Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 13:50 

Artiest

Lyst schreef:
*Plezier maak je zelf, sfeer maakt de crowd..
Want als jij helemaal los staat te gaan op de muziek en de rest van t publiek staat je gapend aan te kijken. Dan is er niet bepaald een goede sfeer op dat feest.

En dan nog kan iedereen ene perfecte en gezellig dag gehad hebben. Dus maar maak je jezelf dan druk om
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 13:55 

Aan het typen...

Ik houd er over op...
Als je de sfeer negeert is er inderdaad niks aan de hand en we zijn weer terug bij het "zolang je problemen negeert, zijn er geen problemen" argument.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 14:08 

Donateur

Lyst schreef:
Want als jij helemaal los staat te gaan op de muziek en de rest van t publiek staat je gapend aan te kijken. Dan is er niet bepaald een goede sfeer op dat feest.

Daar verwoord je het perfect. Als je het er niet mee eens ben dan moet je beginnen met bewegen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 14:08 

Donateur

Lyst schreef:

Schot in de roos. Helemaal waar.
Sfeer is misschien meer dan alleen mensen die los gaan, op InQontrol stonden veel mensen stil maar was door de gezelligheid de sfeer wel erg goed.

En verder: deze muziek is gemaakt om op te feesten en te bewegen, niet om op stil te staan. Ik verwacht heus niet dat iedereen het hele feest keihard aan de party gaat, maar als ik soms zie hoe veel mensen op een mainstage van Defqon of Decibel alleen een beetje verbaasd om zich heen kijken, dan kan er toch nooit sprake zijn van gezelligheid of sfeer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 14:12 

Donateur

dawasiknie schreef:
En verder: deze muziek is gemaakt om op te feesten en te bewegen, niet om op stil te staan. Ik verwacht heus niet dat iedereen het hele feest keihard aan de party gaat

Ik eigenlijk wel, dat vind ik in ieder geval de beste feesten! Anders vraag ik me echt af wat ze komen doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 14:16 

Hardtraxx Newbie

Inno schreef:
Meeuw schreef:
Jongens ... Ik heb een goed idee

Hou gewoon allemaal je bakkus dicht. Dit is gewoon onzin wat jullie lopen uit te kramen.
Dat het verdwijnt ligt er gewoon aan dat jullie niet op de juiste plaats op je juiste tijd zijn.

het is gewoon onzin laten we het daarop houden. En nog iets... waarom maak je je druk om wat andere mensen doen tijdens een feest waar je zelf bij bent?
Je moet gewoon lekker je eigen feest maken en als jij daarop wil stampen moet je dat vooral doen. en niet gaan kijken wie er wel en wie er niet aan het stampen is. Als jij dat doet is moet het voor jou goed genoeg zijn.!

:')

Wel respect dat je de moeite hebt genomen jezelf te registreren om deze nuttige post te plaatsen :lol:

Maar laat me raden... Je bent een jochie van 16 die nog nooit op een feest is geweest? :)

16?... Ja
Nog nooit op een feest geweest?... Laten we zeggen dat Decibel 2010 en Defqon 2010 niet te groot voor me waren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 14:20 

Donateur

Citaat:
Ik eigenlijk wel, dat vind ik in ieder geval de beste feesten! Anders vraag ik me echt af wat ze komen doen!

Het zijn wel de beste feesten maar sommige mensen worden lichamelijk of conditioneel beperkt. Ga ik ze dan echt niet kwalijk nemen als ze stil staan.
De mensen die er alleen komen om gezien te worden vind ik weer een ander verhaal, blijf lekker weg dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 14:28 

Donateur

Tja, die beperkingen neem ik met een korrel zout. Heb notabene Feestfabriek en Dominator
met een fucking brace om gedaan, en als nog sta ik harder te partyen dan veel mensen.
Dan heeft het niks meer met lichamelijke of conditionele beperking te maken.
Ik snap dat dit natuurlijk niet voor iedereen geldt, sommigen hebben wel een serieuze aandoening.

Als mensen zeggen dat ik m'n muil moet houden vind ik het jammer van de verloedering.
2 jaar terug, ja nog maar 2 jaar terug, ging zo goed als iedereen kapot hard los.
Nu staat 50% van de zaal meer stil dan dat ze los gaan!
En dat ook zelfs op feesten als inQontrol! Dat is toch ongehoord!

Erger je er niet aan? Helaas, doe ik dus wel. Meestal sta ik voor aan,
maar af en toe heb ik zin om de show te checken. Maar dan sta ik daar in m'n eentje vol gas
te gaan tussen een hoop stilstaande mensen. Dus ik ga automatisch weer naar voren
omdat ik de sfeer gewoon kut vind.

Let wel; ik sta meestal met een groep vrienden en we vermaken ons altijd wel.
Maar zoals gezegd, een feest is geen feest als iedereen stil staat. Stilstaan doe je maar in een kroeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 14:31 

Aan het typen...

Helemaal vooraanstaan is inderdaad DE oplossing, en vooral niet achterom kijken :woot: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 14:37 

Donateur

Helaas wil ik dus zoals gezegd ook nog wel eens de lasershow checken tijdens m'n stampsessies!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 14:41 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
Lyst schreef:
Het boeit mij ook niet hoe iemand losgaat eerlijk gezegd. Maar als iedereen stilstaat en om zich heen staat te staren, dan is de sfeer wel ver te zoeken.

Sfeer maak je zelf, daar heb je niemand anders voor nodig :)

Dacht dat jij als dj het liefst een hele crowd uit zijn dak ziet gaan dan 1 persoon in het publiek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 18:18 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
Sfeer maak je zelf, daar heb je niemand anders voor nodig :)

Ok... Even extreem verder op jou denkwijze nu:
Dus jij vindt het als je staat te draaien leuk zat als je zelf maar van je eigen setje geniet?
Niet naar het publiek kijken dan, en vooral niet teleurgesteld zijn als ze op 2 mensen na allemaal stil staan, sfeer maak je zelf :)
Mol schreef:
2 jaar terug, ja nog maar 2 jaar terug, ging zo goed als iedereen kapot hard los.
Nu staat 50% van de zaal meer stil dan dat ze los gaan!
En dat ook zelfs op feesten als inQontrol! Dat is toch ongehoord!

Idd :/ Vond Decibel ook om te janken :huh:
Meeuw schreef:
16?... Ja
Nog nooit op een feest geweest?... Laten we zeggen dat Decibel 2010 en Defqon 2010 niet te groot voor me waren!

Precies de feesten waar geen kip los ging dus. Je hebt dus nooit een ECHT feest meegemaakt kerel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 18:37 

Hardtraxx Addict

Inno schreef:
Precies de feesten waar geen kip los ging dus. Je hebt dus nooit een ECHT feest meegemaakt kerel :)

Wat is dan volgens jou wel een ECHT feest? Noem er eens een paar op
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 18:38 

Hardtraxx Elite

Van het rijtje festivals waar ik ben geweest is Decibel dit jaar toch wel de beste. Dan zou je zeggen dat er misschien vele malen betere festivals zijn geweest maar tot nu toe is mijn lijstje festivals:

- Emporium'10
- Defqon. 1'10
- Free Festival'10
- Dominator'10
- Decibel'10
- Morgen Q-dance @ ML (verwacht er niet al te veel van, maarja...)

Op de andere festivals gingen de mensen allemaal wel los (Defqon.1 niet meegerekend) maar de kwaliteit van de B2S party's is gewoon heel hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 18:46 

Hardtraxx Veteran

Het mooie aan 'onze' feesten en dat wat het onderscheid van normaal uitgaan is dat je als geheel opgaat in de muziek. Samen los, allemaal vriendjes, één groot feest. Je doet het niet alleen voor je zelf als het goed is :)

Voorbeeldje: Er komt een snoeiharde kick in, geluid staat ziek hard, je voelt je lijf meetrillen. Dat gaat vaak gepaard met een: OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!!!!!!!!!! Mensen om je heen ervaren het (als t geen dagjesvolk is) precies net zo, je kijkt elkaar even aan, grote smile op je gezicht, en gaan! stampen! los, naast elkaar, gek doen met elkaar. DAT is een hardstyle/hardcore feest :)

Ja tuurlijk is een feest ook wel leuk als je alleen voor jezelf bezig bent. Maar als iedereen om je heen losgaat, je geniet met elkaar van harde momenten in de muziek enzo... Dat is toch VEEL leuker?

Atraxisz schreef:
Wat is dan volgens jou wel een ECHT feest? Noem er eens een paar op

Het is misschien wat overdreven verwoord, maar ik bedoel gewoon feesten waar ECHT goed los gegaan wordt :)
XQ-Holland, Q-base en Hardbass zijn voorbeelden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 18:50 

Hardtraxx Elite

Feesten waar ik ben geweest waar ongeveer de hele zaal/tent los aan het gaan waren:
- Impact Outdoor
- XQ-Holland (Tenminste, hier was de sweer zo gigantisch goed dat iedereen mee deed)
- Delicate Sound Of Thunder
- Defqon (Purple -> Titan)
- Decibel (Loudness over het algemeen)
Meeste zijn gewoon kleine feesten(omvang) en/of area's. Ik heb altijd al gezegt: 'Doe mij maar een kleine zaal wat helemaal wous gaat en voor de muziek komt, dan een groot festival waar iedereen stil staat en geen fuck om de muziek geeft.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 19:06 

Hardtraxx Veteran

Pff beste feestjes,
- The Delicate Sound of Thunder
- Dominator
- Hardbass

Dat zijn voor mij wel de echte mooie goede feesten, dit was men eerste keer dominator en de sfeer zat er goed in.
Het beste feestje was voor mij toch wel The Delicate Sound of Thunder omdat alles bij elkaar gewoon perfect was imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 19:13 

Artiest

Piaaa schreef:
Pff beste feestjes,
- The Delicate Sound of Thunder
- Dominator
- Hardbass

Dat zijn voor mij wel de echte mooie goede feesten, dit was men eerste keer dominator en de sfeer zat er goed in.
Het beste feestje was voor mij toch wel The Delicate Sound of Thunder omdat alles bij elkaar gewoon perfect was imo.

En ik was dr ook :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 19:31 

Hardtraxx Veteran

Vraagje: Wordt er op 18 plus feesten harder geragt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 19:42 

Donateur

Timmer schreef:

Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel harder!

Echte harde stampenfeesten:
XQH was super! Maar The Great Zany Show slaat alles nog voor mij!
Ook m'n eerste feestje Q-dance presents Scantraxx ging het nog full speed!
Net als in Qontrol 2009 en HardBass 2009! En natuurlijk Q-Base 2009 :drool:

Op een goeie indoor party wordt natuurlijk veel harder gefeest dan een festival in het zonnetje!
Doe mij dus maar altijd indoor boven outdoor! Stampt fijner, is spacender en het geluid is beter!
Voor zon ga ik naar het strand :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 20:02 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:

Zou generaliserend zijn om dat aan te nemen.

Maar het lijkt toch echt zo ja :D

Wel indoor dan. En Qlimax/InQontrol (mainstage) tellen niet :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 20:03 

Donateur

Nja inqontrol afgelopen jaar was de mainstage niet zoveel ja, maar het jaar daarvoor ging het er hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 20:21 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Nja inqontrol afgelopen jaar was de mainstage niet zoveel ja, maar het jaar daarvoor ging het er hard!

2008 ging het ook wel aardig goed met de stamperij op IQ.

2009 helaas moeten missen :( Ik mis altijd geniale feesten :oh: XQ-NL ook al gemist :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2010 23:02 

Donateur

Timmer schreef:

Als je de grote massa-plekken, dus de mainstages, mijd, dan zeker wel.

Laten we maar zo zeggen: Decibel Loudness/Euphoria en Dominator Raw-hardstyle, Defqon.1 Blue 2009... niemand stond stil, té lekker gewoon! Daar gaat m'n hart sneller van kloppen en daar voel ik mij thuis! InQontrol en Defqon dit jaar vond ik het echter overal wel tegen vallen. Vooral InQontrol, ik had echt verwacht dat het daar hard zou gaan maar zelfs in de IGI stond de helft stil :/. Gelukkig heb ik een tijd lang met Khadber vooraan gestaan tijdens Frontliner en TBY, daar was het echt heerlijk feesten tijdens heerlijke sets!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2010 00:07 

Donateur

Ja inQontrol dit jaar viel me ook erg tegen! Veel Qlimax publiek die wat anders wil proberen I guess.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen