Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 19:19 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Als jullie losgaan terwijl HHZ - Psychedelic ofzoiets wordt gedraaid dan offer ik me best op om een keer echt stil te blijven staan.

:lol:
Ga er eigenlijk toch niet van uit dat ze die op Q: Fusion gaan draaien :huh:

Al zou ik het Noisecontrollers zo zien doen, aan de hand van hun laatste optredens :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 19:20 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Als jullie losgaan terwijl HHZ - Psychedelic ofzoiets wordt gedraaid dan offer ik me best op om een keer echt stil te blijven staan.

Wij gaan dan altijd met onze armen over elkaar staan en een beetje om ons heen staan kijken... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 19:29 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
dawasiknie schreef:

Wij gaan dan altijd met onze armen over elkaar staan en een beetje om ons heen staan kijken... :P

Laatste twee keer dat ie (met de volledige break) werd gedraaid ging ik tijdens die break als een malle stampen tussen en rondom de mensen :P Mensen heen die er van genoten ze recht aankijken en schreeuwen WOOOOHOOO DIT IS PAS HARDSTYLE!!! DIE KICK!!! DIE KICK!!!! :woot:

:D

Die blikken...

ONBETAALBAAR :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 13:33 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Mike-O schreef:
dawasiknie schreef:

Laatste twee keer dat ie (met de volledige break) werd gedraaid ging ik tijdens die break als een malle stampen tussen en rondom de mensen :P Mensen heen die er van genoten ze recht aankijken en schreeuwen WOOOOHOOO DIT IS PAS HARDSTYLE!!! DIE KICK!!! DIE KICK!!!! :woot:

Die blikken...

Langste en slechtste break die er bestaat xd
wel brute actie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 14:55 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Mike-O schreef:
dawasiknie schreef:

Die blikken...

beetje tegenstrijdig.. Je wil dat iedereen los gaat op een feest en als mensen dan losgaan (kan ook genieten van een break zijn) op een nummer wat jij niet boeiend vind dan ga je ze belachelijk maken.. nee dat is echt goed voor de sfeer op een feest! :thumbsup: als iedereen elkaar nou in zijn waarde laat (ja ook de HHZ fans)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 16:51 

Donateur

Vind het niet tegenstrijdig. Hij laat duidelijk merken dat hij die break niet trekt. Gewoon doorpoffen :D
(Genieten van een break, dat is VEEL te ver doorgevoerd de laatste jaren. En daarom vind ik het een geniale actie)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 17:31 

Hardtraxxer

Mol schreef:
Vind het niet tegenstrijdig. Hij laat duidelijk merken dat hij die break niet trekt. Gewoon doorpoffen :D
(Genieten van een break, dat is VEEL te ver doorgevoerd de laatste jaren. En daarom vind ik het een geniale actie)

Dus omdat hij die break niet trekt moeten andere die break ook maar niet trekken... omdat jij wil doorpoffen moeten andere dat ook maar willen... ik vind dat iedereen mag doen en laten wat ie wil op een feest! Jouw manier van losgaan is niet per definitie DE manier hoe iedereen moet doen op een feest. Begrijp me verder niet verkeerd, ik hou ook van losgaan en liever niet op HHZ.. maar die houding van sommigen tegenover andere feestgangers is jammer vind ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 18:19 

Hardtraxx Elite

Andere feestgangers? Sorry hoor, maar de meeste mensen hebben geen verstand van de muziek en komen alleen door de bekendheid van Hardstyle tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 18:21 

Donateur

Ach, ik ben niet zo verzoenend. Ik vind het ergerlijk dat er zoveel word stilgestaan.
Natuurlijk mag iedereen doen wat ie wil, maar de sfeer wordt er niet beter op.
Sluit me aan bij Tel, het is tegenwoordig hip om naar die events te gaan.
Je ziet tegenwoordig veel mensen die zich afvragen wat ze er eigenlijk doen, beetje stoer kieken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 18:34 

Hardtraxxer

Daarom sla ik Qlimax over dit jaar :).
ik denk dat je daar bij FUSION veel minder last van heb.

Dat wordt echt hard :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 19:48 

Hardtraxxer

Tel schreef:
Andere feestgangers? Sorry hoor, maar de meeste mensen hebben geen verstand van de muziek en komen alleen door de bekendheid van Hardstyle tegenwoordig.

wat is je punt precies? Mensen die geen verstand van de muziek hebben zijn geen feestgangers ofso? iedereen betaalt evenveel om op zo een feest te zijn hoor... als ik als Jantje Smit fan in een tuinstoel op een hardstyle feest van de lasers wil genieten met een biertje zou dat toch gewoon moeten kunnen zonder dat mensen zich ergeren aan het feit dat ik niet net zo raar dans als hun? (dit is een extreem voorbeeld voor mensen die dat niet doorhadden)

Ach mijn punt is leef en laat leven, feest en laat feesten, maak je minder druk om hoe anderen op een feest doen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 19:51 

Hardtraxxer

Hierboven word gewoon gehoopt dat de sfeer op de hardstyle feesten niet zo wordt al bij het normale uitgaan. Dat je mensen hebt die puur komen om een beetje stoer te kijken en te hopen op een knokpartij.
Mensen die puur komen voor de hardstyle zijn vaak je vrienden en komen puur voor de muziek.

