Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lars55 schreef:
Kevin-Raw schreef:
en op de een of andere manier hebben ze heel de zondag niets gegeten;)
maar niks gebruikt nee, duidelijk te zien:p

:lol:
Ik eet zondagavond altijd al weer gewoon :huh: :P En na een festival al aan het begin van de middag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 16:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik eet ook de dag erna, vooral fruit. Meestal wil ik 's ochtends ook gewoon een broodje pakken want heb dan wel trek, maar m'n kaken doen dan zo'n pijn dat ik het nauwelijks op krijg :P 'S avonds gaat er gewoon een hele maaltijd in hoor! Helpt goed mee dat je de komende dagen geen leeg gevoel hebt. Had ook na afgelopen zaterdag geen dip ofzo, misschien een klein beetje gaar op dinsdagochtend maar dat kan ook aan andere dingen gelegen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik eet ook de dag erna, vooral fruit. Meestal wil ik 's ochtends ook gewoon een broodje pakken want heb dan wel trek, maar m'n kaken doen dan zo'n pijn dat ik het nauwelijks op krijg :P 'S avonds gaat er gewoon een hele maaltijd in hoor! Helpt goed mee dat je de komende dagen geen leeg gevoel hebt. Had ook na afgelopen zaterdag geen dip ofzo, misschien een klein beetje gaar op dinsdagochtend maar dat kan ook aan andere dingen gelegen hebben.

Fruit is heerlijk, worteltjes of komkommer gaat er ook goed in :D
Ik heb eigenlijk nooit echt zere kaken :huh: Soms voel ik het op maandag een beetje, maar niet zodanig dat ik niet kan kauwen of eten ofzo :p
Heb zaterdag m'n bek ook gewoon met rust gelaten. Had niets kapot :D Wel 2 pakjes kauwgom er door gejaagd :P En was maandag beetje sjacha en goed moe, verder nergens last van gehad :)

Maar goed, back on topic xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 17:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nixxus schreef:
Ik ga zondag met een groepje van 30 naar Adrenaline, hopelijk krijgen we iedereen aan het stampen :D

Ja dat gaat ook vet worden !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 18:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik eet ook de dag erna, vooral fruit. Meestal wil ik 's ochtends ook gewoon een broodje pakken want heb dan wel trek, maar m'n kaken doen dan zo'n pijn dat ik het nauwelijks op krijg :P 'S avonds gaat er gewoon een hele maaltijd in hoor! Helpt goed mee dat je de komende dagen geen leeg gevoel hebt. Had ook na afgelopen zaterdag geen dip ofzo, misschien een klein beetje gaar op dinsdagochtend maar dat kan ook aan andere dingen gelegen hebben.


Dat ligt niet aan het voedsel nee wat je binnen krijgt haha! Aanrader, haal je een pot vitamine C 1000mg bij de etos of tuinen en pak er zo eentje voor het slapen gaan en weer één wanneer je op staat. Doet wonderen :-D Voor die dinsdag helpt 5htp ook erg goed, vind je ook gewoon bij de tuinen. (Zeker doen als je vaker als eens om de 1.5 maand last hebt van die nare dinsdag :lol: ) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 22:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat fruit, wat Brinta, een paar joints roken, zet voetbal aan en ik voel me weer prima :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
een paar joints roken

Vind ik dus echt niets aan :/

Heb t een paar keer gedaan. Enige wat ik krijg ik 10 minuten lachkick daarna ben ik zo suf als snorlax... Kan me amper bewegen etcetera :thumbdown:

Nee die rotzooi hoef ik niet meer. En het sloopt je hersenen ook nog eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 22:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik dacht even in het drugstopic te zitten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Ik dacht even in het drugstopic te zitten :lol:

Ja, ik ben ook steeds verdwaald :lol:

DIT TOPIC GAAT OVER STAMPEN!! :huh:

ON TOPIC NU xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 01:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nou ik doe gewoon altijd wat ik zelf leuk vind, kga me niet houden aan een bepaalde manier van dansen sorry :surrender:
ik vind het veel vetter om in breaks met een gitaar er in mijn luchtgitaar er bij te pakken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 01:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso met z'n allen verzamelen tijdens B-Front vs Titan op Fusion... heel de HMH kapotRAGGEN. Liefst ook met een filmert erbij om lekker na te genieten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 08:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja maar dit keer niet bij een bar, maar gewoon midden vooraan. BAAAAAAAAAM
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 10:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bots
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 11:40 
 
Hardtraxx Elite

Guide4U schreef:
nou ik doe gewoon altijd wat ik zelf leuk vind, kga me niet houden aan een bepaalde manier van dansen sorry :surrender:
ik vind het veel vetter om in breaks met een gitaar er in mijn luchtgitaar er bij te pakken :cool:


Haha zo is het!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
nou ik doe gewoon altijd wat ik zelf leuk vind, kga me niet houden aan een bepaalde manier van dansen sorry :surrender:
ik vind het veel vetter om in breaks met een gitaar er in mijn luchtgitaar er bij te pakken :cool:

Tuurlijk doe je wat je zelf wilt. Doe ik ook, doen m'n feestmaatjes ook (die net zo stampen als ik).
Ik bedoel echt niet dat elke stap precies op de centimeter nauwkeurig komt en dat het een sessie is van 12 stappen die je steeds MOET doen of iets in die richting.
Het gaat me alleen om de standaard bewegingen die je met je voeten maakt. Dat zijn maar twee bewegingen: Met je linkervoet naar voren en met je rechtervoet naar voren. En je moet een beetje de lucht in komen. Niets allemaal moeilijke dingetjes als met Jumpstyle ofzo :P

Alles wat je er omheen doet is persoonlijk. Tussenhupjes/sprongetjes/overstapjes/gek doen met je handen/etcetera.

En dat van luchtgitaar ofzo dat heeft hier sowieso niets mee te maken. Je staat toch niet te stampen in een break want dan is er geen kick :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 13:02 
 
Hardtraxx Newbie

Jongens ... Ik heb een goed idee

Hou gewoon allemaal je bakkus dicht. Dit is gewoon onzin wat jullie lopen uit te kramen.
Dat het verdwijnt ligt er gewoon aan dat jullie niet op de juiste plaats op je juiste tijd zijn.

het is gewoon onzin laten we het daarop houden. En nog iets... waarom maak je je druk om wat andere mensen doen tijdens een feest waar je zelf bij bent?
Je moet gewoon lekker je eigen feest maken en als jij daarop wil stampen moet je dat vooral doen. en niet gaan kijken wie er wel en wie er niet aan het stampen is. Als jij dat doet is moet het voor jou goed genoeg zijn.!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meeuw schreef:
Jongens ... Ik heb een goed idee

Hou gewoon allemaal je bakkus dicht. Dit is gewoon onzin wat jullie lopen uit te kramen.
Dat het verdwijnt ligt er gewoon aan dat jullie niet op de juiste plaats op je juiste tijd zijn.

het is gewoon onzin laten we het daarop houden. En nog iets... waarom maak je je druk om wat andere mensen doen tijdens een feest waar je zelf bij bent?
Je moet gewoon lekker je eigen feest maken en als jij daarop wil stampen moet je dat vooral doen. en niet gaan kijken wie er wel en wie er niet aan het stampen is. Als jij dat doet is moet het voor jou goed genoeg zijn.!


Ook hallo :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meeuw schreef:
Jongens ... Ik heb een goed idee

Hou gewoon allemaal je bakkus dicht. Dit is gewoon onzin wat jullie lopen uit te kramen.
Dat het verdwijnt ligt er gewoon aan dat jullie niet op de juiste plaats op je juiste tijd zijn.

het is gewoon onzin laten we het daarop houden. En nog iets... waarom maak je je druk om wat andere mensen doen tijdens een feest waar je zelf bij bent?
Je moet gewoon lekker je eigen feest maken en als jij daarop wil stampen moet je dat vooral doen. en niet gaan kijken wie er wel en wie er niet aan het stampen is. Als jij dat doet is moet het voor jou goed genoeg zijn.!

:')

Wel respect dat je de moeite hebt genomen jezelf te registreren om deze nuttige post te plaatsen :lol:

Maar laat me raden... Je bent een jochie van 16 die nog nooit op een feest is geweest? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 13:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Meeuw schreef:
Jongens ... Ik heb een goed idee

Hou gewoon allemaal je bakkus dicht. Dit is gewoon onzin wat jullie lopen uit te kramen.
Dat het verdwijnt ligt er gewoon aan dat jullie niet op de juiste plaats op je juiste tijd zijn.

het is gewoon onzin laten we het daarop houden. En nog iets... waarom maak je je druk om wat andere mensen doen tijdens een feest waar je zelf bij bent?
Je moet gewoon lekker je eigen feest maken en als jij daarop wil stampen moet je dat vooral doen. en niet gaan kijken wie er wel en wie er niet aan het stampen is. Als jij dat doet is moet het voor jou goed genoeg zijn.!

I love that argument
Negeer alles waar je je aan ergert, dan kun je je ook niet ergeren :thumbsup:
Als we nu net doen alsof er geen honger in de wereld is, dan is dat probleem ook opgelost :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 13:38 
 
Artiest

Lyst schreef:
Meeuw schreef:
Jongens ... Ik heb een goed idee

Hou gewoon allemaal je bakkus dicht. Dit is gewoon onzin wat jullie lopen uit te kramen.
Dat het verdwijnt ligt er gewoon aan dat jullie niet op de juiste plaats op je juiste tijd zijn.

het is gewoon onzin laten we het daarop houden. En nog iets... waarom maak je je druk om wat andere mensen doen tijdens een feest waar je zelf bij bent?
Je moet gewoon lekker je eigen feest maken en als jij daarop wil stampen moet je dat vooral doen. en niet gaan kijken wie er wel en wie er niet aan het stampen is. Als jij dat doet is moet het voor jou goed genoeg zijn.!

I love that argument
Negeer alles waar je je aan ergert, dan kun je je ook niet ergeren :thumbsup:
Als we nu net doen alsof er geen honger in de wereld is, dan is dat probleem ook opgelost :')


Hij heeft wel gelijk, wat boeit het wat andere doen? Je moet ZELF je eigen feest maken en iedereen mag zelf weten hoe hij/zij dat doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 13:38 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ja de sfeer van een feest word ook bepaald door een individu, laat me niet lachen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 13:42 
 
Artiest

Lyst schreef:
Ja de sfeer van een feest word ook bepaald door een individu, laat me niet lachen -.-


Ik laat je ook niet lachen want dan had ik wel iets grappigs gezegd. Dat jij er zelf wellicht niet voor kan zorgen dat je het naar je zin hebt kunnen wij allemaal niets aan doen.

Iedereen is uniek en iedereen zal op zn eigen manier losgaan. Dat heeft helemaal NIETS met sfeer te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 13:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het boeit mij ook niet hoe iemand losgaat eerlijk gezegd. Maar als iedereen stilstaat en om zich heen staat te staren, dan is de sfeer wel ver te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 13:46 
 
Artiest

Lyst schreef:
Het boeit mij ook niet hoe iemand losgaat eerlijk gezegd. Maar als iedereen stilstaat en om zich heen staat te staren, dan is de sfeer wel ver te zoeken.


Sfeer maak je zelf, daar heb je niemand anders voor nodig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 13:48 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

*Plezier maak je zelf, sfeer maakt de crowd..
Want als jij helemaal los staat te gaan op de muziek en de rest van t publiek staat je gapend aan te kijken. Dan is er niet bepaald een goede sfeer op dat feest.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen