Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 21:05 

Bierkoning

flevoboys schreef:
Pommer schreef:
altijd mooi om te zien, helaas gaat slechts een klein aantal mensen zo los

Op Hardbass was ik ook aan het zoeken de liefhebbers, maar kon ze niet echt vinden dus ging ik maar ergens staan waar beetje ruimte was. Vooral het laatste half uurtje :thumbsup: .

Had dan bij ons gestaan, dat waren alleen maar liefhebbers :D :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 21:09 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
flevoboys schreef:
Pommer schreef:
altijd mooi om te zien, helaas gaat slechts een klein aantal mensen zo los

Op Hardbass was ik ook aan het zoeken de liefhebbers, maar kon ze niet echt vinden dus ging ik maar ergens staan waar beetje ruimte was. Vooral het laatste half uurtje :thumbsup: .

Had dan bij ons gestaan, dat waren alleen maar liefhebbers :D :bomb:

Haha dat geloof ik best ja! Grappig ook dat San Miquel me aansprak dat ik een echte liefhebber was geloof ik. Ik weet niet meer precies hoe hij het zei maar daar kwam het wel op neer. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 21:11 

Hardtraxx Veteran

Waarom heet dit topic nog Verdwijnt het stampen?? Alles is hier offtopic haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 00:37 

Hardtraxx Veteran

Bij Team Blue stond er een heel irritant meisje achter me, die mij er op ging wijzen dat ik rustiger aan moest doen. Ga dan aan de kant joh, of ga niet naar Hardbass ofzo, schijtwijf :mad:
Desondanks ben ik echt fucking hard losgegaan samen met Decoupeerzaag :yay:
Maar vind het niet echt leuk om keihard los te gaan als ik gefilmd wordt, stel dat mijn moeder het ziet :$ Die denkt dat sowieso dat ik aan de drugs ben of iets dergelijks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 00:49 

Donateur

Piaaa schreef:
Tel schreef:
Ging ik toch een stukje harder op Chemicals Luc! :P

Ging daar behoorlijk hard, dat is alleen niet goed te zien helaas

Op Mashup ging jij het hardste, jammer dat ik dat niet had gefilmd want dat had echt goud materiaal kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 00:53 

Donateur

Bij mij is het stampen helaas verleden tijd voor de eerst komende maanden, :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 10:32 

Donateur

roberttt schreef:
Bij mij is het stampen helaas verleden tijd voor de eerst komende maanden, :mad:

omdat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 10:40 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:

omdat?

Mijn knie versleten is en ik een hele lange pauze + operatie moet om het weer te fixen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 11:07 

Hardtraxx Elite

Ik en een maat gingen ook keihard los, ook al bakken we niet echt veel van dat 'echte' stampen. Gewoon lekker gek losgaan. Op gegeven moment stonden er wat achter ons gewoon hele tijd naar ons te kijken, vond ik wel grappig. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 12:36 

D-Ruz schreef:
Ik en een maat gingen ook keihard los, ook al bakken we niet echt veel van dat 'echte' stampen. Gewoon lekker gek losgaan. Op gegeven moment stonden er wat achter ons gewoon hele tijd naar ons te kijken, vond ik wel grappig. :P

iedereen stampt of hakt om zijn eigen manier dus er is geen goed of slecht stampen/hakken.
je doet zelf wat je denkt dat goed is dus ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 13:01 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Piaaa schreef:
Tel schreef:

Op Mashup ging jij het hardste, jammer dat ik dat niet had gefilmd want dat had echt goud materiaal kunnen zijn.

Mashup was echt zoo facking gruwelijk! Ik kreeg al ziekelijke kippenvel bij de intro, was zo gelukkig dat deze gedraaid zou worden! :D

Ik schreeuwde het mijn longen uit: DONT DO DRUGS!!! En wat keken mensen daardoor verbaast :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 17:17 

Hardtraxx Elite

DarkSymphony schreef:
D-Ruz schreef:

iedereen stampt of hakt om zijn eigen manier dus er is geen goed of slecht stampen/hakken.
je doet zelf wat je denkt dat goed is dus ;) :P

Ja weet niet hoe ik dat uit moet leggen, benen en armen zo in het ritme zeg maar.
Ik doe gewoon de benen en armen wild in de ronte :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 17:40 

Bierkoning

ik vind stampen en hakken ook nog wel iets heel verschillends,
hakken doe je op vormen van hardcore, stampen hoort meer bij hardstyle, en bij hakken heb ik ook een beeld voor hoe het eruit ziet (iedereen kent het wel :P ) en stampen doet iedereen een beetje op z'n eigen manier, wat ik zelf doe noem ik ook stampen maar anderen zullen misschien zeggen dat het er niet eens op lijkt omdat hun er een heel ander beeld van hebben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 17:42 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
hakken doe je op vormen van hardcore, stampen hoort meer bij hardstyle, en bij hakken heb ik ook een beeld voor hoe het eruit ziet (iedereen kent het wel :P ) en stampen doet iedereen een beetje op z'n eigen manier, wat ik zelf doe noem ik ook stampen maar anderen zullen misschien zeggen dat het er niet eens op lijkt omdat hun er een heel ander beeld van hebben :D

mee eens :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 19:47 

Hardtraxxer

Intervention schreef:
Pommer schreef:

mee eens :yes:

hakken is met name korte snelle pasjes laat maar zegge en stampe is wat tragere pasjes ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 19:52 

Donateur

Hoef je niet te vinden, het IS heel verschillend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 19:56 

Hardtraxx Veteran

Ik weet niet hoe ik kan beschrijven wat ik doe.. Gewoon met me knieën, voeten, armen en handen omhoog en gaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 19:59 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:
Ik weet niet hoe ik kan beschrijven wat ik doe.. Gewoon met me knieën, voeten, armen en handen omhoog en gaan. :P

Ach, Gangsters don't dance... We boogie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 21:42 

Hardtraxx Veteran

Op Hard bass werd ik beschreven als een geautomatiseerde stampmachine. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 21:48 

Hardtraxx Veteran

Ja daar leek het ook op. :D Ik kreeg wel wat complimentjes van vreemde toen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 21:51 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Op Hard bass werd ik beschreven als een geautomatiseerde stampmachine. xd

Waarom zag ik geen oranje hoedje wat overal bovenuit kwam? :(

Ik werd alleen vies vaak aangekeken door mensen die zelf niet konden stampen.. En een ander zei: Jij gaat leuk los.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 22:14 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Piaaa schreef:
Tel schreef:

Was idd een behoorlijk goud momentje ja :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 22:28 

Hardtraxxer

ik doe altijd maar wat ene persoon vind et raar de ander vind et dik dusja is inderdaad voor iedereen verschillend >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 23:05 

Hardtraxx Addict

ik heb gewoon schijt aan wat mensen denke ^^
ik ga toch wel los :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 23:16 

Hardtraxxer

Ik zaag meer :lol:
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen