Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 00:02 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
Chukkels schreef:
Ik wou al zeggen, pepepe mag je zeker niet vergeten Daniël, die was afgelopen zaterdag ook keihard aan het beuken, zoals gewoonlijk! :yay: Alleen jammer dat ie wegging, zat ik als enige los te gaan op de hardcore :(

En een Real-Life soap, die wil ik zien! :D

Sorry dat we wat eerder weg gingen :$
Tijdens de set van b-front voelde ik al een dikke kramp in me kuiten opkomen, maar die heb ik lekker genegeert tot dat laatste uurtje hardcore.
Toen kon ik echt niet meer en timo (die vriend van me) en mijn vriendin wilden eigenlijk ook wel naar huis.

Met hardbass blijven we tot het einde, wat er ook gebeurd ^^

Dub, watjes zeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 00:04 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:

Haha, ik weet dat ik niet zo hard ben als jij, maar ik kom zeker in de buurt ^^
K zal je laten zien hoe hard we kunnen zijn de 12e :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 00:06 

Hardtraxx Veteran

Kramp? Heb ik tegenwoordig wel een oplossing voor haha. Ik kon nog wel een paar uurtjes door om eerlijk te zijn. :whistle:

Ben benieuwd wat je laat zien volgende week zaterdag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 00:07 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Kramp? Heb ik tegenwoordig wel een oplossing voor haha. Ik kon nog wel een paar uurtjes door om eerlijk te zijn. :whistle:

me piemel
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 00:08 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
Chukkels schreef:

me piemel

Ik hoop het toch niet, maar als je dat doet, doe dat dan rond een uur of 5, dan ben ik het na 2 seconden alweer vergeten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 00:08 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
Olijfboompje schreef:

Haha, ik weet dat ik niet zo hard ben als jij, maar ik kom zeker in de buurt ^^
K zal je laten zien hoe hard we kunnen zijn de 12e :yay:

Haha ik leer het je wel :thumbsup:
de twaalfde wordt een heilige triangulatie van uberstamperts, jwt. :love: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 00:10 

Hardtraxx Veteran

12 februari gaan we de vloer kapot stampen

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
pepepe schreef:
Chukkels schreef:

me piemel

Ik hoop het toch niet, maar als je dat doet, doe dat dan rond een uur of 5, dan ben ik het na 2 seconden alweer vergeten xd

Haha, denk niet dat er nog veel van me pielemans overblijft na al die middeltjes die ik ga gebruiken, dus je hoeft je geen zorgen te maken!

Olijfboompje schreef:
Haha ik leer het je wel :thumbsup:
de twaalfde wordt een heilige triangulatie van uberstamperts, jwt. :love: xd

Indeed my friend, uberstamperts re-unite :worship:

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:

Zeker weten! :D We stampen gewoon door de vloer heen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 00:17 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Hoofdcoach schreef:

Zeker weten! :D We stampen gewoon door de vloer heen!

Zeker weten :woot: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 00:32 

Hardtraxx Veteran

We gaan zo hard stampen dat we een week niet kunnen lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 08:47 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
We gaan zo hard stampen dat we een MAAND niet kunnen lopen.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 08:56 

Hardtraxx Veteran

naar huis in een rolstoel? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 09:03 

Hardtraxx Veteran

Na Fusion had ik iig dat ik door mijn benen zakte toen ik de volgende ochtend uit bed stapte. Dat is nu ook mijn doel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 10:16 

Hardtraxxer

Even een rare vraag :)

Ik ben zelf beperkt in mijn bewegingsvrijheid door een ongeluk met voetballen. Dit is al op vrij jonge leeftijd gebeurt en in de loop der jaren is het achteruit gegaan.

Als ik naar feesten ging dan ging ik op mijn manier altijd compleet uit mijn dak en kon dat ook de hele avond volhouden. Het probleem was echter dat ik eigenlijk niet moest rusten of ergens gaan zitten omdat mijn benen dan ineens een klap kregen en ik moeilijk weer uit mijn dakkie kon gaan.

Mijn laatste feest is ook weer ffies geleden en zou dolgraag weer naar een Loudness, Q-base of Decibel willen gaan. Heb helaas Fusion: The next level ook moeten laten schieten.

Ik zie ook zeer zelden tot nooit mensen met een rolstoel of dat soort dingen. Is het toch mogelijk om met een rolstoel naar een feest te kunnen gaan? Kan ik dan wel niet stampen maar wel lekker uit mijn dakkie gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 10:18 

Hardtraxx Veteran

Franske schreef:
Ik zie ook zeer zelden tot nooit mensen met een rolstoel of dat soort dingen. Is het toch mogelijk om met een rolstoel naar een feest te kunnen gaan? Kan ik dan wel niet stampen maar wel lekker uit mijn dakkie gaan :)

Ik zie er wel vaker een paar! Met name in de HMH juist. Soms zijn het echt gehandicapten die met een buis naar hun mond en dergelijke zijn, maar ook gewoon mensen met een verlamming in de benen die helemaal los gaan.

Kijk eens naar het vorige seizoen van BNN's Je zal het maar hebben. Daar gaat ook iemand in een rolstoel naar Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 10:30 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Ik zie er wel vaker een paar! Met name in de HMH juist. Soms zijn het echt gehandicapten die met een buis naar hun mond en dergelijke zijn, maar ook gewoon mensen met een verlamming in de benen die helemaal los gaan.

Kijk eens naar het vorige seizoen van BNN's Je zal het maar hebben. Daar gaat ook iemand in een rolstoel naar Qlimax.

Ah dankjewel! :) Dan zal ik dat toch eens regelen, want het blijft een ultiem gevoel als je met zoveel anderen helemaal uit je plaat kan gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 12:07 

Hardtraxx Addict

Franske schreef:
want het blijft een ultiem gevoel als je met zoveel anderen helemaal uit je plaat kan gaan.

kijk, en daar gaat het om! :yes:

Aankomend weekend op Zany en Titan stampen, komt veel fanatiek volk dit x :D
misschien even wat stampfilmpjes schieten en hier plaatsen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 12:09 

Donateur

Op Hardbass , gaat Hardtraxx ff laten zien wat gewoon helemaal losgaan is!! :woot: Laten we ze ff een poepie ruiken :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 12:24 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Op Hardbass , gaat Hardtraxx ff laten zien wat gewoon helemaal losgaan is!! :woot: Laten we ze ff een poepie ruiken :whistle:

Waar hardtraxx staat zakt de vloer nog wat wat lagers dan elders in de zaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 20:16 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Een week maar .... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 20:26 

Hardtraxx Veteran

Franske schreef:
Khadber schreef:

Ah dankjewel! :) Dan zal ik dat toch eens regelen, want het blijft een ultiem gevoel als je met zoveel anderen helemaal uit je plaat kan gaan.

Heb je ooit de aflevering van BNN gezien met Valerio, was ook in een persoon in een rolstoel die naar Qlimax ging. Ik heb zelf veel respect voor mensen met een beperking die dan toch gewoon er naar toe gaan! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 20:52 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
Franske schreef:
Khadber schreef:

Heb je ooit de aflevering van BNN gezien met Valerio, was ook in een persoon in een rolstoel die naar Qlimax ging. Ik heb zelf veel respect voor mensen met een beperking die dan toch gewoon er naar toe gaan! :thumbup:

Ja, klopt die heb ik ook gezien.. zeker respect voor die gast, ondanks je beperking toch gaan en er een feest van maken. Je zag ook gewoon hoe blij die was echt prachtig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 20:53 

Hardtraxx Veteran

mezeke schreef:
Kevin-Raw schreef:

Waar hardtraxx staat zakt de vloer nog wat wat lagers dan elders in de zaal :P

Halen ze die platen weg als vitesse weer moet spelen en dan zie je dat de grond niet gelijk loopt haha! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 00:40 

Donateur

Piaaa schreef:
Daveytl schreef:

Een week maar .... :huh:

Jij een maand, je hebt nog wat goed te maken na Loudness jongeman ;) :evil:
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen