Een held duswrote:Is ook een metalgast maar hij ging wel constant los
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
M
wrote:Is ook een metalgast maar hij ging wel constant los
@ Daveytl:
In de radstake mooie dames?
Weet niet naar welke radstake jij altijd gaat? 
In de radstake mooie dames?
Nou, de meisjes met wie wij eerder gingen, zagen er niet slecht uit hoorwrote:@ Daveytl:
In de radstake mooie dames?Weet niet naar welke radstake jij altijd gaat?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
radstake komen wel mooie dames, alleen de tent zelf is geen plompzak an
Hahah dan kom ik meestal op de verkeerde avonden zie ik al!
Meestal zie ik die 'wijven' in dit geval ergens in een hoekje, shirt half over hun buik stinkend naar bier weg te rotten... Die boerinnen toch altijd
Meestal zie ik die 'wijven' in dit geval ergens in een hoekje, shirt half over hun buik stinkend naar bier weg te rotten... Die boerinnen toch altijd
Ja het is ook vies, maar wel de waarheid. Er is altijd wel een vlink zatte bierin waar je ook kijkt daar 
View on YouTube
Hahahah, in het begin plaatje. Die 2 gaste rechts geven elkaar een lekker kusje
View on YouTube
Hahahah, in het begin plaatje. Die 2 gaste rechts geven elkaar een lekker kusje
Naja ik ken hier alleen maar blonde sletjes die in een hoekje staan, ik ben nog nooit in radstake of een ander boeren gehucht geweest.wrote:Ja het is ook vies, maar wel de waarheid. Er is altijd wel een vlink zatte bierin waar je ook kijkt daar
Dan kom je in de verkeerde zaal:P Je zult ze vast wel hebben, gewoon niet aan ergeren en stug doorlopenJa het is ook vies, maar wel de waarheid. Er is altijd wel een vlink zatte bierin waar je ook kijkt daar
Achja, als ik een avondje met vrienden ga stappen met de insteek dat we alleen maar gaan stampen, dan ga ik ook vol uit mn plaat hoor:P
Zoals bij Dieka
Ik overdrijf natuurlijk wel een beetje, maar dat komt door deze dag... 
-
DHardtraxx Newbie
- 37 posts member since 2009
- last seen Jul 2014
wrote:Voorbeeld van een feest waar echt goed gefeest werd:wrote:Voorbeeld van een feest waar echt goed gefeest werd: The Great Zany Show
Sensation 2004
Inqoming 2005
FFWD 2004
sensation 2004 heb de filmpjes ervan gezien hoe vet ziet dat er allemaal uit
en die set van promo is gewoon een heilige:D
op the qontinent dit jaar knalde hij er ook een heerlijk setje in:P
Op Dominator dit jaar werd het beste gefeest van alle feesten waar ik was. Wat een ongelofelijk geweldige sfeer heerste daar op sommige stages!
-
M
Hahaha mooi verwoordwrote:Hahah dan kom ik meestal op de verkeerde avonden zie ik al!
-
M
Ik wou zeggen, de nieuwe hardstyle zaal in RS is nog kleinerwrote:Dan kom je in de verkeerde zaal:P Je zult ze vast wel hebben, gewoon niet aan ergeren en stug doorlopenJa het is ook vies, maar wel de waarheid. Er is altijd wel een vlink zatte bierin waar je ook kijkt daar![]()
Achja, als ik een avondje met vrienden ga stappen met de insteek dat we alleen maar gaan stampen, dan ga ik ook vol uit mn plaat hoor:P
Zoals bij Dieka
Ja belachelijk! Die zaal stond echt altijd vol, en dan gaan ze nu een kleinere zaal gebruiken om al die mensen in te proppen.wrote:Ik wou zeggen, de nieuwe hardstyle zaal in RS is nog kleinerwrote:Dan kom je in de verkeerde zaal:P Je zult ze vast wel hebben, gewoon niet aan ergeren en stug doorlopenJa het is ook vies, maar wel de waarheid. Er is altijd wel een vlink zatte bierin waar je ook kijkt daar![]()
Zoals bij Dieka
Niet dat ik er nog vaak kom
Bump, zijn er nog filmpjes zoals die op Hysteria te vinden? Vind het altijd tof om te zien hoe al die Hardtraxxers uit hun plaat gaan 
Het laatste feestje was XQ; maar daar werd niet extreem hard geparty'd.
Hard Bass zal wel weer mooie filmpjes opleveren!
Hard Bass zal wel weer mooie filmpjes opleveren!
Ik neem mn beukproof-camera wel weer mee 
Heb trouwens nog wel een filmpje van Loudness, toch mooi hoe massaal het daar los ging.
View on YouTube
Heb trouwens nog wel een filmpje van Loudness, toch mooi hoe massaal het daar los ging.
View on YouTube
Wel een dik filmpje, maar doe mij maar outdoor filmpjes
Welke camera heb je trouwens dat wasiknie?
Heerlijk om te zien, dat van Loudness. Beter gaat het de volgende keer ook zo goed los, dan ben ik er wel. 
Op Hard Bass zal ik jullie even laten zien hoe stampen moet

Kon ik ook maar naar Hard Basswrote:Op Hard Bass zal ik jullie even laten zien hoe stampen moet![]()