Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 13:30 

Hardtraxxer

(om het topic weer ff terug te brengen ^^)
Ik vraag het me af, mensen die de meeste van de tijd stil staan op feesten houden die wel echt van de muziek?
ik bedoel je hoeft er niet van te houden maar wat beweging kan nooit geen kwaad, ik denk ook dat de meeste mensen bang zijn om los te gaan. Want zoals ik op decibel helemaal los ging bij psyko punkz waren er een verdomd veel aantal mensen die me aan zaten te kijken alsof ik gestoord was ofzo. ik denk dat de meeste 'feestbezoekers' zich nogal druk maken om wat andere mensen van hun denken, en daarom denk ik dat het stampen verdwijnt. (wel jammer want er is geen beter gevoel om met ze alle los te gaan.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 13:33 

Hardtraxx Veteran

als dat de reden zou zijn is dat echt focking lelijk...je gaat toch naar een feest om je die uren helemaal te laten gaan...mij persoonlijk maakt het echt niet uit of mensen naar mij staan te kijken als ik sta te beuken al een malle:P....kheb meestal dan wel gebruikt maar toch...op zn feest zouden mensen zich daar juist niet druk om moeten maken wan=t daar is zn feeast toch voor om je even heloemaal te laten gaan :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 13:54 

Hardtraxxer

donkeyrollers schreef:
als dat de reden zou zijn is dat echt focking lelijk...je gaat toch naar een feest om je die uren helemaal te laten gaan...mij persoonlijk maakt het echt niet uit of mensen naar mij staan te kijken als ik sta te beuken al een malle:P....kheb meestal dan wel gebruikt maar toch...op zn feest zouden mensen zich daar juist niet druk om moeten maken wan=t daar is zn feeast toch voor om je even heloemaal te laten gaan :yay:

Mij boeit het ook totaal niet, maar ik denk het he. ik weet natuurlijk niet waarom hun niet los gaan, ik kijk er altijd weken van te voren er naar uit en als ik er dan ben wil ik natuurlijk wel losgaan.. als je niet uit je plaat wil gaan waarom ga je dan nog naar een feest? gezelligheid? gelegenheid om te spacen ofzo? voor mij is het nog steeds een raadsel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 14:11 

Hardtraxx Elite

Echt he, ik ga ook echt naar een feest om daar gewoon mijzelf helemaal naar de tering te stampen :lol: Als ik de dagen nadien niet meer recht loop weet ik dat het goed is geweest :P Mij valt het trouwens nooit op of ik bekeken word of niet, kan me zowiezo ook geen reet schelen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 14:27 

Hardtraxxer

Weet niet of hier veel mensen Weleens een Q-Base hebben meegemaakt ? Vind het stamp/losgaan gehalte daar hoger als bij andere feesten , kwa indoor vind ik InQontrol het vetste , op de main van de laatste editie ging het rechtsvoor toch ganz gut loos. Qlimax is HET voorbeeld van een dagjesmensen feest. Decibel was deze keer ook sneller uitverkocht en op de main daar is het ook belabberd en dat word steeds erger , zelfde geld voor Defqon 1. Owhja en Kevin en Lyst ik ga niet alleen maar naar Qlimax , ben naar meer feesten dan jullie geweest dus ga niet weer onzin praten :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 14:35 

Hardtraxx Veteran

Ik snap ook niet waarom mensen naar feesten gaan en daar dan niet los gaan. Ik vindt het eigenlijk standaard dat als je naar een feest gaat dat je dan los gaat. Anders is het eigenlijk gewoon zonde van het geld. Vindt het ook apart als mensen raar staan te kijken als ik los ga, maarja die mensen horen d'r eigenlijk ook niet thuis. Die moeten lekker naar een kroeg of disco gaan en daar lekker gaan staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 14:36 

Donateur

H4rdstyleLova schreef:
Weet niet of hier veel mensen Weleens een Q-Base hebben meegemaakt ? Vind het stamp/losgaan gehalte daar hoger als bij andere feesten , kwa indoor vind ik InQontrol het vetste , op de main van de laatste editie ging het rechtsvoor toch ganz gut loos. Qlimax is HET voorbeeld van een dagjesmensen feest. Decibel was deze keer ook sneller uitverkocht en op de main daar is het ook belabberd en dat word steeds erger , zelfde geld voor Defqon 1. Owhja en Kevin en Lyst ik ga niet alleen maar naar Qlimax , ben naar meer feesten dan jullie geweest dus ga niet weer onzin praten :lol: .

Klopt, Inqontrol vond ik echt keihard losgaan bij de Main, maar je had ook wel lekker wat ruimte om los te gaan daarzo! :yay: Maar ik hoop dat Loudness over 3 weken, alle binne feesten gaat overtreffe!!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 14:38 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
H4rdstyleLova schreef:

Klopt, Inqontrol vond ik echt keihard losgaan bij de Main, maar je had ook wel lekker wat ruimte om los te gaan daarzo! :yay: Maar ik hoop dat Loudness over 3 weken, alle binne feesten gaat overtreffe!!! :bomb:

Loudness zal zeker lomp worden aangezien er bijna alleen maar raw-hs artiesten komen. Dus geen HHZ , DBSTF meuk , én die meuk trekt juist dagjesmensen aan ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 14:42 

Hardtraxx Veteran

Geen dagjesmensen is idd wel beter, maar ik vindt persoonlijk de grotere feesten leuker dan de kleinere, en er bestaan bijna geen grote feesten meer zonder dagjesmensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 14:48 

Hardtraxx Addict

Nandohs schreef:
Ik snap ook niet waarom mensen naar feesten gaan en daar dan niet los gaan. Ik vindt het eigenlijk standaard dat als je naar een feest gaat dat je dan los gaat. Anders is het eigenlijk gewoon zonde van het geld. Vindt het ook apart als mensen raar staan te kijken als ik los ga, maarja die mensen horen d'r eigenlijk ook niet thuis. Die moeten lekker naar een kroeg of disco gaan en daar lekker gaan staan.

Je kan thuis toch ook wel losgaan op je kamertje? Jij kijkt het nu andersom > Jij zegt dat ze jou raar aankijken omdat je hard losgaat, maar jij kijkt hun ook misschien raar aan omdat ze niet losgaan. Veel mensen gaan wss ook voor de show naar een feest en niet alleen voor de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 14:55 

Donateur

Atraxisz schreef:
Nandohs schreef:

Je kan thuis toch ook wel losgaan op je kamertje? Jij kijkt het nu andersom > Jij zegt dat ze jou raar aankijken omdat je hard losgaat, maar jij kijkt hun ook misschien raar aan omdat ze niet losgaan. Veel mensen gaan wss ook voor de show naar een feest en niet alleen voor de muziek.

Dan vind ik dat ze lekker naar een showfeest moeten gaan met hun smaak muziek, en niet een beetje stil moeten gaan staan heell de avond,
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 14:59 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
showfeest

Zoals? Qlimax?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 15:00 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Atraxisz schreef:
Nandohs schreef:

Dan vind ik dat ze lekker naar een showfeest moeten gaan met hun smaak muziek, en niet een beetje stil moeten gaan staan heell de avond,

Precies. Ik vindt het raar als mensen mij aankijken als ik los ga omdat dat eigenlijk de bedoeling is op zo'n feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 15:15 

Donateur

Atraxisz schreef:
Kevin-Raw schreef:
showfeest

Zoals? Qlimax?

In een andere genre zeg ik toch, dus denk dan aan dirty dutch ofso.. ga daar dan lekker staan. Als je niet van hardstyle houd maar toch show wil
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 16:16 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Atraxisz schreef:
Kevin-Raw schreef:
showfeest

Zoals? Qlimax?

In een andere genre zeg ik toch, dus denk dan aan dirty dutch ofso.. ga daar dan lekker staan. Als je niet van hardstyle houd maar toch show wil

Of trance dan hoef je ook niet veel te bewegen :P
Maar ik heb ook meestal dan ben ik aan het stampen en dan lopen er alleen maar mensen langs me en tegen me aan of soms gaan ze zelfs 3cm voor me staan, daar kan ik me toch zo mateloos aan irriteren. Ga ergens lekker anders staan en hinder niet de mensen die wel aan het genieten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 16:45 

Donateur

Mol schreef:
Jaren terug zag je nog van alles en nog wat op hardstyle feesten, tegenwoordig is het overgenomen door strakke shirtjes en veel gel :x

Aaaaah kom op man, dat is gewoon he le maal NIET waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 17:17 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Atraxisz schreef:
Kevin-Raw schreef:
showfeest

Zoals? Qlimax?

Je kunt ook van hardstyle houden en voor de show gaan toch??

Nu ja, ik kan zelf niet stil blijven staan als ze eenmaal goede platen draaien. Maar mn vrienden moeten vaak eerst ook wat bier drinken ofzo :P En van één weet ik 100% zeker dat ie hardstyle helemaal te gek vindt, maar die staat ook vaak te filmen of gewoon zn bier rustig te drinken. Dus je hoeft niet per se los te gaan, om de muziek toch geweldig te vinden.
Dus om iedereen die stil staat als dagjesmensen af te schilderen is wat overdreven, er zijn gewoon ook mensen die niet los hoeven te gaan om een feest geweldig te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 17:23 

Donateur

dawasiknie schreef:
Mol schreef:
Jaren terug zag je nog van alles en nog wat op hardstyle feesten, tegenwoordig is het overgenomen door strakke shirtjes en veel gel :x

Aaaaah kom op man, dat is gewoon he le maal NIET waar.

Hou eens op joh, misschien was de helft van het stekelige type; maar er was veeeel meer variatie in publiek.
Nu is het zo'n uniforme massa; het lijkt bijna alsof je je zo moet kleden om ''hardstyler'' te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 17:41 

Hardtraxx Veteran

Heb ook wel eens dat ik raar aangekeken word maarja care. Je kent die mensen toch niet en je ziet ze toch nooit meer -.- . En een beetje naar mensen kijken doe ik ook wel eens, net alsof dat volk wat naar je staat te kijken gaat zeggen van 'haha kijk hem'. Denk dat dat 'kijken' niet negatief bedoeld is ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 18:21 

Donateur

Al bedoelen ze het wel negatief /care, maar vaak bewegen diegene die kijken ook nauwelijks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 18:35 

Hardtraxx Elite

Mol schreef:
Al bedoelen ze het wel negatief /care, maar vaak bewegen diegene die kijken ook nauwelijks.

Ach tuurlijk is dat niet negatief, ze zijn gewoon aan het bewonderen hoe mooi wij wel allemaal niet kunnen dansen xd Zodat wanneer ze thuis zijn ze onze moves kunnen beoefenen om later als ze groot zijn ook zo mooi te kunnen dansen als ons :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 20:58 

Hardtraxx Veteran

Als ik de hele tijd stil sta krijg ik last van mn poten, en als ik echt keihard los ga dan krijg ik kramp :D
Dan maar fucking hard krampen, wat bijna altijd gebeurt :lol:

Bij de Radstake ben ik wel eens raar aangekeken door mensen omdat ik zo los ging,
en omdat ik nogal aan het transpireren was. Maakt me weinig uit eigenlijk. Maar als er mooie meisjes bij komen staan, ga ik vaak toch wel iets minder los.
Geen idee waarom eigenlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 20:59 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Mol schreef:

Ach tuurlijk is dat niet negatief, ze zijn gewoon aan het bewonderen hoe mooi wij wel allemaal niet kunnen dansen xd Zodat wanneer ze thuis zijn ze onze moves kunnen beoefenen om later als ze groot zijn ook zo mooi te kunnen dansen als ons :P

Soms moet ik op een feest inkomen, soms ga ik van de 1e min los :D .
Maar je moet in dit geval niks van een ander aan trekken, het maakt niet uit hoe je los gaat, als je maar geen dom ingestuurde pasjes doet.
Gewoon keihard raggen,stampen, hakken of iets in die trant.
Ik hoor vaak van mensen en die zeggen hoe kan jij zolang los gaan zonder iets te gebruiken xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 21:25 

Hardtraxx Veteran

Ik zou eigenlijk niet weten of ik goed kan stampen, dat moet je maar aan leden vragen die mij hebben zien stampen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 21:39 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Ik zou eigenlijk niet weten of ik goed kan stampen, dat moet je maar aan leden vragen die mij hebben zien stampen. :P

Moet je het voor de grap thuis eens voor de spiegel gaan doen zoals je het ongeveer op een feest denkt te doen :)

Ik heb het geleerd door op feesten naar mensen te kijken waar ik het er vet bij uit vond zien (en als ik het zelfde patroon herkende bij meerdere mensen, dit is totaal geen ingestudeerd aantal pasjes ofzo als in het overhypte gehuppel (jump))

En dan thuis voor de spiegel proberen t ook zo te doen :D En gewoon zo veel mogelijk losgaan op feesten :clap:
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen