+1 voor Piaa, Mol & G1LLwrote:haha dit is uit je dak gaan
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Zo moet het ookwrote:Gozer in het witte shirt, gaat zelfs keihard los tijdens de break. Was ook heel de dag een wandelende stuiterbal, mooi man!
Echt om te janken het publiek
Zelfs in de hardcore
Wat een kut publiek. Ik kan daar echt niet tegen... 
Ja hoor, bij het filmpje van the beholder sta ik gewoon rechts van jullie
. En ik heb nog nooit zo hard gestampt tussen 8 en 9 in de tent back2school, geen idee wie er draaide maar man o man wat goddelijk.
Lol, ik sta achter jullie te feestenwrote:Deze was bij The Beholder, denk dat ik op het hele feest niemand zo hard heb los zien gaan als Tel en Piaaa (deze gasten gebruiken niks voor de duidelijkheid!)
Maarten staat er ook nog op
View on YouTube
En nog eentje van Inno, Tel, Piaaa bij B-Front
View on YouTube
Heb voor de fans nog wat filmpjes van veel stampende mensen:
View on YouTube
Ik kwam er bij 2 andere filmpjes ook achter dat ik een paar meter van mensen stond die ik de hele dag niet gezien hebwrote:Lol, ik sta achter jullie te feesten
-
SHardtraxx Newbie
- 23 posts member since 2010
- last seen Jul 2011
Anders ga je gewoon op het interferentie punt staan meer zuivere bass. earfucking
Last edited by sj0rs on 24 Aug 2010 15:10, edited 1 time in total.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
haha inderdaad! Bass-d & Panic kunnen ook zeer dikke setjes neer zettenwrote:Buzz Fuzz, logisch dat het goddelijk was
Wat een held,wrote:Buzz Fuzz, logisch dat het goddelijk was
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
Ja en jongens , je hebt ook altijd nog de ghb-sletjes , mokkels die zichzelf alleen maar showen , net zoals mannen die blijkbaar het stoer vinden om bij de stijl te horen ofso en totaal NIET losgaan. Echt sneu paupervolk , ben er bang voor dat dit alleen maar erger word. Decibel bijvoorbeeld was een stuk sneller uitverkocht dan vorig jaar , dus waarschijnlijk hebben de dagjesmensen weer een feest erbij gevonden 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Ja maar zag die line up, dan gaan er toch veel twijfelaars kaartjes kopen... Maar ja, veel mensen luisteren hardstyle op hun computer. En dan gaan ze heel stoer naar zo'n feestje, maar die gasten weten megot niet hoe ze los moeten gaan. En mijn ervaring met computerhardstylemensen (om ze zo maar even te noemen) is, als ze naar een feestje gaan vinden ze de bass veel te hard, Zingen alleen mee met vocals die ze kennen, en gaan heelde tijd mensen staan te kijkenwrote:Ja en jongens , je hebt ook altijd nog de ghb-sletjes , mokkels die zichzelf alleen maar showen , net zoals mannen die blijkbaar het stoer vinden om bij de stijl te horen ofso en totaal NIET losgaan. Echt sneu paupervolk , ben er bang voor dat dit alleen maar erger word. Decibel bijvoorbeeld was een stuk sneller uitverkocht dan vorig jaar , dus waarschijnlijk hebben de dagjesmensen weer een feest erbij gevonden
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Hardstyle trekt ontzettend aan, dagjesmensen die geen kaart voor Defqon konden fiksen gingen nu maar naar Decibel denk ik. Was er niet bij trouwenswrote:Ja en jongens , je hebt ook altijd nog de ghb-sletjes , mokkels die zichzelf alleen maar showen , net zoals mannen die blijkbaar het stoer vinden om bij de stijl te horen ofso en totaal NIET losgaan. Echt sneu paupervolk , ben er bang voor dat dit alleen maar erger word. Decibel bijvoorbeeld was een stuk sneller uitverkocht dan vorig jaar , dus waarschijnlijk hebben de dagjesmensen weer een feest erbij gevonden
-
RHardtraxxer
- 65 posts member since 2010
- last seen May 2011
Ja wat moet ik er van zeggen... toen ik voor het eerst naar een feest ging was het ook niet de hele dag of nacht los gaan.
dat er veel dagjes mensen tjaa... dat hou je wel vooral als je ziet hoe Decibel groeit de laatste jaren in bekendheid en kwaliteit. Zolang de echte party gangers maar op een normale wijze kaarten kunnen krijgen....
Soms kan ik me er wel aan ergeren als er alleen maar mensen om je heen stil staan... maar op die setjes zoals B-front dan is het toch lastig om stok stijf te blijven staan
dat er veel dagjes mensen tjaa... dat hou je wel vooral als je ziet hoe Decibel groeit de laatste jaren in bekendheid en kwaliteit. Zolang de echte party gangers maar op een normale wijze kaarten kunnen krijgen....
Soms kan ik me er wel aan ergeren als er alleen maar mensen om je heen stil staan... maar op die setjes zoals B-front dan is het toch lastig om stok stijf te blijven staan
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Is dat niet zo'n punt waar je geen adem kunt halen of zo? Heb ik ooit eens gehoord.wrote:Anders ga je gewoon op het interferentie punt staan meer zuivere bass. earfucking
-
SHardtraxx Newbie
- last seen Jul 2011
Misschien als de bass hard genoeg gaat.wrote:Is dat niet zo'n punt waar je geen adem kunt halen of zo? Heb ik ooit eens gehoord.wrote:Anders ga je gewoon op het interferentie punt staan meer zuivere bass. earfucking
Als je een zaal hebt en de speakers staan voor met subwoofers etc. in de perfecte driehoek van die speakers dat is het interferentie punt. Daar heb je het meeste bass. Meestal is dat bij de mastering/lj's zoals bij IQ in de grote zaal.
Owh trouwens zelf ga ik altijd "los" op een feestje. Ik snap alleen het hele punt niet dat mensen moeten dansen. Gaat er toch om dat jij je vermaakt. Als andere mensen niet dansen wat boeit dat in vredesnaam. Ik vind dat als je toch met zon grote mensenmassa bent jezelf sfeer moet maken niemand anders.
Vermaak je zelf dansend of stilstaand het boeit me geen ene fuck.
Van mijn part ga je schijten op de beat.
Ik vind ook dat er weer meer los gegaan moet worden. Hoe je 't doet? Maakt me weinig uit. Als je maar met z'n allen een grote sfeer kunt creeren.
Die hoef je tegenwoordig sowieso niet meer in de mainzalen/stages te zoeken. De 2e zaal gaat altijd harder
Die hoef je tegenwoordig sowieso niet meer in de mainzalen/stages te zoeken. De 2e zaal gaat altijd harder
Die gaan we proberen als we dan toch naar de wc moetenwrote: Van mijn part ga je schijten op de beat.
-
SHardtraxx Newbie
- last seen Jul 2011
Zorg even dat je het fotografeert.wrote:Die gaan we proberen als we dan toch naar de wc moetenwrote: Van mijn part ga je schijten op de beat.
En neem afzetlint mee, wil niet in de buurt staan...wrote:Zorg even dat je het fotografeert.
Moet nog wel fatsoenlijk kunnen ademen als ik los ga :')
wrote:Deze was bij The Beholder, denk dat ik op het hele feest niemand zo hard heb los zien gaan als Tel en Piaaa (deze gasten gebruiken niks voor de duidelijkheid!)
Maarten staat er ook nog op
View on YouTube
En nog eentje van Inno, Tel, Piaaa bij B-Front
View on YouTube
Heb voor de fans nog wat filmpjes van veel stampende mensen:
View on YouTube
Item niet gevonden.wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/1087281/16f14df9/_s_werelds_beste_danser.html
deze gaan pas los
Ik ga zondag met een groepje van 30 naar Adrenaline, hopelijk krijgen we iedereen aan het stampen
'Hahaah zonder wat op zegt die danwrote:En dat zonder wat op hehe, ik ga ook de hele tijd keihard los maar qua techniek is het volgens mij schandalig maar dat zien jullie nog wel es op Q-Base of Fusion
en op de een of andere manier hebben ze heel de zondag niets gegeten;)wrote:'Hahaah zonder wat op zegt die danwrote:En dat zonder wat op hehe, ik ga ook de hele tijd keihard los maar qua techniek is het volgens mij schandalig maar dat zien jullie nog wel es op Q-Base of Fusion
Ze hebben heel netjes gewoon aan de water gezeten
maar niks gebruikt nee, duidelijk te zien:p