 life.. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 23:10 

Hardtraxx Veteran

Ik stamp zelf de hele avond door, dus het stampen verdwijnt niet. En mensen die de hele tijd gaan lopen moet je gwn opzij stampen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 23:22 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Ik stamp zelf de hele avond door, dus het stampen verdwijnt niet. En mensen die de hele tijd gaan lopen moet je gwn opzij stampen.

Helemaal de tering in stompen jonguh :mad:
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen