Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 20:50 

Hardtraxxer

Ik snap de gedachte achter dit topic wel, en heb hem voordat die gebumpt werd ook af en toe wel redelijk gevolgd.. Maar wat is precies de definitie van het ''vet'' stampen? Daar is toch niet echt een maatstaf voor? Nu is het net alsof het ''vette'' stampen alleen kan gebeuren op de manier zoals hier in de filmpjes wordt laten zien in ieder geval iets wat in die richting gaat.. Ik denk dat iedereen zelf moet kunnen weten hoe hij of zij los gaat.. En op welke manier dat gebeurd maakt uiteindelijk toch niet zo heel veel uit? :thumbup:

EDIT: Uitgezonderd van de HEEEHOOOZIJWAARDSEPOLONAISE
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:01 

Hardtraxx Veteran

Haiii Inno,

Ik weet dat je mij en Erik bewondert :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:08 

Donateur

Mol schreef:
Op Hard Bass zal ik jullie even laten zien hoe stampen moet :D :D

Aldus meneer om 6 uur op de tribune pitten @ Houseqlassics :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:08 

Donateur

Struikrover schreef:
Ik snap de gedachte achter dit topic wel, en heb hem voordat die gebumpt werd ook af en toe wel redelijk gevolgd.. Maar wat is precies de definitie van het ''vet'' stampen? Daar is toch niet echt een maatstaf voor? Nu is het net alsof het ''vette'' stampen alleen kan gebeuren op de manier zoals hier in de filmpjes wordt laten zien in ieder geval iets wat in die richting gaat.. Ik denk dat iedereen zelf moet kunnen weten hoe hij of zij los gaat.. En op welke manier dat gebeurd maakt uiteindelijk toch niet zo heel veel uit? :thumbup:

Tjaa ik vind het gewoon vet als iemand helemaal opgaat in de muziek, en zich volkomen laat gaan!! Ik neem dan als voorbeld Piaa & Tel :thumbup: Vind het geweldig om te zien hoe die jongens genieten van de muziek ener helemaal in opgaan!!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:54 

Donateur

dawasiknie schreef:
Mol schreef:
Op Hard Bass zal ik jullie even laten zien hoe stampen moet :D :D

Aldus meneer om 6 uur op de tribune pitten @ Houseqlassics :evil:

Hahahah pitten, denk het ook ja! Ik zal mezelf een revancheren, kom je achter daan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:02 

Donateur

Jij hebt idd nog wel wat recht te trekken sjaak. :cool:
Kom maar op hehe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:19 

Donateur

Nu heb ik geen shift tot 04.00 die me afmat, nu ben ik gewoon het hele feest aan het partyen! :D
Hopelijk is heel Hardtraxx bij elkaar in de buurt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:21 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Struikrover schreef:

Tjaa ik vind het gewoon vet als iemand helemaal opgaat in de muziek, en zich volkomen laat gaan!! Ik neem dan als voorbeld Piaa & Tel :thumbup: Vind het geweldig om te zien hoe die jongens genieten van de muziek ener helemaal in opgaan!!! :thumbsup:

Ken ze niet, nooit gezien ook.

Ik moet zeggen dat de maten die ik vanaf het begin heb (Lees; Inno, Erikjee etc.) de enige zijn met wie ik het beste los kan gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:38 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Ik moet zeggen dat de maten die ik vanaf het begin heb (Lees; Inno, Erikjee etc.) de enige zijn met wie ik het beste los kan gaan.

:loving:

En Mark, maar als Menno er bij is gaat die gozer alleen maar praten en niet meer beuken :( :P

Een moment stilstaan is een moment niet gefeest voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:42 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Nu heb ik geen shift tot 04.00 die me afmat, nu ben ik gewoon het hele feest aan het partyen! :D
Hopelijk is heel Hardtraxx bij elkaar in de buurt!

Dan gaan we even samen stampen ipv zitten bij de Unity. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:44 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Olijfboompje schreef:

:loving:

En Mark, maar als Menno er bij is gaat die gozer alleen maar praten en niet meer beuken :( :P

Een moment stilstaan is een moment niet gefeest voor mij :P

Haha ja sowieso :D

Daarom zei ik etc. :P

Haha, In Qontrol was een momentje van ware liefde :P
Erik daar ontmoet, jou daar ontmoet en vandaar uit mijn meest vertrouwde vriendengroep ooit opgebouwd (l)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 23:19 

Hardtraxx Elite

Daniël...!! :list: :list: Ik ga ook los hoor, en mij vergeet je! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 23:20 

Hardtraxx Veteran

Hm zoveel hardstyle feestjes heb ik nog niet gehad maar op hardcore feestjes gaan mensen over het algemeen toch meer los (tot zover ik gezien heb). Is waarschijnlijk dat hardcore vaak nog ietsje agressiever is en er meer tempo er in houdt. Hakken blijft trouwens het beste op early :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 23:23 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:

Ik vergeet je niet :O

Jij valt onder etc. :P

Jij bent een partybeestje, dat weet je :D :yay:

*en sinds wanneer heb jij bevestiging nodig? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 23:16 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Hm zoveel hardstyle feestjes heb ik nog niet gehad maar op hardcore feestjes gaan mensen over het algemeen toch meer los (tot zover ik gezien heb). Is waarschijnlijk dat hardcore vaak nog ietsje agressiever is en er meer tempo er in houdt. Hakken blijft trouwens het beste op early :thumbsup:

Als ik af en toe een Hardcore tent in loop op een feest vind ik dat er maar een agressieve sfeer hangt meestal.