Je hebt gelijk, iedereen is gelijk maar ik hoop ook dat de Sfeer gewoon hetzelfde blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 20:01 

Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
Tel schreef:

wat is je punt precies? Mensen die geen verstand van de muziek hebben zijn geen feestgangers ofso? iedereen betaalt evenveel om op zo een feest te zijn hoor... als ik als Jantje Smit fan in een tuinstoel op een hardstyle feest van de lasers wil genieten met een biertje zou dat toch gewoon moeten kunnen zonder dat mensen zich ergeren aan het feit dat ik niet net zo raar dans als hun? (dit is een extreem voorbeeld voor mensen die dat niet doorhadden)

Ach mijn punt is leef en laat leven, feest en laat feesten, maak je minder druk om hoe anderen op een feest doen :thumbsup:

Het punt is niet dat zulke mensen er niet mogen zijn of wat dan ook. Het punt is dat wij liever zouden hebben dat feesten voor een groter deel door liefhebbers bezocht werden omdat dat beter is voor de sfeer als iedereen losgaat. Tuurlijk mag iedereen naar zo'n feest die een kaartje bemachtigt en oud genoeg is, maar dat wil niet zeggen dat wij dat de ideale situatie vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 20:04 

Hardtraxxer

ja maar dat hoopt iedereen:) maar als ik iets lees in de trant van dat iemand een ander belachelijk maakt omdat ie op een nummer van HHZ losgaat, dan bereik je daar denk ik niet veel mee.. je kan ook andere mensen accepteren zoals ze zijn en je er verder niet over druk maken en gewoon zelf los gaan.. als je je op een feest aan anderen ergert, heb je daar toch alleen jezelf mee! 40/60 euro om je te ergeren aan anderen vind ik iig best duur :P

Verder geef ik jullie trouwens geen ongelijk, dat het wel vervelend is dat zulke mensen er zijn en een forum is er ook om over zulks te discussieren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 21:20 

Hardtraxx Veteran

Ik doelde voornamelijk op (dagjes)mensen die hele lange periode stil staan als er (in de liefhebber z'n ogen) niet stil gestaan MAG worden. En dan ineens tijdens de break van Psychedelic hun handen opsteken.
Als ze echt 'losgaan' dan ga ik ook niet gek doen :P

Ik ga niet zomaar bij willekeurige personen die een headhunterz plaat leuk vinden doen hoor :P Zo ondoordacht en laag ben ik niet. Ieder z'n eigen smaak natuurlijk. Maar de 'echte' partyganger wil beuken en geen breaks ;)

Een liefhebber van de muziek herken je zo :)
Ik doel nu echt alleen op die mensen die er een beetje bij staan de sfeer te verpesten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 22:02 

Hardtraxxer

Toch wel weer vette beelden opgedoken van het Stampen!

Flauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 23:14 

Hardtraxx Veteran

Showey schreef:

Flauw

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

ga dood hier :D :D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 23:22 

Hardtraxx Veteran

Ik lig helemaal in de kreukels xd

zitten ook aardig aan de pillen, daar is de leeftijdsgrens 2+?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 23:47 

Hardtraxx Veteran

tomb schreef:
Showey schreef:

Flauw

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

ga dood hier :D :D :D :D

Ik kom niet meer bij! Tranen in de ogen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 08:08 

Hardtraxxer

haha heeeerlijk dat filmpje
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 00:38 

Hardtraxxer

wat een helden in dit topic

:thumbsup: :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 17:32 

Hardtraxxer

pia en nog paar hardtraxx jongens zitten bij me op school kwam ik zonet achter :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 17:51 

Hardtraxx Elite

MRTN schreef:
pia en nog paar hardtraxx jongens zitten bij me op school kwam ik zonet achter :oh:

Haha ik zit bij Piaa in de klas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 18:01 

Hardtraxxer

haha hoe geniaal, ik keek zo. ik dacht verrek, die zag ik op z'n filmpje op hardtraxx, waren jullie dus :P

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 18:04 

Hardtraxx Addict

ik kwam er net achter dat mol bij mij op school zit :P
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen