Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Hakken is sneller en statischer. Het beuken op hardstyle heeft er wat van weg maar doordat hardstyle wat trager is gaat het wat vloeiender. En ik maak bij hardstyle ook wat meer gebruik van mn armen om dingen na te doen enzo. Bij hardcore krijg ik daar de kans niet voor want de kicks volgen elkaar te snel op :P
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Verdwijnt het stampen? > Nee
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Ik moet wel zeggen dat ik meer hakpasje heb dan stamppasje. Hakken vind ik zoiezo fijner.
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Skedoedelefloeps wrote:Verdwijnt het stampen? > Nee
Nou, het lijkt er anders wel op @ feesten hoor
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Mol wrote:
Nou ja op grote feesten wel ja, maar kleine feestjes gaat iedereen nog los :drool:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Op Hardbass voor mij de bevestiging dat het nog wel ff blijft ja :) Was echt een hele leipe sfeer!
Donateur
last seen Sep 2014
dawasiknie wrote:Op Hardbass voor mij de bevestiging dat het nog wel ff blijft ja :) Was echt een hele leipe sfeer!
Klopt maar niet overal, ben overal wel vaak geweest. En e merkte het verschil wel
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
roberttt wrote:
dawasiknie wrote:Op Hardbass voor mij de bevestiging dat het nog wel ff blijft ja :) Was echt een hele leipe sfeer!
Klopt maar niet overal, ben overal wel vaak geweest. En e merkte het verschil wel
Klopt, op hardbass ben ik echt tekeer gegaan!! :woot:
maar om een uurtje of 6 , stond ik ff stil en keek ik om me heen :x en zag toch tot me verbazing dat er aardig wat mensen gewoon still stonden :/
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 11 hours ago
Kevin-Raw wrote:
Klopt, op hardbass ben ik echt tekeer gegaan!! :woot:
maar om een uurtje of 6 , stond ik ff stil en keek ik om me heen :x en zag toch tot me verbazing dat er aardig wat mensen gewoon still stonden :/

Ik ben niet naar Hard Bass gegaan, maar op Qlimax merkte ik wel dat er veel stil stonden.
En elke keer als de MC iets riep in de richting van "Put your hands in the air!", deed echt maar 1/10e mee, zo ook bij de meeschreeuw momenten. Ik kreeg echt een beetje het gevoel dat die mensen niet meededen omdat ze dan niet "stoer" zijn ofzo, dat ze denken dat je bij Hardstyle gewoon stoer moet kijken/staan en lasers filmen.
Ook het stampgehalte lag er laag, en de helft van het publiek zat op de tribune.

Maar dit heb ik alleen nog met Qlimax meegemaakt, of aan het begin van feesten.
I
Hardtraxxer
57 posts member since 2011
last seen Oct 2013
Ik sta in het begin van een feest echt kei hard te hakken. Zo soepel dat je bijna niet gelooft dat een mens zo kan bewegen :p En dan op een gegeven moment ben ik zo van de kaart dat ik niet meer kan dansen... Dan voel ik me wel echt super gaaf! Maar mn evenwicht wordt dan te slecht, en sowieso het bewegen wordt te moeilijk, en de lichtjes worden dan veel te mooi enzo en dan snap ik er allemaal niks meer van, weet vaak niet eens meer wat ik aant doen ben ofzo. En dan bedenk ik in de dagen erna dat ik weer echt veel te veel drugs naar binnen heb gewerkt...
Ik ben dat nog aant leren.... Thuis kan ik heel goed op tijd stoppen met drugs voor een hele vette nacht, op feesten gaat er veel te veel mn lijf in... En dan kan ik niet meer dansen...
Op Qlimax kon ik vanaf een uur of 4 alleen nog maar stil staan, dingen zien die er niet waren en op de maat van de muziek met mn vingers knippen. Ik was helemaal van de wereld...
Hardtraxxer
74 posts member since 2011
last seen Nov 2019
roberttt wrote:
Die roberttt heeft de hele avond rondjes gelopen, en elk rondje was anders :P
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Mol wrote:
Vind het wel meevallen als ik zie hoe het op de 3 grote feesten aan toe ging waar ik was (2x Hardbass 1x Decibel) zeg ik nee, dat verdwijnt niet.
Bedenk wel dat stil staan niet betekend dat je niet geniet, daar zegt het niks over naar mijn mening. Dus ik zie het niet verdwijnen, al is het alleen omdat ik het doe >.<
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Ik stond bij Hard Bass de hele avond onderaan de tribune en kon dus mooi op het hele publiek uitkijken. Van begin tot eind ging iedereen compleet los. Wat is het ook een mooi gezicht als iedereen z'n armen tegelijk in de lucht gooit!
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Nooit aan stampen gedaan :D Zie je niet of nauwelijks in België trouwens. Ik kan op feesten steeds zo zeggen wie de Nederlanders zijn en wie de Belgen :P

Conclusie: in België verdwijnt het niet, het is er gewoon nooit geweest. Hakken daarintegen :woot: :yay:
Hardtraxxer
703 posts member since 2010
last seen May 2019
feestjes zijn idd achteruit gegaan....

komt door aantal zaken :

1. dj-sets met 12 in een dozijn tracks
2. mooiboy & mooigirls
3. oudere generatie gaat nie meer naar massale feestjes vanwege punt 1 & 2
4. TEveel drugs use waardoor merendeel zombie is en nie meer weet wat voor of achteruit is.
5. te druk , te vol en teveel lopend publiek

Ik merk t aan me zelf dat ik nie meer zo los ga als voorheen. meeral omdat er te weinig mensen om
me heen in de feeststemming zijn, t soms lijkt dat men meer bezig is met t bekijken van t publiek dan de show
en dat de dj's minder hun ziel en zaligheid erin douwen.

mijn mening in ieder geval, gelukkig vermaak ik me meestal toch nog steeds

ground zero is bv een feest waar ik altijddddd de juiste peepz tegen kom

qlimax is het meest aan t aftakelen. Defqon vind ik vaak de black en de blue nog toppie
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Jay wrote:feestjes zijn idd achteruit gegaan....

komt door aantal zaken :

2. mooiboy & mooigirls
4. TEveel drugs use waardoor merendeel zombie is en nie meer weet wat voor of achteruit is.
Heb je helaas helemaal gelijk in :(

Mensen zijn ook bang om raar aangekeken te worden als ze los gaan...

EN... Er lopen op feesten heel veel mensen rond die eigenlijk helemaal niet gek zijn op de muziek :(
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Inno wrote:
Jay wrote:feestjes zijn idd achteruit gegaan....

komt door aantal zaken :

2. mooiboy & mooigirls
Heb je helaas helemaal gelijk in :(

Mensen zijn ook bang om raar aangekeken te worden als ze los gaan...

EN... Er lopen op feesten heel veel mensen rond die eigenlijk helemaal niet gek zijn op de muziek :(
Ik word om andere dingen raar aangekeken.
Ook wel omdat ik constant los ga uiteraard.
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Ik heb inderdaad wel een hekel als mensen je aan staren alsof je bezeten bent. Laat iedereen toch de muziek beleven op zijn of haar manier :x
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Markos wrote:Ik heb inderdaad wel een hekel als mensen je aan staren alsof je bezeten bent. Laat iedereen toch de muziek beleven op zijn of haar manier :x
idd -.-
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Ach laat iedereen doen wat die wilt, ik weet wel dat ik en mijn maten altijd lekker los gaan. Als de rest lekker wil staan, lekker zelf weten.
Donateur
last seen Sep 2014
Markos wrote:Ik heb inderdaad wel een hekel als mensen je aan staren alsof je bezeten bent. Laat iedereen toch de muziek beleven op zijn of haar manier :x
Pff inderdaad , dat had ik op qlimax erg. Ga ik los, kijken ze me raar aan
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Sommige mensen stampen ook wel erg vreemd hoor :P
Die huppelen min of meer :P
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Olijfboompje wrote:Sommige mensen stampen ook wel erg vreemd hoor :P
Die huppelen min of meer :P
Pogo 4 life.. :$
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Ik stamp zelf de hele avond door, dus het stampen verdwijnt niet. En mensen die de hele tijd gaan lopen moet je gwn opzij stampen.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Maximum wrote:Ik stamp zelf de hele avond door, dus het stampen verdwijnt niet. En mensen die de hele tijd gaan lopen moet je gwn opzij stampen.
Helemaal de tering in stompen jonguh :mad: