Als we het dan toch daar over hebben, sunboom en hardstyleking zitten bij mij op school. 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Hahaha klein wereldtje hebben we ook 
Zitten er nog hardtraxx'ers op de TU/e? Specifiek bij Technische Bedrijfskunde? Of die nu de minor HTI doen?

Als we dan toch bezig zijn:
HAN Arnhem CMD? Iemand?
HAN Arnhem CMD? Iemand?
haha ideaal, hardtraxx neemt nog eens de wereld over.
Iemand Haagse Hogeschool?
Iemand Haagse Hogeschool?
-
A
Zat jij ook op Thorbecke dan?wrote:haha hoe geniaal, ik keek zo. ik dacht verrek, die zag ik op z'n filmpje op hardtraxx, waren jullie dus
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
Nee. Maar wel CMD in Breda (4e jaar). Studeer nu wel aan HAN Arnhem btw. Doe de minor doelgroepenmarketingwrote:Als we dan toch bezig zijn:
HAN Arnhem CMD? Iemand?
Iddwrote:Hey, maak ff een apart schooltopic ofzo
Back on topic please
Jongens jongens jongens.
Zijn
Jullie
Klaar
Om
Zaterdag
Ommundig
Hard
Te
Gaan
RAGGEN!!!!!!!!?
Ik
Namelijk wel!, en het gaat een legendarisch kiekje worden zo met zijn alleen bij elkaar
Zijn
Jullie
Klaar
Om
Zaterdag
Ommundig
Hard
Te
Gaan
RAGGEN!!!!!!!!?
Ik
Namelijk wel!, en het gaat een legendarisch kiekje worden zo met zijn alleen bij elkaar
Last edited by Piaaa on , edited 1 time in total.
Ik ook
Bij Slim Shore vullen we met al die hardtraxxers ongeveer de halve zaal
Zal goed zijn voor de sfeer
Daar zal denk ik echt bijna niemand stil staan. ALS er dagjesvolk is staan die bij Noisecuntrollers
Bij Slim Shore vullen we met al die hardtraxxers ongeveer de halve zaal
Zal goed zijn voor de sfeer
Daar zal denk ik echt bijna niemand stil staan. ALS er dagjesvolk is staan die bij Noisecuntrollers
wrote:Jongens jongens jongens.
Zijn
Jullie
Klaar
Om
Zaterdag
Ommundig
Hard
Te
Gaan
RAGGEN!!!!!!!!?
Neem je statiefje maar mee pik omhoogwrote:Dat wordt weer filmpjes maken
HAN Nijmegenwrote:Als we dan toch bezig zijn:
HAN Arnhem CMD? Iemand?
wrote:statiefje
Probleem opgelostpik omhoog
wrote:Jongens jongens jongens.
Zijn
Jullie
Klaar
Om
Zaterdag
Ommundig
Hard
Te
Gaan
Raggen
Beuken
Snoeien
Maaien
Ploegen
Zaaien![]()
En dat laatste uurtje natuurlijk alles alsnog om-:wrote:Jongens jongens jongens.
Raggen
Beuken
Snoeien
Maaien
Ploegen
Zaaien![]()
HAKKEN!!
Dat hakken heb ik maar achterwege gelaten.wrote:En dat laatste uurtje natuurlijk alles alsnog om-:wrote:Jongens jongens jongens.
Raggen
Beuken
Snoeien
Maaien
Ploegen
Zaaien![]()
HAKKEN!!
Maar gister wederom weer laten zien dat het niet verdwijnt, ik denk dat het hele feest dat wel even heeft bewezen
Ik heb altijd een hekel eraan als mensen stil gaan staan... Je moet gewoon losgaan, das het chillste 
Ikzelf kan niet goed hakken, en echt goed stampen kan ik ook niet.... maar losgaan, daar heb ik geen problemen mee, en behalve als het gefilmd wordt maakt het mij niet zoveel uit hoe het eruit ziet zolang ik maar los kan gaan op de vetste muziek...
tenzij iemand mij het wil leren natuurlijk
maar van filmpjes kijken wordt ik ook niet wijzer :S
Ikzelf kan niet goed hakken, en echt goed stampen kan ik ook niet.... maar losgaan, daar heb ik geen problemen mee, en behalve als het gefilmd wordt maakt het mij niet zoveel uit hoe het eruit ziet zolang ik maar los kan gaan op de vetste muziek...
tenzij iemand mij het wil leren natuurlijk
-
D
@ Klementino
iedereen kan hakken alleen bij iedereen ziet het hakken er anders uit en je moet je voeten even snel bewegen zo snel als de bass gaat
duss niet goed bestaat niet

iedereen kan hakken alleen bij iedereen ziet het hakken er anders uit en je moet je voeten even snel bewegen zo snel als de bass gaat
duss niet goed bestaat niet
Scheelt dat even, maar er is natuurlijk wel een verschil tussen mensen die gewoon hakken omdat ze aan het raggen zijn of omdat ze meer hakken omdat ze het supergoed kunnen(zoals de echte gabbers enzo)wrote:@ Klementino
duss niet goed bestaat niet![]()
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Stampen doe ik niet als ik vind dat een dj slecht staat te draaien.
Heb daardoor onder andere niet veel bewogen bij Headhunterz, Technoboy en D-Block & S-te-Fan op Black en bij Headhunterz & Wildstylez, D-Block & S-te-Fan en Noisecontrollers op Q-Base.
Weet ik ook meteen weer dat ik die niet op zoek op een feestje
Heb daardoor onder andere niet veel bewogen bij Headhunterz, Technoboy en D-Block & S-te-Fan op Black en bij Headhunterz & Wildstylez, D-Block & S-te-Fan en Noisecontrollers op Q-Base.
Weet ik ook meteen weer dat ik die niet op zoek op een feestje