Op de Feestfabriek was de sfeer ook compleet omgeslagen toen de HC begon, weet niet of er iemand bij het begin van de HC toen onder die brug stond, leek echt alsof ze elk moment op de vuist konden gaan toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 23:24 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Mike-O schreef:

Ik vergeet je niet :O

Jij valt onder etc. :P

Jij bent een partybeestje, dat weet je :D :yay:

*en sinds wanneer heb jij bevestiging nodig? :(

Alleen jij ziet me vaak met m'n meisie en dan ben ik even rustig natuurlijk, want ik zie haar niet zo heel vaak. Maar dat snap je toch wel?? :$

Ik heb altijd bevestiging nodig jongen, niet dat ik onzeker ben over onze verhouding maar goed.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 23:26 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:

Ik zal me nog bijna buitengesloten voelen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 23:36 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
Olijfboompje schreef:

Godgloeiende :P

Jullie willen allemaal bevestiging :(

Pepepe stampt als een god, zo ook zijn chick.
Mike hakt als een malle, zo ook zijn chick.

Matchmades in heaven.

Nu moet ik nog een chick vinden die hetzelfde maalt en rondloopt als mij. :P

Oke, nu wil ik bevestiging heren, geef mij die nouuuuuhouuu
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 23:39 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
pepepe schreef:
Olijfboompje schreef:

Godgloeiende :P

Jullie willen allemaal bevestiging :(

Pepepe stampt als een god, zo ook zijn chick.
Mike hakt als een malle, zo ook zijn chick.

Matchmades in heaven.

Nu moet ik nog een chick vinden die hetzelfde maalt en rondloopt als mij. :P

Oke, nu wil ik bevestiging heren, geef mij die nouuuuuhouuu

Wie jij? Jij bakt er helemaal niks van joh :$ grapjee
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 23:41 

Hardtraxx Elite

Jij zal nooit een chick vinden die net zo maalt en rondloop als jij jongen. Maar er zal er vast wel eetje bij lopen die als een veter in een schoen bij jou past. Volgende keer gaan we opzoek naar een meid voor jou! :thumbsup:

Misschien met een cameraploeg erbij.. Dan maken we er een TV-serie van: "Kaakschaatser zoekt vrouw".
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 23:42 

Hardtraxx Veteran

Maakt mij helemaal niks uit met wie ik sta, kan prima in mijn eentje helemaal naar de tering gaan.
Ik vind het heerlijk om helemaal naar de tering te gaan, dus ik ga ook (bijna) altijd maximaal :yay:
Vind het wel kut om te raggen als je heel veel ruimte hebt. Te weinig ruimte is ook kut btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 23:43 

Hardtraxx Addict

Mike-O schreef:
Jij zal nooit een chick vinden die net zo maalt en rondloop als jij jongen. Maar er zal er vast wel eetje bij lopen die als een veter in een schoen bij jou past. Volgende keer gaan we opzoek naar een meid voor jou! :thumbsup:

Misschien met een cameraploeg erbij.. Dan maken we er een TV-serie van: "Kaakschaatser zoekt vrouw".

HAHAHAH GAST!
You've just made my day :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 23:43 

Hardtraxx Veteran

modernization schreef:
Wie jij? Jij bakt er helemaal niks van joh :$ grapjee

Zie je mijn ogen?
Nee he...
nou ze staan nu zo :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Mike-O schreef:

Naja, ik had er eentje :P
Maar ik ga altijd een tandje verder, heel irritant, ook zonde van mijn tanden :P

Geniale serie wordt dat, vind mama vast vet :D :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 23:54 

Hardtraxx Veteran

Ik wou al zeggen, pepepe mag je zeker niet vergeten Daniël, die was afgelopen zaterdag ook keihard aan het beuken, zoals gewoonlijk! :yay: Alleen jammer dat ie wegging, zat ik als enige los te gaan op de hardcore :(

En een Real-Life soap, die wil ik zien! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 23:56 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Ik wou al zeggen, pepepe mag je zeker niet vergeten Daniël, die was afgelopen zaterdag ook keihard aan het beuken, zoals gewoonlijk! :yay: Alleen jammer dat ie wegging, zat ik als enige los te gaan op de hardcore :(

En een Real-Life soap, die wil ik zien! :D

Sorry dat we wat eerder weg gingen :$
Tijdens de set van b-front voelde ik al een dikke kramp in me kuiten opkomen, maar die heb ik lekker genegeert tot dat laatste uurtje hardcore.
Toen kon ik echt niet meer en timo (die vriend van me) en mijn vriendin wilden eigenlijk ook wel naar huis.

Met hardbass blijven we tot het einde, wat er ook gebeurd ^^
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen