Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 23:59 

Hardtraxxer

Jij met je pauper stad :') .[/quote]

Jij moet nog veel leren wat echt stampe is, deze gasten zijn tenminste niet soo binkie, shirtje uit, volgespote met anabole, en beetje stoer met hun armen over elkaar stil staan..

Deze gasten wete wat echt losgaan is!!

Kom maar keer naar een HT meeting en je zal zien, dat jij dan ineens het stille sulligere mannetje bent, wat niet goed losgaat.. of heb je geoefend op de: Hoe stamp ik tutorial op youtube? xd[/quote]

Haha kerel , ik ga zelf ook altijd goed loos met mijn vaste vriendengroep maar ik geef alleen maar mijn mening. Ik het sullige mannetje ? Haha ik ging al naar feesten en stampte er al op los toen jij nog 15 was. Ga aub niet van dit soort praat houden want ik moet er alleen maar van lachen :lol: . En denk je nou echt dat elke brede gast anabolen heeft gespoten :') ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 00:01 

Donateur

Ten eerste dat over de anabolen was sarcastisch, maar je weet precies wat ik bedoel, ik zit zelf ook 5 dagen per week in de sportschool. Maar ik ga er ook niet bij lopen met me shirtje uit beetje uitslove en beetje breed lopen doen.

Kom maar keer met je vriendengroepje naar een meeting en dan zullen we zien wie er harder losgaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 00:02 

Hardtraxx Addict

H4rdstyleLova schreef:
Jij met je pauper stad :') .

Jij moet nog veel leren wat echt stampe is, deze gasten zijn tenminste niet soo binkie, shirtje uit, volgespote met anabole, en beetje stoer met hun armen over elkaar stil staan..

Deze gasten wete wat echt losgaan is!!

Kom maar keer naar een HT meeting en je zal zien, dat jij dan ineens het stille sulligere mannetje bent, wat niet goed losgaat.. of heb je geoefend op de: Hoe stamp ik tutorial op youtube? xd[/quote]

Haha kerel , ik ga zelf ook altijd goed loos met mijn vaste vriendengroep maar ik geef alleen maar mijn mening. Ik het sullige mannetje ? Haha ik ging al naar feesten en stampte er al op los toen jij nog 15 was. Ga aub niet van dit soort praat houden want ik moet er alleen maar van lachen :lol: . En denk je nou echt dat elke brede gast anabolen heeft gespoten :') ?[/quote]

n33 m33st4l z1jn h3t v4n d13 m3ns3n m3t d1t s00rt d1ng3n..
maar alsof elke gast met lang haar wel metal is, die redenatie is precies hetzelfde..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 00:06 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Ten eerste dat over de anabolen was sarcastisch, maar je weet precies wat ik bedoel, ik zit zelf ook 5 dagen per week in de sportschool. Maar ik ga er ook niet bij lopen met me shirtje uit beetje uitslove en beetje breed lopen doen.

Kom maar keer met je vriendengroepje naar een meeting en dan zullen we zien wie er harder losgaat :D

Nee ik ook niet maar af en toe moet er wel wat geshowed worden :thumbup: . Maar je had wel gelijk kwa gasten die alleen zichzelf maar showen en breed zijn geworden van de anabooltjes , daar lopen er genoeg van op een feest... en niet eens losgaan >.< . En ik denk dat het hard tegen hard word , die lui uit die filmpjes hier tegen mijn groep :lol: . Kijk die gast met dat lange haar lijkt in mijn ogen gewoon een metal-liefhebber. Dat je naar hs feesten gaat okee maar ik ga toch ook niet met mijn kleding en haartjes vol met gel naar een deathmetal feest ? xd . Je kan dan gewoon zulke reacties verwachten , get over it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 00:09 

Donateur

H4rdstyleLova schreef:
Kevin-Raw schreef:

Nee ik ook niet maar af en toe moet er wel wat geshowed worden :thumbup: . Maar je had wel gelijk kwa gasten die alleen zichzelf maar showen en breed zijn geworden van de anabooltjes , daar lopen er genoeg van op een feest... en niet eens losgaan >.< . En ik denk dat het hard tegen hard word , die lui uit die filmpjes hier tegen mijn groep :lol: . Kijk die gast met dat lange haar lijkt in mijn ogen gewoon een metal-liefhebber. Dat je naar hs feesten gaat okee maar ik ga toch ook niet met mijn kleding en haartjes vol met gel naar een deathmetal feest ? xd . Je kan dan gewoon zulke reacties verwachten , get over it.

Jaa ene kant meeste metal gastne hebbe lange haren indd, maarja dat is net zo vooroordeel dat alle hardcore liefhebbers kaal zijn :/ Ik ben ook vol liefhebber van de hardcore, maar mijn kop is ook niet kaal. :D :x maajra ieder ze eigen mening, zolang ze maar losgaan! :yay: Ik ben toch lekker uit me dak en ga toch wel met iedereen los :clap:

MAAR PS: IK KIJK FF HET FILMPJE OPNIEUW, want ik hoorde jou iets zeggen over kleeding :D Volgens mij heb hij gewoon een super dik Fusion shirt aan! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 00:11 

Hardtraxx Elite

H4rdstyleLova schreef:
Kevin-Raw schreef:

Onzin, dat heet vooroordelen! Ik ga toch ook gewoon naar Rock Werchter en heb notabene vooraan gestaan bij Rammstein. Niemand die zo iets zegt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 00:16 

Hardtraxxer

Ja het zijn ook vooroordelen maar dergelijke reacties kun je gewoon verwachten. Maar goed no hard feelings :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 00:16 

H4rdstyleLova schreef:
Kevin-Raw schreef:

Wat een fucking onzin :') Bevestigd alle verhalen omtrent Groesbeek, sorry Ebbie uitzonderingen daargelaten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 00:17 

Hardtraxx Elite

Almighty schreef:
H4rdstyleLova schreef:
Kevin-Raw schreef:

Wat een fucking onzin :') Bevestigd alle verhalen omtrent Groesbeek, sorry Ebbie uitzonderingen daargelaten :P

Maar dat zijn ook weer voordelen en iedereen over een kam scheren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 00:19 

Dat is ook zo :P Maar dat doet hij ook dus dan mag ik ook loze argumenten droppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 00:22 

Maakt mijn opmerking een stuk minder loos ineens
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 00:28 

Hardtraxxer

H4rdstyleLova schreef:
@ Almighty , Come at me brah :lol: .

H4rdstyleLova, wie ben je dan? Ik kom namelijk ook uit Groesbeek
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 01:28 

Hardtraxx Veteran

H4rdstyleLova schreef:
haha die filmpjes , losgaan sowieso maar wel hoog nerd gehalte en wtf doet die metal gast op hs feesten :') .

Over welke metal gast heb je t eig? Die rooie op de hysteria filmpjes? Als dat zo is, is t idd een metal gast, maar houdt ook gewoon van hardstyle en hardcore en kon gratis mee door die 2-bezoekers-per-ticket-actie. Heeft er op t feest volgens mij amper of geen opmerkingen over gehad :P

Maar goed, ik snap niet echt wat het nou uitmaakt hoe iemand er uit ziet op een feest. Als ze maar gezellig zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 09:07 

Donateur

PNXRMX schreef:
H4rdstyleLova schreef:
haha die filmpjes , losgaan sowieso maar wel hoog nerd gehalte en wtf doet die metal gast op hs feesten :') .

Over welke metal gast heb je t eig? Die rooie op de hysteria filmpjes? Als dat zo is, is t idd een metal gast, maar houdt ook gewoon van hardstyle en hardcore en kon gratis mee door die 2-bezoekers-per-ticket-actie. Heeft er op t feest volgens mij amper of geen opmerkingen over gehad :P

Maar goed, ik snap niet echt wat het nou uitmaakt hoe iemand er uit ziet op een feest. Als ze maar gezellig zijn :)

Volgens mij bedoelt hij jou james :innocent: Van die q-dance presents fusion filmpjes :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 09:34 

Hardtraxx Elite

H4rdstyleLova schreef:
Kijk die gast met dat lange haar lijkt in mijn ogen gewoon een metal-liefhebber. Dat je naar hs feesten gaat okee maar ik ga toch ook niet met mijn kleding en haartjes vol met gel naar een deathmetal feest ? xd . Je kan dan gewoon zulke reacties verwachten , get over it.

Jij bent toch echt degene die hier uit de boot valt, zo een belachelijk ventje met vooroordelen die graag een beetje stoer en belachelijk loopt te doen. Zo is het hoe je jezelf hier loopt te presenteren tenminste. En als je de reacties eens op je post zou lezen dan zou je misschien merken dan 'zulke reacties' door niemand hier geapprecieerd worden en jij toch blijkbaar degene bent die hier uit de boot valt (misschien scheelt er dan toch wat in jouw denkwijze, idpv de onze). Maar ja, jij bent weer zo een typisch gevalletje van in boxen denken. Ik vind het alleen maar zielig, zeker om je dan ook nog eens zo op een internetforum te gaan voorstellen. :')

PNXRMX schreef:
Over welke metal gast heb je t eig?

Ik ben er ook vanuit gegaan dat hij jou bedoelde inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 09:37 

Donateur

DarkBeatz schreef:
H4rdstyleLova schreef:
Kijk die gast met dat lange haar lijkt in mijn ogen gewoon een metal-liefhebber. Dat je naar hs feesten gaat okee maar ik ga toch ook niet met mijn kleding en haartjes vol met gel naar een deathmetal feest ? xd . Je kan dan gewoon zulke reacties verwachten , get over it.

Jij bent toch echt degene die hier uit de boot valt, zo een belachelijk ventje met vooroordelen die graag een beetje stoer en belachelijk loopt te doen. Zo is het hoe je jezelf hier loopt te presenteren tenminste. En als je de reacties eens op je post zou lezen dan zou je misschien merken dan 'zulke reacties' door niemand hier geapprecieerd worden en jij toch blijkbaar degene bent die hier uit de boot valt (misschien scheelt er dan toch wat in jouw denkwijze, idpv de onze). Maar ja, jij bent weer zo een typisch gevalletje van in boxen denken. Ik vind het alleen maar zielig, zeker om je dan ook nog eens zo op een internetforum te gaan voorstellen. :')

We kunnen er beter gewoon over ophouden :/ want deze discussie gaat natuurlijk weer nergens heen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 09:39 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
We kunnen er beter gewoon over ophouden :/ want deze discussie gaat natuurlijk weer nergens heen :x

Je lokt het toch gewoon zelf uit als je zo een meuk gaat posten in een forum waar veel mensen met elkaar bevriend zijn en ook echt samen gaan feesten enzo? Wat verwacht je zelf dan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 10:28 

Hardtraxxer

1 ding, what the fuck maakt het uit hoe je eruit ziet als je naar een feest gaat, welk genre dan ook...

Idd, wat een ongelooflijk hokjes denken :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 10:38 

Donateur

Jaren terug zag je nog van alles en nog wat op hardstyle feesten, tegenwoordig is het overgenomen door strakke shirtjes en veel gel :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 10:44 

Donateur

Mol schreef:
Jaren terug zag je nog van alles en nog wat op hardstyle feesten, tegenwoordig is het overgenomen door strakke shirtjes en veel gel :x

En dat is juist jammer, net als onze patrick jumpen fans, die lui met hun kuifje op hun voorhoofd geplakt en derest naar achtere, broek in de sokjes, shirt in dr broek, zoon roosekransje (wat ik zo kansloos vind, of je moet echt gelovig zijn). En die mannetjes proberen nu de hardstyle scene kapot te maken, net soals ze met jumpen hebben gedaan, komen ze nu naar hardstyle feesten beetje stoer en populair doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 10:45 

Aan het typen...

H4rdstyleLova schreef:
Ik het sullige mannetje ? Haha ik ging al naar feesten en stampte er al op los toen jij nog 15 was.

:') Dat is wel 2 jaar geleden :yawn: , als we toch in de vooroordelen sfeer zitten, jij lijkt mij zo'n type die naar hardstylefeesten gaat om bij de groep te horen. Je kennis van hardstyle is waarschijnlijk minimaal en bijna al je posts zijn in het qlimax 2010 topic. :corn: En br33zah taal is iets voor jongens/meisjes van 15.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 10:48 

Donateur

Lyst schreef:
H4rdstyleLova schreef:
Ik het sullige mannetje ? Haha ik ging al naar feesten en stampte er al op los toen jij nog 15 was.

:') Dat is wel 2 jaar geleden :yawn: , als we toch in de vooroordelen sfeer zitten, jij lijkt mij zo'n type die naar hardstylefeesten gaat om bij de groep te horen. Je kennis van hardstyle is waarschijnlijk minimaal en bijna al je posts zijn in het qlimax 2010 topic. :corn: En br33zah taal is iets voor jongens/meisjes van 15.

Jaa want smaak zal die wel niet hebben als die naar Qlimax gaat :D Daar lopen alle commerciele kijkjes mensen die gaan staan filmen :P ( met uitzondering van een aantal die-hard hardtraxxers natuurlijk ) Ik heb me kaartje direct verkocht toen de line up bekend werd gemaakt :lol:

PS: Op me 15e was me eerste grote feest trouwens :D Hardcore to the bone :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 10:49 

Donateur

Ach ze proberen de scene niet zo zeer kapot te maken, maar ze proberen gewoon populair te worden.
Ga dan RNB luisteren is m'n tip! Dat trekken de vrouwtjes beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 11:09 

H4rdstyleLova schreef:

even nog hier over.....
kijk eens goed rond gozer ;)
op Ground Zero dit jaar stond een gabebr met lang haar wtf is je probleem?
ik ben zelf ook gothic/metalfreak geweest en toch ben ik naar MOH geweest..
maak daar geen probleem van
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 11:14 

Hardtraxx Elite

Terug on topic mag nu wel weer!
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen