Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 91  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 22:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lars55 schreef:
haha dit is uit je dak gaan :thumbup:


+1 voor Piaa, Mol & G1LL
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Gozer in het witte shirt, gaat zelfs keihard los tijdens de break. Was ook heel de dag een wandelende stuiterbal, mooi man!

Zo moet het ook :thumbsup:

Echt om te janken het publiek :(

Zelfs in de hardcore :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kut publiek. Ik kan daar echt niet tegen... :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja hoor, bij het filmpje van the beholder sta ik gewoon rechts van jullie :/ :( . En ik heb nog nooit zo hard gestampt tussen 8 en 9 in de tent back2school, geen idee wie er draaide maar man o man wat goddelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 23:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Buzz Fuzz, logisch dat het goddelijk was ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 23:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Deze was bij The Beholder, denk dat ik op het hele feest niemand zo hard heb los zien gaan als Tel en Piaaa (deze gasten gebruiken niks voor de duidelijkheid!)
Maarten staat er ook nog op ;)


En nog eentje van Inno, Tel, Piaaa bij B-Front


Heb voor de fans nog wat filmpjes van veel stampende mensen:
http://www.youtube.com/user/vakxRotterd ... QQ8IA7Gwu8


Lol, ik sta achter jullie te feesten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2010 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stokbrood schreef:
Lol, ik sta achter jullie te feesten xd

Ik kwam er bij 2 andere filmpjes ook achter dat ik een paar meter van mensen stond die ik de hele dag niet gezien heb :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 11:00 
 
Hardtraxx Newbie

Anders ga je gewoon op het interferentie punt staan meer zuivere bass. earfucking
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 13:18 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Buzz Fuzz, logisch dat het goddelijk was ;)


haha inderdaad! Bass-d & Panic kunnen ook zeer dikke setjes neer zetten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Buzz Fuzz, logisch dat het goddelijk was ;)


Wat een held,
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 14:39 
 
Hardtraxxer

Ja en jongens , je hebt ook altijd nog de ghb-sletjes , mokkels die zichzelf alleen maar showen , net zoals mannen die blijkbaar het stoer vinden om bij de stijl te horen ofso en totaal NIET losgaan. Echt sneu paupervolk , ben er bang voor dat dit alleen maar erger word. Decibel bijvoorbeeld was een stuk sneller uitverkocht dan vorig jaar , dus waarschijnlijk hebben de dagjesmensen weer een feest erbij gevonden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

H4rdstyleLova schreef:
Ja en jongens , je hebt ook altijd nog de ghb-sletjes , mokkels die zichzelf alleen maar showen , net zoals mannen die blijkbaar het stoer vinden om bij de stijl te horen ofso en totaal NIET losgaan. Echt sneu paupervolk , ben er bang voor dat dit alleen maar erger word. Decibel bijvoorbeeld was een stuk sneller uitverkocht dan vorig jaar , dus waarschijnlijk hebben de dagjesmensen weer een feest erbij gevonden :/


Ja maar zag die line up, dan gaan er toch veel twijfelaars kaartjes kopen... Maar ja, veel mensen luisteren hardstyle op hun computer. En dan gaan ze heel stoer naar zo'n feestje, maar die gasten weten megot niet hoe ze los moeten gaan. En mijn ervaring met computerhardstylemensen (om ze zo maar even te noemen) is, als ze naar een feestje gaan vinden ze de bass veel te hard, Zingen alleen mee met vocals die ze kennen, en gaan heelde tijd mensen staan te kijken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 18:04 
 
Hardtraxx Veteran

H4rdstyleLova schreef:
Ja en jongens , je hebt ook altijd nog de ghb-sletjes , mokkels die zichzelf alleen maar showen , net zoals mannen die blijkbaar het stoer vinden om bij de stijl te horen ofso en totaal NIET losgaan. Echt sneu paupervolk , ben er bang voor dat dit alleen maar erger word. Decibel bijvoorbeeld was een stuk sneller uitverkocht dan vorig jaar , dus waarschijnlijk hebben de dagjesmensen weer een feest erbij gevonden :/
Hardstyle trekt ontzettend aan, dagjesmensen die geen kaart voor Defqon konden fiksen gingen nu maar naar Decibel denk ik. Was er niet bij trouwens ;) Maar denk dat het zo is gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 20:25 
 
Hardtraxxer

Ja wat moet ik er van zeggen... toen ik voor het eerst naar een feest ging was het ook niet de hele dag of nacht los gaan.
dat er veel dagjes mensen tjaa... dat hou je wel vooral als je ziet hoe Decibel groeit de laatste jaren in bekendheid en kwaliteit. Zolang de echte party gangers maar op een normale wijze kaarten kunnen krijgen....
Soms kan ik me er wel aan ergeren als er alleen maar mensen om je heen stil staan... maar op die setjes zoals B-front dan is het toch lastig om stok stijf te blijven staan :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 20:26 
 
Hardtraxx Veteran

sj0rs schreef:
Anders ga je gewoon op het interferentie punt staan meer zuivere bass. earfucking
Is dat niet zo'n punt waar je geen adem kunt halen of zo? Heb ik ooit eens gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2010 22:53 
 
Hardtraxx Newbie

tomb schreef:
sj0rs schreef:
Anders ga je gewoon op het interferentie punt staan meer zuivere bass. earfucking
Is dat niet zo'n punt waar je geen adem kunt halen of zo? Heb ik ooit eens gehoord.

Misschien als de bass hard genoeg gaat.

Als je een zaal hebt en de speakers staan voor met subwoofers etc. in de perfecte driehoek van die speakers dat is het interferentie punt. Daar heb je het meeste bass. Meestal is dat bij de mastering/lj's zoals bij IQ in de grote zaal.

Owh trouwens zelf ga ik altijd "los" op een feestje. Ik snap alleen het hele punt niet dat mensen moeten dansen. Gaat er toch om dat jij je vermaakt. Als andere mensen niet dansen wat boeit dat in vredesnaam. Ik vind dat als je toch met zon grote mensenmassa bent jezelf sfeer moet maken niemand anders.

Vermaak je zelf dansend of stilstaand het boeit me geen ene fuck.
Van mijn part ga je schijten op de beat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind ook dat er weer meer los gegaan moet worden. Hoe je 't doet? Maakt me weinig uit. Als je maar met z'n allen een grote sfeer kunt creeren.

Die hoef je tegenwoordig sowieso niet meer in de mainzalen/stages te zoeken. De 2e zaal gaat altijd harder :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sj0rs schreef:
Van mijn part ga je schijten op de beat.


Die gaan we proberen als we dan toch naar de wc moeten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 18:10 
 
Hardtraxx Newbie

modernization schreef:
sj0rs schreef:
Van mijn part ga je schijten op de beat.


Die gaan we proberen als we dan toch naar de wc moeten :thumbsup:

Zorg even dat je het fotografeert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sj0rs schreef:
Zorg even dat je het fotografeert.

En neem afzetlint mee, wil niet in de buurt staan...
Moet nog wel fatsoenlijk kunnen ademen als ik los ga :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 20:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Deze was bij The Beholder, denk dat ik op het hele feest niemand zo hard heb los zien gaan als Tel en Piaaa (deze gasten gebruiken niks voor de duidelijkheid!)
Maarten staat er ook nog op ;)


En nog eentje van Inno, Tel, Piaaa bij B-Front


Heb voor de fans nog wat filmpjes van veel stampende mensen:
http://www.youtube.com/user/vakxRotterd ... QQ8IA7Gwu8


:worship: En dat zonder wat op hehe, ik ga ook de hele tijd keihard los maar qua techniek is het volgens mij schandalig maar dat zien jullie nog wel es op Q-Base of Fusion :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2010 23:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.dumpert.nl/mediabase/1087281 ... anser.html

deze gaan pas los :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1087281/16f14df9/_s_werelds_beste_danser.html

deze gaan pas los :worship:

Item niet gevonden.

Ik ga zondag met een groepje van 30 naar Adrenaline, hopelijk krijgen we iedereen aan het stampen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 15:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
:worship: En dat zonder wat op hehe, ik ga ook de hele tijd keihard los maar qua techniek is het volgens mij schandalig maar dat zien jullie nog wel es op Q-Base of Fusion :thumbsup:


'Hahaah zonder wat op zegt die dan :innocent: Ze hebben heel netjes gewoon aan de water gezeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2010 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
DarkBeatz schreef:
:worship: En dat zonder wat op hehe, ik ga ook de hele tijd keihard los maar qua techniek is het volgens mij schandalig maar dat zien jullie nog wel es op Q-Base of Fusion :thumbsup:


'Hahaah zonder wat op zegt die dan :innocent: Ze hebben heel netjes gewoon aan de water gezeten


en op de een of andere manier hebben ze heel de zondag niets gegeten;)
maar niks gebruikt nee, duidelijk te zien:p
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 91  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen