Nandohs schreef:
WIJNUH schreef:
urbandesigner schreef:
Het kan ook aan mij liggen, maar bij Q-base tijdens de set van B-front stonden wij helemaal vooraan,
en als wij naar achteren keken, zag je echt niemand losgaan... Bij Intents was dit ook al tijdens Isaac. Wij
stonden vooraan flink te stampen en die hele tent was ook maar halfvol, en stonden er veel mensen stil. Toen
DBSTF MMA draaiden gingen de jochies ineens wel los:P
Klopt, zo gaat dat. Bij Headhunterz & Wildstylez op Q-Base werd eerst No Time To Waste en daarna meteen Scrap Attack gedraaid, iedereen kon toen ineens wel los gaan, maar toen ze even later Max Enforcer - Gold (Bioweapon Rmx) draaiden, was ik een van de weinigen die los ging, kut dagjesmensen...
Heb ik echt een hekel aan, dat soort mensen. Die gaan ook alleen om te zeggen dat ze er zijn geweest.
En daarom kennen ze natuurlijk ook alleen de anthems etc.
Ben bij Qbase ook helemaal los gegaan tijdens de set van Wildstylez, was gewoon een mooie sfeer in het groepje waar wij stonden.
Maar ik ging er duidelijk niet heen om te zeggen dat ik er geweest was, en ik denk dat je meer mensen hebt zoals ik die ook erg genieten van de sfeer die er hangt.
Bij B-Front was het compleet anders, mensen om me heen stonden stil, ik stond alleen met kameraad, die niet erg veel van rauwe hardstyle houdt, keihard te genieten van de muziek en we stonden beiden keihard te beuken.