Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 16:47 

Klementino schreef:
DarkSymphony schreef:
@ Klementino

iedereen kan hakken alleen bij iedereen ziet het hakken er anders uit en je moet je voeten even snel bewegen zo snel als de bass gaat
duss niet goed bestaat niet :D :P

Scheelt dat even, maar er is natuurlijk wel een verschil tussen mensen die gewoon hakken omdat ze aan het raggen zijn of omdat ze meer hakken omdat ze het supergoed kunnen(zoals de echte gabbers enzo)

niemand kan het best hakken..
je hebt wel mensen die hakken gewoon mooier als anderen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 19:46 

Hardtraxx Veteran

Het kan ook aan mij liggen, maar bij Q-base tijdens de set van B-front stonden wij helemaal vooraan,
en als wij naar achteren keken, zag je echt niemand losgaan... Bij Intents was dit ook al tijdens Isaac. Wij
stonden vooraan flink te stampen en die hele tent was ook maar halfvol, en stonden er veel mensen stil. Toen
DBSTF MMA draaiden gingen de jochies ineens wel los:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 19:49 

Hardtraxx Elite

Daan! Waar blijven jou filmpjes? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2010 20:39 

Donateur

Joh die staan er al lang op, maar weinig Hardtraxx-stampgeweld deze keer :(
Is ook een beetje kut met het licht op die indoor-feesten.
Heb o.a. deze voor u

http://www.youtube.com/user/vakxRotterdam?feature=mhum hier en daar nog wel wat HT-ers te zien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 14:42 

Donateur

mooie filmpjes, jaaa die hardtraxxers zijn een voorbeeld voor de rest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 18:57 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Het kan ook aan mij liggen, maar bij Q-base tijdens de set van B-front stonden wij helemaal vooraan,
en als wij naar achteren keken, zag je echt niemand losgaan... Bij Intents was dit ook al tijdens Isaac. Wij
stonden vooraan flink te stampen en die hele tent was ook maar halfvol, en stonden er veel mensen stil. Toen

Klopt, zo gaat dat. Bij Headhunterz & Wildstylez op Q-Base werd eerst No Time To Waste en daarna meteen Scrap Attack gedraaid, iedereen kon toen ineens wel los gaan, maar toen ze even later Max Enforcer - Gold (Bioweapon Rmx) draaiden, was ik een van de weinigen die los ging, kut dagjesmensen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 19:00 

Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:

Wij hebben anders goed staan beuken op Q-base bij B-front, anderhalf uur non stop wel te verstaan. We stonden zon 20 à 30 meter van het podium af ;). Wat een vette set was dat, hoop dat ze die ooit nog een keer uitzenden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 19:01 

Hardtraxx Veteran

Heb je toch niet goed gekeken, wij stonden bij de vooringang rechts tijdens b-front.. en het ging aardig los kan ik je zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 19:44 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Heb je toch niet goed gekeken, wij stonden bij de vooringang rechts tijdens b-front.. en het ging aardig los kan ik je zeggen

Daar stond ik ook! Ging hard ja! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 19:55 

Hardtraxx Veteran

Haha waren we dan maar wat meer naar rechts gaan staan:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 22:11 

Hardtraxxer

haha die filmpjes , losgaan sowieso maar wel hoog nerd gehalte en wtf doet die metal gast op hs feesten :') .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 22:13 

Hardtraxx Elite

H4rdstyleLova schreef:
haha die filmpjes , losgaan sowieso maar wel hoog nerd gehalte en wtf doet die metal gast op hs feesten :') .

Haha Post van het Jaar!

Een gast met lange haren en het is meteen een metal gast xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 22:15 

Hardtraxx Elite

H4rdstyleLova schreef:

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 22:25 

Hardtraxx Veteran

H4rdstyleLova schreef:

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 22:25 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
en als wij naar achteren keken, zag je echt niemand losgaan...
Bij Intents was dit ook al tijdens Isaac. Wij

Dan heb je mij niet gezien :P Ben legendarisch hard los gegaan daar :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 22:26 

Hardtraxx Elite

H4rdstyleLova schreef:

Waar is je Zwitsal? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 22:27 

Aan het typen...

H4rdstyleLova schreef:

Gelukkig verdienen Br33zahs het wel om hardstyle te luisteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 22:47 

H4rdstyleLova schreef:

Weet genoeg :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 22:51 

Hardtraxxer

H4rdstyleLova schreef:

Wie ben je dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 22:59 

Simizle schreef:
Atraxisz schreef:
Als we dan toch bezig zijn:

HAN Arnhem CMD? Iemand?

Nee. Maar wel CMD in Breda (4e jaar). Studeer nu wel aan HAN Arnhem btw. Doe de minor doelgroepenmarketing ;)

wat :P vet :D
ik doe nu ook CMD :P 2e jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 23:06 

Hardtraxx Veteran

WIJNUH schreef:
urbandesigner schreef:

Klopt, zo gaat dat. Bij Headhunterz & Wildstylez op Q-Base werd eerst No Time To Waste en daarna meteen Scrap Attack gedraaid, iedereen kon toen ineens wel los gaan, maar toen ze even later Max Enforcer - Gold (Bioweapon Rmx) draaiden, was ik een van de weinigen die los ging, kut dagjesmensen...

Heb ik echt een hekel aan, dat soort mensen. Die gaan ook alleen om te zeggen dat ze er zijn geweest.
En daarom kennen ze natuurlijk ook alleen de anthems etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 23:11 

Hardtraxx Addict

H4rdstyleLova schreef:

jeezes ik flikkerde bijna van me stoel af van het lachen :P
wat een onzin..

bij mij laatst ook al iemand:
Ja ik zie types als jou hier niet zoveel rondlopen
Types als mij? wat voor type ben ik dan?
eh ja.... vanwege je lange haar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 23:18 

Hardtraxx Veteran

Nandohs schreef:
WIJNUH schreef:
urbandesigner schreef:

Heb ik echt een hekel aan, dat soort mensen. Die gaan ook alleen om te zeggen dat ze er zijn geweest.
En daarom kennen ze natuurlijk ook alleen de anthems etc.

Ben bij Qbase ook helemaal los gegaan tijdens de set van Wildstylez, was gewoon een mooie sfeer in het groepje waar wij stonden.
Maar ik ging er duidelijk niet heen om te zeggen dat ik er geweest was, en ik denk dat je meer mensen hebt zoals ik die ook erg genieten van de sfeer die er hangt.
Bij B-Front was het compleet anders, mensen om me heen stonden stil, ik stond alleen met kameraad, die niet erg veel van rauwe hardstyle houdt, keihard te genieten van de muziek en we stonden beiden keihard te beuken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 23:50 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
H4rdstyleLova schreef:

Jij met je pauper stad :') .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 23:54 

Donateur

H4rdstyleLova schreef:
Almighty schreef:
H4rdstyleLova schreef:

Jij met je pauper stad :') .

Jij moet nog veel leren wat echt stampe is, deze gasten zijn tenminste niet soo binkie, shirtje uit, volgespote met anabole, en beetje stoer met hun armen over elkaar stil staan..

Deze gasten wete wat echt losgaan is!!

Kom maar keer naar een HT meeting en je zal zien, dat jij dan ineens het stille sulligere mannetje bent, wat niet goed losgaat.. of heb je geoefend op de: Hoe stamp ik tutorial op youtube? xd
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen